vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf II => Konuyu başlatan: G60 - 16 Kasım 2005, 17:37:20
-
Golf GTI 8V EV PB
Max Güç : 112 hp 5500d/d
Max Tork : 158 3100d/d
Max Devir : 6700d/d
1781cc
8V
Sıralı 4 silindir
Ağırlık : 920kg(2kapı) 940kg(4Kapı)
Yakıt deposu : 55lt
Son Sürat : 191 km/h
0-100 : 9.55sn
0-400m : 16.5sn
0-1000m : 30.8sn
-------------------------------------------------------------------
Golf GTI 16V KR
Max Güç : 139hp 6100d/d
Max Tork : 171 4600d/d
Max Devir : 7000d/d
1781cc
16V
Sıralı 4 silindir
Ağırlık : 960kg(2kapı) 980(4kapı)
Yakıt deposu : 55lt
Son Sürat : 207 km/h
0-100 : 8.5sn
0-400m : 16.05sn
0-1000m : 29.50sn
--------------------------------------------------------------------
Golf G60 PG
Max Güç : 160hp 5800d/d
Max Tork : 229 3800d/d
Max Devir : 6200 d/d
1781cc
8V
Sıralı 4 silindir
Ağırlık : 1110 kg
Yakıt deposu : 55lt
Son Sürat : 218 km/h
0-100 : 8.3 sn
0-400m : 16.0 sn
0-1000m : 29.3 sn
-
Doppel WOBber - VW Golf Forum und Infoseite | Startseite (http://www.doppel-wobber.de/)
sadece golf 2 değil. 1-3 ve 4 ün de teknik veri ve bütün bilgilerinin olduğu bi site.
model kısmı ilginç.
hangi ülkede hangi versiyon çıkmış belirtilmiş.
daha önce görüp duymadığım modeller var ilginç..
-
L'histoire de la volkswagen Golf, Tous les modèles de 1974 à nos jours, photos, descriptif, performances, forum, petites annonces ... (http://golfstory.free.fr/)
Buda benim kaynağım :) .
-
L'histoire de la volkswagen Golf, Tous les modèles de 1974 à nos jours, photos, descriptif, performances, forum, petites annonces ... (http://golfstory.free.fr/)
Buda benim kaynağım :) .
güzel kaynak. fransızcayıda ilerletcez.
http://club.corrado.free.fr/ corrado varken sık sık bu kaynağa başvururdum
-
1.9 golf 2 motoru varmış bileniniz varmı acaba hatta verileri elinde olan?
-
amerikada 2000 16 v 9a kodlu motorlar var.silindir hacmi 1984 cc
onun haricinde denk gelmedi hiç
diesel se büyük ihtimal sonradan takılmadır
-
bendeki motorun golf 2 gtı aracın motoruyla değiştiğini öğrendim..gerçi eski sahibi 1.8le değiştiğini söledi konyada pert olmuş gümrükten çıkarılmış bi aracın motorunu koymuşlar güya.başka bir arkadaşımızada bi başka kişi rektefiyede 1.8den 1.9 yapıldığını sölemiş aracın motorunun...ama mantıksız geldi açıkcası 100 cc için kimse motorla uğraşmaz diye düşünüyorum...diyeceksinizki koduna bak nedense oturup bakmadım hiç:)8 v benzinli k-jetronik sistemli motor birde...bir yerden elime geçti gecenlerde 1.9 gtı motorunun resmi tıpa tıp aynısı fakat eski motorların bir kaçıda tamamen aynı malesef bu nedenle çözemedim...
bu bulduğum ve 1.9 olduğu yazılan motorun resmi:
(http://img470.imageshack.us/img470/9915/19mk2motorukz5.jpg)
buda bnm motor:
(http://img257.imageshack.us/img257/3378/1157ve8.jpg)
-
koyduğun fotoğraftaki motor büyük ihtimalle sağlam bi modifiyeden geçmişve hacmi arttırılmıştır.
dediğim gibi 1,9 golf 2 yok.
vw motorları yapı olarak birbirine benzer.özellikleblok.üst kapaklar değişir biraz.
seninki büyük ihtimal corradog60 arkadaşımızınkiyle aynıdır.
-
belki dediğin doğru olabilir fakat bu işlere kafa yorduğum gecenin sabah saatlerinde golf 2 nin 1.9 motoru olduğunu bi forumda kendim okudum resmide eklediğim resim zaten...ama şu olabilir belki bendeki 1.8 dir o motordan değildir tabiki...şimdi inanmıycaksınız biliyorum ama ben aracıma tüple biniyorum ve ölçümde 133 hp çıktı...gidişide 110 hplik bi motor gibi gitmiyor tüpe rağmen...ilk aldığımda tüp ve tesisat yokken toplamda 95 kg gibi bi ağırlık yapıyorlar araçta gaz hiç yokken..neyse ilk aldığımda burda bir çok 106 gtı ı rollingde gayet güzel yedim...98 vtec(160 hp) ilede dragda 300 metre kdr ortalama 1 boy geride bitirdim..yani demek istediğim tabiki her şey hp ile bitmiyor aktarması cartu curtu var ama durum böyle..ben motorum süper demiyorum yani yazılarımdaki amaç bu değil belki ne olduğunu bulabiliriz diye çabalıyorum...belki motorda bilmediğimiz modlar vardır...çünkü tüpte dahi 210 kuruş yakıyor normal sürüşte...
-
standart olarak 1.9 motor gti yok...Fabrikalar krank mili, piston veya her ikisi ile ugrasarak hacminin artirabiliyorlar...Hatta senin 8v gti 2.0 bile yaparsin dert olmaz. Dolayisi ile senin motor elden gecmis ve gecirlirken buyuk ihtimalle pistonlar biraz genisleterecek 1.9 yapilmis olabilir.
