vwtr.net

Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: ata666 - 21 Eylül 2007, 10:56:23

Başlık: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 10:56:23
yaklaşık 8 ay önce görmüş olduğunuz golf ümü aldım. arabam çok iyi değildi. yavaş yavaş yaptırıyorum önem sırasına göre.ihtiyacım olursa sizlerdende yardımlarınızı bekliyorum. ayrıca bundan önce benim 1974 model vosvosum vardı.ondan ayrılmam zor olmuştu. ama şimdiki golf üme alışmam hiç zor olmadı. mükemmel bir araba ve arabamı çok seviyorum.5 kapı gti ve çok hızlı.. tekrar herkese selamlar.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: mcsahan - 21 Eylül 2007, 11:01:44
merhana tayfun, hoşgeldin. hayırlı olsun aracın. aracının ayrıntılı resimlerini otomobilim bölümünde paylaşabilirsin. yapılacak işlemleirde bizlerle paylaş mutlaka, mk1 konusunda çok faydalı olacağına inandığım arkadaşlarımız sana yardımcı olacaktır.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 11:10:57
hoşbulduk mete. valla en son arabada sağ sol rotil tablası +rotil kollarını değiştirdik.amortisör başları yenilendi.alt sacındaki çürükleri onarıldı.araba ele gelecek inşallah. ama benim bir sorunum daha var.oda eksoz. aracın eksozu manifolttan delik ve oradan kaynatılmış.eksosun çatal kısımı varmış onu bulmam lazım önce sonrada manifoltçuda kesitirp bişeyler yaptıracakmışım,onu tam bilmiyorum.ankarada bunu yapacak birileri varmı acaba.parçasını bualbileceğim.şimdiden teşekkürler.aslında bundan önce 3 defa yaparım diyenlere götürdüm ve hiçbiri elini bile sürmedi yapmak istemediler.nedenini bilmiyorum
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: TuningLINE - 21 Eylül 2007, 11:11:26
aramıza hoşgeldin ;) mk1 ciler bastı forumu :)
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 11:12:22
hoşbulduk eyvallah
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: volksport - 21 Eylül 2007, 11:18:37
Aramıza hoşgeldin, Bir vos hastası olarak vostan ayrılmana üzüldüm ama mk1 de kanımız canımızdır, Kazasız Belasız kullanman dileği ile, İyi forumlar.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 21 Eylül 2007, 13:06:23
aramıza hoşgeldin egzos ile ilgili problemini anlayamadım..
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 13:29:50
eksoz manifolta bağlandığı yerden çürümüş bayağı işlemi var.aslında kısacası bana iyi bi eksozcu lazım.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 21 Eylül 2007, 13:36:51
yav ne bayağı işlemi sanırım boğazı diyorsun bunun baya işlemi gerekiyor dediğin tarafı ne onu anlamadım?boğazı sökecek çürükleri kesip yerine orjinal çapında boru kaynatacak(38liktir b.ihtimal çatal)sonra aldığın yeni boğaz contasıyla geri takacak...20 ytl ve yerım saatini alır en fazla...boğaz değişmen gereken bi durum olursaki çok enderdir 1.8 mk4 ün boğazıyla çok az oynayarak orjinal gibi kullanılıyor..
