Gönderen Konu: golf 1 kullanıcılar nilgilerinize ve önerilerinize ihtiyacım var  (Okunma sayısı 17381 defa)

Çevrimdışı clashasan

  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaşlar bu zamana kadar golf  haricinde bir çok araç değiştirdim fakat çocukluğumdan beri golf sempatim var ayrıca hiç dizel aracım olmadı .
kasa olarak golf III kasa hoşuma gidiyor fakat fiyatları oldukça yüksek  golf I almayı düşünüyorum bir çok kişi bu araçların yakıt konusunda çok cimri az yaktığını söylüyorlar sizce doğrumu dizel gof I önerirmisiniz birde dizelde bir çok seçenek var sizler hangisini öneriyorsunuz . Bu  araçlarda alırken dikakat edimesi gereken bir husus varmı ?

Logged

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
 Yakıt konusunda baya iyi diyebiliriz ama EU mazotla yakıt artışı maalesef eski tip dizelleri etkiledi biraz.. Oto ilanlarında 14krş yakıyor diyen kişi samimi davranmıyor.. Şuan için EU mazot ile 100km şehir içinde 6 - 6,5 LT tüketiyor şehir dışı ise 5,5 LT tabi buda bakımlısı..  14krş yakıyor diyenler ya kaçak mazot yada yağ koyup kullanıyor. 

 Alırkende aracın toplu ve bakımlı olmasına dikkat et biraz paraya kıyıp 6500 ve üzeri olan ilanlardaki dizelleri gözden geçir ucuz olanlar resimlerdeki gibi çıkmıyorlar..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı fatih1708

  • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
Şehir içi çok nazik kullanarak prodizelle 20kuruşu çok rahat görüyorum antalyada.yaklaşık 100km'de 5litre.
uzun yoldada aynı naziklikle 4lt kadar yakıyorum.cidden yakıtta çok cimri burası gerçek.eurodieselde fazla yakıyor gibime geliyor erşan abinin dediği rakamlardadır tahminimce.
turbodizel olmadığından ve common rail gibi daha karmaşık sistemler kullanmadığından bence bakımlı bir mk1 diesel oldukça sorunsuz bir araba.
ufak tefek masrafları oluyor ama kesinlikle abartılacak kadar değil gibi şuan.
ilanlarda söylenen rakamlar hakkaten abartı ama ş.içi 20-22krş ş.dışı 16-18krş desek bence doğru olur.bu mazot fiyatlarıyla bundan az yakacak arabada yok zaten.polo bluemotion olabilir ancak :)
dizelde çok tip var dediğin benim bildiğim 1.3 dizeller 1.6düz dizeller ve 1.6turbo dizeller var.
en çok kullanılan 1.6düz diesel
turbo diesel gibi olmasada bence performansı yeterli.150-160 basıyor düz diesel.hem turbonun derdi falanda yok
1.6diesel bakmanı tavsiye ederim
« Son Düzenleme: 06 Mart 2012, 21:59:29 Gönderen: fatih1708 »

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
1.3 değilde 1.5 dizel var  ;)
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı clashasan

  • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
bilgileriniz için çok teşekkür ederim bir sorum daha olacak golf I lerde dizel mi benzinli (lpg) limi önerirsiniz  . 1. Sorun çıkarmayan 2. Performans 3.Yakıt  bu 3 maddeler için cevabınız ne olur bu arada golf I üretim yıllarında kalite ve teknoliji farlılığı çok oldumu?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
1 = Sorunlu araç yoktur sorunlu sahibi ve ustaları vardır.

2 = Kendi aracıma LPG yeni taktırdım daha 1 aylık ilk ayarı daha yapılmadı motor 1.6cc performas dizele göre rampalarda biraz düşük şuan ama 500km ayarı yapıldıktan sonra umutluyum :)

3 = Yakıt dizel ve LPG aynı değer diyebilirim.. Hafta sonları 200km yol yapıyorum %20 si şehir içi 35TL yakıt gidiyor..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı fatih_06

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
performans istiyorsan 1.6 benzinli tercih etmelisin dizeller benzinliye göre daha az performans verir birde dizel araçla benzinli araç arasında kullanım farkı vardır dizelin gürültüsüne devirli kullanmaya herkes alışamıyor fakat benzinde rampada hız düşerken dizelde sıkıntı yok ver gazı devam :D

Çevrimdışı rapteg

  • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
benım dizel golfum var 1,6 td. bu araç öncesi 98 model e39 530i ve 530 d sahibiydim. su kadarını söyleyebilirimki dizel araç hem torklu hemde daha çok sürat yapıyor. yola ataklıgı benzın kadar yok fakat devirlenince benzin tanımıyor. benzınlı 530 da kadranı dayamakda güçlük çekerken dizelde zorlanmıyordum.

