vwtr.net
Volkswagen => Caddy, Transporter ve Caravelle => Konuyu başlatan: burak_37 - 26 Mayıs 2008, 22:22:33
-
arkadaşlar bilmem gördünüz tabi mutlaka görmüşşünüzdürde :)piyasa yeni renault kangoo çıktı fiyatıda caddy den çok düşük. renaultcularda 16.000 satmayı hedefliyolarmış.resim koymayıisterdim ama hala resim koymayı beceremiyorum:)bu arada aracın fiyatları ; multix=27,921
Güvenlik Paketi4 Klima Sağa Kayar Kapı22 = 3,553
Güvenlik Paketi4 Klima Sağa Kayar Kapı22 Tavanbarı = 4,000
Güvenlik Paketi4 Klima Stil Paketi22 = 4,152
Klima =1,776
Klima Sağa Kayar Kapı22 = 2,426
Klima Sağa Kayar Kapı22 Tavanbarı = 2,874
Klima Stil Paketi22 = 3,026
Sağa Kayar Kapı22 = 650
Sağa Kayar Kapı22 Tavanbarı= 1,098
Stil Paketi22= 1,250
Tavanbarı = 448
eyer bu donanımların hepsi olursa diyorsanız 31,921 i gözden çıkarmanız lazım
arabayla ilgili yorumlarınızı bekliyorum
-
http://www.vwtr.net/forum/genel/yeni-nesil-peugeot-partner-tepee-t4178.0.html
Linkin 2. sayfasini inceleyebilirsin.
Renault fiyatlandirma acisindan son derece iyi bir is basarmis.Gercekten 32-33 bin ytl ye full bir kangoo alinabilir.Aracin ic mekani zaten bir ticari arac gibi degil.Resmen scenic gibi olmus.Zaten aracin platformu da scenic platformu.Hem yol tutus degerleri hem de konfor acisindan buyuk yol kat ettigini dusunuyorum.Tabi daha test surusu gerceklestiremedim o zaman detaylari yazarim.
Aracin tek eksigi gorunumu :) Cirkin ordek yavrusu gibi duruyor.Birde arka bagaj kapisi tek kapi olmasina ragmen o plakaligi ne diye sol tarafa dayiyorlar anlamis degilim.Gorunum acisindan biraz daha iyi olabilirdi bence ama tabi zevk meselesidir...
-
Beni öldüren kısmı kayar kapıların camlarının matorlu olup ön camlar gibi yukarı aşağı açılıp kapanması. ^-^ >:D
-
Beni öldüren kısmı kayar kapıların camlarının matorlu olup ön camlar gibi yukarı aşağı açılıp kapanması. ^-^ >:D
:) O kadar zor bir olay değil ki abi bu :) Yapmıyolar işte yapan çıkmış :t
-
bide ben şunu anlamadım normalinde standart arka sürgülü kapı sağ tarafta olup sol kapı opsiyoneldir ama yeni kangooda sol kapı standart sağ kapı opsiyonel zıttıma gitti bu ya adamlar solak galiba:)
-
hangi siteden aldınki bilgileri... yanlış bilgi vermişler... kangonun bu yeni stilinden öncekilerinde sağ ve sol kapı opsiyenel olarak sunuluyordu... (:
-
renaulttun kendi sitesinden:D
-
Ben yeni kangoo yu çok beğendim.Bineğe yaklaşan tipi alçaltılmış süspansiyon ve iç görünümü dahil baya tuttum..Opsiyonlara çift sunrooflu modeli eklerlerse kıyamet kopar diye düşünüyorum:)
-
Ben yeni kangoo yu çok beğendim.Bineğe yaklaşan tipi alçaltılmış süspansiyon ve iç görünümü dahil baya tuttum..Opsiyonlara çift sunrooflu modeli eklerlerse kıyamet kopar diye düşünüyorum:)
evet o sunroof özelliğini getirlerse süpr olur (:
-
zaten resimlerine baktığımda hep sunroof görüyorum ama türkiyeye gelirmi bilmiyorum bir önceki modelinde opsiyonel ve fiyat farkıyla sunuluyordu.bakalım işallah gelir ;)
-
Yeni Kangoo'yu eğer Trabzon Otomobil Fuarında tanıtırlarsa gidip iyi bi inceleyeceğim gördüğüm bütün ticariciler Yeni kangoo diyo başka bişey demiyor.Scenin platformunda olması şaşırttı beni.Reno ticarilerinde böyle incelikler yapmazdı :).Ama görünüşü hoşuma gitmedi yinede tutulacaktır fiyatı ve donanımı iyi olmuş
-
ticari araçlard vw ni ben ce geçemezler kangoya 1.3 1.5 motor koycaklar yük yükleyince caddy gibi çeksin bakiyim
-
zaten caddy nin içi aynı golf ve passattan izler taşıyo reno gibi oyuncak gibi gözükmüyo
-
caddy ile kangoo nun arasındaki fark nedir ve hangisini tavsiye edersiniz
-
Bazen tefarruatlar göz boyar ama altyapı aynı olunca onlarda pek işe yaramaz. Renault un caddy ye rakip olması söz konusu olamaz sadece fiyat ve parça olarak cazip olduğu için tutluyor genel olarak bakarsak bu araçları hususi kullanım için alan çok az genellikle fabrikalar firmalar vs.
