İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - polo34

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 24
15
Satılık / Ynt: golf 1 Gti 1.6 Kapak Dereceli eksantrikli
« : 21 Aralık 2010, 20:53:19 »
bende dereceli var demiştim, colombo 280 derece, piston kol arıyorum

16
Satılık / Ynt: golf 1 Gti 1.6 Kapak Dereceli eksantrikli
« : 21 Aralık 2010, 02:13:33 »
ya sıkıştırmayı yükselticem ya da düşürücem, bunu en sağlıklı şekilde motor içindeki parçaları değişerek yapmak istiyorum, bende de dereceli vs var, sıkıştırmayı düşürürsem sc ya da turbo yükseltirsem atmosferik olarak nokta olacak, iki durum içinde maliyeti bilmem isterdim, şapka yay değişimi de olursa iyi olacak, sert yaylarla araç daha mı iyi devirleniyormuş

17
Satılık / Ynt: golf 1 Gti 1.6 Kapak Dereceli eksantrikli
« : 20 Aralık 2010, 21:38:26 »
nerden kaça bulurum bir fikrin var mı acaba?

18
Satılık / Ynt: golf 1 Gti 1.6 Kapak Dereceli eksantrikli
« : 20 Aralık 2010, 18:34:19 »
ah piston ve kollar polo 6n'e uysa keşke:( nerden bulurum benim araca uygun yüksek basınca uygun forged ....

19
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 15 Aralık 2010, 09:13:55 »
Club Polo Forum > polo 6n last kompressor now turbo















bunlarda yaylarımız:) bunlardan alıp takabilirim, gerçi bendeki colombo gerek yok diyor ama siz ne dersiniz merak ediyorum

http://www.bar-tek-tuning.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=28853&ls=en&nc=1292360607-29201&rubnum=&artnum=2140072&file=2&gesamt_zeilen=0Tsuche--polo%206n

son olarak bu kit ile yola çıkılır mı :) satıcının %99.4 müşteri memnuniyeti var, 5 adet bu kitten satmış, toplam 2746 satışı ile güvenilir görünüyor, kite downpipe, egzoz manifoldu, standalone ya da piggy back, boost gauge, egt, enjektör, yakıt pompası eklenecek (wideband bende var), standart internallar 150hp den sonra riskli deniyor, 2 adet head gasket ile sıkıştırma düşürülebiliyormuş (yukarıdaki forumdan)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-HYBRID-T04E-UNIVERSAL-TURBINE-TURBO-CHARGER-KIT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem35ad7a8427QQitemZ230543754279QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#shId

20
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 26 Kasım 2010, 00:00:46 »
ben kaçar bu arada, iyi geceler, madem yakındasınız umarım karşılarız bir gün :)

21
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 25 Kasım 2010, 23:59:40 »
gtech de aracın ağırlığının doğru girilmesi çok önemli, diğer kalibrasyon işleri yapılır, kantar görsem çıkarıcam aracı, iş güç yoğun unutuyorum :)

bana nos tak kurtul diyen de oldu ama helal yoldan gidelim dedik:) şeytan düşük hp artış veren nozullere (25 hp gibi) sahip olanlardan al tak motora da anlık o kadar yükün binmesi zarar vermez diyor da işte henüz son kozumu oynamadım :)

22
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 25 Kasım 2010, 23:51:06 »
umarım siz daha iyisini yaparsınız ...

bu arada her dyno cihazının %100 doğru değerler verdiğini de sanmayın, hangisinin kalibrasyonunun ne kadar doğru olduğu meçhul, ben farkı hissediyorum, bu fark beni tatmin ediyor, her şeyin daha iyisi illa ki vardır, yapılır, şimdilik durum böyle, deneme yapıp görmek lazım :)