Çevrimdışı fatih1708

  • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar dizel benzinliden daha performanslı değil bu yanılgıya çok düşülüyor bende
ne zamandır bunu yazmak istiyordum şimdi yeri geldi azcık yazayım :)
nedeni şudur bu yanılgının dizel daha düşük devirlerde max gücünü verir yani günlük kullanım
halinde iken dizelde daha çok güç alınır burası doğru.dolayısıyla diyelimki 2500dd ile gidiyorsunuz
kafanız attı dipgazı verdiniz turbonunda etkisiyle dizel benzinliye göre daha seri şekilde hızlanacaktır o an
burası doğru fakat dizel 5000-5500dd dedinizmi daha fazla gitmeyecek ve sizde vites büyüteceksiniz.
buda size o anlık bir hızlanma kaybı demek.benzinli ise 2500dd'de gaza yüklenmeniz durumunda size
istediğini tepkiyi vermeyebilir çünkü yapısı gereği benzinli motor asıl gücünü yüksek devirlerde verecektir.
önemli olan basacağınız zaman benzinliyi devirlendirmektir.2 vites küçültürsünüz 5000dd'den 7000-8000dd'e kadar
çıkıp redline'da değiştirirseniz ancak benzinlinin gerçek gücünü ortaya çıkartırsınız.normal kullanımda bu olmadığından
dizel size kendini daha performanslı hissettirir.rampalarda dizel bayılmıyor benzinli bayılıyor olayı mesela
kimse rampada sıradan bir günde 7500devirde kırmızı çizgiye geçtirip vites atmadığından siz benzinli motorunuzun
gücünün atıyorum %40'ını kullanırsınız ve size dizele göre çekmiyor hissi verir.dizel ise aynı devirde atıyorum
gücünün %70'ini verir ve size daha güçlü gelir o an için.ama bu demek değilki dizel daha performanslı
siz sadece benzinli motorun gücünü ortaya çıkarmıyorsunuz.benzinli herzaman doğru kullanıldığında dizelden performanslıdır
ama altını çizerek söylüyorum DOĞRU KULLANILDIĞINDA.eğer aksi olsa ferrari benzinli araba üretmezdi.
saf performans araçları madem dizel daha performanslı neden dizel motor kullanmıyor???
verilerlede destekleyelim anlatmak istediğimi:
VW GOLF MK6
1.6  8v 102hp motor (hantal eski dediğimiz nam-ı diğer hitler motor)
0-100km:11.3sn
max speed:188km
1.6 TDI 105hp motor
0-100km:11.3sn
top speed:189km

YENİ KASA BMW 3 SERİSİ
bmw 320i:
0-100km 7.6sn
top speed:235km
320d
0-100km:7.6sn
top speed:230km
iki bmw motoruda 184hp arkadaşlar.
verilerde gösteriyorki dizelin bir performans üstünlüğü yok hatta eksikliği var.
arabanın torkunun yüksek olduğu onun atak olduğu anlamına gelmez.atak olsa daha çabuk hızlanması gerekir.
530i'nin 530d'den yavaş olmasının birsürü nedeni olabilir motorun durumu kullanış tarzınız yol....
bunlar üzerinden bir karşılaştırma yapmak doğru olmaz.fabrika verilerde tamamen eşit şartlarda ortaya çıkar.
dizel kötü benzinli iyi demek değil amacım.ikisininde artıları eksileri var.
bende dizel mk1 kullanıyorum fakat dizel daha performanslı demek haksızlık olur.tork sizi
aldatmasın o anlık güçtür işin içine ataklık girerse ana etken hızlanma olur bundada kuşkusuz benzinlinin
daha fazla devir çevirmesinin etkisi ortaya çıkar.devrini aldımı benzinli herzaman dizelden iyi gider.
yeterki siz kullanmayı bilin.