-
vallahi bende yenı kangoyu canlı olarak gordum ve reno yıne aynı reno vw ıle kıyaslanamaz bıle hiç hoş degıl bence rakıp falan kesınlıkle olamaz gerek saglamlık gerek performans konfor..caddy den cok tutulur orada katılıyorum ndn tutulur fıyat ucuz cunku..yedek parca ucuz dıyosunuz hayır aksıne renault un da parcası pahalı peugeot un daha da pahalı...ımkanı olanlar caddy den baska arac dusunmez bence..
-
benim için bir aracın daha az paraya daha çok donanım sunması önemli değil, herkes daha fazla özellik ister aldığı araçtan ama daha önemlisi satarkende daha az değer kaybetmesi gerekir diye düşünüyorum.
caddy sonuçta ticari bir araç, ve bence bir ticari araç için yeterli donanıma fazlasıyla sahip. satarkende her vw gb 2. eli kuvvetli. 4 yıl önce çıkmış olmasına rağmen, hala yeni çıkan araçlara rakip gösteriliyor olması, caddy nin ne kadar başarılı bir ticari araç olduğunu açıkça gösteriyor.
-
2004 ten bu yana aynı kasayı değiştirmeden sunan tek araç 2. eli hala kuvvetli ve asla göz boyama yok. neyse o! Daha öncede dediğim gibi sadece kulanan ve o duyguyu yaşayan bilir. Ataklıkta ve kalkışta birinci her türlü ticari araçtan da çok iyi yol tutuş diyorum başkada demiyorum!
-
2004 ten bu yana aynı kasayı değiştirmeden sunan tek araç 2. eli hala kuvvetli ve asla göz boyama yok. neyse o! Daha öncede dediğim gibi sadece kulanan ve o duyguyu yaşayan bilir. Ataklıkta ve kalkışta birinci her türlü ticari araçtan da çok iyi yol tutuş diyorum başkada demiyorum!
Bir aracin kasa degistirme sureci ortalama 4-5 senedir.2004 de cikan caddy nin su anda halen kasa degistirmemesi normal ki daha 4 sene yeni olmus.Sadece caddy degil bakiniz tum ticariler boyle.Doblo 2000 de cikti 2005 in sonunda kasa degistirdi.Bu bir arti yada eksi degil.Olmasi gereken bu.
Caddy kalkis-hizlanma ve son hiz olarak ne yazikki sinifinin bir numarasi degil.Doblo 1.9 jtd yi unutuyorsunuz.Ayrica combo 1.7 cdti yi de unutmamak gerekir.Fabrika verilerine de bakabilirsiniz.
Yol tutus konusunda en iyi ticari aracta torneo connectir.Bir cok otomobil testinde de bu durum bu sekildedir.
Caddy standartlarin uzerinde bir ticari ama siz araci her yonden iyi gostermeye calisiyor gibisiniz.Boyle birsey soz konusu degil.Caddy nin de ustun oldugu yerler var, doblonun da, yeni kangoo nun da...
Sonucta tercih meselesi herkes diledigi secim yapacaktir.
Saygilar.
-
vallahi arkadaslar caddy performans olarak gercekten bınek otomobılı aratmıyo fakat yol tutuş olarak aynı seyı soylıyemıycem caddy nın suspansıyon sıstemı transporter gıbı bagımsız olsaydı o zaman işte caddy e rakıp yoktu bence makaslı olusu yuksek suratte arka taraf sankı havada gıdıyo gıbı oluyo..sıze belkı komık gelebılır ama peugeot partner in yol tutusu caddy e gore cok daha ii arkadaslar..ozellıkle vırajlara gırılırken caddy de cok dıkkat etmelıyız ben oyle yapıyorumm..
-
aboow caddy in gizli sırları ortaya çıktı:D
-
vallahi arkadaslar caddy performans olarak gercekten bınek otomobılı aratmıyo fakat yol tutuş olarak aynı seyı soylıyemıycem caddy nın suspansıyon sıstemı transporter gıbı bagımsız olsaydı o zaman işte caddy e rakıp yoktu bence makaslı olusu yuksek suratte arka taraf sankı havada gıdıyo gıbı oluyo..sıze belkı komık gelebılır ama peugeot partner in yol tutusu caddy e gore cok daha ii arkadaslar..ozellıkle vırajlara gırılırken caddy de cok dıkkat etmelıyız ben oyle yapıyorumm..
:tamamdir :tamamdir :tamamdir
yol tutuşu >:( :-[ :-\ :'(
-
sevgili Halil yanlış anlaşılmak ve anlatmak istemem caddy bana göre en iyi, tabiki de mükemmelin mükemmeli vardır. Ben de connect ve partner de vardı ama bu duyguları (performans ve güven) bana hiç yaşatmadılar. saygılar!
vw servislerininde söylediği şu; ''caddy lerin karşılaştığı en büyük sorun takla atmaları''
-
sevgili Halil yanlış anlaşılmak ve anlatmak istemem caddy bana göre en iyi, tabiki de mükemmelin mükemmeli vardır. Ben de connect ve partner de vardı ama bu duyguları (performans ve güven) bana hiç yaşatmadılar. saygılar!
vw servislerininde söylediği şu; ''caddy lerin karşılaştığı en büyük sorun takla atmaları''
pekde göz ardı edilebilecek bi sorun deil sanki :(
bide geçen alçaltılmış bi caddy gördüm makası alçaltmak....???
-
Modifiyede aşırıya kaçanlar arabayı güzel göstermeye çalışıp mahvediyorlar makası alçaltma olayı ahmakça bi durum bence.
Halil Abi'nin yazdıklarına katılıyorum.Her aracın birbirinden üstün özellikleri vardır.Mesela Tourneo da gayet atak bi araç Combo'yu denemedim ama görünüş itibariyle hoşuma gitmiyor.Connect kesinlikle Caddy'le yarışabilecek bir araç bazı konularda üstün bazılarında geri kalabilir.Ama yol tutuşu ve ataklıkta kesinlikle Caddy'den üstün bunu söyleyebilirim... :tamamdir
-
ahmet yol tutuş olabılır ama serililk yani ataklık bakımından kesınlıkle caddy ile kıyaslayamazsın ford connect i hatta ben 110bg ford connect de denedım caddy almadan once kesınlıkle ılk hızlanma olarak caddy ustun..mesela turbo araclarda genellıkle ılk hızlanmada serılık olmaz veya vıtes degıstırınce hızlanma hemen olmuyo arac daha sonra hızlanır bunu hepınız farkedersınız işte bu olay caddy de de yasanıyo ama dıger araclara gore cok daha kısa surede performansı alıyosun..sanıyorum bu aracın torkunun yuksek olması ıle ılgılı..
-
Tourneo da atak
-
dsg li bir caddy kadar atak mı?
