vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf V => Konuyu başlatan: s1nanozk - 19 Ağustos 2014, 19:10:39
-
Arkadaşlar golf4 pasific aracım var da şehir içinde böyle bir sorun hissetmememe rağmen şehirler arası yolculukta rampalarda çekiş kayıpları yaşadım.özellikle arka tampon tasarımını sevmiyorum pek ama golf5 kasanın 140hp comfortline ya da gt modeline bakim diyorum.Kullananlardan yorum almak isterim bu iki araç hakkında şimdiden teşekkür ederim.
-
Kimse kullanmıyor heralde GT falan :)
-
160Ps alabilirsin 170ps biraz daha sıkıntılı.
1.6 102PS 148NM aracın var ondan sonra
Alacağın tsi lerin hepsi çok belirgin fark yaratır özellikle yokuşta, çünkü Tork artışı min. 2.0motor ayarında olacak
1.2TSi 105PS 175NM====+3hp +27nm
1.4TSİ 122PS 200nm ====+20HP +52NM
1.4 tsİ 140PS 220NM ====+38HP +72NM
1.4TSİ 160PS 240NM ==== +58hp +92nm
-
Golf 5 te 160ps yok hocam bildiğim kadarıyla. Ama alınabilecek 140hp likler iyi sanıyorum. Birkaç ay önce bi tanıdığım 122lik lerden aldı. Onu da kullandım, gayet seri bir otomobil.
-
GT modelin yakıt tüketimi fazla, arkadaşım kullanıyor ama tabi ki performansı çok iyi. Diğer TSI lara da bütçene göre karar vermen lazım.
-
s1nanozk ayrı konu açmak istemedim aynı soru için, sıkıntı olmaz umarım.
Arkadaşlar ben de 140 lıklardan arıyorum.Genel olarak ve yakıt yönünden yorum yaparsanız sevinirim.Araaç önerilerine açığım.
-
Estağfurullah hocam, sıkıntı yok. Umarım aradığınız aracı kısa sürede bulursunuz ;) ben bu sene de mk4 üme devam edeceğim sanırım. Kafamda birkaç proje var :)
-
Teşekkürler.Nasıl bir projeymiş merak ettim.Umarım sen de kısa sürede projeni tamamlayıp zevkini çıkarırsın. :)
140 lık tsi aranıyor diyelim tekrardan. :)
-
7kasa ya çıkabilirseniz 140PS ACT teknolojisi kullanıyor eskisi 9lt yakıyor yenisi 5.9lt arada uçurum fark var.
-
Abicim bütce 32 falan oluyo ya en fazla, ona göre birşeyler bakıyoruz.
-
Teşekkürler.Nasıl bir projeymiş merak ettim.Umarım sen de kısa sürede projeni tamamlayıp zevkini çıkarırsın. :)
140 lık tsi aranıyor diyelim tekrardan. :)
hocam proje olup da çok bişey değil,tavanı alkantra kaplatim diyorum.Onun haricinde baskı balatayı değiştiricem,brembo spor disk aynaları aldım onları taktırırım.Bir de ngk iridyum buji almak var aklımda.
Konumuza gelicek olursak iyi bir bütçe ayırmak lazım bana kalırsa.Bir de piyasa acayip yükselmiş.Bende pasific var şu an piyasa 26-27 den başlıyor ki 150-180 bin km deki arabalar.Ben de 1.4 tsi istiyorum da bütçe 35 üstü gibi bişey.Yaz başında bi tanıdığımıza 2009 122hp lik golf 5 aldık.Km de 47binde.38e aldık.Umarım sizde uygun bişey bulurusunuz.
-
Aslında birkaç parça boyayı önemsemiyorum.km de 100 k nın altında olsa yeter.Uzun süre satmak gibi bir fikrim yok açıkçası binmek için arıyorum.Bu aralar piyasa yükseldi bir de belki de kışı beklerim .Acelem yok yani uygun birşey denk gelene kadar bekliycez.Fsi lar çok daha ucuz ama sevemedim bi türlü, ille de tsi diyorum.
