İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - cemal arslan

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 12
15
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: chip tuning
« : 31 Ekim 2010, 21:08:18 »
Öncelikle aracının turbosu sağlamsa chip tuning'den sonra herhangi bir sorun yaşamazsın. Ama chip tuning için sağlam enjektörlerin ve turbonun olması şart. Turbo'nun basıncını arttırmakta öyle kolay bir iş değil. Harici westegate olmadan bu iş çok riskli. Chip harici yapacağın en ucuz ve tek şey; vag-com ile pompa basıncını arttırmak, ama bu sefer aracın çok yakar, minimum seviyelerde açtırırsan sorun yaşamazsın. Chipten sonra sadece aracın biraz fazla duman atacaktır o kadar, o da o motorun karakteristik özelliğinden dolayı. T4'ler de bu standart birşeydir. Hele project van'lar da yani 150 hp'lik T4'ler de boru gibi atar ama endişelenecek birşey yok.
Chip işinde dikkat etmen gereken şey; kaliteli bir yazılım olması, all car racing ve superchips gibi.

araçta mekanik bir problem yoksa hiç bir sıkıntı olmaz...

kaliteli dediğiniz marka dediğiniz firmalar sizce gerçekten kaliteli ve güvenilir mi ???



netde araştırın bir kaç forumda farklı yazılar bulabilirsiniz...



16
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: chip tuning
« : 31 Ekim 2010, 21:05:40 »
Cemal bey bu cevabı siz mi yazdınız?

 2.4 transporter t4 de turbo yoktur

2.5 transporter t4 turbo vardır...




17
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: chip tuning
« : 31 Ekim 2010, 00:55:11 »
maalesef izmir için önerebileceğim yer yok

18
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: chip tuning
« : 31 Ekim 2010, 00:20:43 »
o aracın alacağı 25-30hp

yaşayabileceğin tek sorun turbo
turbo iyi değilse kısa zamanda ötecek ve bozulacaktır

ancak bununda farklı çözümleri var turboya yüklenmeden güç alınabilir...ama turbosuz da tadı pek olmuyor

bak bu da bana gelen bir mail ...vag grubu bir araç...2010 model ...1.6 tdi 105hp

"izmirdeki bestservislede görüştüm ama erken dediler araba yeni olduğu için ve ben tam tatmin olmadım, sizede sorayım istedim"

adam iyi sallamış...
erken falan değil...bu arabaya uygulama yapılamıyor :)

böyleleri de var...ne diyeceksiniz...bunu diyen sektörde 10-15 senedir iş yapan biri...doğruyu söylemekten bu kadar aciz...

diyeceği şu : bu araca henüz yazılım protokolü geliştirilemedi bu yüzden bu aracı hiç bir cihaz okuyamıyor...daha sonra bir gelişme olursa size geri dönüş yaparız...


19
Caddy, Transporter ve Caravelle / Ynt: chip tuning
« : 30 Ekim 2010, 22:45:43 »

t4 de olası en büyük sorun turbo olacaktır. başka bir sorun olmaz olamaz. 105 hp aracı 167hp olarak nerdeyse 2 yıldır yürütüyoruz...hiç bir sorunu da yok.
normalde bu araçlar 30hp falan alır ama turboya dikkat etmek gerekir bunların turbosu biraz hassas...bozulduğunda yada değiştiğinde t5 170hp lerin turbosunu takmakta fayda var....

turbo ayarları dediğiniz yöntemle yine turboya yükleneceksiniz...

20
Golf IV / Ynt: otomatik şanzıman vites geçişi
« : 28 Ekim 2010, 23:43:21 »
otomatik araçlar tipine göre en az 6 litr alır 7-8 litre alan şanzımanlar var...

otomatik yağ nasıl değişir ?

yağ boşaltılır filtre değiştirilir
yağ şanzımana konur
yağ dolum yerinden akmaya başlayınca
araba çalıştırılır
servis cihazı takılır
şanzıman ısısı takip edilir
sistem ok verir ve her viteste 3sn bekleyip tüm viteslerde işlem yapılır
yağ ilavesi yapılır
gerektiğinde tekrarlanır


bu şekilde yapılmadıysa...yağ eksik...demektir..



