vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf III => Konuyu başlatan: 10-UR - 16 Temmuz 2010, 00:10:21
-
arkadaşlar 0-100 km aracınız kaç sn de çıkıyo deniyeniz elbette olmuştur:D
-
15 :saskin:
-
15 :saskin:
hadiii ulen:D
-
11-12
-
8-9 sn
-
bunun fabrika süresi nedir ona göre karşılaştırma yapmak lazım... :) gti tdı cl gl vs. modellerinin olduğu böyle bir veri bilen varsa yazsın ;D
-
175/70/13 lastik ile 11sn , 195/45/15 lastik ile 9 sn 195/50/15 lastikler ile 9,5 sn , Ah bide cruse kontrol olsa..
-
mk3 gti 3 kapı:9.60
mk3 2.0 16v :9.30
bnm aracım:9.20 headers chıp ve hava fılıtresı 10 sl. içinmi....bı garıplıkmı var yoksa bnm soforluktemı bı garıplık var:D
-
175/70/13 lastik ile 11sn , 195/45/15 lastik ile 8 sn 195/50/15 lastikler ile 9,5 sn , Ah bide cruse kontrol olsa..
abi bazen sen çok sey istiyorsun bu yavrudan :D
-
mk3 gti 3 kapı:9.60
mk3 2.0 16v :9.30
bnm aracım:9.20 headers chıp ve hava fılıtresı 10 sl. içinmi....bı garıplıkmı var yoksa bnm soforluktemı bı garıplık var:D
Kalkışta sadece iş aracın motoruna yapılan takviye ile bitmiyorki.. Kullanıcağın lastik ebatı ve özelliği okadar büyük etken yaratıyorki inanılmaz sonuçlar ortaya çıkar..
-
abi bazen sen çok sey istiyorsun bu yavrudan :D
Nizam daha ayılamadım 9sn yerine 8sn yazmışım.. Ama bunlar kalbur üstü test edilen şeyler gerçekler daha acı olabilir :D :D
-
mk3 gti 3 kapı:9.60
mk3 2.0 16v :9.30
bnm aracım:9.20 headers chıp ve hava fılıtresı 10 sl. içinmi....bı garıplıkmı var yoksa bnm soforluktemı bı garıplık var:D
Benim aracım 105 bg birde ben varım +10 bg beygirlikte üstüme yoktur:)))) ettimi sana 115 bg:)
-
cok gaza geldım ;D hafta sonu denıcem otobanda :D
-
mk3 gti 3 kapı:9.60
mk3 2.0 16v :9.30
bnm aracım:9.20 headers chıp ve hava fılıtresı 10 sl. içinmi....bı garıplıkmı var yoksa bnm soforluktemı bı garıplık var:D
0-200'e bakmak lazım Onur :) fark o zaman ortaya çıkar. Birde atmosferik arabaların tuhaf bir yanı var birgünü bir gününü tutmuyor. Bugün 9 sn'de çıkıyor 100'e ertesi gün 8 sn'de. Üstelik şöförlükte etkilidir. Saniyenin dörtte biri daha geç vites geçişi yaparsın 0-100'ün 1 saniye uzar.
-
0.9 abf motor. ikinci vites 3 hopladık mı 140 der 5 hopladık mı 230 der sonra aranır 6 nerede diye bu arabaya neden 6 cı vites koymazlar..
-
0.9 abf motor. ikinci vites 3 hopladık mı 140 der 5 hopladık mı 230 der sonra aranır 6 nerede diye bu arabaya neden 6 cı vites koymazlar..
7. vitesi de arama diye:)
-
Arkadaşlar ben dün akşam denedim benim otomatik sportline 12 sn gibi bir sürede çıktı video bilem çektim gaz pedalını kickdowna kadar basmadım bile belki daha iyi sonuçlar çıkar.