-
Aynen şu anda ben de fsi almam mesela..Almışken 1.4tsi almak en mantıklısı.5 kasada ne kadar fark olur bilmiyorum ama 122hp lik de gayet tatmin edici bence.bir de yakıtı daha uygundur sanıyorum ama temiz 140hp lik bulmak daha güzel olur :tamamdir
-
Aynen fazladan güç her zaman iyidir.Daha önce de 1.8 passat b5 125 bg lik vardı golf almak için onu sattım.Güçlü arabanın zevki bambaşka bir şey.:)
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-silah-gibi-2012-model-Volkswagen-golf-6-1.4-tsi-122-bg-40-binde-178043463/detay
araç hakkında bilgisi olan var mı? Fiyat uygun ama sebebi ne ki ? kusura bakmayın linkte sıkıntı oluyor sanırım.İlan no:178043463
-
Herhangi bir bilgim yok temiz gözüküyor ama fiyat bana da hesaplı geldi biraz 6 Kasaya göre. Gerçi donanım trendine ama hasar kaydı vs. var mı bi bakın plakayı sorgulayarak.
-
Jantlar patlak, yaylar değişmiş. Büyük konuşmak gibi olmasın ama asla böyle bir araba almazdım, adam satılacak arabayı yıkatmaya bile tenezzül etmemiş, onu geçtim arabaya paspas bile konulmamış. Bu tarz şoförlerin standart donanımı olan amerikan park da donanıma dahil.
-
Cevaplar için sağolun.E devletten sorgulayınca çıkması gerekiyor mu bilmiyorum ama hasar yazmıyor.Sadece aracın marka vs yazıyor.
Açıkçası jantlar ve yay olması hoşuma gitti de fiyattan dolayı çekiniyorum.
Bunun haricinde 30-35 bin tl arası önerebileceğiniz dosta gidecek şekilde 1.4 tsi var mı?
-
122ps. bende var lpgde var Yol bilgisayarı 8.0lt ise şehir içi LPG+benzin 29-30kuruş tüketiyor, şehir dışı 20 kuruşa kadar iniyor.
-
Varsa ilan linki verir misin?
Ayrıca güncel diyelim aranıyor.
-
Aynen fazladan güç her zaman iyidir.Daha önce de 1.8 passat b5 125 bg lik vardı golf almak için onu sattım.Güçlü arabanın zevki bambaşka bir şey.:)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2009-model-golf-1.4tsi-comfortline-full-orjinal-hata-degisen-yok-180149445/detay/
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2009-model-golf-1.4tsi-comfortline-full-orjinal-hata-degisen-yok-180149445/detay/
Araç çok iyi ama 140 ps fab verisi 9lt civarı şehir içi 45kuruş demek. 35e düşer mi düşebilir ama iyi sabır gerekir TSİ 122/140ps insanı çoşturan bir motor.
-
Sinan sanırım arabaya benzinli biniyorsun lpg yok ben benzinde binecek olsam 1 dakıka bile atmosferik arabaya binmem direk tsi alırım hangi tsi diye sorarsan imkan
varsa 2.0 Gti - Gt- 1.4 Tsi , 140 lık oda olmadı son tercih 122lik şeklinde olur...bunu sadece güç odaklı söylemiyorum bunların tümünü 122hp lik (golf 6 idi) mk5 kasada kullandım özllikle GT ile 1.000 km üzeri kullanıp tecrübe edindim.Sakin kullanımda hepsi 8 litre civarında tüketiyor GT dahil tempolu yada agresif kullanımda hepsi 11litre seviyesine çıkıyor ortalamada tabi gtida bu 14-15 ltrelere çıkıyor fakat sakin kullanımda 122 likle farkı yok denebilecek kadar az.
2.0 GTİ kullandıgım araç ufak bi kaza geçirmiş ilk sahibinde yandan kazalı alınıp onarıldı ve pert kaydı olan bi araçtı ona ragmen yürüyen ve kondüsyon akıllara zarar bi gidişi var bu diğerlerinden çok farklı korkunç bi ses golf değil başka bişey kullanıyor hissi uyandırıyor ekose Recaro koltuklar, bi-xenon farklar, gti kesik direksiyon , özel göstergeler vs vs çok özel ve bulması zahmetli pahalı ve kaliteli aksesuarlar. bir düşün derim 40 bine alınıyor temizi.handikapı vergi ve yolda dengi sayılabilecek arabaların sağ şeritte ilerlerken gaza getirmeye çalışması.