-
konyada hangı servıs oldugunu bana ogrenebılırmısın?
sanıyorum sız antalyadaydınız ve ben antalyaya gıden 1.8 8v motoru duymustum ve pug'ları ezdıgını ;)
motor bızımkıne benzıo tek fark k-jet bende sag tarafta
-
bu antalyaya gıden motorunda bıraz oynandıgı soylenmıstı bana..
ben yarın tekrar bıraz arastırırım sızın ıcın
-
olay aydınlanıyor yavaş yavaş :)
133 hp gerçekten çok iyi bir değer.
heleki mk 1 kasa için
-
aracın benden 2 önceki sahibini aradım araçta problem var bi yaptırdığın yerin nosunu felan ver gidicem diye..yer kamyoncular sanayisinde oto ikiler isminde bir yermiş..ustanında ismi üzeyir gibi bir şey telefonda tam anlayamadım...telefon nosunu bulamadı eski sahibi malesef oto ikilerin...eğer bulabilirsen tel nosunuda alabilirmisin arkadaşım...bu sırada konyadan yüklenirken motor standartmış benden bir önceki sahibi motorla oynamış ona ulaş dedi ama oda yurt dışında malesef şuan:(dün akşam motor koduna bakacaktım unuttum yine:)
-
evet oto ikiler zübeyir usta.
yanlız eski sanayıde kamyoncularda değil.
banada soyleyen zubeyır abıydı zaten.çok eskıden berı tanıstıgımız bı ustadır.
corrado'yada o bakardı.bu işlere ılgısı vardır ve bılgısıde ;)
ben senın arabanın evelıyatını bı ogreneyım :)
-
olay aydınlanıyor yavaş yavaş :)
133 hp gerçekten çok iyi bir değer.
heleki mk 1 kasa için
Aahaha. Sır perdesi aralanıyor. Az sonraa! :P
-
:)gerekli olan motorun ne motoru olduğu eski sahibinin dediğine göre ordan standart yüklenmiş motor çünkü...birde orda bu k-jetronik ayarlarını tamirini felan yapabiliyorlarmı acaba?
-
Oh be sonunda çılgın ihtiyarın geçmişi aydınlanacak :)
-
bıldıgım kadarıyla motorlarımız aynı.ama uzerınde ne gıbı degısıklıkler var ogreneyım.
k-jet konusundada usta o konulardada ıyıdır.
hatta gecenlerde atıf abıden falanda yardım almıstım bı problem vardı k-jet'te o usta cozdu
-
değişiklikleri nerden öğreneceksin onu anlamadım:)bi sıra konya yolu gözükecek sanırım bana..yazın aracı baştan komple söküp toplamayı düşünüyorum hatta renginide değişik başka bi renk yapabilirim dodikler az şişecek gtı karlık takılcak en az 15 jant felan o işleri belki konyada yapabilirim malum aracın en önemli kısmı olan motor ustaları orda gözüküyor..
-
arkadaşlar sonunda motorun koduna baktım :) EV114485 kodlu motor ev kodu peki bu numara neyi anlatıyor üretim numarası felanmı...bu sırada bi arkadaşım aracılığıyla yurt dışında olan aracın benden önceki sahibine ulaşabildim msn yoluyla...1.9 yapılmış kapak 4mm taşlanmış siboblar bi miktar kesilmiş vurma yapıp eğmesin diye...birde yüksek basınçlı benzim pompası takılmış..gerçi bana bi faydası yok ama ;Dsevindim ilerde egzantirik yapacağım zaman kapağım ve siboblarhazır gibi :)ebayde bnm sibob kapağının aynısını gördüm nosu aynıydı sonu G ile biten bi kapak...lifterlere baktığımda 4ü bi büyüklükte diğer dördü farklı bir büyüklükte gibiydi...oysaki ben bir sıra ses var diye lifterleri değiştiğimde taktığımız parçaların hepsi aynıydı ölçü olarak baktığımda..ilkinde yanlış takılmıştı hatta sonrasında özellikle dikkat ettim...sizce ndr bunun açıklaması bi yorum yapabilecek olan varmı kapağın resminide koyayım ebaydeki...
026 103 373G de kapağın nosu...
(http://img104.imageshack.us/img104/4518/bendekisilindirkapandanpc7.jpg)
-
EV 8v gti motoru yanındaki numarada üretim seri numarası.
-
peki şimlerle alakalı bilgisi olan yokmu?
-
bnm jeton yeni düştü ;Dkafa dalgın ve yoğun olunca böle oluyor demekki...yinede yazmiyim bakalım cvbı kim verecek ;)
-
yokmu anlayan birisi arkadaşlar hareketlenelim biraz haydinn :(
-
EV kodsa 1983-1985 arasi uretilmis Golf 2 GTi 1.8 112 beygirlik motor blogudur..;)
-
bana 1989 model bi aracın motorunun koyulduğu söylenmişti ama...insanlar böle bir şeyleri satarken abarta abarta anlatmıyormu bu huya hasta oluyorum ben...benden önceki sahibiyle görüştüm msn de o yapıldı bu yapıldı diyor ama aracın gidişi iyi olmasa onada inanmıycam..parayı bi ayarlıyimde hmn açıcam motorun içini...bana komple motor hatta sanzıman felan komple atıldı denmişti yukarda resmini ve nosunu verdiğim silindir kapağının bu motora ait olduğunu nerden anlarım peki...birde 16v kapağı komple egzantirikler ile bulsam bu bloğa otururmu oynamadan acaba 16 v ninde motor bloğu aynımıdır....
-
konyada yaptırman ıyı olur tabı.
buraya gelırsen yardımcıda olurum...
motoru bılen bı usta var ona sorarım
-
etka gibi programlarda yazması gerek kapağın hangi motora ait olduğunu araştırabilirsin , yada ebay yada yabancı golf 2 forumlarına bir göz at istersen benzer konular ilanlar denk gelebilir. 16v kapak işi de zor bence araştırmakta fayda var.
-
evet 16v kapak ile 16v yapabilirsin...
