İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - barkit

Sayfa: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 26
71
bugun arabanın eskı sahıbını yakaladım kendısı tamırcı,durumu ızah ettım bı bakalım dedı ama beceremedı bende akıl vermek gıbı olcak dıye ısıne karısmadım yanı degısen bısı yok sogukken gene stop edıyo,ben bunu 3. sanayıdekı ustaya goturcem yoksa burda adam edemıcekler,benzın pomkpasıda bugun baktım bmw nın ama kac bar oldugunu goremedım,olmazsa onu bı sekılde ogrencem 3. sanayıdekı usta ıle 2 3 gun hasır nesır olcam ondan sonra bakalım yapabılcekmıyız,

72
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 20:19:57 »
vala bana sıkma değerleri gibi geldi ama dediğin gibine olabilir volkan,o boruların yerinide yakın olsakta keşke karşılaştırıp bakabilsek :(

73
Seat / Ynt: Seat ibiza cupra
« : 04 Kasım 2010, 20:10:43 »
evet doğrudur ;)

74
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 20:07:18 »
gokancım saolasında nasıl anlıcaz bu dili?  :D vidaların sıkılma değerini bile vermişler.

75
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 19:53:36 »
abi benzın pompası , 1988 1.8gt otomatik scirocconunki ıle uyumluluk gösterirmi?araç car. mü k-jet mi bilmiom ama!

76
Seat / Ynt: Seat ibiza cupra
« : 04 Kasım 2010, 19:51:15 »
Karşılastıran arkadaşlara birşey demiyorum bu zevk meselesidir ama tutupta polonun ve golf ünde tsı motoru var sonuçta onla değilde neden direk scroccoyla karşılaştırılıyor onu anlamadım  yoksa sciroccoya bi düşmanlığımız yok . Bana  göre ibiza = polo dur  scirocco da = Leon dur  bende bu yani .
segment olarak dıosan haklısın,zaten sıyırdı vw 1.4 motora 210 bg  sığrıdıo >:D,seat 2.9 lt diesel ile 100km giden araba yapıo  ;)

77
Seat / Ynt: Seat ibiza cupra
« : 04 Kasım 2010, 19:15:42 »
iyide  ıbıza cupra 1.4 178 bg-scirocco 1.4 160bg neden karsılastırılmasınlar? (bence de scirocconun rakibi leonda  :tamamdir )

78
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:37:03 »
eyvallah abı saolasın emegıne saglık,onumuzdekı hafta gıdıcem sanayıye baktırmaya , bu halıne umarım cok masraf cıkarmaz bayram oncesı.

79
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:23:03 »
En büyük hatalardan birisidir motor sıcakken genel ayar yapılması.. Motor ısındığında anca sente ve avans ayarı yapılır. Bizim makinalar yüksek devir olduğu için sente ayarıda 3500-4000rpm de ayarlanmalı.
hadı ya  aklımada gelmıstı! dayımla konustum oda demıstı 3500 4000 devırde yapılmasın dıye!?,onda 88 kadett gsi vardı onunda oleydi,hata bende sımdıye kadar nıe sormadıysam sana.tamam abı eyvallah beklıom.

80
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:19:46 »
o zaman bana gene sanayı yolu gozuktu ,ustaya durumu anlatır bı cozumune bakıcaz artık.

81
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:17:31 »
benzın pompası degıstı,yanmıstı eskısı  :) bende bmw lerın benzın pompasından aldım bulamadım aynısından,cıkmacı ıle baktık degerlerı yakın sorun olcagını zannetmıom demıstı,kesıklık degıstırmeden oncede yapıodu ,ama  artık yapmıo da sogukken sorun yapıo işte

82
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:14:41 »
usta ıle motor cok sıcakken ayar yaptık galıba hatamız orda oldu,termostat actı fan devreye gırdı,hararet 110 lardaydı rolantıde de devır 1000 lerdeydı oda bu devır yuksek dedı ve dusurdu ama sımdıde dedıgım gıbı stop edıyo

83
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:12:15 »
stop edıyo abı devır duramıyo bı yerde

84
Golf I / Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« : 04 Kasım 2010, 18:07:36 »
ersan abı bı kac sey soracaktım sana,sımdı arabayı en son ayara goturdugumde ustaya 3000 4000 devırden sonra kesıklık yaptıgını soyledım,oda bı kac yerle oynadı ve duzeldı,fakat sımdıde motor sokukken  ısınana kadar belkı 15 kere stop edıyor,motor ısınınca 950 devırde sabıt kalıo o zaman guzel calısıo,tavsıyen varmı?semadakı kahverengı ıle ısaretledıgım yerler benım tahmın ettıgım kadarıyla ustanın ayar ıcın elledıgı yerler,avans ayar vıdası ıle oynadıgımda araba sogukken ıyı fakat ısınınca devrı 2000 lerı buluyo rolantıde,megantaıler yakıt haznesının ustundekı delıkten alyan anahtar ıle ayar yapmaya calısıom ama hıc bı etkı etmıo,bıldıgım kadarıyla sola cevırınce zengın karısımı saga cevırınce fakır karısımı (bız yanı  :) ) olması lazım,ama bı turlu ayar tutturamadım  :(

Sayfa: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 26