-
7. vitesi de arama diye:)
koptum:D
-
Kendi aracımda 9 sn filandır ama arkadaşımın gti nda 8,5 filandır herhalde nedeni ise bende 1 den ikiye atarken cırtlıyo o nedenle önce boş sonra 2 diğer araçta 2 den 3e cırtlıyo onda daha avantajlı.Aslında deneyecem videosunuda çekecem hiç bişey olmasa egomu tatmin etmiş olurum :)
-
Hmm güzel konu askerden sonra iyi bir takım lastik alıp sonucu söylerim.Tek başıma denersem 7.5 civarı çıkartacağımı düşünüyorum. ???
-
7.5 cıkarsa gercekten ıyı bır sonuc cıkar.
-
175/70/13 lastik ile 11sn , 195/45/15 lastik ile 9 sn 195/50/15 lastikler ile 9,5 sn , Ah bide cruse kontrol olsa..
şimdi bi terslik var lastiğin sürtünme oranı artıyor elbette ağırlığı da artıyor ayrıca jantıda büyütüyor tabi jantında ağırlığı artıyor buna rağmen aracın kalkış süresi nasıl azalıyor muhtemelen şöför araca bu sefer aç karnına biniyor yada yanında ki kişi mi iniyor ben anlamadım abi :saygılar
Şu mümkün ama 195/45r15 9sn iken 195/50r15 9,5sn gerek daha fazla hava alıyo olması (havanında bir ağırlığı var) ama nitrojen basarsa 0,5 sn farkı yokedebilir çünkü daha hafifdir ayrıca yanağı daha kalın olan bir lastiğin vibrasyonu daha fazla olacağı için aracın ivmelenmesini yavaşlatacaktır ancak 500 HP'nin üzerindeki bir araç olsaydı o zaman lastik yanağını olabildiğince kalınlaştırırken hava basıncını düşürürdük ki sürtünme oranını arttırıp patinaja düşmesini engelleyelim bu vibrasyonda kaybedeceği süreden çok daha fazlasını kaybettirir çünkü...
-
Ben yüksek rakamlardan bahsediyorum normal denemelerde. Mk1 GTI bu rakamların altında değerlere imza atar okadar kıl tüy girersek. 9sn gibi değeri avrupadaki mk1 GTI kullanıcıları çok büyük bir süre olarak kabul ederler o yüzden burdaki kimseyide kızdırmayalım diyoruz sonra mazallah mk2 mk3 lerini benzin döküp yakmasınlar.
-
Ben yüksek rakamlardan bahsediyorum normal denemelerde. Mk1 GTI bu rakamların altında değerlere imza atar okadar kıl tüy girersek. 9sn gibi değeri avrupadaki mk1 GTI kullanıcıları çok büyük bir süre olarak kabul ederler o yüzden burdaki kimseyide kızdırmayalım diyoruz sonra mazallah mk2 mk3 lerini benzin döküp yakmasınlar.
:tamamdir ;D ;D +62
-
Stock araçlarda MK1 1600cc EG kalkışta çok seridir 0-100 insanı vaybe bu yaştaki araba olamaz dedirtir yeterki bakımlı olsun eliyüzü temiz olsun acımaz kalkarken.
1600cc 110ps 140nm tork 860kg seri şanzıman 7bin rpm 2. vites 110-115km görüyor.
1800cc 112ps 153nm tork 880kg uzun şanzıman 7bin rpm de 2. vites 95 i görüyor.
-
Erşan abi olaya o açıdan bakarsak MK2 ler MK3 lerden daha seri :) Olay hafiflik olayı birazda. Ona göre değerlendirirsek ne kadar yüklesekte 106 pug ları geçemiyoruz kalkışlarda 1-2 vites ondan sonra yakalıyoruz ;)
-
Erşan abi olaya o açıdan bakarsak MK2 ler MK3 lerden daha seri :) Olay hafiflik olayı birazda. Ona göre değerlendirirsek ne kadar yüklesekte 106 pug ları geçemiyoruz kalkışlarda 1-2 vites ondan sonra yakalıyoruz ;)
İşte mk1 de burda devreye giriyor. Mk2 GTI ın kasa ağırlığı biraz dezavantaj ve bide üzerinde mk1 EG de kullanılan şanzıman olsa bak ozaman PUG lar neoluyor gör.