-
DSGli caddy denemediğim için yorum yapamıcam
-
arac benım aracım tabıkı sevıyorum hos ama son 2 aydır arac uzerınde yasadıklarım benı sogutmaya basladı madem konu acıldı acılalım bıraderlerım...ha cok gormuyorum sonucda tıcarı ama ben 110 ıle onume cıkan bır parcadan kacmak ıcın yumusak bır manevra yaparken arka bı kaydı bu aracın teknık olarak arka yapılanmasından dolayı asfaltta yan yan gıttım allahdan onden cekıslıdı toparladım ama yuregım azıma geldı o hızdaa ole gıtmekk...yıne aracın arkasında yuk olmasına ragmen bır vırajda bu sorunu yasadım...ve fark ettıysenız yuk atıldıkdan sonra fren gucu yeterlı gelmıyor aracdaa yuk ıle deneym ettınız mı bılmıyorum ama benim aynı zamanda kamyonumda oldugu ıcın durumu daha rahat ıdrak edebılıyorum...ve vırajlarda hıc araca guvenmıyorum yok yanı bole bırsey vırajları olan bır memlekette yasıyosanız yada sureklı bole yollara gıdıyorsanız yorumlarınız yazmanızı beklerım bu konuda eger aksı bısı varsa ya ben cok hızlı gıdıyorum kı deıl yada bısey var yanı orjınal lastıklerınede takmıs durumdayın performansı cok ıı deıl bu yuzden lastıgını deıstıren ve daha ıyı bır lastıkde ne deneymler kazandınız ...
-
dostum aynen sana katılıyoru bende senın gıbı vırajlarda cok korkuyorum arka kopma yapacak dıye..lastık konusuna gelınce benım aracın uzerınde frıstone lastık var fakat bıtınce ya yokohama ya da mıchlen alacam gerek suspanıyon gerek yol tutuş artacagını dusunuyorum cunku ıkısıde yumusak lastıkler daha once peugeot partner de denemıştım bunları yasadım ancak bınek tıpı almıştım lastıklerı buna da oyle yapacam inşallah bıtınce lastıkler..
-
arac benım aracım tabıkı sevıyorum hos ama son 2 aydır arac uzerınde yasadıklarım benı sogutmaya basladı madem konu acıldı acılalım bıraderlerım...ha cok gormuyorum sonucda tıcarı ama ben 110 ıle onume cıkan bır parcadan kacmak ıcın yumusak bır manevra yaparken arka bı kaydı bu aracın teknık olarak arka yapılanmasından dolayı asfaltta yan yan gıttım allahdan onden cekıslıdı toparladım ama yuregım azıma geldı o hızdaa ole gıtmekk...yıne aracın arkasında yuk olmasına ragmen bır vırajda bu sorunu yasadım...ve fark ettıysenız yuk atıldıkdan sonra fren gucu yeterlı gelmıyor aracdaa yuk ıle deneym ettınız mı bılmıyorum ama benim aynı zamanda kamyonumda oldugu ıcın durumu daha rahat ıdrak edebılıyorum...ve vırajlarda hıc araca guvenmıyorum yok yanı bole bırsey vırajları olan bır memlekette yasıyosanız yada sureklı bole yollara gıdıyorsanız yorumlarınız yazmanızı beklerım bu konuda eger aksı bısı varsa ya ben cok hızlı gıdıyorum kı deıl yada bısey var yanı orjınal lastıklerınede takmıs durumdayın performansı cok ıı deıl bu yuzden lastıgını deıstıren ve daha ıyı bır lastıkde ne deneymler kazandınız ...
Burdaki sorun cady de ya da diger ticari araclar da degil.Sorun bizde...
Bu tur araclari bir binek arac gormemis, modifiye yapip daha sonra da trafikte c segmentinde araclara kafa tutmamizdan ya da altimizdaki ticariyi fiyati yuzunden, motor ozellikleri yuzunden bir otomobil gibi gormemizden kaynaklaniyor.
Doblo jtd yi ilk aldigimizda Burdur da c sgementi cogu aracla kalkis yaptim cogu da geride kaldi.Aynen b segmenti modifiyeli 1.4 araclar da aynada kayboldu gitti.Fakat durumun ne kadar tehlikeli oldugunu anlamam icin bazi seyler yasadim.Virajda aracin dengesini kaybederek sol arka tekerin yerden 10-15 cm kalktigini aynada gordugum zaman ne kadar tehlikeli isler yaptigimi farkettim.Buna benzer virajlarda cok sey yasadim ve gercekten de olumden kurtuldugum zamanlar cok oldu.Bu belki benim soforlugumle ya da araci tanimamla alakali bir durum olabilir ama sonucta fizik kurallarini bir yere kadar ihlal edebiliriz.