-
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar..VWci arkadaşım 16v yi takınca 16v yapmış olacağımı bende biliyorum...önemi olan tadilatsız bir şekilde bu iş olabiliyormu hatta bu oluyor bak örneğide bu diyebileceğin bir şey varmı acaba elinde olan???yoruma değil net bilgiye ihtiyacım var bnm ;)bu sırada yurt dışı bir çok sitede baktım fakat bu tarz bir konuya denk gelmedim...sağol corrado g60...16v kapak işinin zor olma nedeni nedir erhan arkadaşım?
-
16v kapak isi zor degil...alirsin takarsin 16v olur....;) pek zorlanmasin zaten komple 1.8 16v motorlar ucuz...1000 ytl ye alirsin motoru komple....
-
1000 ytlye sağlıklı motor varsa alalım hmn..bildiğin yer varsa 1000ytlye cddiyim bi tel felan yazarmısın..bir arkadaşın 78 fiestasına düşünüyoruzda??
-
VWvortex Forums: lets get a ABA 16v Parts List/FAQ Thread going (http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1535079)
VWvortex Forums: Search (http://forums.vwvortex.com/zerosearch?id=23982725&page=1)
bu sayfalarda gerekli bilgiler var.
yalnız alihanın dediği gibi komple motor daha mantıklı.
bursadaki çıkmacı
karakaş oto -hakan erterman 0535 578 55 01 0 224 441 06 10
bu vatandaşta vardı
yalnız alttaki linki de okumanı tavsiye ederim.
suat bursadan uzak durun demiş.
ama ara görüş elinde var anlaşırsan alırsın
Onarım Modu (http://www.vwtr.net/forum/index.php/topic,124.0.html)
-
thanks corrado...
-
bugun bıraz konustum.arabaya tamamen orjınal golf2 8v motoru koymuslar..
kadır dıye bırı toplamıs arabayı ve o tarafa goturmus..
tam ayrıntılı konusamadık sımdılık bu kadar
-
evt kadir abi benden 2 önceki sahibi sağol ;)
-
119hp Golf2 8v orjinal :) .
-
orjinaldi ;D gerçi keşke orj olsaydı para dayanmıyor yakıta mecbur gazla biniyoruz sonra...
-
http://volkswagen.msk.ru/injector/k-jetronic/k-jet8v.pdf
8v k-jet sistemi.
belki lazım olur.
-
çok sağol güzel bir ayrıntı...sanırım sistemin bir yerlerinde sorun var zaten araç tekleme yapıyor benzinde...
-
Her bloğa her kapak uymaz arkadaşlar. EV Kodlu bloğa 16v kapak uymaz yağ ve su kanalları farklı . Tam bilgi olmadan yönlendirme yaparsak arkadaşlar zor durumda kalır . ;)
-
aynen şüphelendiğim durum çıktı ortaya çift egzantirik olduğu için en azından yağ giderleri farklıdır diye düşünmüştüm...sağol selçuk...
-
http://board.doppel-wobber.de/print.php?threadid=2095&page=1&sid=421f85ce47a509685f4bc97faa0cd595
ingilizcesi iyi olanlardan bir tercüme alsak.
genelde ke-jetten k-jet e geçiş problemleri ve kablolardaki problemlerden bahsedilmiş.
selçuk tam olarak uymadığına eminmisin.
veya hangi blok 16 v uyar
-
http://ffp-motorsport.com/other/jyns02/index.php
bu vatandaşta 8v yi 16 ya sonrada turbolamış.
-
Hi
I have been searching for some hours now and didn´t find an answer :-(
I will swap a VW Golf II GTI 8V from ´84 (Engine code EV) to a GTI 16V PL. It´s has to be the PL engine to be legal here i Denmark and im thinking if it possible to keep my old wiring harness and the K-tronic injection? Just move all the wires from the 8V to the 16V and still using my old injection?
Maybe it´s noob questions but i normal drive Honda this is my girlfriends car
I hope you gues can help me.
Bir kaç saattir cevabını arıyorum ama bulamıyorum.
EV kodlu VW Golf II GTI 8V aracımın motorunu GTI 16V PL'ye çevirmek istiyorum. falan filan..... soru belli...
The PL engine has a KE-Jettronic, while the EV only has K-Jetronic.
So you'll have to change at least the engine wiring.....
PL motor KE-Jetronic'e sahip, EV K-Jetronic'e..Bu yuzden en basiti motor elektrik tertibatını değiştirmelisin.... (Engine wiring neyse artık)...
Yes i know but is it not possible to use the old K-tronic insteed of the KE-tronic? It´s because i think the PL engine use a newer wiring harness than the EV so if i use the harness from the PL i have to change all wiring and fuse box, or is that not correct?
Evet biliyorum ama eski K-Jetronic'i KE-Jetronic yerine kullanamazmıyım?Bunun sebebi bence PL motor EV motordan daha yeni kablolama kullanıyor, ben dün kabloları ve sigorta kutusunu değiştirmeyi düşünüyorum.Sizce doğru yada yanlış?
In my opinion it will be the cheapest way to buy a complete 16V Golf (maybe a damaged one) and take the whole Engine with accessories to your 8V.
The 8V Engine are more different to the 16V as it looks like.
Benim düşünceme göre belki kazalı bir 16V Golf alıp onun motorunu kullanabilirsin.Ucuza malolabilir.
8V motorun görünüşü 16V motordan çok daha farklı...
I don´t have space for a hole car...
How about if i get the PL motor and all the wiring an induction from a KR motor? Is it almost "plug´n´play" ?
Yeterli alanım yok araç için.Eğer bir PL motor edinirsem tüm kablolamarı KR motora uygulayabilir miyim?Sadece tak çıkar olayı soketler mi? (Umarım doğru anladım)
This solution should work.
The KR/PL is nearly the same.
The PL has only a little bit more electronic and KE-Jetronic instead of K-Jetronic.
Bu bir çözüm çalışmalı.KR ve PL motorlar neredeyse aynı.PL motor biraz daha elektronik ve K-Jetronic yerine KE-Jetronic bulunuyor.
