vwtr.net

Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N => Konuyu başlatan: bluerose1 - 19 Şubat 2014, 21:04:51

Başlık: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: bluerose1 - 19 Şubat 2014, 21:04:51
Merhaba arkadaşlar....
Konum silindiğinden yeniden açtım konuyu stop ve çalışmama devir düzensizliği vs. gibi sorunlar yaşamaya başlamıştım geçtiğimiz ay.K.boğaz şüphesiyle girişmiştik motora velhasıl marka fiyat konusunda epey sorular-cevaplar almıştım bu konuda.Şimdi tamamiyle yapılan tüm işlemleri tekrardan yazayım.
Yapılanlar:
- Gaz kelebeği söküldü mekanik ve elektronik swich kısımları tamamiyle temizlendi parlatıldı.
- Gaz kelebeği 1 vidası sökülmediğinden emme manifoldu sökmüştük iç-dış temizlendi.
- Hazır açılmışken enjektörler ve benzin dağıtıcı Weber ve elektronik kısımları temizlendi.
- Tüm lpg emme hortumları ve benzin hortumları, tüm kelepçeler ve klipsler yenilendi.
- Tüm bujiler ve buji motor girişleri temizlendi.
- Tüm şase kabloları ve metal swich (g.kelebeği,a.bobini.distribütör metal kapak,enjektör elektrik) yenilendi.
- Ateşleme bobini orijinal takıldı.
- Buji kabloları orijinal takıldı.
- Distribütör temizlendi ayar yapıldı.
- Distribütör ateşleme kapağı orijinal takıldı.
- Lpg enjektörleri değişti,regülatör ve beyin temizlendi ayarlar yapıldı.
- Hararet müşürü orijinal takıldı.
- Egzoz manifoldunda çatlak vardı onarıldı.
- En son adaptasyon yapıldı.
 
  Tüm bu yapılanlardan sonra aracımdaki stop etme devir düzensizliği ve çalışmama sorunu şimdilik giderildi umarım yakın zamanda başka bir sıkıntım olmaz çünkü muayene geliyor.

Sıradaki yapılacaklar:
- El freni teli değişecek ve arka kampana frenler ayarlanacak, el freni ayarlanacak.
- Ön balatalar değişecek.
- Benzin pompası ve filtresi değişecek.
- Vites Kolu alt burcu değişecek.
- Şanzıman keçesi değişecek.
- Triger seti,v kayışı ve devirdaim pompası değişecek.
- Lastik rotasyonu,rot ve eksantrik balans ayarları yapılacak.
- Egzoz kaçakları varsa yapılacak.
- Far ayarı yapılacak.
 Şimdilik aklıma gelenler bunlar inş bunları da halledersem muayeneye zımba gibi gideceğim... ;D
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: 06kzn39 - 19 Şubat 2014, 21:17:55
hadi hayirli olsun insallah sorun cikmaz
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: speedystop - 19 Şubat 2014, 21:48:55
Hadi hayırlı olsun abim adına çok sevindim güle güle bin aracına   ^-^
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: bluerose1 - 19 Şubat 2014, 22:30:34
Hadi hayırlı olsun abim adına çok sevindim güle güle bin aracına   ^-^
hadi hayirli olsun insallah sorun cikmaz
eyvallah sağolasınız...
Başlık: Ynt: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: west_55 - 19 Şubat 2014, 23:42:22
Gulu gule eskit Semih abi ;D

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: ogretmen_ankara - 20 Şubat 2014, 18:58:23
Güle güle kullanın. Yapılan işlemlere toplam ne kadar ödediniz?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: onurc - 20 Şubat 2014, 19:41:37
sıkı masraf etmişsiniz gibi görünüyor.değdiyse sorun yok  ::)
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: bluerose1 - 21 Şubat 2014, 00:58:53

