İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - eses GTI

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 11
29
Golf I / Ynt: Alçak daha da alçak =)
« : 13 Kasım 2012, 22:39:51 »
Arkadaşlar ben de coilover düşünüyorum da bu amortisörlerin ömrünü tamamlaması yada patlaması durumunda değiştirilmesi nasıl oluyor? ön değişir gibi görünüyorda arka pek öyle değil gibi

30
Golf I / Ynt: Subap Sesi Yardım ????
« : 24 Ekim 2012, 00:21:02 »
Conta seçimin yanlış olabilir taşlanan kapağa daha kalın conta takıllır. ince ise siboplar pistonlara vuruyordur bir süre sonra pistonlarda yer yapıp keser ancak sibop ayarına baktır derim.

31
Golf I / Ynt: Araba zor calisiyor
« : 13 Ekim 2012, 23:39:35 »
buji için kısa paso buji takabilirsin birde bendede 1100 vardı benzinde soğukken çalışmazdı  boğuluyormuş meğer kapış pompası çok yakıt gönderirmiş ondan marşa basınca habire pedalı pompalıyozya o zaman boğduruyormuşsuz, pilatine bi bak derim aralık mesafesi azalmış olabilir

32
bende FM var uzun yolda 90 kmh da ağustos ayında yaptığım testte 1 litre lpg de 16 km yol yaptım litre fiyatı 2,25 tl iken 14krş yaktı.

33
Golf I / Ynt: hararet sorunu
« : 20 Eylül 2012, 13:14:50 »
sorun büyük ihtimalle termostatta tam görevini yapmıyor yani motor ısındığında yeterince açılıp yeterli su geçişi sağlamıyor ben 74 derecelik kullanıyorum sıkıştırsam dahi 90nı geçmiyor.

34
Genel / Ynt: Bugun otomobiline ne yaptin ? konusu...
« : 18 Temmuz 2012, 23:03:04 »
Golf mk1 min 190 lık baskı balatasını 210 luk ile değiştirdim.

35
Satılık / Ynt: Parça Parça yada Komple Golf MK-1
« : 03 Haziran 2012, 12:00:00 »
jantlar ats 13" mü talib olabilirim. kolay gelsin

36
Golf I / Ynt: ACİL yardım yolda kaldık!!!
« : 22 Mayıs 2012, 00:57:52 »
geçmiş olsun contadan su almış olabilir pistonlara

37
Aranıyor / Ynt: mk1 1.6gtı egzost manifoltu
« : 15 Mayıs 2012, 00:19:54 »
eşkişehirde erkara var orayı ara onda vardır tel 0222 2375705

38
bu sistem bor yakıt diye bir sıvı var onu emme manifoldundan motora belirli bir süre ve miktarda veriyorsun ve kullandığın yakıt ile beraber yanıyor ve patlama sırasında yanmıyan yakıtıda yakıyor olay bu, bu iş mercan otomotiv diye bir yer bulmuş ve takıyorlar sen yer olarak yakınsın izmir de burası, internetten araştırın ismi yazıp yada tel açın bilgi veriyorlar.

39
rica ederim bilgiçlik değil bu bir bilgi paylaşımıdır,ben elektrik mezunuyum elektrik makinalrında ( asenkron motor tranformatör gibi) verim vardır bu en fazla %97 dir % 100 olamaz mutlaka bir iş için kayıp olacaktır. benim bahsettiğm elektoliz yolu ile hidrojen üretmek değil bu sistemde herhangi bir enerjiye ihtiyaç yok direk bor yakıt sıvısını kullanıyorsun. bu arada elektroliz için gereken enerji yani çekilen akım 15 ila 30 ampermiş buda mk1  alternatörü için büyük bir değer far silicek kalorifer gibi aletlerle beraber dinoma yanar bence. iyi akşamlar

40
evet senin dediğn gibi olursa hiç adil olmaz tabi ben ce iki testte aynı koşullar altında yapılmalı önemli olan aracın 90 km sabit hızla yaktığıdır her kullanıcının kulanma tarzı vardır buda şehir içi yakıt sarfiyatını etkiler. 10 tl lik lpg pompadan lt bazında boş depoya dolar ve araç son viteste en düşük devire kadar sürülür (1500 dev dak ) sonra gaz biter ve araç hiç gaz yemez depo biti işte. her iki testtede böyle yapılırsa alınan lpg sonuna kadar bitirilmiş olur. bence tam sonuç alınır. birde bu sistemi 1.4 uno ya takan gazcıya sorayım test şartları nasılmıştı diye

41
Golf I / Ynt: yag lambasi
« : 08 Mayıs 2012, 00:51:31 »
bu tip sorunlarda ilk problem yağ müşüründe aranmalı ama kesin sonuç için yağ basıncını ölçmek için basit bir psı ölçen ibreli bir saat kullanmaktır( pakkens marka olabilir ve 10mm çap 1mm diş li dir bizim müşürler ) motor soğukken 1000 dev dak  da yaklaşık 80 100 psı göstermeli ısınınca 30 40 psı olur.

42
lpg de en iyi ölçüm depo boşaltarak olduğunu duymuştum birgün ben de lpg yi bitirdim 10tl lik lpg aldım( birim fiyatı 2.53 tl idi) 51 km yol  yaptım(% 95 i çevre yoluda) bence 1.4 motorlu uno aracın 20 km gitmesi normal

Sayfa: 1 2 [3] 4 5 6 7 ... 11