:)
-
teşekkurler osman.
biz yağ ve su kanallarına takıldık.
bunlar kablolara takılmış ;D
-
;Dsağol osman ayrıntılar için...bu jetronikler sanırıım bir kaç çeşit...ilk önce anladığım 16v kapak zor ama imkansız değil ev motora sonrasında elekririk tertibatı değişecek sonrasında k-jet i ke-jet ile değiştircez..bunlara masraf edeceğime egzantirik atarım en az 15 hp alırım :)neyse ben bazı şeyleri fırsat buldukca kovalıyorum bir uygulamam olursada zaten resimleriyle aktarırım foruma..son bir soru bu 8v k-jet sisteminin sıfırını ülkemizde bulma imkanı % kaçtır sizce...ve nerde?
-
%-10 diyorum ben ;D
-
;D
-
8v-16v kapak uygulaması ; VW motorların parçaları genel anlamda birbiri ile uyumludur olmaz diye birşey yok, yapılır yapılmasına ama bu senin bu konudaki kararlılığına bağlı.
Bu konu hakkında çeşitli forumlarda aklımda kalanları yazıyorum bilgilerin doğruluğu konusunda bir iddam yok fikir amaçlıdır, öncelikle blok, krank, piston aynı tek fark kapaktan kaynaklanıyor bununla birlikte manifoldlar, şanzıman, ateşleme sisteminde farklar mevcut, yağ ve benzin pompaları, enjektör yerleri farklı. ABF motorun parçaları ile bu işlemin yapılmasının daha kolay olduğunu söyleyenler var. Direk bir uygulama değil uğraştırıcak farklar var ama bu farkların detayını bulamadım, bir çok kişide bununla uğraşmak yerine komple motor almanın daha kolay zahmetsiz sorunsuz olucağını yazmış. Diğer bir konuda motor hacmini 2.0 e çıkartmak böylece 1.8 16v den daha iyi performans elde edileneceği. 8v - 16v konusunda her iki motoru yanyana koyup söküp karşılaştırmadan işin detayına inmek zor. Bana kalırsa takıcağın yüksek dereceli bir egzantirik ve yazılım işini görür.
-
ben kapak konusunu daha çok bilgi için sormuştum fakat gerçekten araştırdığım bir konunun üzerine bastın erhan...benim motorda normalde ecu var sanırım..fakat bende yok nsl oluyor bu bilgisi olan...renç kocibeyle felan yarışan bi abimizle konuştuk bi mekan çıkışı denk geldi oda söledi bunun motorunda ecu olması lazım bi chipi var makine deliriyor felan dedi 276 derece egzantirikle en fazla dedi?ndr bu konu fikri bilgisi olan?
-
http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/TuningKits2006/GolfII.pdf bu linki bi incele istersen, sorg un mk2 için kitleri.
eğer günlük kullandığım bir araba değilde daha çok hobi amaçlı ise 288 dereceden daha düşük egzantirik düşünmezdim.
-
sağol malesef günlük kullandığım bi araç...
-
kapağı değiştikten sonra ke-jet e geçmen gerekmiyor,
benim araç orj 16v ve k-jet.
ecnebiler değiştirmek lazım diyor büyük ihtimal emisyon kurallarından dolayı.
beyin olayında dediğim gibi k-jet lerde beyin yok..
-
http://board.doppel-wobber.de/print.php?threadid=2095&page=1&sid=421f85ce47a509685f4bc97faa0cd595
ingilizcesi iyi olanlardan bir tercüme alsak.
genelde ke-jetten k-jet e geçiş problemleri ve kablolardaki problemlerden bahsedilmiş.
selçuk tam olarak uymadığına eminmisin.
veya hangi blok 16 v uyar
Abi EV ye uymuyor diye biliyorum ama tabi bi kaç işlemden sonra kapağı uydurmak mümkün olabilir belki bi ara baya araştırmıştım. Mesela 9A 6A 3A bloklara uygulanabiliyor PG ye falan.
-
Konuya giricem ama nerden başlıym bilemedim msjı attıktan sonra msjları okudum :D :P ama şöyle bir şey söyleyeyim EV lerde ECU Yok sadece mk1 lerdeki gibi bir modül var. KR PL ABF lerin tabiki sistemleri farklı ama VW motorlarında yapılmayacak bişey yok bence. Mesela Mk1 e Komple bi KR yi kendi tesisatıyla çalıştırabilirsiniz ama bi takım düzenekler farklı olacak mesela rölantiyi sabitlemek gerekecek kendi modülüyle kullanmak için. Motor işleri gerçekten zor işler uğraşmak zaman ve $ a bağlı bunu herkes biliyor tabiki. Ben 1 ay oldu uğraşıyorum herşeyimi hazır edip başladığım halde iş çok zor yakında TR de bir ilkin görüntülerini koyarım inşallah. Bir kaç sorun daha kaldı distribütörden pek emin değilim sıfır alacam belki ama gören bilen varsa KR nin distribütörü lazım ( ATIF abiiiiiiii )
-
hayırdır abı bu tr'dekı tek canavarın ayrıntılarını versene..
yada ıpucu falan :D :D
-
SEÇKİN OTO çıkma yedek parça
Telefon numarası: 0 532 453 63 02
İlçe: osmangazi
İl: Bursa, Türkiye
burada var bir distribütör. kr ninkimi bilmem ama. atilla abinin eskilerdende olabilir.
bir ara istersen.
9a zaten 16 v selçuk 3a ve 6a yı duymadım .pg yi 16v değilde 16 v lere g lader daha çok rastlanan bi uygulama.
kr yi golf 1 de kendi tesisatı ile de çok kolay çaliştirmak mümkün dediğin doğru. ke-jetle de çok rahat çalişir.
sistemi bilen bi usta çok kolay değişimi yapabilir.
biraz kassak biz bile yaparız dicem :)
selçuk nedir abi bu tr deki ilk bende merak ettim şimdi.cenk in projeyimi devraldın yoksa.ufakta olsa bir tüyo ;)
-
Yok be mehmet tek canavar değil . Çok iyi bi golf1 var şuan G60 16V bide turbolayacaklar onu şimdi ozaman işte fena bişi olcak 400 ps lerde olur heralde . Benimki atmosferik ama çalıştırmadan bişi demek yersiz farklı bi sistem yapıyorum bitince fotoları koyucam inşallah biton iş Motor işi ruhsat fatura proje işi zaten adamı bitiriyo.