Aracin lastiklerini degistirmek cok olumlu sonuclar vermiyor.Burdaki caddy ci arkadaslarimin cogunda 205 tabanli 17" jantli lastikler kullaniyor.Bu lastikler aracin disina tasiyor resmen.Evet yol tutusta olumlu sonuclar aldilar ama hepsi de en az 2-3 kere araclarina balans ayari yaptirmak zorunda kaldilar.Simdi hepsinin aracini kullansam inanin balanslari yine bozuktur...120-130 dana sonra direksiyon tutulmayacak kadar titireme yapiyorlar.Yol tutusu iyilestirelim derken aracin yurur aksamini bozuyoruz.En guzeli orjinal ebatlari bunu kesinlikle iddia ediyorum.
Doblo yu cok kullanmiyorum artik ama kullandigim zamanlarda eskisi gibi gaza gelip sacma sapan seyler yapmiyorum sag seritten cool takiliyorum :) Daha dogrusu boyle olmak zorunda.Bazen yine damarlarimdaki adrenalin sivilari artip sacma islere kalkisiyorum sonra da hep kil payi kurtulup cok sukur diyorum ama biliyorum ki bu bir yere kadar boyle gider.
Lutfen bu araclari bir c segmenti ya da b segmenti bir arac olarak gorup yola cikmayalim...
Saygilar.
-
sevgılı halıl abi kesınlıkle lastık ebatı buyutme konusunda sana hak verıyorum aracın orj ebatlarını bozmamak en guzelı fakat lastık markaları ıyı secılmelı ve yumuşak lasstık kullanılmalı dıye dusunuyorum eger fazla yuk koymuyorsak bınek sınıfı lastıklerde kullanabılırız..
-
arkadaşlar sonuçta kulladığımız araç hız aracı ya da lüx otomobil değil ki beklentilerimiz bu kadar çok olsun ayrıca kalkışta caddy i geçebilecek aynı sınıf araç torneo olamaz 140 km/s kadar iddeaya girerim ama bu da yersiz olur
-
aynen sevgili strong 110 luk denedım o bıle caddy den cok daha agır kalıyo..
-
Tr de satilan ticari araclarin icinde caddy 1.9 tdi yi gecebilecek su anda piyasada 2 tane arac var.
1. Opel Combo 1.7 CDTI 100 hp.Hem son hizda hem de kalkista Tr de satilan ticarilerin en hizlisi.Aracin hafif olmasindan ve cdti motorun performansindan kaynaklaniyor.Ayrica yol tutus-konfor degerleri de diger ticarilere gore cok daha ustun.Aracta zaten suspansiyon sistemi donatildigi icin biner binmez hemen farki anliyorsunuz.
2.Fiat Doblo 1.9 Multijet ya da eski adiyla JTD.Opel combo 1.7 cdti nin biraz gerisinde kaliyor ama caddy nin onunde gidiyor.Doblo hakkinda konusmaya gerek yok.Arac yuruyor ama ne yol tutus ne konfor vasat bir arac.Tehlikeli hareketlerde caddy e gore daha guvensiz ve yere saglam basmiyor.Ticari acidan 4/4 luk arac ama binek kullanilcaksa uzak durulmasi gereken ticarilerin basinda geliyor.
Tabi bu araclar caddy den onde derken arada ahim sahim fark yok.Asagi yukari ayni sofor kalitesinde kalkis yapildigi zaman caddy arkada kalir ama son hiz degerlerine bakildiginda hepsi de yan yana gidebilir.Caddy nin 2.0 tdi 140 hp leri Tr ye gelseydi is bambaska olurdu.Gerci o zaman da Ticari GTI ciler is basinda olur trafik kana bulanirdi :)
-
arkadaşlar eyer babam t5 i satarsa opel combo almayı düşünüyor.ama ben babama katılmadığım için ya caddy al yada kangoo al diyorum sizce iyi bir seçim mi combo?
-
arkadaşlar eyer babam t5 i satarsa opel combo almayı düşünüyor.ama ben babama katılmadığım için ya caddy al yada kangoo al diyorum sizce iyi bir seçim mi combo?
Ne icin kullanacagina bagli.Bi aralar bende dusunuyordum 1.7 cdti city-plus spor paket.Araca yuk atmayacaksa gayet konforlu rahat edecegi bir ticari arac ama yeni kangooyu da mutlaka inceleyin.Aceleniz yoksa agustosa kadar bekleyin yeni partner ve berlingoya da bakin derim...Caddy nin su anda pek bir avantaji yok fiyati yuksek, ayrica konfor konusunda da yavas yavas rakiplerinin gerisinde kalmaya basliyor.Kasa degistirmesi gerekiyor artik.