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar dizel benzinliden daha performanslı değil bu yanılgıya çok düşülüyor bende
ne zamandır bunu yazmak istiyordum şimdi yeri geldi azcık yazayım :)
nedeni şudur bu yanılgının dizel daha düşük devirlerde max gücünü verir yani günlük kullanım
halinde iken dizelde daha çok güç alınır burası doğru.dolayısıyla diyelimki 2500dd ile gidiyorsunuz
kafanız attı dipgazı verdiniz turbonunda etkisiyle dizel benzinliye göre daha seri şekilde hızlanacaktır o an
burası doğru fakat dizel 5000-5500dd dedinizmi daha fazla gitmeyecek ve sizde vites büyüteceksiniz.
buda size o anlık bir hızlanma kaybı demek.benzinli ise 2500dd'de gaza yüklenmeniz durumunda size
istediğini tepkiyi vermeyebilir çünkü yapısı gereği benzinli motor asıl gücünü yüksek devirlerde verecektir.
önemli olan basacağınız zaman benzinliyi devirlendirmektir.2 vites küçültürsünüz 5000dd'den 7000-8000dd'e kadar
çıkıp redline'da değiştirirseniz ancak benzinlinin gerçek gücünü ortaya çıkartırsınız.normal kullanımda bu olmadığından
dizel size kendini daha performanslı hissettirir.rampalarda dizel bayılmıyor benzinli bayılıyor olayı mesela
kimse rampada sıradan bir günde 7500devirde kırmızı çizgiye geçtirip vites atmadığından siz benzinli motorunuzun
gücünün atıyorum %40'ını kullanırsınız ve size dizele göre çekmiyor hissi verir.dizel ise aynı devirde atıyorum
gücünün %70'ini verir ve size daha güçlü gelir o an için.ama bu demek değilki dizel daha performanslı
siz sadece benzinli motorun gücünü ortaya çıkarmıyorsunuz.benzinli herzaman doğru kullanıldığında dizelden performanslıdır
ama altını çizerek söylüyorum DOĞRU KULLANILDIĞINDA.eğer aksi olsa ferrari benzinli araba üretmezdi.
saf performans araçları madem dizel daha performanslı neden dizel motor kullanmıyor???
verilerlede destekleyelim anlatmak istediğimi:
VW GOLF MK6
1.6  8v 102hp motor (hantal eski dediğimiz nam-ı diğer hitler motor)
0-100km:11.3sn
max speed:188km
1.6 TDI 105hp motor
0-100km:11.3sn
top speed:189km

YENİ KASA BMW 3 SERİSİ
bmw 320i:
0-100km 7.6sn
top speed:235km
320d
0-100km:7.6sn
top speed:230km
iki bmw motoruda 184hp arkadaşlar.
verilerde gösteriyorki dizelin bir performans üstünlüğü yok hatta eksikliği var.
arabanın torkunun yüksek olduğu onun atak olduğu anlamına gelmez.atak olsa daha çabuk hızlanması gerekir.
530i'nin 530d'den yavaş olmasının birsürü nedeni olabilir motorun durumu kullanış tarzınız yol....
bunlar üzerinden bir karşılaştırma yapmak doğru olmaz.fabrika verilerde tamamen eşit şartlarda ortaya çıkar.
dizel kötü benzinli iyi demek değil amacım.ikisininde artıları eksileri var.
bende dizel mk1 kullanıyorum fakat dizel daha performanslı demek haksızlık olur.tork sizi
aldatmasın o anlık güçtür işin içine ataklık girerse ana etken hızlanma olur bundada kuşkusuz benzinlinin
daha fazla devir çevirmesinin etkisi ortaya çıkar.devrini aldımı benzinli herzaman dizelden iyi gider.
yeterki siz kullanmayı bilin.
olay budur hocam :tamamdir
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
aslında güzel şeyler yazılmış. yanlız eklemek istediğim bazı şeyler var.
1. si dizelin torku sebebiyle aracın kafa kaldırıyor olması aracın gerçekten çok iyi gidiyor anlamına gelmiyor. insanların en çok aldandığı nokta burası zaten. bunu sizde çok güzel belirtmişsiniz zaten.

