vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6K (Classic) => Konuyu başlatan: nizam - 31 Aralık 2012, 13:19:45
-
arkadaslar polo classic 100 bg aft motor bir araca sahibim gecen hafta ki kar yagısından sonra aracın çekişinde bir sorun olmaya başladı
2 vites 3000 devirde kesinti yapıyor sanki arkadan biri ters istikamette geri çekiyor veya hızlanmaya kalktıgımda yine aynı sorun olabiliyor aracın suan tek sorunu termostat oda uzun dur kalk olmayan trafikte hararet ibreti dipte kalıyor ama dur kalkta hararet 90 a gelip ihtiyac oldugunda fan otomatik açılıyor sizce sorun ne olabilir aracın bujileri vs yeni değişti araç üzerinde atiker lpg sistemi var
sorunun kaynagı termostattan olabilir mi
cevaplar için teşekkür ederim şimdiden
-
Araç LPG'de çalışırken Sıcaklığa benzinde olduğundan daha fazla ihtiyaç duyar.. Termostad açık kaldığı için motorun tam ısınmıyor soğuk kalıyor ve LPG'de mikser yoğunlaşma yapamaıyor tekleme oluyor. 1. Sebep bu olabilir.
2. Sebep Hava filitresinden hemen sonra MAF sensörünü yağsız contac sprey ile Temizleme yapman çok şey fark ettirecektir.
3. Akü kutup başlarını 10-15 saniyeliğine sök tekrar tak Belki bir faydası olabilir.
-
ikinci maddeyi dün balata spreyi yaparak uyguladım diğerlerini yarın deneyim hasan peki akünün zayıflıgı bu olaya teşkil eder mi
-
Bugun araca lpg ayari yapturmaya gittim usta atesleme kablosu sorunlu dedi kablonun ark yaptigini gordum bir takim kablo alacam bunun secimi nasil oluyor bilgisi olandan yardim bekliyorum
-
Üstündekiler ne marka nizam?
-
Bugun araca lpg ayari yapturmaya gittim usta atesleme kablosu sorunlu dedi kablonun ark yaptigini gordum bir takim kablo alacam bunun secimi nasil oluyor bilgisi olandan yardim bekliyorum
Beru marka orjinalidir.
-
Üstündekiler ne marka nizam?
aksam karanlıgı göremedım abi
-
Beru marka orjinalidir.
teşekkürler bülent sağolasın
-
Akü motorun kalbidir. Ama ateşleme sistemindeki herhamgi bir problem tekleme yaptırır
-
ateşleme kabloları ile durumu suan çözdük sonuç mükemmel 1 ve 4 e ait ateşlemele kabloları bitmişti şimdi düzeldi araç :)
-
Geçmiş olsun. AFT'nin en fazla çıkartacağı problemler böyle şeyler zaten. Bobin kablo buji hepi topu 200 TL'yi geçmez :)
-
Geçmiş olsun. AFT'nin en fazla çıkartacağı problemler böyle şeyler zaten. Bobin kablo buji hepi topu 200 TL'yi geçmez :)
buji kablolarını kendim değiştirecektim manifoltta ki ilk 6 vidayı söktüm ama gerisi gelmedi iki vida arka tarafta kaldı bogaz kelebeği vs çıkması gerecekti hangi akıllı mühendis bu şekil tasarlamıs çizerken ne düşünmüş bilemedim hasan :D
-
Verdiğim resimden sonra sökmeye cesaret etmene hayranım :D ben elimi bile sürmezdim valla :saskin:
-
Verdiğim resimden sonra sökmeye cesaret etmene hayranım :D ben elimi bile sürmezdim valla :saskin:
elimden geliyorsa sökerim abi senin gönderdiğin resim ile alakası yok bunun bujı değişimi için manifoldun komple sökülmesi gerekiyormus :)
-
buji kablolarını kendim değiştirecektim manifoltta ki ilk 6 vidayı söktüm ama gerisi gelmedi iki vida arka tarafta kaldı bogaz kelebeği vs çıkması gerecekti hangi akıllı mühendis bu şekil tasarlamıs çizerken ne düşünmüş bilemedim hasan :D
Nizam, yani övünmek gibi olmasın ama,, Neyse yaa övüneyim bari:) ben manifoltu komple söküyorum, Külbütör kapak contasına kadar kendim değiştiriyorum arkadaki alyanları sökerken manifoltun soğuk olması lazım yoksa yandın :D Bujileri değiştirmenin en sağlıklı yolu manifoltu sökmek ama her 20.000 km'de buji değiştirmek için manifolt sökmek akıl karı bir olay değil. Bu yüzden istavrozlu alet edevat icat edilmiş dikkatlice sökmek için.. Kabloların ise özel pensesi var. Alman mühendisleri senin aracılığın ile ben de portesto etmek istiyorum. Manifoltu tasarlarken çok bira içmiş olmalılar ki böyle kısa periyodik bakımlar sıkınıtı oluyor.
