vwtr.net
Otomobil Forumu => Genel => Konuyu başlatan: 0M42 - 28 Nisan 2010, 11:27:24
-
Selamlar.
Arkadaşlar Peugeot 106 GTI , VW Golf MK1 GTI , Honda civic VTI bu üç motordan hangisi daha sorunsuz modifiyeye yatkın ve modifiye parçaları uygundur ? Bu gün bir Engine Swap projeniz olsa bu üç motordan hangisini seçerdiniz ? Başka alternatiflerede açığım tabiki.
-
pejoyu gözü kapalı elerdim ben. golf4 kullanıyorum ama mk1 hakkında bir fikrim yok. ancak sonuçta vw. japon arabalarının da motoru tartışılmaz tabiki ama yol tutuş ve kaporta aksamı için vw kadar iyi değil deniliyor.
-
Aslında peugeot ların sık sık motor sorunu çıkardıklarını bende duymuştum ancak modifiyeye özellikle 106 motoru kadar cevap veren bir motor SS araçlar dışında yok gibi tabi bunun yanında parça ucuzluğuda cabası ama dediğim gibi çok motor sorunu yaşayan her ay sanayiye uğrayan peugeot kullanıcısı biliyorum japonun sorunsuzluğu hakkında benimde hiç bir şüphem yok ama parçaları çok pahalı heleki modifiye parçaları yinede bu üç seçenek arasından bana en uygunu mantıklısı mk1 GTI motoru gibi duruyor bu motorunda tek düşündürdüğü nokta eski motorlar olması.
-
Pejo 106 devri bitti bi ara popilerdi ama masraflı bir seçenek.. Honda daha genç ve VTI motor sağlam ve güçlü gerisi maddiyat.. Golf 1 klasik bir araç yaşı itibari ilede komple elden geçirilmeliki istenileni versin.. Ama TR de temiz ve orj. kalmış mk1 GTI bulman baya zor..
-
Sanırım bir VTI da karar kılacağım gibi ancak listeye opel astra motoruda eklendi 20let ikisi arasında bir seçim yapacağım herhalde.
-
2.0 16V doch motor dıosun GSI :)
-
Evet o motorlarda sağlam makina bu gün bir arkadaşım bahsetti neden aklıma gelmedi bilmiyorum ya vti ya 20let bakalım araştırıyorum.
-
GSI yerine VTI derim.. Elindeki Kadet C nin özellikleri nedir bide :)
-
Buyrun link ;
1985 Opel Kadett 1.3 (http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=11126&make=Opel)
Benim aracım 79 model sadece ama aynı motor var üzerinde.
-
Bizde vardı 198. 2.0 8V Coupe GSI Kadett güzel aletti güzel dijital kadran falan ama gitti :-\ TAdına bile bakamamıştım ben VTI tercih ederim :tamamdir Motor modifiyeye en yatkın olan makinalardan biri Honda'dır :tamamdir
-
Gönül tabiki vti ister ancak vti motorlarda çok pahalı 5000 tl den aşağıya 1.6 vti yok maalesef motora ayırabileceğim maksimum bütçe 3000 tl dir.
-
pego dan uzak dur da naparsan yap hatta su motorundan bile daha fazla randıman alırsın
-
Buyrun link ;
1985 Opel Kadett 1.3 (http://www.motorsporlari.net/car/tech_spec.asp?specID=11126&make=Opel)
Benim aracım 79 model sadece ama aynı motor var üzerinde.
Kadet in en güzel kasası bence sendeki benimde kendi adıma ilk aracım 1970 model bir kadetti 73 ten sonraki model almak istemişimdir hep ozamanlar ama nasip olmamıştı...
