Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Kapı kilidi arıyorum  (Okunma sayısı 2289 defa)

Kapı kilidi arıyorum
« : 02 Nisan 2012, 22:15:52 »
Merhaba  arkadaşlar.
Şürücü kapısı hariç diğer kapıların kilit mekanizmasını değiştirmek istiyorum fakat  nette  bulamadım. Yazın ara olan tutukluk sorun kışın  malum daha da belirginleşti. Havalar biraz daha iyileşsin söküp bakacağım, her ihtimale  karşıda bu kilit mekanizmasını temin edebileceğim bir yer arıyorum.Araç malum 6n2.
Teşekkürler.
M.I.V.W.

Ynt: Kapı kilidi arıyorum
« Yanıtla #1 : 03 Nisan 2012, 10:59:55 »
içinde kırılan bi parça yoksa wd40 işinizi görecektir hocam, mekanizmayı söküp bol WD - 40 ile temizlemek yağlamak bence çözüm.. kolay gelsin  :tamamdir
Sev seni seveni hâk ile yeksan ise, sevme seni sevmeyeni Mısır'a sultan ise.

Ehli irfan arasında aradım kıldım talep, Her hüner makbul imiş, İlla Edeb illa edeb

Çevrimdışı degauss

  • Otomobil
    2012 Polo 6R
    Şehir
    Edirne
  • 2012 Polo 6R
Ynt: Kapı kilidi arıyorum
« Yanıtla #2 : 03 Nisan 2012, 18:33:07 »
içinde kırılan bi parça yoksa wd40 işinizi görecektir hocam, mekanizmayı söküp bol WD - 40 ile temizlemek yağlamak bence çözüm.. kolay gelsin  :tamamdir

Aynen, iyi bir WD40 banyosu sorunu çözecektir. Ancak kırık parça varsa herhangi servisten alabilirsin ben öyle yapmıştım. Benim kırık parça vardı serviste iç mekanizma takım halinde satılıyor ve fiyatıda makul düzeyde idi, tavsiye ederim.
2000 Polo 6N2 --> 2012 Polo 6R

Çevrimdışı west_55

    Otomobil
    Ford Focus C-Max TDCİ
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Kapı kilidi arıyorum
« Yanıtla #3 : 05 Nisan 2012, 17:17:54 »
Hava pompası yerine universal merkezi kilit takılır mı? Gerçi aracın orjinalliği bozulacak ama hava pompası da oldukça masraflı ve pahalı diye düşünüyorum.

Ynt: Kapı kilidi arıyorum
« Yanıtla #4 : 05 Nisan 2012, 18:51:28 »

Hava pompası yerine universal merkezi kilit takılır mı? Gerçi aracın orjinalliği bozulacak ama hava pompası da oldukça masraflı ve pahalı diye düşünüyorum.

takılır neden olmasın, aynı işi görür ama içinde bi ukte kalır orjinal değil, kapılar kitlenince açılınca  o vıınnn çıtrk sesi gelmiyo die  :)
Sev seni seveni hâk ile yeksan ise, sevme seni sevmeyeni Mısır'a sultan ise.

Ehli irfan arasında aradım kıldım talep, Her hüner makbul imiş, İlla Edeb illa edeb

Çevrimdışı west_55

    Otomobil
    Ford Focus C-Max TDCİ
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Kapı kilidi arıyorum
« Yanıtla #5 : 10 Nisan 2012, 04:23:32 »
takılır neden olmasın, aynı işi görür ama içinde bi ukte kalır orjinal değil, kapılar kitlenince açılınca  o vıınnn çıtrk sesi gelmiyo die  :)

Haklısın Salih usta :sevgi: