vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf III => Konuyu başlatan: spymaan - 27 Mart 2015, 13:41:50
-
Her türlü tavsiye alınır ::)
-
arkadaşlar fotograf nasıl yüklerim ?
-
önce http://hizliresim.com/ bu siteye gir buraya resimi yükle ve sonrada sağ tarafta forum için link yazar onu kopyala ve bizim forumdaki yazı yazdığın yere yapıştır resimler çıkar
-
(http://i.hizliresim.com/ORpbR4.jpg) (http://hizliresim.com/ORpbR4)
-
(http://i.hizliresim.com/ORpbR4.jpg) (http://hizliresim.com/ORpbR4)
-
(http://i.hizliresim.com/8l7O21.jpg) (http://hizliresim.com/8l7O21)
-
(http://i.hizliresim.com/aobv2g.jpg) (http://hizliresim.com/aobv2g)
-
1996 model Vw golf mk3 gti 2.0 16v dohc 150 beygir 4-kapı hatcback - Benzinli (Hiç LPG takılmamış)
Proje olarak yapmaya (yaptırmaya) çalışıyorum.
Ön takım yenilendi
Ağır motor bakımı yapıldı
Debriyaj - baskı balata değiştirildi
Kaporta - boyası yenilendi
Taban altı ses izolasyonu yapıldı
Farlar yenilendi
Egzost temizliği yapıldı
17" inç performa jant takıldı
205*40*4 yüksek performans NEXEN N6000 lastik takıldı
Başta da dediğim gibi her türlü tavsiye'yi can kulağı ile dinlerim. İstiyorum ki aracım avrupa'daki modifiyeli MK3 gibi olsun :)
-
Performansını arttırmak için ne yapmalıyım ?
-
Anlaşılan kimsenin pek ilgisini çekemedik ?
-
kolay gelsin öncelikle performans için kutu içi spor filtre, chip tuning, headers , kaliteli bi son susturucu 170-180 civarı alınır motorun duumuna göre tabi , dahada üstüne çıkayım dersen dereceli egzantirik kullanılabilir. maddiyata bağlı tabi yapcakların
-
Performansla alakalı tavsiyede bulunamayacağım ama görüntü olarak orjinalin dışına çıkmak bence arabanın ruhunu hapsediyor.
-
Bu haliyle şehir içi-dışı yakarı ne lt olarak?
-
Shark55 bey,
Kutu içi spor filtre dediğiniz hava filtresi mi ? Chip tuning ayrı , headers ayrı birşeymidir ? Son susturu egzost takılan birşey mi ?
-
Azap5555,
Henüz binemedim, pek kullanma şansım olmadı arabayı yani, ama sanırım km'de 80-100 kuruş gibi yakıyor kanaatimce!.
-
Arabaya alışırsanız şehir içi 12lt/100 km ve altı, uzun yolda da 7lt ve altı görülebilir bence.
-
Arkadaşlar ,
Dış aksesuarlardan tekerlek üstündeki
Plastik bakalit arıyorum ( 4 kapı için - )
Kapı ortasındaki yan çıtalar ( 4 kapı için) Gti yazısı olan tercihimdir
Nerden bulabilirim yardımcı olabilecekler varmıdır ?
-
ankaradan Alpere sor 05338123818
-
Kolay gelsin.
Atmosferik motorda performans için yaptıklarınızın geri dönüşü fazla olmaz, tam performans alacağınız uygulamalar yaptığınız da da hem bütçe artar hem de günlük kullanıma uygunluktan uzaklaşırsınız. Bence orijinal parçalarla aracı toplamaya ve ilk günkü performansına döndürmeye çalışmaya bakın.
-
abf de yapılabilecek en güzel tuning uygulamaları, chip, 4 headers bujiler ve k/n hava filtresi rahat 15 / 20 hp artiyor tabi para çoksa dereceli ekzantirik ayarlı kasnak fılanda yapiliyor, fakat araçlar eski oldugu için düzen tutmasıda çok önemli bir faktör..
-
arkadaşlar yardım,
chip tuning uygulmasını istanbulda nerede yaptırabilirim ? Vw golf mk3 2.0 16v ABF 150 ph için..
-
arkadaşlar yardım,
chip tuning uygulmasını istanbulda nerede yaptırabilirim ? Vw golf mk3 2.0 16v ABF 150 ph için..