-
Bence japon motorları modifiyeye daha yatkın diye düşünüyorum.. Pejoyuda çok severim ama japon kadar modifiyeyi kaldırmazyolda bırakır diye düşünüyorum. VW zaten modifiye istemez fabrikadan çıktığı gibi kullan aga:))
-
Japon ların modifiyeye yatkın olması sanırım çok fazla sayıda japon firmasının bu alana yatırım yapmasından kaynaklanıyor ama iş gerçekten mükemmel bir tuning ise almanların eline su dökülmez hele bide atmosferik ise japonu kim takar..
-
Türkiyede bu Tunıng konusunda çok ilerlemiş durumda.. ???
-
çünkü yeni nesil şimdi sıfır arabadan ziyade daha yaşlı ama oturaklı performanslı ve agresif araçlardan haz alıyor
buda otomotiv sektörünün işine geliyor buna göre extra donanımlar üretiyorlar
ayrıca otomobil artık lüks olmaktan çıktı
-
Arabamı bende çok seviyorum Allah ömür verirse daha uzun bir süre bende olacak inşallah belki yanına bir araç daha alırım nasip kısmet tamam peugeot yu eledik gitti hondalarda pahalı sanıyorumki ya bir gti golf makinası düşürecem yada 20let başka pek bir seçenek kalmıyor çünkü bu gün bir honda 1.6 vti buldum samsunda 3500 tl fiyatı var ancak motoru elleyemiyoruz adam gördüğün gibi alıp gideceksin kapıdan çıktığı anda kabul etmem diyor :) pistonumu yok krank ımı yok neyi lazım olmuşta neyini almışlar Allah bilir
-
motor konusunda audi ve vw i tanımam ;)
-
Yani iş yapmazlar anlamındamı tanımam derken :)
-
" üstüne " tanımam demek istemiş herhalde
-
tabikide üstüne tanımam :saygılar öyle olsa ne işim var forumda yada neden audi ve vw arabasına bineyimki :) ;)
-
İyi bakalım sanırım bende gti golf te karar kıldım gibi :)
-
İyi bakalım sanırım bende gti golf te karar kıldım gibi :)
en iyi karar ve gti ların içinde en az yakan vw golf tür
-
Ben Golf 3'ün ABF GTI al derim 2.0 16V :sevgi:
-
Ben Golf 3'ün ABF GTI al derim 2.0 16V :sevgi:
onu modifiye etmeye gerek yokki:)
-
Benim anlamadığım konu komple arabamı yoksa elindeki başka araca bir motor mu düşünüyorsun.. Ve böyle bir swap düşünüyorsan ve güçlendirme yapıcaksan japon yada fransız ile uğraş derim almanın para konusunda acıması yoktur..
-
Golf GTI de karar kıldım derken motor olarak kastettim arkadaşlar bu gün bir liste yaptım bir iki arkadaşın yardımı ile golf motoru üzerine bakalım tüm malzemelerin maaliyeti şayet bir honda vti parası tutuyorsa direk vti makina bakacağım kendime arada uçurum varsa GTI ile kapanacak bu defter.
-
Golf GTI de karar kıldım derken motor olarak kastettim arkadaşlar bu gün bir liste yaptım bir iki arkadaşın yardımı ile golf motoru üzerine bakalım tüm malzemelerin maaliyeti şayet bir honda vti parası tutuyorsa direk vti makina bakacağım kendime arada uçurum varsa GTI ile kapanacak bu defter.
bencede.. vti daha yeni bir motor. eğer fark yoksa vti al. bir arkadaş 175 bg aldığınısöylemişti bu motordan tam bir bilgim yok ama arabası ii gidiyordu..
-
Hondaların motorları genel olarak sağlam diyorlar arkadaşımda vardı 98 model 1.4 hb.tüm bakımları yapılmasına rağmen 160la giderken biel kolu blogtan cıktı krank dağıldı conta yakt vs.sadece parçaları blog hariç 5.5 bin lira tuttu.hondadan uzak durun derim ancak 2.0 GSI ve golfun arkasındayım sonucta 2 side alman almandan şaşmayın derim