İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - mk1gti09

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 14
43
Golf I / Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« : 21 Şubat 2011, 11:16:18 »
;D Valla iyi şansmış sendekide böylesine temiz bir MK1 herkese nasip olmaz her hangi bir resto işleminden falan geçirdin mi  :-X
2005'te aldım şu an bendeki 6. yıllı..Tabi restore ettik..Çalışmayan aksamları vardı onları yaptık..Komple elden geçirdik..Anlıcağın baya manevi anlamda etkileşim içine girdik..Maddiyata geç manevi anlamda daha çok  :D Eski sahiplerini  öğrendim..İlk sahibi bildiğim kadarıyla doktormuş garajda uzun süre yattığını biliyorum..Bu arada sanırım forumda benim adımı bilen yok..Fazla takılmadığımdan kaynaklanıyo..Bana Ali diyebilirsin kardeşim  ;)

44
Golf I / Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« : 21 Şubat 2011, 11:02:56 »
Bende onu merak ediyorum işte abi eski videolara fotolara bakıyoruz sürüyle BBS edition Pirelli Edition Nikelaj tamponlu MK1'ler var şimdi mumla arıyoruz onları nerde o MK1'ler  :(
Aslında kardeşim eskiden de bu modellerde nadirdi..Şöyle düşün 3.20 alırken M teknik olarak aldığında baya bir fark ödemen gerekiyor..Bizim Gtilerde öyledi..BBS edition,Pirelli edition..İlk sahibine kalmış..Tabi editionlar 81-83 arası çıkmaya başlamış..Mk1 gti ilk çıktığında Almanyada hemen alma gibi durumun olmuyodu..Siparişle sırayla..Çünkü talep hattinde fazlaydı..Almanya o yıllarda gerçekten mk1 cenneti oldu..Vede o yıllarda kaza oranıda arttı bunu unutmamak gerek  :D

vallahi ben mk1mi alırken bbs editon beni çarptı aldığım adam araçın tam olarak ne olduğunu bilmiyordu oda şansıma  :D

45
Golf V / Ynt: fsi motor artık üretilmediği için...
« : 21 Şubat 2011, 10:51:59 »
FSi'de direk injeksiyon sistemi kullanılıyor..Buda demek injeksiyonlar direk pistona püskürtiyor hem yakıtta kayıp oranına azaltıyo,hemde performans sağlıyor..Normal injeksiyon sistemleri subabların üstünü püskürtür..FSi oranla kayıp daha fazladır..FSi'de Lpg tam verimle çalışmaması normaldir..Çünkü şu an lpg'yi direk pistonlara verecek bir sistem yok..Ancak yakıtı emme manifolduna vererek verimsiz şekilde çalışabilir..Buda Fsi'nin direk injeksiyon sistemide uygun emme manifoltun yapısından kaynaklanıyo..Ama şuda gerçek VW modelleri diğer markalara göre LPG konusunda uyumluk konusunda sonlarda..Misal Diğer markalarda 10 tasaruf yapılırken Vw'de 6 tassaruf yaparsın..
Bana kalırsa şu an günümüzde TSi ifader ediyor..İlk çıktığında sorunlu olduğu gerçek ama şu an ki yeni modellerinde bunun önüne geçildiğine inanıyorum

46
Golf I / Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« : 21 Şubat 2011, 10:02:01 »
Göstermek istedim..Malzemesi plastik kaza esnasında kolay kolay zarar görmüyor..Bunu kendi mk1 toplarken çektim..

47
Golf I / Ynt: Farklı Golf Mk1 Çeşitleri...
« : 21 Şubat 2011, 09:46:22 »
16 S dış görünüm extra olarak BBS edition..Bu sayede görsel olarak daha iri..Trde 16 S var mıdır bilinmez..Benim mk1 GTi BBS edition yalnız motoru eg..Görsel olarak aynı..Hatta altında BBS'nin yazısı mevcutur..Merak ettiğim forumda başka mk1'de BBS edition göremedim..Durumlarım iyi olursa nasip olursa tamamen 16s'e çvirmeye düşünüyorum..16s üst kapakla bunu çözersin..Bunu ancak Fransada çözebiliriz  ;)

48
Genel / Ynt: Ofsetli Sac Jant İstege gore..
« : 20 Şubat 2011, 16:12:37 »
Bu sac jant olayı hoşuma gitmeye başladı..Cok ucuz maliyetli olması ayrı bir olay..Bakalım  ;)

49
Otomobilim / Ynt: Golf MK1 16VG60 PROJECT ( RETRO cum )
« : 19 Şubat 2011, 17:07:04 »
Olcak olcak  eminim en hızlısı olacağına  ;) Yaptığın iş harbi profesyonelce zevkle izliyorum..Önemli olan aslında güçü yere aktarabilmek buda olursa tutamassın artık..Yoksa çok pis saracak gibi gözüküyor..Bence draglarda koşcaksan eğer yapılabilirse Launch Control şart..