- Gaz kelebeği söküldü mekanik ve elektronik swich kısımları tamamiyle temizlendi parlatıldı. işçilik benden
- Gaz kelebeği 1 vidası sökülmediğinden emme manifoldu sökmüştük iç-dış temizlendi. tornacıya 1 vida için 15 TL. işçilik benden
- Hazır açılmışken enjektörler ve benzin dağıtıcı Weber ve elektronik kısımları temizlendi. işçilik benden
- Tüm lpg emme hortumları ve benzin hortumları, tüm kelepçeler ve klipsler yenilendi. 10TL. parçalar işçilik benden
- Tüm bujiler ve buji motor girişleri temizlendi. işçilik benden
- Tüm şase kabloları ve metal swich (g.kelebeği,a.bobini.distribütör metal kapak,enjektör elektrik) yenilendi. 20 TL. parça işçilik benden
- Ateşleme bobini orijinal takıldı. (0 TL. takaslı)
- Buji kabloları orijinal takıldı. 25 TL.(Resul den)
- Distribütör temizlendi ayar yapıldı. 30 TL.
- Distribütör ateşleme kapağı orijinal takıldı. elimde vardı
- Lpg enjektörleri değişti,regülatör ve beyin temizlendi ayarlar yapıldı. 150 TL.
- Hararet müşürü orijinal takıldı. 45 TL.
- Egzoz manifoldunda çatlak vardı onarıldı. 10 TL.
- En son adaptasyon yapıldı. 50 TL.
 Yapılan işlemlerini çoğunu kendim yaptım o yüzden işçilik fiyatı yok parçaların çoğu da tanıdık esnaf olduğundan ucuzdur yanlış anlaşılmasın. Sadece elektrikçiye, tornacıya ve tüpçüye işçilik verdim.
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: bluerose1 - 21 Şubat 2014, 00:59:37
sıkı masraf etmişsiniz gibi görünüyor.değdiyse sorun yok  ::)
Onurcum benim başkası değil ne bu mesafe sizli bizli falan. :D
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: gkhan35 - 21 Şubat 2014, 01:03:17
semih abi valla senden araba alınır :D bugune kadar gördüğüm en cok arabasıyla ugraşanlardansın maşallah diyelim  :tamamdir
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: ogretmen_ankara - 21 Şubat 2014, 01:06:49
Egsoz manifoltundaki çatlak ne anlama gelir? Gürültülü çalışmaya sebep midir?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: bluerose1 - 21 Şubat 2014, 02:34:26
Egsoz manifoltundaki çatlak ne anlama gelir? Gürültülü çalışmaya sebep midir?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gürültü yapıyor ayrı, çekişte problem yaratıyordu,başka sorunlarda çıkartıyordur tahminim ama bunlar bana yeterdi.. Daha öncesinde oraya arı kovanı gibi bi malzemeden uygulama yapmışlar sıcaklık dolayısıyla o kabuk gibi şişmiş. Benim gibi meraklı bi adam sen git onu parmağınla del yumurta kabuğu gibi çatladı bastırdım kum gibi dağıldı.  :)  sonra dönüp kendime kızdım. Şöyle bir malzeme gibi bişeyle yaptı sürdü bi zaman sonra kemik gibi oldu mesir macunu gibi. :D
Şunun gibi ama başka marka rengi farklıydı ismini bilmiyorum.
http://s836.photobucket.com/user/Buddyguard/media/Eksosttamr.jpg.html
Aslında yenisini al dediler bende alırdım ama depoda sıfır ta-technix alman malı 4-2-1 krom headers duruyor neden yine döküm manifolda para vereyim projeyi hayata geçirene kadar bu tamirat ile gitsin ses kesildi çekişe de bakarız artık.
Başlık: Ynt: Stop Etme Devir ve Marş Sorunları Çözüldü!!!
Gönderen: bluerose1 - 21 Şubat 2014, 02:37:54
semih abi valla senden araba alınır :D bugune kadar gördüğüm en cok arabasıyla ugraşanlardansın maşallah diyelim  :tamamdir
Belki alınır ama satarmıyım orası şahibeli. ;D    bana kafayı yedirdi bu araba kendime baksam ona baktığım kadar yeniden askere gidecek formda olurum.babam kafayı bozdun şu arabayla rahat bırak nefes alsın garibim diyor.neyseki artık haftada birkaç gün görüyorum belki ep2 yi alınca dinlenmeye çekeriz üstünü örteriz yavrumun. ;D ;D