-
Şimdi bir tanede MK1 GTI mı alalım diyosun :) Zaten ikinci bir araç almayı düşünüyoruz bu aralar ufak bişey ablam için :)
-
:bekleriz: Abla için mk1 GTI valla sonra otoban fareliği yapmaya başlarsa karışmıyoruz.
-
Yok yok binmez zaten ona polo istiyor :) Sportline olabilir
-
Hakkaten mk1 ve mk2 GTI kullanmasını isterim her vw severin çok bambaşka araçlardır hele bide K-Jetroniği düzgünse o yılların aşırı beslemeli enjeksiyon sisteminin tadına bakmanız lazım. Şimdi bu araçları bilmeyen arkadaşlara hikaye gibi gelir yazdıklarımız ama hakkaten mk1 ve mk2 GTI anlatılmaz yaşanır onlar gerçekten efsaneler VW mühendisliğinin en uç noktaları daha hala bu başarıyı yakalamış değiller.
-
Kr olcak hemde mk1 de offf :sevgi:
-
Erşan abi 3 kasadan sonra gti ile normal kasa aynı oldu Alamanlarda bozdu kendini :)
-
Arz talep meselesi. Eskiden ekonomi ön plandaydı ve kasa hafif tutuluyordu ve motorlar ona göre hazırlanıyordu mk4 ile elektronik devrim başladı ve bunada 3D mühendislik eklendi. Sonradan güvenlik ekipmanları araçların kasaları şişirildi nekadar küçük motor tutsalarda kasa fakatörü motorda 1600cc altını kaldırmadı son teknoloji ile çift aşırı besleme ile küçük hacim başladı 1ton u geçik kasalarda bunlarında sıkıntıları bitmek bilmiyor. Eski sistemde 300bin sorunsuz periyodik bakım isteyen makinalar günümüzde 100bin lere gelmeden ağır arızalar yada ağır periyodik bakımlar geçiriyor bide buna LPG sistemleri eklenince kim karlı kim zararlı şaşırır oldu insanlar.
O yüzden GOLF serisinde GTI dedimi 3 kasada sonlanıyor gerisi büyük hacim olmadıkça istenilen sonuçlar alınamıyor.
-
Hakkaten mk1 ve mk2 GTI kullanmasını isterim her vw severin çok bambaşka araçlardır hele bide K-Jetroniği düzgünse o yılların aşırı beslemeli enjeksiyon sisteminin tadına bakmanız lazım. Şimdi bu araçları bilmeyen arkadaşlara hikaye gibi gelir yazdıklarımız ama hakkaten mk1 ve mk2 GTI anlatılmaz yaşanır onlar gerçekten efsaneler VW mühendisliğinin en uç noktaları daha hala bu başarıyı yakalamış değiller.
İnternette bazı videolarda normal hızında seyreden Mk1 vites küçültüp gaza yüklendiğinde bile asfaltı kazımaya başlıyor.. Kasa hafifliği ve motor gücü olsa gerek..
-
7.5
-
aracı ilk aldıgım zamanlarda denemiştim ozamnlar 16 bbs ler wardı üzerinde 13,50 sn ye arasında bi degerdi
-
70 sürate 1 saniyede ulaşıyor :D
-
1.6 Td aracımı gecen hafta denedım 0-120 km hıza 14 sanıyede cıktı nasıldır veri olarak bılmıyorum ama paylasmak ıstedım
-
abf ler 1. viteste 70 yapıyormu hakkaten, eskiden bir akrabam söylüyodu inanmamıştım.
-
abf ler 1. viteste 70 yapýyormu hakkaten, eskiden bir akrabam söylüyodu inanmamýþtým.
80 desem ;) demi memet abiii :D
-
ben aponun arabada 1 ci viteste 80 i buldum..
-
ben aponun arabada 1 ci viteste 80 i buldum..
maşallah. devir kaçta oluyor o sırada sorması ayıp
-
tam 7 bin civarı... chip + header oldugu için bu hız..
-
0-100 km. ye 7,5 saniyede ulaştım