İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - gerilimhakan

Sayfa: [1] 2 3
1
Polo 6N2 / Ynt: 1.viteste geçme problemi
« : 12 Ekim 2014, 19:06:19 »
tekrar gittim servise bıraktım arabayı bakın diyerek,sadece şanzumanın yağını değiştirmişler düzeldi gibiydi ama hala 1.vitese zor geçiyor yarın tekrar götürüp bırakıcam arabayı büyük ihtimal tartışıcazz...

2
Polo 6N2 / Ynt: 1.viteste geçme problemi
« : 22 Eylül 2014, 12:52:33 »
ustada zaten vitese geçişte zorlanıyorsa sekromeçlerden yapar biz onlara dokunmadıkki sadece 2 tane bilye değiştirdik diyor,ama şanzuman bakıma gitmeden önce böyle bir sorunum yoktu şimdi yeniden şanzumanmı inicek?şanzuman inmeden ayar yapılabilicek biyeri yokmu?

3
Polo 6N2 / 1.viteste geçme problemi
« : 19 Eylül 2014, 23:32:45 »
s.a arkadaşlar,2001 model polom var,geçenlerde hani tofaşlardaki şanzuman ötmesi dedikleri uğultuyu çıkarmaya başlamıştı özel bir servise götürüp baktırdığımda şanzumanın içindeki sac içinde bilyeler var onlar değişicek dediler ve şanzuman indi,aracın onarımı bittikten sora teslim almaya gidip teste çıktığımda arabamın 1.vitese geçerken zorlandığını farkedip ustaya anlattım biraz kullann zamanla düzelir şanzuman açıldı ya ondan dedi.Üstüne 2 nin km yaptım hala aynı? Sizce bunun sebebi ne olabilir şanzumanın bilyelerini değiştirirken acaba bişeymi yapmayı unuttular...

4
arkadaşım jettanın düz modelleri zaten senin sattığın golf 4 le aynı motor ve mekanik olarak,madem sedan düşünüyosun düşük model passat alacağına yüksek model en azından FSI motor jatta alırım..KONU tüp olunca iş değişir..FSİ lere tüp olmuyor,jettanın dizeline bakarım ben olsam...

5
Seat / Ynt: 2001 kasa leon kullananlar varsa yardımmm
« : 25 Haziran 2011, 14:18:35 »
peki tamamda,golf 4 neden öyle değil mesela,yada yeni kasa leon?ya ben düz zamine park edince bakıyorum burnu havada arkası yerde...uyuz oldum inan..neyse teşekkürler..

6
Genel / Ynt: Arkadaslar lpg işletme yardımcı olurmusunuz?
« : 25 Haziran 2011, 12:12:00 »
önce tüp takılır sonra sızdırmazlık raporu alınır,o raporla beraber ek 1 formu doldurtursun,ek 1 de araç benzin ve lpg ile çalışır yazar.. araba muayeneye gider..muayene sonucu aldığın belgeyle beraber eğer ruhsatta yer yoksa yeni yaprak parasınıda veririsin..ruhsatın lpgli diye çıkar...

7
Seat / 2001 kasa leon kullananlar varsa yardımmm
« : 25 Haziran 2011, 12:08:18 »
arkadaşlar benim arabamın her nedense önü arkaya göre baya yüksek?oysaki motor önde?bagaj boş?ön lastiklerin çamurluk ağzı boşluğunu ölçtüm tam 9.5 cm.arkayı aynı şekilde ölçtüm 5.5 cm..ne iştir anlamadım?amortisörlerdede bir sorun yok?hepsimi böyle bu kasaların?sadece önlere 5 cm yay taksam arkayla eşitlemeye çalışsam?

8
Golf IV / Ynt: LPG Değeri Güncel
« : 25 Haziran 2011, 11:48:43 »
diş hekiminden aldım yetkili serviste aldığımdan 1 sene önce 65 binde bakıma giirdiğini görerek anladım orj.km olduğunu fakat şuda var,aldım bi arkadaşım var motorcu dedimki bi sür kullan dinle bakalım nasıl..kullandı geldi dediki hakan bu arabanın kadranında 180 bin yazsada al derdim..o şekil:)))MAAŞALLAHHH....resmini eklicem bi ara..ama aramızda kalsın bundan önce bende 2003 ...da vtec es vardı,ev alma durumum vardı satmak zorunda kaldım...bu leonunda 15 nisanda aldım ...da başka yaa....bu sayfadada hiöç etik olmadı fkat öle yani..ilerde borcu azaltınca yine şöle bi 2004..2005 vitec..