1.4 GT de nispeten aksesuarlı diğerlerine göre 17'' Bbs Classix jantlar bizim pacific jantlarını anımsatıyor ve çok güzeller. + Boost göstergesi,içerde bikaç krom Gt logosu , Gti kadar olmasada diğer mk5 lerden daha özenilmiş koltuklar alçaltılmış saşi ile birlikle 1.4 tsi ler arasında en hoş sese sahip model tam bir kuzu postlu kurt.kuzenimin adapazarında 2 yılda gazlayıpta geçildiği tek araba meganeRS idi bana sorarsan alınacak en mantıklı araç yakıt/performans/fiyat dengesi mükemmel.
1.4 140 lık kullandıgım araç manuel fakat midline dı o yüzden pek ilgimi çekmedi performans 122 likten epey iyi +komp. avantajı alt devirlerde hissediliyor.
1.4 122hp... mk6 idi kullandıgım araç aslında dezavantaj değil mk6 olması çünki mk5 ten kg olarak hafif diye biliyorum(yanılıyor olabilirim)
belki diğerlerinin performansı yüzünden belkide beklentim fazlaydı alt devirleri bana boş geldi o boşluk sonrasında dizeldeki gibi bir patlama bekledim onuda yaşayamadım bana 1.6 tdi nin sürüşü daha akıcı geldi bunda tdi nin torku daha alt devirde vermesi ve aradakı 50nm farkta etkili olabilir.
imkan varsa GTI o paraya o aksesuar o performasn bedava yok ağır gelir dersen GT bul acele etme GT den aşşağı düşme.38-39 a GT ler var gidip comfortline yada midline a 35 vereceğine(ki35 isteyen yok onlarda 38-40 istiyor ne hikmetse) GT ye 40 ver helal et.
-
Sinan sanırım arabaya benzinli biniyorsun lpg yok ben benzinde binecek olsam 1 dakıka bile atmosferik arabaya binmem direk tsi alırım hangi tsi diye sorarsan imkan
varsa 2.0 Gti - Gt- 1.4 Tsi , 140 lık oda olmadı son tercih 122lik şeklinde olur...bunu sadece güç odaklı söylemiyorum bunların tümünü 122hp lik (golf 6 idi) mk5 kasada kullandım özllikle GT ile 1.000 km üzeri kullanıp tecrübe edindim.Sakin kullanımda hepsi 8 litre civarında tüketiyor GT dahil tempolu yada agresif kullanımda hepsi 11litre seviyesine çıkıyor ortalamada tabi gtida bu 14-15 ltrelere çıkıyor fakat sakin kullanımda 122 likle farkı yok denebilecek kadar az.
2.0 GTİ kullandıgım araç ufak bi kaza geçirmiş ilk sahibinde yandan kazalı alınıp onarıldı ve pert kaydı olan bi araçtı ona ragmen yürüyen ve kondüsyon akıllara zarar bi gidişi var bu diğerlerinden çok farklı korkunç bi ses golf değil başka bişey kullanıyor hissi uyandırıyor ekose Recaro koltuklar, bi-xenon farklar, gti kesik direksiyon , özel göstergeler vs vs çok özel ve bulması zahmetli pahalı ve kaliteli aksesuarlar. bir düşün derim 40 bine alınıyor temizi.handikapı vergi ve yolda dengi sayılabilecek arabaların sağ şeritte ilerlerken gaza getirmeye çalışması.
1.4 GT de nispeten aksesuarlı diğerlerine göre 17'' Bbs Classix jantlar bizim pacific jantlarını anımsatıyor ve çok güzeller. + Boost göstergesi,içerde bikaç krom Gt logosu , Gti kadar olmasada diğer mk5 lerden daha özenilmiş koltuklar alçaltılmış saşi ile birlikle 1.4 tsi ler arasında en hoş sese sahip model tam bir kuzu postlu kurt.kuzenimin adapazarında 2 yılda gazlayıpta geçildiği tek araba meganeRS idi bana sorarsan alınacak en mantıklı araç yakıt/performans/fiyat dengesi mükemmel.
1.4 140 lık kullandıgım araç manuel fakat midline dı o yüzden pek ilgimi çekmedi performans 122 likten epey iyi +komp. avantajı alt devirlerde hissediliyor.