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 13:41:50
ya cemocan ben 3 tane eksozcuya gttim yapmam ben dediler. yok şurasını götürüp manifoltçu düzeltecek sonra buraya getirecen yaparız falan dediler.ücret olarakta uğraşmamak için galiba 150 ytl den aşağı yaparım diyen olmadı. şimdi tam piyasasınıda bilmiyorum yazık olmasın parama dedim bekledim.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 13:42:59
hah bide boğazı sökülecek demişsin ya boğazı kaynatmış eski sahibi onun için sökülmüyo
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 21 Eylül 2007, 13:57:25
böle iş bilmez düz mantık mantıksızlar olursa  böyle olur tabiki...manifoldu sökmek egzoscunun işi olmadığı için doğru demişler...bu sebebtende ücretim yükselir ama 150 ytl tutmasının imkanı yok...ben komple orta ve 1.8 arka susturucusuyla boruların 51 lik yapımına 230 ytl fiyat aldım bu nsl iş?uyanığın birine denk gelmişsin sanırsam..senin yaptıracağın egzoscuya gidip çürük ayıklamak için çataldan arkaya doğru kesecek hani çürük kısmı onu kestir ordan git bi tamirciye manifoldu söktür böylece manifold,boğaz ve devamında kalan ne olacaksa elinde olacak...tornacıya gidip boğazı tam yarısından yatay kestir(kaynatılmadan önceki standart şekline gelmesi için)deliklerinide güzelce açtır saplamalarını felan taktir sonra conta kesen yere git bakır 0.3mm 2conta kestir...manifoldu söken ustaya git geri manifoldu ve elindeki egzos boğazını contayla güzelce taktır..sonra egzoscuya tekrar gidip aradaki kesilen çürük yerlere gerekli ölcüde borularını yaptır...bölece işin tmm olsun...boğazı yaptırmazsan motor işlemlerinde manifold motordana yrıldığında yük tamamen egzosa biner her seferinde egzoscuya da gitmek zorunda aklırsın egiğ kıracağı için belkide...ha ben kısa binicem satana kdr motorluk işim olmaz dersen boğazdan sonra 60 ytllik biraz uzun bi spiral taktır birde çürükleri ayıklat torna ve ustaya vereceğin 60-70 ytl cebinde kalır...
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 21 Eylül 2007, 14:02:53
HAY ALLAH RAZI OLSUN CEMOCAN NE güzel izah etmişsin. yazının çıktısını aldım tamirciye bununla gideceğim. ama önce adam gibi bi tamirci bulmam lazım.tekrar saolasın
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 21 Eylül 2007, 14:03:44
sende sağol ;)
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: warlock - 21 Eylül 2007, 15:05:17
H.G...  Hakkaten bir çığ gibi MK1 ciler çoğalıyor forumda allaha daha kalabalık günlerimizi göstersin...  Ve gıcır gıcır MK1 hayallerimizi gerçekleştirsin... (AMIN)
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: Firestarter - 22 Eylül 2007, 00:44:42
Hoşgeldin. Gerçekten çoğalıyoruz arkadaşlar  :sevgi:
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: vw6n - 22 Eylül 2007, 01:14:30
Aramıza hoş geldin.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: fay78 - 22 Eylül 2007, 01:28:44
dostum öncelikler hoş geldin ailemize...senden bir an evvel aracın fotolarını istiyoruz..aktif kalman dileğiyle....
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: musa - 22 Eylül 2007, 08:10:10
kardeş hoşgeldin...insan bu siteye çok çabuk alışıo we we gazete gibi hergün takip edesi gelio...
istatistiklerimde keşke olsada bakılsa üye olduumdan beeri askerde olmama rağmen siteye göz atmadiğim gün yok gibi...

aramıza tekrar hoşgeldin
hoş sohbetler..
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: Firestarter - 22 Eylül 2007, 08:44:05
kardeş hoşgeldin...insan bu siteye çok çabuk alışıo we we gazete gibi hergün takip edesi gelio...


Musa'ya katılıyorum  :tamamdir
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: kursadgolf - 22 Eylül 2007, 16:51:46
hoş geldin
araçla ilgili fotograf varmı
  ::)
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: vw79okan - 26 Eylül 2007, 23:27:22
hoşgeldin arkadaşım aracın hayırlı osun :tamamdir
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: Han - 27 Eylül 2007, 04:37:41
Aramıza hoş geldin arkadaşım
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 27 Eylül 2007, 10:32:07
herkese teşekkürler arkadaşlar.aracın az fotosu var onuda otomobilim bölümüne koydum ben ve 5 kapı gti ım diye konu açmıştım orda.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 27 Eylül 2007, 11:45:34
merhaba arkadaşlar.ben de yeni üye oldum forumunuza.fakat benim henüz bir golfüm yok.ama çok niyetliyim şu aralar bir tane alıp birinci sınıf bir modifiye yapmaya.yalnız nereden başlayacağımım bbilmiyorum.bulduğum bir kaç tane mk1 var ama aracın hangi özelliklerini göz önüne alıp neye göre almaya karar vereceğimi bilemiyorum.aklımdan oettinger almak geçiyor fakat bulduğum araç sahipleri araçlarının ottinger olup olmadığını bilmiyorlar.aracı sadece ucuz diye almışlar anladığım kadarıyla.ben aracı  dörtdörtlük yapmak istiyorum.motorundan yürüyen aksamına,elektrikli cam hidrolik direksiyon klima gibi konfor öğelerinden body kitine kadar herşeyiyle dört dörtlük bir mk1 meydana getirmek istiyorum.motora turbo modifiyesi yapmak istiyorum.bu konuda her türlü yardımınıza acil ihtiyacım var.bu arada ankarada oturuyorum.burada tanıdığınız bildiğiniz 1.sınıf iş çıkaracak ustalar varsa adres ve telefonları şu an çok işime yarar.herkese şimdiden çok teşekkürler.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: mcsahan - 27 Eylül 2007, 11:50:12
aradığın herşey golf1 bölümünü incelersen bulabilirsin
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: G60 - 27 Eylül 2007, 13:12:27
Body kit bilmemne diyip arabayı rezil edeceksen, yardımcı olacak insan zor bulursun burda.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 27 Eylül 2007, 14:07:08
yanlış anlaşıldık galiba .body kit derken karlık marşpiyel vb den bahsediyoruz
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: mcsahan - 27 Eylül 2007, 14:11:05
yanlış anlaşıldık galiba .body kit derken karlık marşpiyel vb den bahsediyoruz

orjinal olmak kaydıyla değil mi?
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 27 Eylül 2007, 18:23:40
abi adamın avatarına bakın yahu bizden arkadaş ben hiseetim biraz sanki ;Dhoşgeldin arkadaşım... :)
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 00:33:10
hoşbulduk arkadaşlar.ilk girişten bir yanlış anlaşılma oldu ama önemli değil.
 bugün iki golfe bakmaya gittim satın almak için.birisi mk2 çıktı.yanlış bilgilendirilmişim.gerçi araç gerçekten çok temizdi.kapalı garaj arabası.1.8 112bg 3 kapı gri.7500 ytl istiyorlar.aracın şu anki sahibi 14 senedir kullanıyormuş.ve hiç kaza yapmamış.ilgilenen olursa ankaradan adresini veririm.tabii ben mk1 aradığım için çok durmadım ve 2. adrese yöneldim.sanayide genç bir ustanın elinde araç.cem belki sen bilirsin 07 plakalı bir mk1 cabrio beyaz renk.üzerinde 16v motor mevcut.ustanın dediğine göre 136bg olandanmış.ama ustanın aracı aldığı kişi katletmiş aleti.16valfe tüp taktırmış .aracın çadırı özürlü,buji girişlerinden birine bir kablo sokmuşlar ve araç tüpü resmen reddediyor.test sürüşüne çıktık sürekli stop etti garip bir şekilde çalıştı.ayrıca amortisörler yeni değişmiş ve amortisörün şaseye tutturulduğu yere ne deniyor,işte o bağlantıları falan yok.daha ilginçi usta bana aracın 89 model olduğunu söyledi.garip değilmi bu.84 te bitmemişmiydi mk1'ler.kafam karıştı.her neyse içime hiç sinmedi araç.warlock gibi bir restorasyona girersen çok deli bir alet olur olmasınada ben bu ustadan huylandım biraz.ne dediği belli değildi.nasıl işine gelirse öyle konuşuyordu.istediği fiyatta çok yüksek geldi bana.9500ytl.180000 deki fazlaca hırpalanmış bir cabrio için biraz fazla değilmi bu.lafın kısası bu araç hakkındaki bilgi ve yorumlarınızı benimle paylaşırmısınız.bir de havalar iyice bozmadan bir mk1 alıp üzerinde çalışmak istiyorum.bildiğiniz temiz bir gti varsa lütfen haber verin
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 28 Eylül 2007, 00:41:12
arap memet NOSTALJİ uzak durrr ;)çok dizine oturttu beni aracı ilk aldığım zamanlarda yukardaki kardeşleriyle çalıştığı dükkanda...sonra ben onu kucağıma aldım aklı başına geldi :)anlamadığım konu senin tarif ettiğin mk2 bi süre önce forumdada konusu gecen ats cup jantlı gri orjinal araç sanırım,diğeride antalyada bi araba...sen nerdesin mk2 tahmin ettiğim değil ise ve antalyadaysa hangi araç bu?ayrıca kimde?
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 01:07:50
biraz karıştı galiba.şimdi gri mk2 ankara da etlik semtinde.aracın sahibi murat adında bir arkadaş.diğer 07 plakalı olan cabrio mk1.o da ankara ivedik org.san.de hikmet adlı bir ustanın elinde.adamın yarış motoru falan var.az evvel mk1 teknik verileri başlığına girdim,bu ustanın elindeki araba motoru 16v 136bg ise gerçekten ki sanırım öyle(çünkü düzgün çalıştığı bir ara gazladım anormal ivmeleniyor hemde tüpte olmasına rağmen)kafama takıldı acaba sıkı bir pazarlıkla 8000-8500 ytl arası alsamda biraz harcayıp kullanadursam mı?çünkü anladığım kadarıyla bu motordan çok yok galiba.eğer bu bir fırsatsa hazır yakalamışken değerlendirip kaporta boya döşemeler yürüyen aksam gibi şeylerle yavaş yavaş mı uğraşsam bilemedim.birde usta dediki cabrio olduğu için aracın tabanı normallerden daha kalın olurmuş(aracı daha stabil yapmak için sanırım)bu yüzdende kolay kolay paslanmazmış.ayrıca üzerinde  15inç ats jantlar vardı.mk2 ninkine benzer bir öntampon vardı ama sanki sonradan yapılmış gibiydi tam anlayamadım.çamurluklar falan şişkin bir haldeydi.185/60/15 jantlar olmasına rağmen daha lastikle çamurluk arasında boşluk vardı.195/50/16 yı rahatlıkla kabul edecek bir yapısı vardı.öyle yerden de çok yüksek durmuyordu.aslında anlatmak için niye bu kadar uğraşıyorum ki.en iyisi yarın gidip bir resmini çekeyim de sizler de görün ona göre yorum yapın.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 28 Eylül 2007, 01:26:57
alla alla şimdi işler karıştı dediğin mk2 yi anladım ok..mk1 de problem var antalyada birisi garajda yatıp yazları ışık gören oda çok nadir bi beyaz mk1 vardı bnm aracın eski sahibininde samimi olduğu biriydi yalnız o araç çok temizdi ve ayağında 5 bijon prche jantına benzer yada replika porche jantı gibi bir şey vardı tamponarı felanda tamamen orjinaldi çok tatlı temiz şıkır şıkır bi makineydi ve 16 v di..diğeride arap memetin cabriosu varyanda vinyl tarzında sanırım orjinal bi boyamamı yapıştırmamı o artık neyse ondan var ama tentesi felan sorunlu.. yalnız araca yolda çok denk geldim sorunsuz yürüyordu..tentesinin en bariz eksiği cam üstündeki kilit parçalarından biri yoktu..yaklaşık 1 haftadır sanayiye gitmiyorum onun için süphedeyim acaba arabın arabayımı aldılar ankaradan ou düşünüyorum yoksa o orjinal şıkır şıkır araba değer bilmez kronun tekinin eline düşüpte beter halemi geldi...ben komple baştan toplayacak olsam cabrioya pk girmezdim malum hem alırken en az 6000-7000 ytl vereceksin tentesini baştan yaptrmaya kalksan malzeme maliyeti 120-130 ytlyi geçmiyecek bi tenteyi1000 ytlye diktirceksin kilitlerini orasını burasını bulmaya uğraşcaksın (gerçi ankarada mevcut arkadaşlar yeni aldılar)...kısaca bi 13000-14000 liran gitcekki sorunsuz sağlam bi aracın olsun...ayrıca garajın olmalı bence cabrio için...resto yapacaksan sarı bi 3 kapı 1.8 vardı arkadaş satıyordu o tarz bir şey alıp yapmanı öneririm 8000-9000 e işin biter aracın şaselerinde vb problem yoksa eğer..yada komple döküntü bi araç alıp 3000 ytl gibi kasayı yapıp illa 16 v motor olsun dersende motor yükliyceksin biniceksin...bana sorarsan 1.8 olsun 8 v olsun,16 v gidiyor ok fakat yakıyorda fazlasıyla..