Barbaros bey yardımcı olacaktır, http://pschiptuning.com/contact.asp?ct=contact (http://pschiptuning.com/contact.asp?ct=contact)
-
(http://i.hizliresim.com/rQ94nN.jpg) (http://hizliresim.com/rQ94nN)
-
(http://i.hizliresim.com/d5brp4.jpg) (http://hizliresim.com/d5brp4)
-
(http://i.hizliresim.com/RY3AM1.jpg) (http://hizliresim.com/RY3AM1)
-
Selam arkadaşlar,
Bu aracımın biraz toparlanmış hali, işlemler devam ediyor..
-
Kolay gelsin ama araca kim polisaj yaptıysa çok kötü yapmış.
-
Edincol,
Polisaj'la cila-parlatma-boya korumasını mı demek istediniz? Tam bilgili değilim bu konuda , ama yukarıdaki fotoğraflarda henüz cila-parlatma-koruması yapılmamış durumdaki fotoğraflardır.
-
Polisaj işlemi boya üzerindeki vernik tabakası aşındırılarak çiziklerin alınması ve sonucunda parlak bir yüzey elde edilmesidir. Cila ise boyanın üzerinde bir katman oluşturarak dış etkenlerden koruma sağlama amacıyla uygulanır, parlaklığı artırma etkisi de vardır.
-
(http://i.hizliresim.com/VVBEyV.jpg) (http://hizliresim.com/VVBEyV)
-
(http://i.hizliresim.com/l74ELb.jpg) (http://hizliresim.com/l74ELb)
-
(http://i.hizliresim.com/d5MXoV.jpg) (http://hizliresim.com/d5MXoV)
-
Aracım VW GOLF GTİ MK3 2.0 16V -150hp ABF motor - 4 kapılı (1996 model)
Yapılan işlemler :
-Ön takım yenilendi
-Farlar yenilendi
-Stop lambaları yenilendi
-Jantlar yenilendi
-Lastikler yenilendi
-Liplere led sis takıldı
-Debriyaj - baskı balata yenilendi
-Hava - Benzin - Yağ filtreleri yenilendi
-Kaporta - boya yenilendi
-Bakalitler yenilendi
-Ağır motor bakımı yapıldı
-Motor üstü ön kule gergisi takıldı
-Cam filtreleri yenilendi
-Cam otomatik mekanizları yapıldı
-Benzin kapağı yapıldı
-Taban altı ses izolasyonu yapıldı
-KN kutu içi hava filtresi takıldı
-Işıklı arka spoiler takıldı
Sıradaki işlemler
Süspansiyonlar değiştirilecek (coilover vogtland arıyorum)
Triger kayışı değiştirilecek
Chip tuning yapılacak
Headers egzost sistemi yapılacak
Ön tampondaki sis+sinyaller (krom v3) takılacak (siparişi verildi)
Cam filmleri yenilecek
Arkadaşlar VW golf mk3 hakkında her türlü fikirleriniz can kulağı ile dinlerim. Tecrübeli arkadaşlar lütfen yardımlarını esirgemesinler. Teşekkürler
devam ediyor. Her türlü fikirlerinizi can kulağı ile dinlerim.
-
güzel emek vermişsin tebrikler, istanbuldasın sanırım, haftaya buluşma var eğer gelebilirsen fikir alabileceğin arkadaş çok olur :tamamdir
http://www.vwtr.net/forum/fikirler-ve-oneriler/vag-turkiye-2015-istanbul-bulusmasi-t36919.0.html
-
Merhaba kolay gelsin
Size tavsiye olarak şahsi fikrimi söylemek istedim.
Aracınız zaten GTI olduğu için stock performansı yeterince tatmin edicidir.Öncelikli olarak aracın fabrika standardını muhafaza ederek gerekli parçalarını yeniler iseniz orijinallik açısından arabanızı daha değerli kılar.
Fakat nispeten daha hızlı yürüyen bir aksamla kullanımı tercih ederseniz; araca birebir uyumlu yani imalatı tamamen mk3 Golf'lere göre yapılmış kitleri alın.
Motor modifikasyonu görsel yenilemeler den farklı olarak çok daha zahmetli ve para=kalite=performans doğru orantısındadır.
Gerçek anlamda Atmosferik güçlendirmenin en kolay yolu air intake,Headers dahil catback egzost sistemi,dereceli kam mili ve profesyonel yazılımlardır.
Turbo sistemleri zaten kendi kitinden hariç bir çok önemli ve yan ekipmana ihtiyaç duyar.Aracın yüklenmesi beraberinde sürati,süratte standart frenlerde zaafiyet getirir.Frenler falan derken liste uzar.
Yapacağınız en temiz işlemler motorda atmosferik modifiyeler ve yol tutuşu adına coilover,kule gergisidir
Herkese iyi çalışmalar