Gönderen Konu: EGT ile alakali soru  (Okunma sayısı 7309 defa)

Çevrimdışı deepdrastic

  • İleti: 326
    • Profili Görüntüle
Ynt: EGT ile alakali soru
« Yanıtla #14 : 17 Eylül 2012, 18:10:56 »
Türkiye şartlarında neye mal olur egt'yi aracımıza takmak taktırmak?

gösterge ve sensör 100tl civarinda tutabilir

golf 2 1.3L lerde var cogunda orjinal yeri egzoz manifoldunda ki cikinti boru cikiyor yerine sensör takiliyor asagidaki linkte olan manifold aynisi ise yeri var demektir kaputu actiginizda görünür
http://www.quoka.de/autoteile/vw-teile/c9649a88566439p58594799/abgaskruemmer-auspuffkruemmer-vw-golf-2.html

göstergenin calismasi icin 12v + - gerekli birde sensörden 2 kablo cikiyor ben sigorta panelinden kontaga bagladim
MKII  1.3 CL

Logged

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: EGT ile alakali soru
« Yanıtla #15 : 17 Eylül 2012, 18:22:14 »
abi o resimdeki manifoldun üzerindeki borudan benim manifoltta da var, ne işe yarıyor o ?

Çevrimdışı deepdrastic

  • İleti: 326
    • Profili Görüntüle
Ynt: EGT ile alakali soru
« Yanıtla #16 : 17 Eylül 2012, 22:27:30 »
abi o resimdeki manifoldun üzerindeki borudan benim manifoltta da var, ne işe yarıyor o ?

bisi ölcmek icin sanirim tam bilmiyorum ama ben o boruyu söktüm yerine sensörü taktim :D
o borunun orda normalde bir islevi yok kafasinda tipa var hatta cek cikar araba calisirken egzoz gzi dogrudan ordan cikar :D
MKII  1.3 CL

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: EGT ile alakali soru
« Yanıtla #17 : 17 Eylül 2012, 22:54:34 »
bisi ölcmek icin sanirim tam bilmiyorum ama ben o boruyu söktüm yerine sensörü taktim :D
o borunun orda normalde bir islevi yok kafasinda tipa var hatta cek cikar araba calisirken egzoz gzi dogrudan ordan cikar :D
aynen denedim :P

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: EGT ile alakali soru
« Yanıtla #18 : 21 Eylül 2012, 07:42:52 »
egt faydali ve de mantikli..
bende egt ve afr dusunuyorum..
ben gerci atmosferik doldurucam motoru, benim icin zaruriyet denebilir, ayar icinde gerekli hem..
egt 700 u pek gecirmemekte fayda var..
750 de olabilir ama ustu risk olabilir..
afr de bagladiginizda zaten karisiminizi gorursunuz, karisimda dengesizlik de egt fazlaligina sebebiyet verebilir..
eger afr den sonra karisim dengeli olmasina ragmen egt yine yuksek cikarsa eksoza el atin, flow u biraz rahatlatin..
egt duser o zaman zaten..
800 leri falan gormemeye gayret edin..