50
Otomobilim / Ynt: Golf MK1 16VG60 PROJECT ( RETRO cum )
« : 19 Şubat 2011, 11:00:16 »
Sanırım TR'nin en hızlı mk1'i yolda...Mükemmel  :tamamdir

51
Golf II / Ynt: MK2 16V (KR) yeni aldım...
« : 13 Şubat 2011, 14:46:48 »
Çok güzel maşallah diyorum..

52
Golf I / Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« : 09 Şubat 2011, 17:28:43 »
Merhaba sizin araçınızdaki sistemi sahip Lpgli golf mk2 GTi KR(139hp gördüm)..Kendiside forumda mevcut sanırım aktif değil..Araçını kullandım inceledim..Sizi bu konuda bi nebzi yardımcı olabilirim..Hiç bir sorun yoktu özellikle geçişlerde (Benzin>Lpg,Lpg>benzin)..Rölantide düzgün atıyodu..Öncellikle bu sisteme lpg olmaz düşünesinde sıyrılın..Bu sistemi lpg takmak için ayrı bi ustalık gerekmiyor..Sadece püf noktalarını bilmek gerekiyor..Bundanda çok bahsettik..Sistemi inceleme şansım oldu Ke-jet sisteminede sadece gaz kelebeğin önündeki boğazın oraya emişi azaltmak amacıyla plastik bir malzemeyle beslemişler..Sonuç olarak güzel..Sanırım eğer lpg taktırçaksanız ke-jette ilk marşta kullanıcaksınız..Bu şekilde..Size yakın en güzel çözüm yolu bu..Ayrıca başka bir mk2 KR Gtide yakıt hattinde fazlaydı.Lifterlerini değiştirdik ve sorun ortada kalktı..Bahseetiğim boğaz bu sondanın çalışmasını mani olmıcak şekilde monte edilmeli..

53
Otomobilim / Ynt: Golf MKII US // BBS RS764 S.28
« : 09 Şubat 2011, 16:37:54 »
Golfün gerçekten hoş kardeşim.Allah hata kazadan korusun.Ayrı bir güzelliği var..Mk2'in baktırırken ayrı bir zevk veriyor..Sonuçta Almanyada diri olması normal   :tamamdir..Bende 10 yıl kadar Mönchengladbach'da yaşadım..Bu arada yaptığın aksesuarları işlettin mi?(Jant,xenon vs..)??

54
Hoş Geldin GTi..Piyasaya bir tane daha Gti gelmesi cok güzel..
Mk1 Gti uzun süre yatmış önce onun vermiş olduğu etki tabiki olacak..Mengenteiler değişimi en son çözüm olsun..Öncellikle genel bakımlarını yap..Mengenteilerın boğazını güzelce temizle,filitreyi değiştir..Benzin pompasının durumunu baktır..Elimde 1 tane fazladan var ama parçaladım bir araya geldiğnde nasıl çalışır bilinmez...Merak ettim mk1'e..Umarım Şu düzgün çalışan k-jet sisitemini +1 yaparız...

55
Karşılaştırmalar / Ynt: Golf 3 GTİ & Pegeout 306 gti
« : 29 Ocak 2011, 15:15:17 »
Pug geçer..Golf3 GTi'nin öyle abartılcak performansı yok..

56
yakıt farkını sen peşin verdin zaten turbo murbo uğraş gerktiri karburatör öle değil ben bile kendim takarım .d
Weber ayrı olay zevkten başka birşey değil düşük devirlerde ivmelenmenin verdiği his tabiki güzel..Demek istediğim aynı yakıt sarfiyatıyla kat kat performans almak..Turbo takmak ve karb. takmakla kıyaslama yapmamız uygun değil,turbo lükse girer burda deyinmek isteğim farklı noktaydı..Günümüzde artık turbo takmak o kdar zor iş değil..Egzos manifoltunu  delik açmak ve iyi bir ayar yapmaktan başka birşey değil..Tabiki yüksek barlı turbolar için ayrı prof. gerektirir..Supercharger dersek daha cazip gelir montesi turboya göre daha kolay..K-JETRONİC öyle boşa atılcak bir sistem değil..Herkez gözünde büyütüyor..Olayı bilmek,araştırmak vs..EFi'nin tabanında ztn K-JETRONİC sistem yatar..Fiziksel olarak ikisi aynı görevde..Şunu inanırım bakılmayan herşey birşeye yaramaz..İsterse en iyi sistem olsun..Şunu fark ettim bu forumda k-jetronic sistemden haz alan Erşan Bey ve Ben olduğumu gördüm..Çok az..Anlamıyom neden bu kadar korkulur bu sistemden..Ben inanmıyorum TRde k-jetin çok iyi tamircisi olduğunu..Ztn sorunların tabanı bundan başlar..Biraz sabır ve bu sabrın vermiş olduğu nimeti doya doya yemekten başka birşey değil..

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 14