Atıf abi doğru diyosun 9a 16v benim aklım 2e ye gitti baktım bugünde 2e ymiş baktığım blok . Motor arayan varsa bi yerde ACE var 2lt 16v ama yakıt sistemi vs yok alıp weber çakacak olay bitecek . Atıf abi bu arada bende hafifletilmiş volant ve sıfır KR için baskı balata var hiç kullanılmamış sana veya lazım ola birisi varsa hesaplı vericem aklında olsun abi.
-
vaaavvv. golf 1 g60 16v+ turbo.
kimde bu araç veya kim yapıyor kim yaptırıyor.
seçkin otoyu aradınmı dist için golf 2 gti dist diye satışa çıkarmış.
volan aklımda olsun.imkan olsa alır kenera atarım ama geçen yaz değiştim baskı balatayı.
volan orj mi yoksa sonradan işlem görmüş.
toplam fiyat.biraz bilgi.özel mesajda atabilirsin.
proje için de kolay gelsin.sen çıkarsın bu işin altından
-
Bayrampaşada servisi olan bi abimiz Tüm Oto Arabası zaten çok temiz güzel bir araba.
Seçkin otoyu aramadım abi bende bitane var deniycem bu aralar sorun olursa ararız artık sağolasın. Orjinal Volantı ben kendim hafiflettim abi . Baskı balatayı için şuan 250 260 diyo üçel ama ben 200 e verebilirim abi tanıdığın birinede söyleyebilirsin .
İnşallah bi toplıymda herşeyi güzel olcak Allahın izniyle bana yeter şimdilik .
-
bayrampaşadaki alet şu portakal rengi olanmı?
-
valla abı bahsettıgın g60+turbo'yu dusunemıyorum :D
ama senınkıde fena olacak gıbı sımdıden kolay gelsın
-
tüm oto nun baya turbo uygulaması oldu.
turuncu mk1 zafer diye bir arkadasındı epeydir sesi soluğu çıkmıyor. araç ne durumda bilgim yok
-
subaruya 400de 1 boy atıyor diye duymuştum bilginiz varmı?
-
zaten bı ats jantım vardı.15'' 9 ofset normalin üstü bir ölçü.205/50 lastiğe takınca çamurluktan yaklaşık 3 parmak dışarı taştı.Haliyle çamurluğuda sürtmeye başladı.Arkaya biri oturunca komple sürtmeye başlıyodu kasiste,virajda yedi lastikleri..Bende çıkardım şimdiki üstündekileri taktım.Amacım çamurlukları genişletip kullanmaktı ama kısmet olmadı.. ;)
Onlar ATS değildi Seyhun EXIP ti.
En son yaptığımız bir çalışma :) Dışı kadar içide aynı şekilde güzelliktedir. Bu arada size bahsettiğim Mk1 G60 16V şuan 270 PS çıkardı DYNO da. Sevgiler.
(http://www.geocities.com/nofeargti/gti.JPG)
-
tebrikler her yönüyle güzel duruyor daha ayrıntılı resim video varsa iyi olur.
-
erhan arkadaşım yakında video ve ayrıntılı resimleri siteye eklerim. Reklam havası uyandırmasını istemiyorum onun için pek kimse bilmiyor nerede ne var :) ama burası uygun olabilecek biyer tabiki sitede olan tüm arkadaşlar gerçekten kendini bilen düzgün insanlar onlara teşekkür ediyorum adıma. Ama şu varki bazen yanlış bilgiler veriliyor be bilmiyorum demekten çekinen kişiler yanlış şeyler yazıyor buna üzülüyorum. Zaman içersinde dahada iyi olacak bu sitenin gidiş hattı. Herkese sevgiler.
-
Maaşallah nofear. Gerçekten tek kelimeyle kusursuz görünüyor. :)
270PS yurt dışında da baya iyi ses getirir gibi. :)
Oettinger sticker'ı beni benden aldı.
-
Sağol G60 . Yanlış anlaşılmasın 270 ps olan bu MK1 değil. Bu resimdeki aracın sahibinide foruma yönlendirdim yakında ilgili fotoları neler olduğunu yazar.
-
esas sen bizimle paylaşımda bulunduğun için biz sana teşekkür ederiz Selçuk
sağolasın bizden esirgemiyorsun
ayrıca bu işten anlıyorsun
seni sürekli takip ediyorum maşallah Golf mk1-mk2 lerle bayağı ilgilisin
ve bu işten ciddi anlamda anlıyorsun
diğer bahsettiğin araç içinde hayırlısı olsun onuda merakla bekliyoruz
-
TuningLINE ilgin alakan için teşekkür ederim. Gerçekten özellikle MK1 ve MK2 çok uğraşılabilecek ve bitti diyemeyeceğin bir araba onun için insanın hayatında devamlı uğraşacağı bir araba olarak bu arabaları seçtim. 74 Senesinde çıkan bir arabanın hala 2007 si bile sıfır üretiliyor. Benim şuan 8.i Golf1 im. Sanayilerde ve kendi garajımda çok uğraşıyorum ama hiç şuana kadar yeter artık demedim. Çoğu ark açıkçası özendi aldı yardım edebileceğim kadar ettim ama başa çıkamadı eski arabayla uğraşmak çok zordur gerçekten. İlk Golf1 mi 97 de almıştım o günden beri zehiri kaptık vallahi.
-
valla selcuk abı tebrık ederım senı..
hakıkaten özenılcek bı çalısma olmus..
ınsaallah ılerde bu tarz ıslerde yardımlarını alırım..