yazı ile ilgili olarak dizel ve benzinli araçlara mükemmel ötesi çok güzel örnekler vermişsiniz. fakat verdiğiniz örneklerin tümünde dizel araçlar benzinlilere göre daha performanslı yani verdiğiniz örneklerle biraz çakışmışsınız. neden diye soracak olursanız. dizel araçlar tork sayesinde o max hızlara benzinlilerden çok daha erken çıkacaktır. 0-100 hızlanmaları eşit olan benzinli ve dizel motorlar için söylüyorum benzinlisi 130-140 km de iken dizel 150-160 km lerde olacak. bunu tartışmaya gerek bile duymuyorum. bu da demek oluyor ki gösterdiğiniz örneklerde dizel çok daha performanslı. max hız dan önce bana göre o hıza çıkış süresi önemlidir. benzinli araçlar evet fazla devir çevirebildikleri için belki top speed de avantajlı görünebilirler. fakat turbonun devreye girme devrinde +1 videsi daha fazla olan dizel araç her zaman top speed de de benzinliyi geçecektir. top speed de dizel araçlarda zaten turbonun etkisi çok azalıyor. demek istediğim ordaki örneklerdeki dizel araçlara 1 vides fazla olsa top speedde de kesinlikle benzinlileri geçecektir. bu da dizelin benzinliye göre daha performanslı olduğu kanısına vardırır. koskoca fordun kurucusu da demiştir ki: "BEYGİR ARABA SATTIRIR TORK YARIŞ KAZANDIRIR" izmirdeki drag yarışlarında 1. olan araç dizel ibizadır. ;D

spor araçların üretilirkenki hedefi zaten keyiftir. biri spor araç alırken tipine motor sesine ve devrinin uzunluğuna bakar ki aracı kullanırken keyif alsın. 500 hp lik dizel bir motoru spor aracın içine koyarsan keyiften öte ya kafa ..iker  ;) benim aracım 1,5 cc belki birçok dizelden performans olarak düşük ama 7000 devir çevirdiğimdeki motor ve eksoz sesi dizelin traktör sesiyle mukayese bile etmem...

aslında mukayese ediyoruz fakat çok farklı kavramlar. siz de yazınızda belirtmişsiniz. kesinlikle benzinli yada dizel daha performanslıdır deme şansı yok. fakat verdiğiniz örneklerde dizel araçların ağırlıkları benzinliden daha fazladır. olaya bide bunu kattıkmı tamamen karmaşa oluyor.. dizel araçtan dizel araca ve benzinli araçtan benzinli araca çok farklı değişkenler mevcut....

sonuca bağlıyorum çok uzattım. benim görüşüm aynı hacimde turbo dizel ile benzinli araçlardan (düz dizelden bahsetmiyorum) bana göre turbo dizel daha performanslıdır. yeterki vites oranları turboya tam destek versin. :tamamdir
« Son Düzenleme: 10 Mart 2012, 03:39:29 Gönderen: braveheart53 »

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
Allah'ım. tam 15 dakikadır cevap yazıyorum ve saat başında sayfayı otomatik güncellemesi yüzünden hepsi uçtu gitti.

valla üşenmeyip toparlamaya çalışacağım yazdıklarımı.

edit: bitirdim.