-
vallahı bende yenı kangoyu hıc tutmadım acıkcası ilk basta sekıl olarak yani goruntu hiç hos degıl ama sevgili halıl ın dedıgı gıbı partner cıkacak yenı gayet guzel bırsey olacak bence bekle derım..
-
abi partner in fiyatı makul değil bizim için daha 110 ps liği satışa sunulmamış 90ps liği zaten 33,700 eyer ful istiyorsak bu fiyat aksesuarlarla birlikte 35.500 geçiyor. 110 ps liğin fiyatını da hayal edemiyorum:D
-
Bence Peugeot Partner Tepee bundan daha güzel, ayrıca hafif yapısı ve 110hp HDI motoruyla harika bir sürüşü olacağına inanıyorum ;)
-
eyer caddy şase değiştirmezse birde t5 satarsak partneri düşünüyoruz ama fiyatı çok pahalı:(:(:(
-
2 tane yeni ticari cikti birisi yeni partner birisi yeni kangoo.Kangoo nun disini begenmiyorum partnerin icini :)
Keske partnerin ici kangoo gibi olsaydi :)
Partner rahatlik adina guzel bir ticari arac olmus.Oncedende oyle sayilirdi zaten ama bu kasasi gercekten cok guzel olmus.Eski Pug rezaletleri devam etmiyorsa yani sorun-ariza cikarmiyorsa guzel bir secenek olabilir.Bende dusunuyordum ticari secimi yapacak gibiydim ama simdi tamamen sogudum ticarilerden.Babaniz alacaksa bence kangoo-partner ve comboyu guzelce degerlendirsin.Temmuz bitmeden bir secim yaparsa guzel kampanyalardan yararlanabilir elinizi cabuk tutun.
-
yok babam ilk önce caddy dedi ondan sonra kangoo sonra combo en sonra yeni çıkan partnere döndü:D babamın içi yattı arabaya yani partnere satarsa bunu alacakta satma durumumuz yok şu anda hem şimdi satıpda alsak bile partneri istediğimiz motor seçeneği çıkmadı zararlı çıkmış oluruz
-
arkadaşlar babamı hiç anlamıyorum bir hafta önce partner diyodu şimdi caddy ye döndü gene bu vw'ninde bayağ bi çekiçiliği varmış canım yaaw:D ama 2009 fiyatı 36.500 falan:S:(
-
vw den çok mu tutar.
adac testlerini incele sonra gel yaz buraya.
-
adac ne ya
-
adac çarpışma testleri, adac geyik testleri var ve bu testler aracın gğvenlik yıldızlarını belirliyor. geyik testinde o kadar usta şoför olmalarına rağmen kangoo zor kurtuldu mesela. takla atoyordu aynı testte dacia logan takla attı.
ama caddy ve berlingo yağ gibi kaydılar gittiler. connect in bu testlerini bulamadım.
-
bilgi için sağol.berlingo takla atmadı mı vay be..
-
31,921 tlye kango alana kadar 39.355 e caddy almak daha mantıklı kango oyuncak gibi göstergeleri kalorifer kapakları falan yok yaa caddy onların yanında gerçekten araba :)
-
AhmetTH61 Karde_im trabzonun neresindensin
-
1.6 motorla en iyi araba vw t3 tür.inanmayan varsa hodri meydan
-
1.6 motorla en iyi araba vw t3 tür.inanmayan varsa hodri meydan
T3 ile caddy arasinda nasil bir mantik iliskisi kurdunuz acaba?
-
Hodri yallah. :D
-
T3 ile caddy arasinda nasil bir mantik iliskisi kurdunuz acaba?
t3 caddy'den daha rahattır kullananlara sorabilirsin tabi hız konusunda caddy daha hızlı
-
dahamı rahat :D herkesin kendi arabası kendine güzel
-
dahamı rahat :D herkesin kendi arabası kendine güzel
Daha fazla söze gerek yok, kardeşimiz gerekeni söylemiş.
+100000
-
:halazn: 8)
-
arabanız caddy galiba :)