1.4 122hp... mk6 idi kullandıgım araç aslında dezavantaj değil mk6 olması çünki mk5 ten kg olarak hafif diye biliyorum(yanılıyor olabilirim)
belki diğerlerinin performansı yüzünden belkide beklentim fazlaydı alt devirleri bana boş geldi o boşluk sonrasında dizeldeki gibi bir patlama bekledim onuda yaşayamadım bana 1.6 tdi nin sürüşü daha akıcı geldi bunda tdi nin torku daha alt devirde vermesi ve aradakı 50nm farkta etkili olabilir.
imkan varsa GTI o paraya o aksesuar o performasn bedava yok ağır gelir dersen GT bul acele etme GT den aşşağı düşme.38-39 a GT ler var gidip comfortline yada midline a 35 vereceğine(ki35 isteyen yok onlarda 38-40 istiyor ne hikmetse) GT ye 40 ver helal et.
Aynen kardeşim dediklerinin hepsine katılıyorum ancak başta araç alırken bütçe vs. belliydi. Bir de mk4 hoşuma gidiyo hep dedim biraz daha kuvvetli motor ve 6ileri şanzıman neden koymamışlar diyorum :) tabi ki gönül ister ki gti ya da r kullanmak.. (R ı ayrı bir yere koyuyorum) alınabilecek sınırda 5 kasanın gti var. Onun da temizini ve oynanmamışını bulmak zor gibi. Araç bakarken önceleri mk5 140hp liklere baktım biraz, hem bütçe hem de tasarımından hoşlanmamam etkili oldu.Kısmet biraz da bu işler. Aracımı seviyorum şimdilik biraz daha elimizde kısmetse :)
-
Sinan sanırım arabaya benzinli biniyorsun lpg yok ben benzinde binecek olsam 1 dakıka bile atmosferik arabaya binmem direk tsi alırım hangi tsi diye sorarsan imkan
varsa 2.0 Gti - Gt- 1.4 Tsi , 140 lık oda olmadı son tercih 122lik şeklinde olur...bunu sadece güç odaklı söylemiyorum bunların tümünü 122hp lik (golf 6 idi) mk5 kasada kullandım özllikle GT ile 1.000 km üzeri kullanıp tecrübe edindim.Sakin kullanımda hepsi 8 litre civarında tüketiyor GT dahil tempolu yada agresif kullanımda hepsi 11litre seviyesine çıkıyor ortalamada tabi gtida bu 14-15 ltrelere çıkıyor fakat sakin kullanımda 122 likle farkı yok denebilecek kadar az.
2.0 GTİ kullandıgım araç ufak bi kaza geçirmiş ilk sahibinde yandan kazalı alınıp onarıldı ve pert kaydı olan bi araçtı ona ragmen yürüyen ve kondüsyon akıllara zarar bi gidişi var bu diğerlerinden çok farklı korkunç bi ses golf değil başka bişey kullanıyor hissi uyandırıyor ekose Recaro koltuklar, bi-xenon farklar, gti kesik direksiyon , özel göstergeler vs vs çok özel ve bulması zahmetli pahalı ve kaliteli aksesuarlar. bir düşün derim 40 bine alınıyor temizi.handikapı vergi ve yolda dengi sayılabilecek arabaların sağ şeritte ilerlerken gaza getirmeye çalışması.
1.4 GT de nispeten aksesuarlı diğerlerine göre 17'' Bbs Classix jantlar bizim pacific jantlarını anımsatıyor ve çok güzeller. + Boost göstergesi,içerde bikaç krom Gt logosu , Gti kadar olmasada diğer mk5 lerden daha özenilmiş koltuklar alçaltılmış saşi ile birlikle 1.4 tsi ler arasında en hoş sese sahip model tam bir kuzu postlu kurt.kuzenimin adapazarında 2 yılda gazlayıpta geçildiği tek araba meganeRS idi bana sorarsan alınacak en mantıklı araç yakıt/performans/fiyat dengesi mükemmel.
1.4 140 lık kullandıgım araç manuel fakat midline dı o yüzden pek ilgimi çekmedi performans 122 likten epey iyi +komp. avantajı alt devirlerde hissediliyor.
1.4 122hp... mk6 idi kullandıgım araç aslında dezavantaj değil mk6 olması çünki mk5 ten kg olarak hafif diye biliyorum(yanılıyor olabilirim)
belki diğerlerinin performansı yüzünden belkide beklentim fazlaydı alt devirleri bana boş geldi o boşluk sonrasında dizeldeki gibi bir patlama bekledim onuda yaşayamadım bana 1.6 tdi nin sürüşü daha akıcı geldi bunda tdi nin torku daha alt devirde vermesi ve aradakı 50nm farkta etkili olabilir.
imkan varsa GTI o paraya o aksesuar o performasn bedava yok ağır gelir dersen GT bul acele etme GT den aşşağı düşme.38-39 a GT ler var gidip comfortline yada midline a 35 vereceğine(ki35 isteyen yok onlarda 38-40 istiyor ne hikmetse) GT ye 40 ver helal et.