-
Nizam, yani övünmek gibi olmasın ama,, Neyse yaa övüneyim bari:) ben manifoltu komple söküyorum, Külbütör kapak contasına kadar kendim değiştiriyorum arkadaki alyanları sökerken manifoltun soğuk olması lazım yoksa yandın :D Bujileri değiştirmenin en sağlıklı yolu manifoltu sökmek ama her 20.000 km'de buji değiştirmek için manifolt sökmek akıl karı bir olay değil. Bu yüzden istavrozlu alet edevat icat edilmiş dikkatlice sökmek için.. Kabloların ise özel pensesi var. Alman mühendisleri senin aracılığın ile ben de portesto etmek istiyorum. Manifoltu tasarlarken çok bira içmiş olmalılar ki böyle kısa periyodik bakımlar sıkınıtı oluyor.
nasıl söktüğünü anlatırsan sevinirim hasan :)
boğaz kelebeğini çıkaramadım en çok korktugumda o zaten ayarı vs kaçar uğras dur sonra diye :D
-
nasıl söktüğünü anlatırsan sevinirim hasan :)
boğaz kelebeğini çıkaramadım en çok korktugumda o zaten ayarı vs kaçar uğras dur sonra diye :D
Evet kelebeği sökersen daha rahat manifoltu alırsın.. anahtar kontakta olmasın boğaz kelebeğini yere düşürme sıkıntı yok hacı :) Zaten arkadaki vidaları söktükten sonra görev tamam başka esprisi yok yani :)
-
boğaz kelebeği dört alyan, hava valfi, ecu kablosu ve gaz teli başka yok zaten. Hem çıkartmışken güzelce balata spreyi ile temizlersin önlü arkalı.. Eğer çok kirli ise mutlaka adaptasyon isteyecektir ama adaptasyon yapmasanda belli bir kullanımdan sonra o kendi yerini buluyor. Bu da benden sana tüyo olsun.
-
boğaz kelebeği dört alyan, hava valfi, ecu kablosu ve gaz teli başka yok zaten. Hem çıkartmışken güzelce balata spreyi ile temizlersin önlü arkalı.. Eğer çok kirli ise mutlaka adaptasyon isteyecektir ama adaptasyon yapmasanda belli bir kullanımdan sonra o kendi yerini buluyor. Bu da benden sana tüyo olsun.
resimli anlatımda bulamadım internettten arabayı tam mıncıklayamadım hiç her seferinde hava muhalefeti vs ugrasamadım arabaya :)
-
"Alet işler, el övünür" öyle söyliyim ben sana yani. Biraz dikkat gerisi basit. havada güzel oldumu tadından yenmez.
-
"Alet işler, el övünür" öyle söyliyim ben sana yani. Biraz dikkat gerisi basit. havada güzel oldumu tadından yenmez.
hava güzel olmayınca ellemiyorum bile öyle kös kös yatıyor :)
-
Valla Nizam Yanında olsam seni gaza getirir arabayı parçalar takardık tekrar ama senin plaka 66 :P ya o değilde sen beni tünele girerken nasıl yakaladın nasıl gördün orasını hala anlamış değilim?
-
Valla Nizam Yanında olsam seni gaza getirir arabayı parçalar takardık tekrar ama senin plaka 66 :P ya o değilde sen beni tünele girerken nasıl yakaladın nasıl gördün orasını hala anlamış değilim?
vw olunca bütün arabalara bakıyorum tanıdık vs olur diye logosuz panjur kullanan kaç kişi var :D
-
vw olunca bütün arabalara bakıyorum tanıdık vs olur diye logosuz panjur kullanan kaç kişi var :D
Bide alt sakal boyasızsa aha işte o benim :D
-
Bide alt sakal boyasızsa aha işte o benim :D
belli ediyor vwtr den olanlar kendini :)
-
belli ediyor vwtr den olanlar kendini :)
Gariban stayla :) Bir golfe kaç kiişi sığar? Cevap veriyorum 7 :)
-
Gariban stayla :) Bir golfe kaç kiişi sığar? Cevap veriyorum 7 :)
birde o vardı kalabalık arka koltuktakiler camlarda dısarıyı izliyorlar şeytan ayrıntıda gizli :)
-
birde o vardı kalabalık arka koltuktakiler camlarda dısarıyı izliyorlar şeytan ayrıntıda gizli :)
Yanlışın var; arkadakiler Kız kardeş anne baldız vs.'di :) Birde bana soruyorlar neden yay takıp jantlanmıyorsun diyeii?
-
Yanlışın var; arkadakiler Kız kardeş anne baldız vs.'di :) Birde bana soruyorlar neden yay takıp jantlanmıyorsun diyeii?
:)