-
Sağol Mehmetcim. Yardım isteyen herkese elimden geleni her zaman yaparım. Daha Güzelleride olucak zamanla inan bana az bi zaman sonra çıkacak olanlar var.:) Sizin arabanız apayrı zaten .Bazı düldül adamlar yapmaya çalıştı ama batırdılar . Allah nazardan saklasın sizin arabanızıda . Sevgiler.
-
270 ps mi :o çok ciddi bir değer yapılabilir tabiki imkansız değil fakat ne kdr süre bineceğin önemli...sanırım tek kalkışlık felan olacak araç...yaza bi terslik olmazsa motorla oynama planlarım var konusunda usta kişilerle görüştük hesapladık motoru çok riske atmadan alınan en iyi değer 195 ps di umarım yaparsında gözlerimiz 270 ps bi makine görür..kolay gelsin
-
195ps yazdığın hangi motor için geçerli?
aşırı besleme olunca bana çokta abartı gelmiyor 270ps, yani öyle bi kalkışlıkta olmaz, zaten yapılmış heralde dyno verisi yazıyor çünkü.
-
270 ps mi :o çok ciddi bir değer yapılabilir tabiki imkansız değil fakat ne kdr süre bineceğin önemli...sanırım tek kalkışlık felan olacak araç...yaza bi terslik olmazsa motorla oynama planlarım var konusunda usta kişilerle görüştük hesapladık motoru çok riske atmadan alınan en iyi değer 195 ps di umarım yaparsında gözlerimiz 270 ps bi makine görür..kolay gelsin
baştan ricam bu konunun golf 2 teknik verilere kaydırılması. tabi mümkünse. konu başlangıcı orda zaten.
270 ps mümkün daha üstleride.yapılan işin profesyonelliğine göre .
vw 70 adet limited adında 1,8 16 g60 üretmiş zamanında 210 ps orjin.
selçuk blok ne bu motorda.ve bahn brennerde n hazır kitmi alındı yoksa adaptasyon parçaları kendi imalatımı bilgin varmı
-
aynen şüphelendiğim durum çıktı ortaya çift egzantirik olduğu için en azından yağ giderleri farklıdır diye düşünmüştüm...sağol selçuk...
madem döndük bu kapak g60 karbüratör işlerine bugün biraz daha araştırdım.
ev ile 16v kr lerin silindir çapı piston çapı aynı. büyük ihtimal uyar ama bir iki güne daha net bir cevabın olayın menbaından bekliyorum gelince paylaşırım.
aslında 16v ile uğraşmak yerine güzel bir egzantrik subap ve yay takımı ile daha iyi neticeleri çok da uğraşmadan alırsın.
8 v nin güzelliği de bu . modifiye edilecek motor bileşenlerinin çoğunun yarı yarıya olması
-
selçuk hoşgeldin bu arada.epeydir gözükmüyordun.
şimdi 270 ps turbosuz halimi bu 16v g60 ın.ilerde turbo takacaklarmı.
diğer kısımdada yazdım ama konu buraya taşınırsa daha derli toplu olacak. daha detaylı bilgi verebilirmisin bu araç ve senin hazırladığın araç hakkında.
-
selçuk bir sorum daha var.
tanırsın büyük ihtimal.
kartal oto sanayide sait usta varmış.vwci.
nasıldır ustaığı bilgn varmı
-
Orjinal Volantı ben kendim hafiflettim abi .
Hafiflettikten sonra bi avantajı yada dezavantajı oldu mu hissedilir şekilde?
-
pardon pc bozuktu bir süredir giremiyodum siteye konuları kaçırmışım g60 maikine üzerine oynanıp 270 alıncak sanırım..ozaman normal tabiki...195 ev kodlu mk2 gtı motoru için erhan...
-
hafifi volan devirlenmeyi kolaylastirir....ayagini gazdan cekince de daha kolay hiz duser, indirmisken sanzimani yaptir sende...
-
dusuncelerın ıcn saol selcuk abı...
hep yurt dısında gordugumuz bu tarz uygulamaların burdan cıkması gercekten sevındırıcı.
hemde bu ısı bu arabayı bılen ınsanların elınden
-
hafifi volan devirlenmeyi kolaylastirir....ayagini gazdan cekince de daha kolay hiz duser, indirmisken sanzimani yaptir sende...
bu kadarını bende biliyorum ;)
arkadaşın tecrübelerini sormuştum.
-
Ozaman bizim Palio kuş gibi volan oluyor. 5, 6 bin devirde gazdan çekince kafayı cama vuruyoruz ;D
-
;Dhafif volan kalkışlarda hissedilir etki yapıyor fakat yavaşlamada o kdr etkili değil..tabiki etkisi var fakat..hızlı kalkarsın fakat cabukta yavaslarsın lafından anlaşıldığı kdr değil..106 gtı a yaptı arkadaşım ordan biliyorum önceki ve sonraki halini...seneye pistlerde göreceksiniz aleti sorun olmaz ise...
-
Ozaman bizim Palio kuş gibi volan oluyor. 5, 6 bin devirde gazdan çekince kafayı cama vuruyoruz ;D
;D ;D ;D
allah iyiliğini versin osman
-
>Hallo Herr Mustafa,
>am besten bauen Sie einen kompletten neuen Motor ein 1,8l 16V, da die
>Kurbelwellenentlüftung anders ist.
>Mit freundlichen Grüßen
>Ihr Rothe Motorsport Te
EV 1,8 8 V motora 16v kapak olayına rothe motorsportun cevabı
vatandaş sadece karter havalandırması farklı . takın 1,8 16v başka motor demişler
-
ARKADAŞLAR BENDE 1987 2 KASA GOLF VAR. 1.3 ENJEKSİYONLU MOTOR VAR ÜZERİNDE ZANNEDERSEM BU MOTOR ESKİ POLO VE JETTA LARDA VARMIŞ. BEN BEYGİR GÜCÜNÜ ARTTIRMAK İSTİYORUM NASIL VEYA NEREDE YAPABİLİRİM BUNU??? :(
-
bence en mantıklısı komple 1,8 16v motor ile mevcut motoru değiştirmek.
bir çok yerde vatandaş diesl motora döndüğümden piyasada gti motorları mevcut
-
eski kasa polo gt motorumu 1.3 8v 75ps?
