İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - bersavas

Sayfa: 1 2 3 [4] 5
43
Satılık / Emsalsiz MK1 GTI Satılık
« : 28 Mart 2011, 15:58:57 »
Merhaba
Tüm bakımları bostancı Hasip ustada A'dan Z'ye yapılmıştır.
1.8 makina
2xdellorto 40
recaro koltuk
mk2 torpido
ATS cup Jant
OMP yay
Alt üst Kule gergileri
Merkezi kilit. elek. cam. Uzaktan kumanda
Direksiyon kutusundan aksa kafalarına bilyalardan arka kampanalara kadar komple sıfırdır.





ön takım, arka takım komple yenilenmiştir.

Karbüratörlerin tamir takımları UK'den komple sıfırlanmıştır

Uzun yolda 32 kuruş yakar şehir içi asılırsan 500-600 yakar. İsterseniz lpg bağlanabilir.

Fiyat 8.500 tl dir. Aracı bilenler bilir. Toplamakla uğraşmayın

Bora
533 651 55 22
216 458 39 32

44
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 26 Mart 2011, 00:37:41 »
express delivery ile geldi 90 TL

45
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 25 Mart 2011, 15:51:38 »


Tamir takımı İngiltereden geldi tam 24 saatte. Paranın gücü..

46
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 24 Mart 2011, 23:58:49 »
Bora abi fotosuz olmuyor ama özlettirme bize yavruyu  :)

Yanına gidemedimki. Bostancıda yatıyor yavrucak. Yarın akşam inşallah

47
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 24 Mart 2011, 16:40:33 »
Merhaba

Sevgili Selçuk arkadaşımızdan aldığım Dellortoların tamir takımları ingiltereden yola çıktı. Tamşr takımı 27 pound kargosu 36 pound :)))
Sanırım pazartesi en geç burda olacak. Sonra egzosa gelecek sıra. bakalım hayırlısı.

48
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 23 Mart 2011, 00:36:27 »
Şuan USA Almanya İngiltere normal kullanımda Weber Dellorto tercih ediyor ekonomik açıdan önemlimidir onlar için bilemem .  ama bu karbüratör sistemleri Performanslı yakıt sistemidir. Alınan performansa göre en düşük yakıt tüketimide bu karbüratörleriyle sağlanır

Bu karbüratörlerin motora ne kadar güç kattığını şöyle aktarayım .

Stock Golf Mk2 16v KR motor 139 PS  dir ( Bu K-jetli sistemle alınan güçtür. )

Aynı Stock Makineye 45 DCOE 152  Karbüratör sistemi  takıldığında ise 155 - 160 Ps arası kullanılmaktadır.

İşte aradaki fark bu kadar farklı. Yakıt tüketimi için bilgi lazım olursa . Onuda detaylı yazarım.

Weber  Karbüratör sistemi özellikle Gti segmentindeki araçlar için hiç bir zaman dezavantaj değildir. Bu sistemi avantajlı olmak isteyenler kullanıyor zaten. Aksini  düşünecek olursak gidip dizel alalım yada LPG li  araba alıp binelim.


Arabayı sadece hafta sonları kullanıyorum. Hali hazırda Eşimin dizel Albeası var (Şirket Aracı). BUndan önce 145 1.7 16v kullanıyordum hiç sıkıştırmadan 50 kuruş yakıyorduki sıkıştırdığımdada yürümediğinden emin olabilirsiniz. İlk sahibinden almama rağmen hemen sattım. Yakıt/performans oranı birbirini kurtardığı sürece önemli değil. yaksın yürüsün. bir headers bir dereceli koyup keyif için birazda performans alabilirsem ne ala. olmassa Yaza doğru Golf 2 16V ye geçebilirim. Yada aklımdaki büyük projeye doğru. Arkadan itiş MK1 2.8

49
Golf I / Ynt: RedShark projesi başlıyor !!!!!
« : 22 Mart 2011, 20:56:05 »
Hayırlı olsun. proje resimlerini bekliyoruz

50
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 22 Mart 2011, 20:48:30 »
Hayırlı uğurlu olsun Bora abi .

