vwtr.net
Volkswagen => Polo ve Lupo => Polo 6N2 => Konuyu başlatan: mcmesut - 11 Temmuz 2010, 21:35:56
-
selam arkadaşlar 2000 model 1,4 hecbek conforline aracımın motoru cok ısınıyor endişeleniyorum.yapmam gereken bişeyler varsa yardımcı olursanız sevinirim Volkswagen ailesi.....
-
Aynı olay bende de var. yanlız hararet değil.motor kaputunu açtığım zaman anlıyorum bunu.motor gerçekten çok ısınmış.Ama hararet daha şimdiye kadar 90 ı geçmedi.bilmiyorum normalmi.
-
hararet 90 ı geçmiyorsa herşey normaldir. Antifirizsiz kullunmayın G12 yi su ile karıştırarak 30derecenin üstünde kullanın birşey olmaz. Çok süpheleniyorsanız fan müşirinizi değiştirin
-
90 ı hiç geçmedi şu ana kadar antifiriz kaput içersindeki mavi üstünde buhar işareti olan yermidir.aracımı daha tanıyamadım yeniyim bu konuda.
-
hararet 90 ı geçmiyorsa herşey normaldir. Antifirizsiz kullunmayın G12 yi su ile karıştırarak 30derecenin üstünde kullanın birşey olmaz. Çok süpheleniyorsanız fan müşirinizi değiştirin
Teşekkürler
-
mavi kapaklı yuvarlak depo evet. maks ile min.in ortasında olmalı, oradaki sıvı seviyesi düşerse ki o işte asıl ısındığının işeretidir, km göstergende hızlı hızlı kırmızı renkte su kaynadı işareti yanar söner.
önemli değil...
-
ya arkadaşlar sadece yokuş tırmanırken aniden artıyor sıcaklık. usta radyatörü değiştir diyor ama pek güvenemedim kendisine. bşka çözüm olablir mi
-
Usta doğru söylüyor.
-
Yokuş yukarı tırmanırken aracın hararet seviyesi yükseliyorsa radyatördemi sorun var anlamına geliyor? Çünkü bizim pejo partnerde aynı sorun var uzun yokuş tımanışlarında 100 filan yanaşıyor sonra düşüyor.Ben müşürden şüpheleniyordum ama ???