vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf V => Konuyu başlatan: mussel - 17 Eylül 2010, 23:14:40
-
Merhaba 2008 Golf V Primline benzinli triptronik 49000 km de aracın,(bu zamana kadar sadece yağ ve yağ filtresi değişimi yapıldı hiç bir motor veya yürüyen aksamında yenilenen bir parça olmadı) hırıltılı çalışma,çekiş düşüklüğü ve aşırı benzin tüketimi başladı.Hangi parçaların değişimi gerekir veya arıza nedenleri ne olabilir?Şimdiden teşekkür ederim. :)
-
hava filtresi değişmedimi boğaz kelebeği temizliği benzin filtresi değimi filan bunları bi yaptırın öncelikle sorununuz çözülür büyük ihtimal
-
Sorunu yine kendim buldum,40000 bakımında bujileri değiştirmişler bundan haberim yoktu.Orginal bujileri ngk ve üç tırnak buji.Araca 2 tırnak bosch buji takılmış.Bujileri söktüğümde tırnaklar arasında pislikler vardı.Uyumsuz buji takıldığından dolayı aracın yakıt,çekiş,motor sesine kadar herşeyini değiştirmiş.
-
Sorunu yine kendim buldum,40000 bakımında bujileri değiştirmişler bundan haberim yoktu.Orginal bujileri ngk ve üç tırnak buji.Araca 2 tırnak bosch buji takılmış.Bujileri söktüğümde tırnaklar arasında pislikler vardı.Uyumsuz buji takıldığından dolayı aracın yakıt,çekiş,motor sesine kadar herşeyini değiştirmiş.
demek ki bunu yapan usta dediğimiz yaratıklar var
-
Yani şimdi her şeyi ustalara mal etmekte yanlış.Buji değişimi basit bi iş bunu çırağa veya diğer yanında çalışan birisine yaptırdığı zamanlar gözden kaçabilir.Tabiki işini düzgün yapmak herkesin görevi,fakat dediğim gibi gözden kaçmış olabilir.Nihayetinde hata veya yanlışlıklar yapmak hepimize has bişey.Buradaki problemin asıl sebebi parçacı.Çünkü malzemeyi yanlış veriyor,ve dolayısıyla bunlara sebep olabiliyor.