Yorum güzel fakat kısmen hatalı(Tsi122ps-TDi105ps) çünkü relativ, hissiyata dayalı.
140PS 8.8sn ile 122Psten bariz fark yaratır(5kasa 122ps 9.5sn). Tork olarak 20nm artısı var beygir olarak ise 18ps.
122PS 6daki yüksek izalasyondan öyle gelmiş olabilir 5kasalar kükrerken 6kasalar daha sessiz. Çünkü 6kasa
122PS TSİ 9.3sn 0-100ü, dizeli ise 11,1sn aralarında Tsi 140-122farkından daha büyük fark var.
Dizeldeki hissiyat 2nedeni var
1* Dizel de tork patlamaları yaşanıyor ama 122Ps aşırı dengeli ve Lineer bir hızlanma hızlanmaya sahip. 122ps tsi 1500pste başlayan güç kademeli düzenli bir artış gösteriyor 7000d/d ya kadar tork ve beygir yer değiştirerek hızlanmayı devam ettiriyor. Dizel kurs boyundan resmen gidemezken ani tork artışı yaşıyor Tsi den belki daha iyi gidiyormuş gibi görünse de km göstergesinde daha zayıf olduğu farkedilir, 5000d/d da zaten tükenir. Bunu 68ps fiestada bile yaşarsınız.
2* Motor sesi yüksek devirlerde içeri sızar ise gücün hissedilmesi yaşanması daha anlaşılır oluyor. 6kasa için geliştirilmiş izolasyonla bu hissiyat dizel yönünde, TSİ benzinli mecburen daha sessiz.
Diğerleri doğru tüketime de kesinlikle katılmıyorum. 1.6Tdi 1.4TSİ karşılaştırması VW kendisine göre de yanlış. Kişisel algılarımız gerçeği değiştiremez.1.4TSİ 122PS 0-100 9.3sn 203km/h
1.2TSİ 105PS 0-100 10.5sn 195km/h
1.6TDİ 105PS 0-100 11.1sn 192km/h
Neden mi biri 1800-5000d/d arasında aktif diğeri 1500-7000
-
Yorum güzel fakat kısmen hatalı(Tsi122ps-TDi105ps) çünkü relativ, hissiyata dayalı.
140PS 8.8sn ile 122Psten bariz fark yaratır(5kasa 122ps 9.5sn). Tork olarak 20nm artısı var beygir olarak ise 18ps.
122PS 6daki yüksek izalasyondan öyle gelmiş olabilir 5kasalar kükrerken 6kasalar daha sessiz. Çünkü 6kasa
122PS TSİ 9.3sn 0-100ü, dizeli ise 11,1sn aralarında Tsi 140-122farkından daha büyük fark var.
Dizeldeki hissiyat 2nedeni var
1* Dizel de tork patlamaları yaşanıyor ama 122Ps aşırı dengeli ve Lineer bir hızlanma hızlanmaya sahip. 122ps tsi 1500pste başlayan güç kademeli düzenli bir artış gösteriyor 7000d/d ya kadar tork ve beygir yer değiştirerek hızlanmayı devam ettiriyor. Dizel kurs boyundan resmen gidemezken ani tork artışı yaşıyor Tsi den belki daha iyi gidiyormuş gibi görünse de km göstergesinde daha zayıf olduğu farkedilir, 5000d/d da zaten tükenir. Bunu 68ps fiestada bile yaşarsınız.
2* Motor sesi yüksek devirlerde içeri sızar ise gücün hissedilmesi yaşanması daha anlaşılır oluyor. 6kasa için geliştirilmiş izolasyonla bu hissiyat dizel yönünde, TSİ benzinli mecburen daha sessiz.