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 01:55:11
evet dediğin gibi yanında gri renkli bir yapıştırma var ve tente kilitide sorunlu.sanırım aynı araçtan bahsediyoruz.plakası 07 aıg miag mi ne ve büyük ve sıkışık karakterlerle yazılmış plakaya
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 01:56:51
birde biri bana nasıl resim yükleyip göndereceğimi söyleyebilirmi.daha önce hiç resim göndermedim de.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 28 Eylül 2007, 02:06:07
ImageShack® - Online Media Hosting  (http://www.imageshack.us) a upload et direck link to image ı konuya yapıştır
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 02:34:47
http://img519.imageshack.us/img519/9462/cabriobeyazfx4.jpg
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 02:36:26
http://img66.imageshack.us/img66/5969/lifeinthesunrp5.jpg
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 02:37:24
bahsettiğim araç aynı böyleydi.tabii daha yıpranmışı.ayrıca bu araç 89 model olabilir mi?
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: janher - 28 Eylül 2007, 02:38:35
arkadaşlar beni affedin ne zamandır girmiyordum kardeşim sende hoş geldinn tüm siteye bir özür borcum var :(
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 02:50:26
hoş bulduk
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: ata666 - 28 Eylül 2007, 09:32:07
kardeş hoşgeldin isabetli karar verdin bu sitedeki arkadaşlar çok iyiler ve yardımseverler.inşallah aradığın gibi bir araba bulursun.
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 28 Eylül 2007, 10:43:03
kardeş tüm cabriolar birbirine benzer sonuçta ben nsl diyeyimki suna benziyordu diye:)
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 28 Eylül 2007, 22:27:27
 öyle yaa.sende haklısın ???
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: golf-line2 - 28 Eylül 2007, 22:48:25
hos geldin burda her türlü yardımı alacağına eminim i forumlar
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 29 Eylül 2007, 00:24:47
cihan kardeşim çok teşekkürler.artık başka gti fotoğrafı toplamama gerek kalmadı sanırım.işte sahip olmak istediğim gti resmi(martı kanatlar hariç).sade şık atik pürüzsüz 1.sınıf.hemen hemen jantlarına kadar istediğim şekil bu.tertemiz pürüzsüz.sadece içte pilot koltuklar ve arkada başlıklı koltuklar,temiz ve kaliteli bir işçiliğe sahip iç döşeme ve orjinale çok yakın bir kaporta çalışması.insanlar aracı gördüğünde tekrar dönüp bakmalı ve araçta başka bir güzellik,bir farklılık olduğunu hissetmeli.tekrar ediyorum ***hissetmeli**** fakat orjinalinden ayırt edememeli.aracın dışında sade bir şıklık;fakat kaputun altında sürprizlerle dolu modifiyeli bir makina,bir yol canavarı.daha da iyileştirilmiş yürüyen aksam ve fren sistemiyle birlikte gelen mükemmel yol tutuş.yine coştum tüylerim diken diken oldu.hemen kasası temiz bir gti bulmalıyım ve mümkünse 16v 136bg.arkadaşlar lütfen yardım edin.özelliklede ankaradaki arkadaşlar bekliyorum yardımınızı.