23
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 25 Kasım 2010, 23:45:45 »
colombo bariani'nin 1.6 8v olan için bu modeli polonun orjinali gibi konforlu bizim araçlarda, chipsiz halinde bile rölantiyi bozmamıştı, süper bir parça, aracın gidişini gerçekten chip sonrası değiştiriyor...elimde onno ustanın benim araç ve colombo dereceli için yazılmış chipi de var :)

supercharger konusunun sağlıklı olup olmaması konusunda herşey basınca bağlı, düşük olursa orjinal ekipmanlar zarar görmez, yüksek olursa piston kol vs ile oynamak da gerekir diye düşünüyorum, güç de malum işte....

bu arada 0-100'ü bendeki gtech cihazı ile ölçmüştüm, dyno çıktısı paşaoğlu maslak, istanbuldaysanız bir gün sizde de ölçüm yapabiliriz ...

24
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 25 Kasım 2010, 23:38:06 »
bence sızde bır sportlıne a gecın :)

supercharger yaparsam 1.8t'lerin yalan olma ihtimali var:)

bu arada şu an ankaradayım, 35 lt lpg deposunu doldurduk, 90-120 km/h süratle istanbuldan geldik, lpg hala bitmedi ...

25
Polo 6N / Ynt: polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 25 Kasım 2010, 23:19:29 »
sportline olanlar çok şanslılar, 1.6 16v durumuna gelebiliyorlar diye okumuştum, forumdan erhan nickli arkadaş yanılmıyorsam yapmıştı, ben aracı sıfır almıştım, o yüzden bende kaldı, bende merakımdan birşeyler yaptım, daha ileri gitmiyor şimdilik :) sıkıştırmayı artırmak için forged piston da bulamıyorum, söktürüp dükkan dükkan dolaşmayada ne zamanım ne de hevesim var:) ustanın hatası sonucu başıma iş açmak istemiyorum, hazır uygulanmışı olsa alırdım ...

26
ürünler satılmıştır, teşekkürler ....

27
Polo 6N / polo 6n atmosferik performans modifiyesi
« : 25 Kasım 2010, 07:57:54 »
ARACIN ORJİNAL VERİLERİ: 55 kW @ 4800 rpm = 75 HP - 135 nm @ 2800-3600 rpm

Motorda olanlar:
1- Colombo-Bariani dereceli egzantrik mili
2- Simota CAI
3- Ecutuned chip
4- Dbilas emme manifoldu
5- Sachs spor baskı balata
6- Raceland 4-2-1 header
7- Sebring katalitik iptali
8- Sebring orta susturucu
9- Sebring son susturucu
10- 48 mm ara borular
11- Apexi neo
12- Splitfire buji ve kabloları
13- Nano-çarçur
14- Para sayma makinası ve ıvır zıvır (kondasatörler, topraklama vs)

bu da son remap yapılmış hali, böylece atmosferik olarak noktayı koyuyorum:) bir ara rotrex sc bulursam alıcam, ya da bir scirocco alıcam :)



Uploaded with ImageShack.us

atmosferik olarak daha fazlası için
-yüksek sıkıştırmalı piston
-kapak taşlama
-port polish

lazım ama motorun içine girmeye değmeyecek güç artışı olacağını zannediyorum ....polo 6n 1.6 8v 75hp 100hp'ye bu şekilde ulaşıyormuş:)

araba orjinalden hafif olmasa yapılan işlemler için değmez derdim ama hafif olduğu (925 kg) için hızlanması iyi :)

bir de gtech ölçümü var, 0-100 km/h 8.93 sn, bu ölçümde dereceli egzantrik mili, onno chip, kutu içi green, 4-2-1 header, sebring son susturucu var, araç ağırlığını ben dahil ıvır zıvırla 1024 kg girmişim, bu değerin ölçüm hassasiyetini etkileyen bir faktör olduğu unutulmamalı ...



Uploaded with ImageShack.us

28
perşembe akşamına kadar rezerve edildi ....

Sayfa: 1 [2] 3 4 5 6 ... 24