Arabanın daha önce önce önce ki sahibi olarak o araç std 1.6 Gti ları geçen çok sağlam yürüyen bir araçtı yakıtı astronomik derecede azdı o zamanda bende 3 taen gti vardı 2 tanesi 1.6 gti buda 1.8 gti dı. K-jetronik sistemi mükemmel di ben çok zevk alıyordum en azında. Weber olayına gelince. O aracı webere çeviren belki kasaptı tam emin değilim ama arabaya binen salavat getiriyormuş istabula gelen mk1 i bilen arkadaşlardan duydum.

Doğru Weber DCOE yada Dellorto DHLA 40G H Karbüratörler düzgün kullanımda standart 1.6gti k-jetten daha az yakar bunun her türlü açıklarım Erşan. Yakıt tüketimi bir araç gidiyorsa yakar yakmazsa gitmiyordur zaten bunu artık herkes biliyor. Weber yada Dellorto sesini ben çok uzun yıl kendim kullanarak dereceli eksantrikli 8v yada 16v de zevk aldım aldırdım. Gidişini ıspatlı olarak yaklaşık 12 tane arabayla denedim ve geçtim. ( 306 Gti -  Golf3 Gti - Golf 4 Gti 1.8T- Vtec - 3.25 e30 5.25 e34 - Audi 1.8T vs ) Hiç bir zaman weber çok yakmaz bu weber dellorto karbüratörlerin en büyük reklamıdır. Ayarsız bakımsız filtreleri değişmeyen yağ kir içinde kullanılan her karbüratör her motor ne yakıt sistemi olursa olsun kötü düzensiz ve çok yakarak çalışır. Kendim 16v Weberli her zaman gazlayarak kullandığım araç inanılmaz performasa sahip sahip olduğu performansa göre çok az yakıt sarfeden bir araçtı . Bu iş bakım bilgi çerçevesinde olduğu sürece iyidir. K-jet iyi bir sistem hemde çok iyi ama artık vaadini doldurdu .

Sevgiler.

Dostum Dellortoları yarın bırakabilirsen çok sevinirim. Yatırmayalım çocuğu. Veysel abi seni bekliyor.

51
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 22 Mart 2011, 20:26:48 »
Weberlerde problem çıktı malesef değiştireceğim. başka bir önerin varsa seve seve dinlerim.

52
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 22 Mart 2011, 11:08:07 »
Önceki sahiplerinin gıdıkladığını biliyorum ama sanırım kapak sonradan değişmiş. istediğim randımanı alabilirsen ufak ufak 16V ye doğru geçicem sanırım. Arabayı çok güçlendirmek yerine hafifletmeyi daha çok seviyorum. En son 1999 yılında mk1 Pirelli almıştım ilk sahibinden çok orjinaldi çok keyif almıştım. bakalım yine keyif alabilecekmiyim.

Bugün weberler ayara gidiyor.

53
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 21 Mart 2011, 17:36:52 »
Arkadaşlar bu arada motor kodu JN

54
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 21 Mart 2011, 17:34:13 »
Kapak rektifiyeciye gitti ölçüldü eğimine bakıldı hepsi temiz çıkmış. Sekmanlardada problem yokmuş. gerisi Hasip ve veysel ustamn ellerine kaldı. Yarın sanırım test sürüşünü gerçekleştireceğim.

55
Golf I / Ynt: Merhaba VW Dünyası
« : 21 Mart 2011, 14:50:52 »
İyi haber geldi. Contası uyduruk olduğundan ve üst kapağı iyi sıkmadıklarından kaçırıyormuş. Akşama çözdük işi. Şahsen sevindim.

56
Satılık / Ynt: 1.5 1.6 Golf Mk1 Mk2 üst kapak
« : 20 Mart 2011, 20:25:15 »
dostum telini yazarmısın yarın lazım olabilir

Sayfa: 1 2 3 [4] 5