http://img205.imageshack.us/img205/9408/martkanatnr2.jpg
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 29 Eylül 2007, 01:41:29
 cem işte bahsettiğim 07 plakalı cabrionun resimleri.sahibinden.com da satılık
http://img341.imageshack.us/img341/289/beyazcab1im1.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1852/beyazcab2tq0.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/4004/beyazcab4tj8.jpg
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 29 Eylül 2007, 01:45:06
istanbullu arkadaşlar internetten bulduğum bir kaç arabadan birinin resmi.bu araç gümrük çıkışlıymış.aracı bileniniz tanıyanınız varmı
http://img341.imageshack.us/img341/2105/krmzgmrk2om9.jpg
http://img465.imageshack.us/img465/8900/krmzgmrk3sx0.jpg
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 29 Eylül 2007, 01:55:20
bir de kaportasını çok beğendiğim bu dizel araç var.arkadaşlar dizel golf mk1 lerle gti ların arasında şase bakımından fark varmı.yani gti motorun oturduğu motor şasesiyle dizellerin şasesi arasında fark varmı.ayrıca yürüyen aksamda da fark varmı.sıkıntılı bir şey yoksa bu aracı alıp gtı motor şanzıman vb.taktırabilirim.çok beğendim bu aracı.ama geçmişi hakkında hiç bir bilgim yok.yardımcı olabilecek kimse varmı.
http://img341.imageshack.us/img341/5599/siyahdizel1zs5.jpg
http://img465.imageshack.us/img465/2359/siyahdizel2el0.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6769/siyahdizel3va4.jpg
http://img146.imageshack.us/img146/1543/siyahdizel4rf9.jpg
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 29 Eylül 2007, 02:00:16
3 aracıda biliyorum 07 plaka için özelden msjına yazdım cevap..diğer kırmızı bence çok düzgün bi araç yanlış hatırlamıyorsam 4750 gibi bi rakama satılıktı...siyahında koltukları çok güzeldi aklımda kalmış...dizeller ile gti ların ön düzeninde vb farklılıklar var...eğer motor konusunda illa 16 v düşünmezsen dizel alıpta böle bir işe girersen mk3 1.8 motor var burda 900 ytlye verceklermiş.benim ustanın atölyede duruyor...
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 29 Eylül 2007, 02:07:51
mk3 1.8??? 125bgmiydi yoksa 150bgmi.ayrıca uygulamada sorun çıkarmı.birde yürüyeni ne yapacağız.kuvvetli bir motor uyguladıktan sonra kullanırken yol tutuşta problem yaşamayalım.
üfff ne zormuş bu işler yaa daha ortada araba yokken bu kadar kafa yoruyoruz.birde olunca hepten uyumam herhalde
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: escocem - 29 Eylül 2007, 02:18:16
beygirini ustada bilmiyor mono enjeksiyonmu ne diyorlar bazılarıda karbüratör enjeksiyon diye adlandırıyor o sisteme sahip,krank kasnağı ve devirdaimi hariç eksiksiz ustanın dediğine göre...mk1 e ufak tefek uğraşlarla vw grubunun bir çok motoru uyum sağlıyor...sanıyorum 110-120 hp civarında bir motor 105000deymiş...attığın motor ahım şahım bi motor olmayacağı için uygun " jant ve düzgün bi lastikle olması gereken en uygun ebatları secerek gayet güzel gidersin...
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: Firestarter - 29 Eylül 2007, 08:47:15
Siyah olanı çok güzel gerçekten  :sevgi:
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: chill - 29 Eylül 2007, 11:48:11
GittiGidiyor - İkinci el ve sıfır elektronikler, bilgisayarlar, koleksiyonlar & fazlası en ucuz fiyatlarla burada (http://urun.gittigidiyor.com/golf-rabbit-full-karizma-capriolet_W0QQidZZ6211805#)
bu aracı bileniniz varmı?
Başlık: Ynt: herkese selamlar.
Gönderen: Firestarter - 30 Eylül 2007, 13:41:19
Çok temiz bir araçmış maşallah. Birkaç kez görmüştüm galiba bunu ilanlarda  ???