İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - attitut1

Sayfa: [1]
1
Polo 6N / stoplayan ...mavi kızım seni çok özlüycem...
« : 22 Ağustos 2010, 04:31:00 »
....3.5 yıldır bindiğim polo 2000 6N kasa 1,6 otomatik polomu değiştiriyorum arkadaşlar...

yeni kia cerato 1,6 concept 126 ps alıyorum...

çok araştırdım bakmadığım site de kalmadı... 37 tlye 2010 model otomatik cerato da karar kıldım... herkes bişiler demiş forumlarda...;) lakin güzel araç, bazı ülkelerde forte adı ile satışta... cupa versiyonu da bulunuyor... 2,0 2,4 motorları türkiye ye gelmiyor...  1.6 126 ps başarılı bir motor... araç almayı düşünenlere de tavsiye ederim...

volkswagenden şaşmıyan biri olarak bu fiyatlarda keşkem sıfır jetta ya da golf alabilse idim... içimde ukte kaldı.. ama birgün mutlaka alıcam[/img]

2
Polo 6N / distribütör fiyat?
« : 28 Kasım 2007, 01:12:01 »
slm arkadaşlar...

benim klasik stoplama sorunum distribütörden imiş sözde ...birsürü parça değiştikten sonra en son bunun üzerine eğildik yeni bir usta ile... >:D

çıkma parça aradık yıldız sanayi sitesinde (ankara)... 2 tane bulduk sözde 1 tanesinin kapağı kırık 150  ytl kapaksız yane...  diğeri de kapaksız  o da 100ytl dedi 90  ytl verip aldık  deneme iade şartı  ile.. tabiki arızalı çıktı.... iade ettim.. (bu arada benim distribütör çin malı dandik bişimiş... :-\)

serviste 450  ytl dediler usta servisi aradı...  bosch bayisinde de yok imiş ellerinde... 15-20 güne anca gelir dedi  kıllandım tabiki de... bosch bayisinden direkt olarak alsam yani fiyatını bilen var ise yazabilirmi arkadaşlar... birde distribütür takıldıktan sonra  adaptasyon gereklimidir?

(polo 6n ov. 1.6  2000 model)

3
Polo 6N / triger kayışı değişiminde bilyalar değişmedi..!!
« : 18 Ağustos 2007, 00:01:10 »
aracımı aldığımda triger kayışının değişimini yaptırdım... lakin usta söküp baktığında sadece kayışları değiştirsek yeterlidir bilyalar sağlam görünüyor dedi...  aklıma takılıyor sürekli.. bu komple bir sistem ise  bilyaların da değişmesi gerekmiyormu  ömrünü beraber tamamlayan parçalar değilmi bunlar?

70.000km sonra tekrar kayış değişimi olucak lakin bu arada o bilyalar bir arıza vermez m?  arıza verirse yeni takılan triger kayışı da zarar görmez mi? 2. bir işçilik çıktığında birdaha işçilik parası gerektiricek.. gerçi usta tanıdıktı  böyle birşey yapmasının ileride başıma büyük işler açmıycağı garantisi de yok  ama  aklıma  takılıyor sürekli..  teknik  olarak bilyaların ömrü  ile kayışın ömrü arasında teknik bir bağlantı kurabilecek bilgisi olan arkadaş varsa konuya  cevap yazarsa sevinirim.. 

teşekkürler...

Sayfa: [1]