Diğerleri doğru tüketime de kesinlikle katılmıyorum. 1.6Tdi 1.4TSİ karşılaştırması VW kendisine göre de yanlış. Kişisel algılarımız gerçeği değiştiremez.1.4TSİ 122PS 0-100 9.3sn 203km/h
1.2TSİ 105PS 0-100 10.5sn 195km/h
1.6TDİ 105PS 0-100 11.1sn 192km/h
Neden mi biri 1800-5000d/d arasında aktif diğeri 1500-7000
1.4 122hp... mk6 idi kullandıgım araç aslında dezavantaj değil mk6 olması çünki mk5 ten kg olarak hafif diye biliyorum(yanılıyor olabilirim)
belki diğerlerinin performansı yüzünden belkide beklentim fazlaydı alt devirleri bana boş geldi o boşluk sonrasında dizeldeki gibi bir patlama bekledim onuda yaşayamadım bana 1.6 tdi nin sürüşü daha akıcı geldi bunda tdi nin torku daha alt devirde vermesi ve aradakı 50nm farkta etkili olabilir.1.6 tdi 1.9 kadar olmasada hala benzinli kullanan biri için epey gürültülü bu konuda bi kia ceed değil yinede sesi psa grubu dizellerden daha güzel.
son cümlemde aslında açıklamışım aradaki farkı.dizel motor yapısı ve yüksek torku kısa devir bandında vermesi sebebiyle oldugunda daha güçlü bir profil çiziyor bu aşıkar.insanın buna çabuk alışıp beklenti içine girmeside bende olduğu gibi son derece normal.105hp Tdi bence kağıt üzerinde olmasada pratikte oldukça akıcı günlük kullanımda 1.6 tdi kullanıyorum şirket aracı olarak metre yada saniye bazında 122lik tsi nin elbette arkasında kalacaktır fakat bu fark sandıgınızdan daha az.ben şuan şirket aracına powerbox taktım aynı araca sahip diğer ark. geçiyorum çıldırıyorlar :) bu videoya bakınca muhtemelen tsi 122 liği şuan az farkla geçer diye düşünüyorum.tabi kıstas stock hali ise
ön.stock video Tdi süekli kesici ye girmesine ragmen fark çok az ve sabit,
https://www.youtube.com/watch?v=GsogUTVqXRw
ayrıca son yazdığınızı anlamadım ben tüketim olarak tdi ile tsi lerin hiçbiri karşılaştırmadım zaten karşılaştırmak saçma olur.
-
Tüketim tsi ler icin oyle. Benim gayem direkt sizi elestirmek degil. Vw bunlarin tuketim performans degerlerini veriyor ve tuketimlerinde kaydadeğer deger değişiklikler oluyor.
Ben benzinde sehir icinde 6.8 shir disinda 4.6tutturmustum 100km/h Üzerinde surerek ama referans deger daha saglam hesaplaniyor 5.1-8.0lt.
********alıntı
TSİ 1.2 105Hp/175Nm tork Golf 5
0-100 10,5sn
Test Hızı:190km/h
Ş.içi: 7lt -----50km/h
Ş.dış:ı 4,6lt -----90-100km/h
Genel: 5,6lt -----120-130km/h
TSi 1.4 122HP/200nm tork
0-100 9,5sn
Test hızı 200km/h
Ş.içi 8,0lt
Ş.dışı 5,1lt
Genel 6,2LT
Tsi 1.4 140HP 220NM
0-100 8,8sn
Test hızı 203km/h
Ş.içi 8,8lt
ş.dışı 5,6lt
Genel 7lt
TSi 1.4GT 170HP 240NM
0-100 7,9sn
test hızı 220km/h
test tüketimi 9,4lt!!!!!
*********
17"jantlı 2000cc ağır kasalı GTİ ile 15jantlı daha hafif 1400cc Tsi a aynı yakıyor demek çok göreceli ve kesinlikle yanlış yönlendirir.
Aynı zamanda 1.6 TDi jetta, yeti, octavia da sürdüm hatta fokus, megane, linea hiç biri redline da aynı viteste TSİ 122PS hızına ya çıkamaz ya da 5 vitestir. En iyisi 10.9sn zaten. En canlı ve geçmekte zorlandığım Accent Blue oldu 118Ps mi öyle bir şey zaten ve B segmenti.
-
1.2TSİ-1.6TDİ aynen VW mühendislerinin söylediği gibi kaldı ki 1.4TSİ. Size öyle gelmesi %90 iyi izolasyonun hızı hissedirememesi
http://www.youtube.com/watch?v=8uRHwo__kco
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-boya-yok-59000km-de-1.4tsi-185972940/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-boya-yok-59000km-de-1.4tsi-185972940/detay)
Bilgisi olan var mı?