vwtr.net
Volkswagen => Jetta, Vento ve Bora => Bora => Konuyu başlatan: borask 2003 - 21 Ekim 2014, 23:11:45
-
Merhaba arkadaşlar. Daha önce de yazmıştım ama arızayı yanlış bildirmişim. Selenoid valfi arızası. Araba D viteste 3.viteste takılı kalıyor ve yığılma yapıyor. Bodrum da yaşıyorum İzmir de otomatik şanzımancıya yönlendirdiler. Sıkıntı büyük mü gerçekten çok masraf çıkarırmı bana. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Araba 2003 model.
-
Geçmiş olsun. Selenoid valf, şanzıman yağı, filtresi değişip adaptasyon yapılması gerekli. Mutlaka işin ehli bir ustada yaptırılmalı, eğer tanıdığınız biri yoksa yetkili servise danışılabilir. Yaşadığınız yerin çevresinde tanıdığım usta yok.
-
Geçmiş olsun. Selenoid valf, şanzıman yağı, filtresi değişip adaptasyon yapılması gerekli. Mutlaka işin ehli bir ustada yaptırılmalı, eğer tanıdığınız biri yoksa yetkili servise danışılabilir. Yaşadığınız yerin çevresinde tanıdığım usta yok.
İlginize teşekkur ederim. Ne yazıkki benim de bu bölgede tanıdığım usta yok. Yetkili servis şanzıman ı söküp Ankaraya yollayacağız diyor haliyle masraf artıyor. Özel serv. Usta da izmir re bir şanzıman ustasına yönlendirdi. Sanırım izmir daha makul hiç olmazsa şanzıman sökülmeden yapılır diye düşünüyorum.
-
Kendi ilinize yakın bir özel servis yada iyi şanzıman ustası bulup ona gösterin..Her vitesin selenoid valfi var uzun süre kullanacaksanız yağı boşaltmışken tümünü değiştirin yağı ve filtreyide yenileyin bunlar çok maliyetli değil sel.valften başka bi sıkıtı yoksa şanslısınız bunun için sanzıman açılmıyor fakat yağ boşaltılıyor.aracınız şuan safe modda şanzımanı korumaya alıp 3.viteste çalıştırıyor.
-
Verdiğiniz bilgiden dolayı teşekkürler. Şükür başka sorun yok kaçırma felan yapmıyor. Bu sorunuda artık ustanın yönlendirdiği izmirdeki şanzımancıda halletmeye çalışacağım.
-
Kardeş izmirden usta bulabildin mi ? Bulduysan memnun kaldın mı?
-
benim eski golfte ısındıgı zaman bunu yapıyordu 2. vitesten ya hiç bırakmıyordu yada cok gec bırakıyordu. stop edip calıstırınca geciyor vites ama gene yırtınarak. sonra baktırdım bişeyi yok dediler bi hafta fazla yüklenmeden kullandım gene aynı arızayı kafaya koydum bi kere ya olcak ya hiç olmuycak bizim sanayici arkadasa götürdüm dedim şuna koy ya 150 mlim eklettim sonra bırakmama gecti fakat gec birakma devam ediyordu sonra arabayı öyle sattım ne oldu bilmiyorum bi nevi kurtuldum diyorum simdi 1,9 TDİ yag gibi akıp gidiyor masallah.
-
Sonucu bekliyoruz!
-
Sonuç tüp takılırken motor iç tesisatının içine etmişler. Arabada dogal olarak elektronik arızası veriyordu. Bakalım çıkma tesisat bulduk değiştiriliyor. İnşallah düzekir. Bu arada iyi usta bulmak çok önemli yoksa insanı arabadan soğutuyorlar.
-
Benimde otomatik vites değişmiyor 3 de takılı kalıyor vag'a bağlandığında şu hatayı gösteriyor ""00545 (031) motor/şanzıman elektrik bağlantısı kopukluk/şaseye doğru kısa devre statik "" neden olduğunu bilen varmı
-
Benimde otomatik vites değişmiyor 3 de takılı kalıyor vag'a bağlandığında şu hatayı gösteriyor ""00545 (031) motor/şanzıman elektrik bağlantısı kopukluk/şaseye doğru kısa devre statik "" neden olduğunu bilen varmı
sanzimanin uzerinde bi soket var onu kontrol edin muhtemelen cikmistir yerinden. Sanziman aracin beyni ile iletisim kuramiyor guvenli modda calisiyordur surekli
-
Aynı sorun benim araba da da var
2004 bora pasific otomatik vites aracım
Vites 3 vites de sabit kaldı bilgisayar.a bağlattim
Devir sensör.u arızası çıktı acaba devir sensör.u nu degistirmek için şanzıman inecek mi sensör Nerede bilgisi olan varmı?
-
arkadaşlar bnde 2001 bora comfortline var dün hararaet müşürün baglı oldugu su falanşı catlamış yolda hareret yaptı su azalmış az bir hareret yaptı cektik kenara usta ile yeni parcayı degiştik ordan coıktıkdan sonra araba 3 vitesde kalkıyor düzdede yokuşdada 4000 devir 100km geciyor ama ne düşüyor vites ne ckıyor acaba orda hortumlarla ugraşırken soket falan mı cıktı yada sıcak su sketin üstüne mi geldi hararet müşürn baglı oldugu su falanş ı t gibi bir palstik boru onun oaralardamı bu şanzımanın soket vs leri 05366234217
-
Devir sensörünü indirmek için şanzımanın inmesine gerek yok. yetkili servisten orjinal almanızı öneririm.
Bu parça su flanşının altındaki bölgede. bu civardaki hortum patlarsa ve sensör üzerine sıcak su gelirse sensör büyük olasılıkla bozuluyor. hemen bozulmasa da 2-3 gün içinde bozuluyor.
tecrübeyle sabittir. Hortum patladıktan 3 gün sonra devir sensörü arızası aldım ve değiştirdim. devir sensörü bozulduğunda araç 3.vites'de takılı kalıyor ve vites değişimi yapmıyor.
-
halletrirdim ustam dedi arıza kdu giriyormuş beyin o arıza kodunu silmeden arac düzelmiyor arızayı sildirdim sorun yok şuan arkadaşlar inş böyle devam eder :tamamdir