arkadaşlar dizel benzinliden daha performanslı değil bu yanılgıya çok düşülüyor bende
ne zamandır bunu yazmak istiyordum şimdi yeri geldi azcık yazayım :)
nedeni şudur bu yanılgının dizel daha düşük devirlerde max gücünü verir yani günlük kullanım
halinde iken dizelde daha çok güç alınır burası doğru.dolayısıyla diyelimki 2500dd ile gidiyorsunuz
kafanız attı dipgazı verdiniz turbonunda etkisiyle dizel benzinliye göre daha seri şekilde hızlanacaktır o an
burası doğru fakat dizel 5000-5500dd dedinizmi daha fazla gitmeyecek ve sizde vites büyüteceksiniz.
buda size o anlık bir hızlanma kaybı demek.benzinli ise 2500dd'de gaza yüklenmeniz durumunda size
istediğini tepkiyi vermeyebilir çünkü yapısı gereği benzinli motor asıl gücünü yüksek devirlerde verecektir.
önemli olan basacağınız zaman benzinliyi devirlendirmektir.2 vites küçültürsünüz 5000dd'den 7000-8000dd'e kadar
çıkıp redline'da değiştirirseniz ancak benzinlinin gerçek gücünü ortaya çıkartırsınız.normal kullanımda bu olmadığından
dizel size kendini daha performanslı hissettirir.rampalarda dizel bayılmıyor benzinli bayılıyor olayı mesela
kimse rampada sıradan bir günde 7500devirde kırmızı çizgiye geçtirip vites atmadığından siz benzinli motorunuzun
gücünün atıyorum %40'ını kullanırsınız ve size dizele göre çekmiyor hissi verir.dizel ise aynı devirde atıyorum
gücünün %70'ini verir ve size daha güçlü gelir o an için.ama bu demek değilki dizel daha performanslı
siz sadece benzinli motorun gücünü ortaya çıkarmıyorsunuz.benzinli herzaman doğru kullanıldığında dizelden performanslıdır
ama altını çizerek söylüyorum DOĞRU KULLANILDIĞINDA.eğer aksi olsa ferrari benzinli araba üretmezdi.
saf performans araçları madem dizel daha performanslı neden dizel motor kullanmıyor???
verilerlede destekleyelim anlatmak istediğimi:
VW GOLF MK6
1.6  8v 102hp motor (hantal eski dediğimiz nam-ı diğer hitler motor)
0-100km:11.3sn
max speed:188km
1.6 TDI 105hp motor
0-100km:11.3sn
top speed:189km

YENİ KASA BMW 3 SERİSİ
bmw 320i:
0-100km 7.6sn
top speed:235km
320d
0-100km:7.6sn
top speed:230km
iki bmw motoruda 184hp arkadaşlar.
verilerde gösteriyorki dizelin bir performans üstünlüğü yok hatta eksikliği var.
arabanın torkunun yüksek olduğu onun atak olduğu anlamına gelmez.atak olsa daha çabuk hızlanması gerekir.
530i'nin 530d'den yavaş olmasının birsürü nedeni olabilir motorun durumu kullanış tarzınız yol....
bunlar üzerinden bir karşılaştırma yapmak doğru olmaz.fabrika verilerde tamamen eşit şartlarda ortaya çıkar.
dizel kötü benzinli iyi demek değil amacım.ikisininde artıları eksileri var.
bende dizel mk1 kullanıyorum fakat dizel daha performanslı demek haksızlık olur.tork sizi
aldatmasın o anlık güçtür işin içine ataklık girerse ana etken hızlanma olur bundada kuşkusuz benzinlinin
daha fazla devir çevirmesinin etkisi ortaya çıkar.devrini aldımı benzinli herzaman dizelden iyi gider.
yeterki siz kullanmayı bilin.

abicim. teorik anlamda söylediklerinin bir kısmı doğru. ama yazında üç tane çok büyük mantık hatası var.

malum tork motorun devir çevirmeye devam etme isteği, hızlanma isteği olarak nitelendirilebilir. max güç ise aracın hızlandıkça artan devasa rüzgar sürtünme kuvvetine karşı gelerek ulaşabileceği son sürati belirleyen motor gücüdür.

birinci mantık hatası motorların ürettiği max tork ve max güç doğrusal bir grafik şeklinde değildir. kullanılan teknolojiye göre değişir. bir eğri şeklindedir. bir tepe noktası vardır. fakat kullanılan teknolojiye göre bu grafiğin şekli de değişir. örneğin tsi motorlarda tepe noktasına ulaştıktan sonra düz bir şekilde tepe noktada devam eder. yaklaşık 2000 devir boyunca böyle sürer sonra düşüşe geçer. ama özellikle eski nesil motorların hemen hepsinde bu grafik sadece tepe noktası en üst değere ulaşan sonra düşüşe geçen bir çan eğrisi şeklindedir. değinmek istediğim nokta büyük harfle yazdığın DOĞRU KULLANILDIĞINDA  kısmı aslında doğru kullanım değil. max torkunu 3000 devirde veren bir aracı 7000 devire kadar zorlamak bize hızlanma noktasında bir artı değil eksi değer olarak geri gelir. redline motorun ürettiği max torkla alakalı değildir. hemen hiç bir araçta bu eğrinin tepe noktası bu devirlerde değildir. redline "motor devrini daha fazla arttırma motora zarar verirsin!" uyarısıdır sadece.

