İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - asermayer

Sayfa: 1 [2] 3
15
Bora / Ynt: boramın suyu çıktı
« : 15 Mart 2011, 17:21:20 »
Önemli olan bir arabanın size ne verdiği ve sizden ne istediğidir.Bora yol tutuşu konfor iç mekan işçilik kalitesi üstelik karizması vs bir çok seçenek sunuyor bakımlarını zamanında yaptırırsan fazla sanayiye gitmessin Toyota fazla birşey sunmadığı için birşeyde istemiyor :) Boraya istediğini yani bakımlarını verirseniz size beklentinizden daha çok hizmet edecektir :)

16
Bora / Ynt: sabahları geç çalışma
« : 04 Mart 2011, 17:13:07 »
Slm aynı sorun bende de vardı bazen tek marşta alıyor bazende beş saniye kadar marş yaptırmam gerekiyordu.Aküden değil sorun genel olarak ateşleme sistemi köreliyor.Bujilerin yeni mi eskimi kontrol ettir sonra benzin deposuna çeyrek depoya enjektör temizleyici at benzinde beşbin altıbin devir yaptırarak yüksek devirde kullan enjektörler açılsın iyice,benimki bunları yaptıktan sonra düzeldi artık çok nadiren yapıyor oda normal zaten.Bunları yaptıktan sonra düzelmesse sorun başka bişeydedir ateşleme bobini falan vs

17
Bora / Ynt: Bir depo ile 465 km nasıl?
« : 27 Ocak 2011, 04:58:44 »
Benim 1.6 bora lpg de şehir içi 250-260 yakıyo boranın normali budur ben çok araştırdım .Bazı akıllılar  lpg de 180 kuruş falan yakıyo diyo onun sebebenide söyleyim gazın ayarını kıstırırsanız yani motora gelen gaz miktarını tabi 180 kuruş yakar ama o motorun halini düşünemiyorum benim lpg ustam demişti istersen gazı kısayım az yaksın ama motora çok zarar verir ömrünü kısaltır demişti bende vazgeçtim gazı kıstırmaktan.

18
Bora / Ynt: Motor Yağ Eksiltmesi
« : 20 Aralık 2010, 00:41:52 »
Sanırım fazla bi karı olmuyor ama piskolojik olarak rahatlatıyo bizi heralde :)

19
Bora / Ynt: VOLKSWAGEN BORA TORPİDO KAPLAMA
« : 20 Aralık 2010, 00:12:10 »
Bora öyle asil bi araba ki basit modifiyeyi hayatta kabul etmiyor sağlam modifiye lazım o zamanda tadından yenmiyor :)

20
Bora / Ynt: Motor Yağ Eksiltmesi
« : 20 Aralık 2010, 00:06:41 »
Sizinki gene iyiymiş benim araba2000 kilometrede 1 litre eksiltiyor :) bu konuda çok derin araştırmalar yaptım elde ettiğim sonuca göre bu işin lpg takıldıktan sonra pistonlarla alakası yokmuş temel sorun sibob lastikleri.Bu lastikler benzindeyken ıslanıyor haliyle yumuşuyor ama lpg de çalışırken lastikler kuruyor ve yağ yanmaya başlıyor ve eksiliyor.Bu volksagen grubunda daha çok oluyor bu duruma katlamaktan başka çare yok.Çünkü mesela benim araç 170 binde bu kilometrede ki bir volkswagen motorunun doğan şahin gibi piston aşındırması kabul edilir değil adamlar 350 400 bine kadar garanti veriyorlar aşınmayacağına dair.Yağ ekleyip binecez mecbur :)

21
Bora / Ynt: ARAÇ İÇİNE SU ALIYOR
« : 17 Aralık 2010, 22:59:43 »
Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için sağol. Bu ihtimalide değerlendireceğim ama büyük ihtamalle kapı altındaki tahliye delikleri tıkalı olduğu için kapıdan sısdırıyor.Çünkü iç kapıda kapı döşemesinin bittiği yerle kapı sacının birleştiği yerde ıslaklık var.Tahliye deliklerini açmak içinde kapı döşemesini full sökmek gerikyor sanırım. Ya kendim sökeceğim ya da bi döşemeciye gideceğim

22
Bora / Ynt: debriyaj seti
« : 17 Aralık 2010, 22:47:12 »
Genelde içinde saks marka çıkar ama valeo ve look ta iyi gider

23
Bora / Ynt: debriyaj seti
« : 14 Aralık 2010, 01:27:07 »
Bence zamanı gelmiş zaten az çok hissedersin kalkarken hafif titreme olur.Araç 102 bindeymiş  tam ağırbakım zamanı yavaş yavaş yaptır bence birden  yaptırınca bütceye ağır oluyor çünkü triger vs.Bu arada baskı balatayı yetkili serviste değiştirmiyceksen çok iyi bir usta bul ben bir hafta usta aradım ondan sonra yaptırdım şanzıman önemli çünkü üç dört saat uğraşıyolar.Valeo marka baskı balata var 180 e aldım artı 150 de işiçilik verdim ama ustam harbiden ustaydı boradan anlıyodu.Bu arada amca da demekki bizim gibi kullanıyo :)  triger setinide ben yetkili serviste değiştirdim çünkü triger çok önemli o da 400 tl tuttu 10 yaş inidimi falan yaptılar parça işçilik garanti veriyolar.ben baskı balatayı değiştirirken triger seti yanlış takılıp piston ve sibopları eğilmiş bi adamla konuşmuştum çünkü adam küfür ediyodu çokda üzüldüm o adama bir milyara yakın masraf çıkardılar adama.