21
Golf IV / Ynt: otomatik şanzıman vites geçişi
« : 28 Ekim 2010, 23:10:08 »
otomatik şanzıman herkes yağ değiştiremez
servis cihazı olması lazım
7-8 litre yağ alır
şanzıman belli sıcaklığa gelmesi lazım

vuruntu selenoidden yapabilir
yağ eksiktir yapabilir

22
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: ANTİFİRİZ HAKKINDA..........
« : 23 Ekim 2010, 20:41:57 »
antifiriz derecesi ölçen cihazlar var
bir damla antifiriz ve anında sonuç....

gözle bakılmaz koklanmaz tadılmaz...

cihazla bakılır...

antifiriz özelliğini kolay kolay yitirmez...ancak kaçaktan dolayı sürekli üzerine su ilave edilirse elbette özelliğini yitirecektir.
-40 değilde -20ye düşücektir...

bu yüzden eksilsede su ilave etmeyin...


23
Polo 9N2 - 9N3 / Ynt: ANTİFİRİZ HAKKINDA..........
« : 22 Ekim 2010, 00:33:35 »
4 litre alıyor...kırmızı yada pembe dedikleri antifiriz konulacak...diğer yeşil yada mavi renkliler korozyona neden oluyor

kesinlikle tamamını su ile doldurmayın...üzerine su az ilave edebilirsiniz sorun olmaz...

kendiniz de yapabilirsiniz ama uğraşmaya değmez...gidin bir servise
emin değilseniz ölçtürün...yada içinde kırmızı yada pembe dışında farklı bir su varsa boşalttırın ve uygun olanı doldurtun...



24
Sohbet / hürriyette gördüm ve paylaşmak istedim
« : 24 Eylül 2010, 14:41:39 »

HÜRRİYET - TÜRKİYE'NİN AÇILIŞ SAYFASI

umarım kimse yanlış anlamaz amacım avrupa propagandası yapmak yada avrupa hayranlığınu dile getirmek değil

bu tür görüntüleri ben bizzat avrupada gördüm ancak sizlerle de paylaşmak istedim

sadece olaya bakın ve inşallah bizde de böyle olur diyelim


25
Bora / Ynt: egzoz muyenesi emisyon değeri yüksek...
« : 13 Eylül 2010, 13:53:54 »
fakir karışım yakıt az demek ama muayaneden geçmesi lazımdı


26
Golf IV / Ynt: İLGİNÇ HIRILTI
« : 12 Eylül 2010, 23:48:14 »
iyi bir lpgciye gidin



27
Golf IV / Ynt: Otomatik vites sahipleri dikkatine!
« : 12 Eylül 2010, 23:44:44 »
Arkadaşlar bu konuyu ikinci kez açıyorum.lütfen bilgilerinizi bekliyorum.1-otmatik vites kaç km de yağ değişimi gerekiyor.2-servis mi özel servismi.3-yağ markası önemlimi.4-yağ değişim sonrası sorun çıkıyormu.5-ankarada bu işi en iyi hangi servis yapar.(açık adres veya telefon) şimdiden bilgileriniz için teşekkürler.
1. otomatik şanzıman yağları tam emin değilim ama 60 bin de değişiyor sanırım
2. özel servislerde de iyi ustalar var ben özelden yanayım
3. otomatik şanzıman için ATF kullanılır
4. sorun çıkmaz ancak otomatik şanzıman yağ değişimi yapabilmek için servis cihazı olması gerekiyor şanzıman belli ısıda olacak bunuda cihazla  takip ediyorlar.
5.
ahmet usta
kılık otomotiv
30 cadde 547 sokak no 21 ivedik
merkez sanayi sitesi
395 19 68

28
Genel / Ynt: adana chiptuning ve dyno testi
« : 07 Eylül 2010, 18:48:11 »

adanaya gelebilirim soırunsuz dumansız yazılım yükleriz

daha öncede defalarca geldim orada bir kaç müşterim var.

ancak dyno için bir tavsiyede bulunamayacağım
neticede dyno verileri yanıltıcı olabilir düşükde çıkabilir yüksek de

alacağınız güç yaklaşık olarak 30-40 hp dir

aracı sürdüğünüzde zaten kararınızı verirsiniz...sağ ayağınız gücü görecektir

düşünürseniz benimle irtibata geçebilirsiniz...


daha bugün sizin aracınızdan ankarada yaptım...bayram dolaysoyla elazığa yola çıktılar...


aracınız kaç model kaç km de ?? bu bilgi turbonnun sağlığı için önemli...



Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 12