ikinci mantık hatası şu. dizel motorlar için 5000-5500 devirin üstünde bayılma gibi bir durum değildir söz konusu olan. dizel motorlar zaten teknolojileri itibariyle daha düşük devir çevirirler. eski nesil motorlar üstüne konuşalım önce 5000-5500 devirin üstünde bayılmazlar. bu devirin üstünü zaten çeviremezler. çevirirsen motoru kaybedersin bu kadar basit. benzinli motorların 3te 2si hatta yarısı kadar max devre sahiptirler. yeni nesil dizellerde bu devir biraz daha yükselmiştir. ama asla ve asla benzinli motorların devirlerine ulaşmaz. ayrıca DOĞRU KULLANIM ile ilgili söylediklerim aynen burada da geçerlidir.

gelelim 3. mantık hatasına. buraya kadar hep motorlardan konuştuk. motorun ürettiği max güç ve tork dedik hep. fakat bunun kadar önemli, hatta bundan çok daha önemli bir faktör var. vites dişli oranları. mühendisler fabrikalarda hızlanma, max hız ve ekonomi değerlerini optimize edecek vites dişli oranlarıyla çıkartırlar araçları. biz kağıt üstünde ve bu başlıkta hızlanma ve son süratten bahsettik sadece.

ama ortada şu gerçek var. dizel ve benzinli motorların ürettiği max güç ve torkların devirleri farklı olduğu için kullanılan vites dişli oranları da farklıdır. doğru ekonomiyi sağlamak için bazı noktalarda hızlanmadan feragat edilir.

vites oranları ile oynanılarak aynı motorun ürettiği güç ve tork üstünden, hızlanma, max hız ve ekonomi değerleri vezir de edilebilir, rezil de edilebilir.

hani kanun yok ayet de yok. benzinli ve dizel vites kutuları birbirinin yerine kullanılamaz diye. ama kullanırsak mühendislik hesaplarıyla optimize edilen bu üç faktörün bileşkesi mahvolur. dizel aracın şanzımanını benzinli araçta kullanırsak ilk ve ara hızlanma değerleri ciddi şekilde düşer. son sürat, motorun ürettiği max gücün elverdiği ölçüde yükselir. tersini yaparsak ve benzinli aracın şanzımanını dizel araca takarsak da ilk hızlanma değerleri yükselir. ama ekonomimiz mahvolur. aracın son sürati düşer.

araçların gücünü motorları üretir ama araçlar motorları üstünde hızlanmaz ve gitmez.
« Son Düzenleme: 10 Mart 2012, 05:30:45 Gönderen: TEYOLOGY »
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.

Çevrimdışı fatih1708

  • İleti: 123
    • Profili Görüntüle
benden sonra herkes dusunduklerini yazmis guzel bir paylasim olmus bence :)
ornekler ters demis bir arkadas eklemek istiyorum vw golf orneginde sunu belirtmek istedim tdi motor daha iyi olabilir fakat sonucta cok eski dedigimiz hala 8v kullanan sanirim en az 15 senelik bir motor 2-3 sene once cikan tdi motorla ayni 0-100'e veriyor.
bmw icin konusmak gerekirse bu sizin bildiginiz 320 degil arkadaslar.turkiyeye gireli 1ay olmadi bu kasanin.ben daha sokakta birtane gordum simdiye kadar istanbulda.bmw turkiye web sitesinede yeni eklendi.320i'nin kullandigi benzinli motor dahada gelistirildi bu kasada.
eski kasada zaten benzinli 156hp dizel 184hp idi,simdi ikiside ayni beygirgucunde.

ayrica eklemek istiyorum yeni bmw 328i 245hp gucunde ve s.ici tuketimi 8.2lt!!!
bmw asmis diyorum baska birsey demiyorum  ;D

Çevrimdışı TEYOLOGY

  • İleti: 2626
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: (fırsatı bulur bulmaz tekrar Vag'dayım)
  • Şehir: Manisa
bu arada gece gece yazdıklarımı tekrar okudum da yazı içinde kullandığım mantık hatası terimi gözüme çok çiğ geldi. sakın şahsın üzerine alınma bu sözümü lütfen. "gözden kaçırdığın nokta" şeklinde ele alabilirsin o kısmı. kullanırken de o manada kullanmıştım.  :)
Kamış ses verince ney oldum sanır, İplik gerilince yay oldum sanır.
Sarayda oturmakla padişah olmaz kişi,
Abdal ata binince bey oldum sanır.