-
bu sıra motoru rektefe edesim var yalnız karar veremiyorum açıkcası 16v bulup çaksammı yoksa bunu baştanmı toplasam...maddi olarakta kısıtlıyım malesef...açmışken baskı balata bilye,sekman,kol yatak,kapak rektefiye vb vb volan krank hafifletme felanmı yapsam diyorum bi türlü maddiyatı ayarlıyamadımki net karar vereyim...
-
selam arkadaşlar selçuk ben bursadan fs 483 sahibiyim golf hastalığına yakalanmış arkadaşlar kafanıza takılan bütün soruların cevabı bizde her türlü uygulamalar için cevap veririz her türlü tunıng uygulamalarında danışa bilirsiniz bu işin anavatanı almanyadan geldim 1 sene sonra türkiye de eşi olmayan bir golf çıkaracağız
-
hadi bakalim bobola kolay gelsin....;)
-
kolay gelsın bıraaz kendını ve aracını tanıtırssan memnun oluruz
-
hoşgeldin bobola.
aracını resimlerini ekleyerek tanıtırsan memnun oluruz.
ayrıca planların neler . ne yapmayı düşünüyorsun mahzuru yoksa daha geniş bilgi lütfen
-
aramıza hoşgeldiniz arkadaşlarında dediği gibi az daha bahesedersiniz seviniriz :)
-
Hoşgeldin, iyi çalşmalar :)
-
hoşbulduk arkadaşlar şuan araba standart almanyada 1,9 luk a.m.e tunıng motor bloğu kilitli şanzumanı 48 lik weberlerim var onları getirmeye uğraşıyorum fazlada anlatmayayım ki biraz gizemli olsun :) bakalım inşallah seneye yaza bitiririz birde 14*8 veya 14* 8,5 jant bulabilirmiyiz bilen varsa haber versin
-
bendede golf 2 var dedıgınız gıbı 139 beygır bız motoru kapatırdık sımödı 180 yapabılıyor sız 207 yazmıssınız bazıları 240 yapabılıyor bu hıza ulasmak ıcın motoru acmak mı gerekıyor ve bu arada ben yenı uye oldum ;D
-
hocam bi sorum olcak golf2 nın gti simi daha ii yoksa vr6 larımı bılgılendırırsenız sevınıt-rım ayrıca sıte guzelmıs
-
iyilik derken ne acıdan soruyorsun?
performans olarak soruyorsan vr6 daha iyi tabiki.. yakıt tuketimi olarak gti ;)
bunlar ilk bakısta aklıma gelenler
-
öncelikle slm arkadaslar bende bir golfcym daha doğrusu golf2im var 1.9 motor olan dizel motor turbo we intercoolor... benimki 1.6turbo sadece ayrı zamandada motorcu kalfasıyım
-
hoşgeldin arkadaşım ;)
aramızda teknik bir arkadaşın olması çok güzel
-
http://img519.imageshack.us/img519/3707/90656269gy1.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2936/42690970ty7.jpg
http://img248.imageshack.us/img248/9386/89943847sv8.jpg
http://img92.imageshack.us/img92/3682/10054351fc0.jpg
http://img92.imageshack.us/img92/5087/97551544mg4.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/8540/93533821td9.jpg
http://img300.imageshack.us/img300/4387/46244492hd2.jpg
http://img300.imageshack.us/img300/4659/83538733mm4.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/7076/89831490au9.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/2231/10qe6.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/5724/11gz3.jpg
-
Konu açmada bir sorun yok. Sorun senin bilgisayarından kaynaklanıyordur büyük ihtimal. ;)
-
saol kardes ya sinir oldum bu siteye konu acamıyorum bana yardımcı olun size benim makinayı göstercektim ama acmıyor konuyu nese burdan bakarsınız ^-^
http://img519.imageshack.us/img519/3707/90656269gy1.jpg
http://img294.imageshack.us/img294/2936/42690970ty7.jpg
http://img248.imageshack.us/img248/9386/89943847sv8.jpg
http://img92.imageshack.us/img92/3682/10054351fc0.jpg
http://img92.imageshack.us/img92/5087/97551544mg4.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/8540/93533821td9.jpg
http://img300.imageshack.us/img300/4387/46244492hd2.jpg
http://img300.imageshack.us/img300/4659/83538733mm4.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/7076/89831490au9.jpg
http://img523.imageshack.us/img523/2231/10qe6.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/5724/11gz3.jpg
maşallah araban kasa ve boya olarak temiz görünüyor
ama eğer beni yanlış anlamazsan bir kaç öneride bulunmak istiyorum :)
ilk önce panjur kaşını gri yerine siyah yada aracın rengine boyarsan iyi olur
daha sonra VW logosu siyah olursa hoş olur
tampondaki 4wd ve sinyalin üstündeki golf gl yazısını sökersen aracın önü çok daha güzel olur
çünkü tamponların çok güzel sinyallerinde
en son olarakta tampon altına kendi orjinal siyah spoiler yani karlığındanda takarsan araban inanki çok daha güzel olacaktır :tamamdir
çünkü rengini ve kasasını çok beğendim
güle güle iyi günlerde kullan ;)
-
....
-
..
-
Tekrar kontrol ettim her şey normal. Sorun gene sizde sanırım. ;)
-
...
-
Açacağın bölümün sağ alt tarafında yeni konu butonuna tıklarsan sorunsuz konu açılıyor.
Konuyu hangi bölüme açmak istediğini söylersen o bölümün izinlerini kontrol edebiliriz. Sanırım Otomobil.
Otomobil bölümüne farklı bi üye adıyla konu açtım sorun çıkmadı. Eğer konu açarken hata mesajı alıyorsan o mesajı buraya yapıştırabilir misin.