24
Bora / Ynt: debriyaj seti
« : 14 Aralık 2010, 00:33:42 »
Valla korkarım ki tamamen bittiğinde anlıyosun.Benim debriyaj normaldi biniyodum ama geçenlerde memlekete gittiğimde birden vites kitlendi zar zor vitese atıyodum araba pancar motoru gibi sallanarak hareket etti yerinden.Götürdüm ustaya indirdik şanzımanı balata denen bişey kalmamıştı balata resmen yok olmuş sıfır noktasınında altında demir gözüküyodu  :) Alındığından beri kilometreye göre kaç kez değiştirilmiş o önemli bu kullanımla alakalı ama normal kullanımda ortalama 100 binlerde falan biter.Ama mesela  40 lı yaşlarda aracı hiç yormadan  kanı hiç kaynamayan bi amca kullanıyosa o debriyaj balata hiç bitmez  :)

25
Bora / ARAÇ İÇİNE SU ALIYOR
« : 13 Aralık 2010, 23:50:40 »
Herkese merhaba.2000 comfort Boram var.Kış aylarına girdğimizden beri aracın sol ön sürücü paspas altıyla sağ arka yolcu paspas altı suyla doluyor.Aracın altında delik falan yok.Öğrendiğim kadarıyla en kuvvetli ihtima sol önl kapı ve sağ arka kapı içindeki su tahliye yollarının tıkanmış olması.Bunu gidermek içinde kapı döşemesini söküp o yere silikon yapmak lazım mış. fakat bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum kapı döşemesi kolay sökülürmü onu bilmiyorum. Aracın su alması sinir bozucu bişey üstelik bunu volkswagende yaşamak dahada kötü. Markanın imajını sarsmamak içinforum dışında  kimseye anlatmıyorum :) Bu konuda tecrübesi olan varsa yardımı için şimdiden teşekkür ederim.

26
Bora / Ynt: Aracımda bir sürü sorun var! Yardım Lütfen!!!
« : 11 Aralık 2010, 21:36:04 »
kardeş dur biraz hemen ümitsizliğe kapılma :) muhtemelen araç hiç enjektör ve bogaz kelebeği bakımı görmemiş bahsettiğin sorun ateşleme sistemleriyle alakalı hepside. Boğaz kelebeği,bujiler ,enjektörler,buji kabloları vs sen bunları vakit geçirmeden bi kontrol ettir zaten arabanın ağır bakımları da yaklaşmış muhtemelen bunlar hiç değişmemiştir,lpg ye gelince bu araç dışında bir problem diye düşünüyorum lpg ustana götür bence.farlar desen bu boralarda hastalık  zaten farları pek iyi ışıtmaz endişelenme ....

27
Bora / Ynt: MOTOR SİLK VE ENJEKTÖR TEMİZLEYİCİ
« : 04 Kasım 2010, 00:08:42 »
ben kıdemli bora kullanıcısıyım arabadaki en ufak değişikliği hissederim çekişin arttığını farkettim kesinlikle. enjektör temizleyici benzine karıştırılıyor benzine göre yanma özelliği fazla olduğu için enjektörden ve yanma odalarından geçerken kurumları yakıp geçiyor doğal olarakta normal benzin daha net bir şekilde yanıyor ve buda çekişi artırıyor ama etkisi oratalama bir iki ay kadar sürüyor çünkü bir müddet sonra temizlenen yerler tekrar kurum bağlıyor o yüzden iki ayda bir kullanmak lazım.maliyetide fazla değil ben hepsi burdada sipariş ettim 3,5 tl civarı bişey orda yorumlarıda okuyarak sipariş ettim herkes çekişi artırdığı konusunda hem fikirdi.motor silkide ordan sipariş ettim 75 tl civarı bişey onunda motor sesini azalttığı konusunda eminim diyebilirim çekişi o artırıyormu onu bilemiycem . yağ değişimi de 5 litre yağ,hava yağ ve polen filtresi toplam 120 tl civarı tuttu.Bu arada polen filtresi çok önemli genel olarak bizim millet geç değiştirir ama 20 binde bir değiştirmek lazım benim kalorifer şimdi deli gibi çalışıyo içeriyi anında ısıtıyo  :)

28
Bora / MOTOR SİLK VE ENJEKTÖR TEMİZLEYİCİ
« : 03 Kasım 2010, 23:39:06 »
Bugün 2000 model comfort aracımın yağını değiştirdim polen filtreside kirden gözükmüyordu ve camlarda buğu yapıyordu onu da değiştirdim.Yağ değişiminden sonra motorsilk yağ katkısı ekledim ve çeyrek depo benzinede enjektör temizleyici koydum.İnanın motor sanki nefes almış gibiydi enjektörler açılınca gaza bastığımda arabanın önü şahlandı uzayıp gitti inanamadım.Herkese tavsiye ediyorum :tamamdir

Sayfa: 1 [2] 3