9
Golf IV / Ynt: LPG Değeri Güncel
« : 25 Haziran 2011, 11:38:08 »
dedim ya 2007 yılıydı ve tecilim bitiyodu 1 ay varken askere gitmeme motor yaptırmak mantıksız geldi o şekil sattım bir sır olarak kalıcak ebediyyen...zoruma giden tek şey,millet son model arabalara benzinliklerden huniyle açık yağ koyarken ben her şeyin en kalitelisini kulanırdım halada kullanıyorum...kısmet...şimdiki arabamda 2001 leon 71 binde bi sıkıntı yok bakalım...ama ara sıra tribe girmiyor değilim...

10
Golf IV / Ynt: LPG Değeri Güncel
« : 25 Haziran 2011, 11:28:27 »
ya ben oldum olası hor araba kullanmam hani şöyle 3 lşe gidilicek yerde 4 le giderim 4 le gidilecek yerde 5 le giderim yani ferhat devirim herzman düşüktür vitesim yüksektir..bir sabah işe gidiem bastım marşa(polodan bahsediyorum)araba traktör gibi çalıştı ve sarsıntılı bir şekilde istop etti..servis ten biri geldi boğaz kelebeğine siprey sıktı araba çalıştı ama bi ses var sanırsınki corvette çalışıyor kapıda..komşular falan sabah sabah balkıonlarda<:))))ustam dedki hakan geçmiş olsun sekmanla kurtarabilirmiyiz sökmeden anlaşılmaz  ozamanın parası yalan olmasın sene 2007 idi..1800 lira hesap çıkarttı..ansızın oldu yani herşey,her yağ değişiminde castrol magnetek koyardım ve dabılup:(((oysaki...olacağı varmış oldu...bu arabayıda dediğim gibi yüksek viteste düşük devir kullanmamam gerektiğini söyledi ustam özellikle yalnız bu benim 8 valf motor için geçerli,1 le gierken hemen 2 ye atma bağırt diyor yani...

11
Polo 6N / Ynt: Polo Boğaz Kelebeği
« : 25 Haziran 2011, 11:21:09 »
bendede 98 1.6 polo vardı oda habire ışıklarda yada ani yavaşlamalarda istop ediyordu,özel bir servis inanın benzin deposundaki şamandıradandır diyerek on bile değiştirdi sene 2007...320 liraydı o parça..sorun düzelmedi..ansızın istop ediyodu,fakat basınca çalışıyordu..neyse sorun aslında dispiritördeki modülmüş...bende ozamanın parası dipiritörün modülüne 80 lira vermektense aksaraydan komple modülü hazır üzerinde monteli şekilde tayvan malıydı sanırım dispiritör aldım sorun çözüldü...70 liraya..bence kelebeği değiştirmek için acele etme...randuman alamssın söktür temzilettir yada sökmeden anlıyosan balata sipreyiyle kendin yap derim..

12
Golf IV / Ynt: LPG Değeri Güncel
« : 25 Haziran 2011, 11:09:30 »
şimdi şöyle açıklık getireyim kendi açımdan,bende bundan önce 98 polo vardı 1.6 16 valf..1 yılda motoru yedim hertürlü bakımın daima eksiksiz yaptığım halde,ve daha sonra honda pegout vs.arabalarım oldu tekrar wosvogen grubu olan şimdiki aracımı alınca aile dostumuz olan ve sadece bu gruba yönelik servis işleten bi abimin yanına gittim dedimki polodaki olay bundada başıma gelmesin ansızın motor soruunu olmasın(kendisi bosch servisi)oda bana hakan dedi,sen 2500 devirde vites büyüten birisin bak bu motor 8 valf AKL denilen motor,zaten 1 le giderken arabayı bağırtmadan 2 ye atsan araba titriyor sonuç olarak devirli seri kullan düşük viteslerde özellikle dedi...bende tamam abi dedim..olay bu ferhat kardeş..(uzun uzun anlattım..)

13
Golf IV / Ynt: LPG Değeri Güncel
« : 25 Haziran 2011, 11:03:37 »
seri kullanımla motor ömrünün ne alakası varmış çözemedim ben. barut yine 3000 i geçmiyomuş ben %90 otomatik vites gibi kullanıyorum 2400 ü bulmaz bile bende devir 2000 i geçerken değiştiririm çoğu zaman. nadiren 4000 4500 lere çıkarım. o da sinirlendiğim veya biraz agresyon yaşamak kırmızı ışıkta fırlamak istediğim zamanlar.

14
Golf IV / Ynt: LPG Değeri Güncel
« : 25 Haziran 2011, 10:45:14 »
bende izmirde otursam bende öyle yapardım..kordon boyu sağdan sağdan 2000 devir...farlar kapalı,sislerde zenon parklar açık...dımtıs dımtıs hesabı..yakarmı yakmaz tabi ozaman:)))))

Sayfa: [1] 2 3