-
;Dsağol osman ayrıntılar için...bu jetronikler sanırıım bir kaç çeşit...ilk önce anladığım 16v kapak zor ama imkansız değil ev motora sonrasında elekririk tertibatı değişecek sonrasında k-jet i ke-jet ile değiştircez..bunlara masraf edeceğime egzantirik atarım en az 15 hp alırım :)neyse ben bazı şeyleri fırsat buldukca kovalıyorum bir uygulamam olursada zaten resimleriyle aktarırım foruma..son bir soru bu 8v k-jet sisteminin sıfırını ülkemizde bulma imkanı % kaçtır sizce...ve nerde?
abi az kaldı sabredin bütün jetronik sistemleri hakkında detaylı bir içeriği yayınlayacağım forumda
-
bu motor için ne düşünüyorsun 1.8 kaç hb dir acaba motor kodunu bilmiyorum arkadaşımın kısmetse bunu alacağım.ve şu görünen metal borular neyin nesi anlamadım elektronik ateşleme desem distribütör var bujiler vr :(
(http://img360.imageshack.us/img360/5784/photo0229zc8.jpg)
-
bu 112 hplik makina galiba o borular benzin borusu olması lazım
-
hmm saol. ;) tek nokta değil demi tam enjeksiyon
-
ya benim araba gazlı yeni aldım benzinde denedim çalışmıyor sebebi ne olabilir
-
ya kadir senin bu makina 1.6 mı 1.9 muydu_? :saygılar :saygılar
-
buradan mk2 ye koyulan orj. motorların bilgilerini bulabilirsiniz
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_90_VW-Golf-Motoren.html
-
ez motorlu golflerin teknik ozelliklerini bilen varmidir?
0-100 u nedir falan..
bor strok virt zirt hepsini buluyorum neten ama 0-100 fabrika verisini bulamadim birturlu
-
ez motorlu golflerin teknik ozelliklerini bilen varmidir?
0-100 u nedir falan..
bor strok virt zirt hepsini buluyorum neten ama 0-100 fabrika verisini bulamadim birturlu
hala guncel :D :D
-
vw
-
golf ve jetta 2 için service manual linki
http://www.vaglinks.com/Docs/VW/MKII/GolfJetta_MKII_ServiceManual.pdf
-
mrb. Arkadaşlar bana acil mk2 'nin uzunluk genişlik ve tampon demiri yüksekliği lazım bilgisi olanlardan rica ediyorum (4 kapı) tampon demiri yüksekliği derken kast ettiğim yerden ön tampona kadar olan yüksekliği
-
kadirim bu linki buldum bakmaya devam ediyorum
http://carblueprints.narod.ru/volkswagen.htm
-
http://www.the-blueprints.com/vectordrawings/show/1189/volkswagen_golf_mk_2
-
Arkadaşlar herkese selamlar. VW'nin Golf II'ler üzerinde kullandığı 1.8 motorlar ile ilgili bilgiye ihtiyacım var, ilgilendiğim 91 model bir Golf üzerinde 1.8 motor var, Lpg'li; araç GTi değil; 4 kapılı, arka sağ köşesinde de GL yazıyor.
Bu konuyu baştan sona inceledim, verdiğiniz linklerden de faydalanmaya çalıştım ancak 91 yılında bir çok farklı 1.8 lt hacimli motordan bahsediliyor.
Bunlar;
"GU kodlu 90 hp",
"RP kodlu 90 hp",
"1P kodlu 98 hp",
"RV kodlu 105 hp",
"PF kodlu 107 hp",
"PB kodlu 112 hp",
"PL kodlu 129 hp",
"KR kodlu 139 hp",
"PG kodlu 160 hp".
Bunların arasından en azından PL, KR veya PG olanlardan birisi olmadığına eminim. Hatta RV ve PF de değildir. 90 küsür beygir üretenlerden birisidir muhtemelen ama hangisi?
Fotoğraflardan neyin ne olduğunu çıkaramıyorum, ancak karbüratörlü veya enjeksiyonlu oldukları anlaşılıyor. Bu fotoğraftaki motor hangi motordur, tek nokta mı yoksa çok nokta enjeksiyonlu mu, LPG'de verim veren ve 1.6'lar gibi sorunsuz bir motor mudur? Yakıt tüketimi günümüz koşullarında beni ağlatır mı? 30-35 kuruşa kadar kabulüm. Zira artık günlük koşullarda 30 kuruşun altında yakan otomobil çok az...
Fotoğrafı burada;
(http://i962.photobucket.com/albums/ae101/etece/golf.jpg)
Araç belki de forumdan birisine ait bilmiyorum ama araştırıp öğrenmek zorundayım. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum...
-
dostum bende 96 vento var 1.8 ADZ motorlu son bakımlarda sonra (komle egzos + baskı balata) yakıt 25 kurus lpg de ,( maşaallah) bundan oncede 1.8 abs motorlu golf 3 vardı onun yakıtı ılk aldıgım zamanlarda 24 kurus kadardı lpg lıtre fıyatı sanırım 2,25 lerdeydı bana kalırsa GTI olmayan 1.8 ler cok sıkıstırmazsan yakıtları gayet uygun ..
ben ıstanbuldayım sehr ıcı degerlerım bunlar ama ankarada Hasan alı var ondada 1.8 GL vento var onun degerlerı cok daha ıyı 23-24 kuruslarda
Insaallah fıkır olur...
bısey daha resımdekı motor tek nokta enjelsıyonlu full enj. degıl ..
-
85-92 yıllar arasındaki mk2 golflerin renk kodları
http://www.a2resource.com/colors/colors.html
-
Emre can merhaba bende de seninle aynı motor var rp kodu 90 hp bende karbratörlü diye biliyordum ancak tek nokta enjeksiyonlu imiş . Yakıt tüketimine gelince benim lpg ayarsız olmasına rağmen ankaradan buraya 130 tl ye geldim