vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N2 => Konuyu başlatan: Bomb3r - 13 Ekim 2008, 11:50:16
-
2002 6n2 trendline polom var
Şirket aracını kullandığımdan poloma sadece hafta sonları falan biniyorum. Bu pazar ilk defa 2 hafta aradan sonra marşa bastım. Arabayı aldığımdan beri çalışmama problemi hiç olmamıştı kontağı tek çevirmede hemen calısırdı ilk defa 4-5 kere uğraştırdı beni. Ama gün boyunca bir daha problem cıkamadı. Nedir bunun derdi bi yorumu olan var mı?
-
Akün bitmiş olabilir. Ara kablo kullanarak çalıştırmayı dene istersen
-
bu çok normal. telaşlanacak bir durum yok. 6 yıllık arabadan bahsediyoruz. ilk akla gelen akü tabiki.
-
Aynı olay benim de başıma geldi. Yaklaşık 10 gün arabayı hiç çalıştırmamıştım. Bir gün bi baktım araba da tık yok. İtekleyerek çalıştırdık. Aküyü şarj ettirdim ama fayda etmedi. Ben de aküyü değiştirdim. Şimdi çok iyi tek seferde alıyor.Sanırım bir akünün ömrü 4 ya da 5 yıl. Akünün durumuna bakıp zamanı gelince değiştirmek lazım. Yoksa bir gün tenha bir yerde bırakabilir bizi Allah korusun.
-
tenhayı geçtim. bugun çok işlek bir caddede bile yolda kalsak takviye kablosu bulunmuyor kimsede. taksicilere kalıyoruz. o yuzden herzaman stepnenin yanında takviye kablosu taşımak şart. akü ömrünü yitirmeden önce ilk sinyalleri veriyor zaten. araç tekleyerek marşa basıyor, teybii açınca farlar kısılıyor vs vs.
-
ne yazıkki aracın en önemli parçalarında birine gereken ilgiyi hiç bir zaman göstermiyoruz arada sırada akünün suyuna baksak aslında akü bizi baya uzun bir süre götürebiliyor o yüzden ayda bir suyuna bakmak gerekli
-
bakım gerektirmeyen akülerin içine kafanıza göre saf su ya da asit doldurmanızı tavsiye etmiyorum, içinde asit ve saf su oranının olması gerekn bir değer var, elinizde bome dedikleri zımbırtıdan olmalı ve ne kadar asit ne kadar saf su gerektiğini o alete göre belirlemeniz laızm ama uğraşılacak iş değil ...
-
Bi yerden elektrik kaçağın olabilir.
-
En kral akü takviye kablosu 15-20 YTL .O kadar pahalı birşeyde değil.
Ayrıca araçta sonradan bağlanan lambalar açık kalmış olabilir,bazen bagaj lambaları da yanık kalıyor
-
bakım gerektirmeyen akülerin içine kafanıza göre saf su ya da asit doldurmanızı tavsiye etmiyorum, içinde asit ve saf su oranının olması gerekn bir değer var, elinizde bome dedikleri zımbırtıdan olmalı ve ne kadar asit ne kadar saf su gerektiğini o alete göre belirlemeniz laızm ama uğraşılacak iş değil ...
valla aküde gösterge var her ne kadar bakımsızda deseler bakım istiyor arasıra su eklemek yada asit eklemek çözüm olabiliyor.