vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf I => Konuyu başlatan: car wolf - 19 Aralık 2009, 19:49:53
-
En yaygın kusurların Listeleme
*Pas
*düzensiz el freni
*Aşınmış tekerlek yatakları ve aks çizmeler
*simmerings son sürücüler şanzıman için sızıntı
*arızalı silindir kafası contası (1,1 litre motor)
*Karbüratör Sorunları
-
şuan karbirator sorunları ile uğraşıyorum ben ya çıkma temiz sulu jikleli karbirator bulsam :D bzim burada bakım işçilk 60 + parça masrafı dediler pendik dörtyolda yusuf ustayı aradım bana 30 lira işçilik taş çatlasın dedi :(
-
En yaygın kusurların Listeleme
*Pas
*düzensiz el freni
*Aşınmış tekerlek yatakları ve aks çizmeler
*simmerings son sürücüler şanzıman için sızıntı
*arızalı silindir kafası contası (1,1 litre motor)
*Karbüratör Sorunları
Hadi lem :D Nerden kopyaladın bunları sedat..
-
bunların hiçbirini ben yaşamadım. tamam karbüratör sorunu yaşıyorum ama, o da ustaların dengesizliğinden kaynaklanıyor.
-
vw sitesi ;)
-
k-jettronik sorunlarını da ekleyelim kronik gti sorunu :)
-
Benim en büyük sorunum paspas arkaya hiç bir paspas sığdıramıyorum ya illaki kesmek gerekiyo :D Koltuğu geriye alınca paspas ikiye katlanıveriyo :) Benmim bundan başka hiçbir şikayetim yok :sevgi: Çünki geriye kalan herşey halledilebilir şeyler.
-
benim aracın karbüratör sorunu yoktu sağolsun usta bir bozdu şimdi otomatik sulu jikle iptal yayını bulamamış toplayamamış şimdi araçta jikle yok araç habire stop ediyor kelebekte dengesiz olduğundan hava benzin karışımı diye birşey düzgün çalışmıyor bulsam yenisini takıcam artık kimseyede ayarlatmayacam artık
-
k-jettronik sorunlarını da ekleyelim kronik gti sorunu :)
Yok aslında.. K-Jet in kronik sorunu usatası olmaması... Ama bu saatten sonra bana çalışmayan yada sorunlu çalışıan k-jet sistemini getirin onu kız gibi yaparım... Sistem çok basit ama usatası yok :D
-
Yok aslında.. K-Jet in kronik sorunu usatası olmaması... Ama bu saatten sonra bana çalışmayan yada sorunlu çalışıan k-jet sistemini getirin onu kız gibi yaparım... Sistem çok basit ama usatası yok :D
Bencede herkes aynı şeyi söylüyor hatta bazılarıda k-jet farbrikadan çıkarken yanlış çıkmış diyor eğer öyle olsa yıllarca bu sistem sürdürülmez American Rabbitlerinde kullanılmazdı babama geçenlerde sordum bizim araba k-jetliyken nasıldı diye çok güzel dedi şimdiki arabalarda arabamı be dedi ee böyle böyle tamiri zormuş hemen arıza yapıyormuş dedim kim demişse halt etmiş onun gibi sistem yoktur kaç model olmasına rağmen Almanlar öyle bir sistem kurmuşlar vardır bi bildikleri evet ayarı zor ama çok güzel sistemdi ve ben kaç sene k-jet kullandım hiçde şikayet duymadım taki araba abimin eline düşünceye kadar ! ::)
-
Arkadaşlar biliyorsunuz ben aranızda yeniyim ama benim aracın aldığımda karbüratör ayarı berbattı silindirlerin biride çalışmıyordu zeytinburnu sanayide erol usta var o haliyle söküp temizledi bir ayar çekti motor yapılınca dün bir daha gittim 10 dakikada yeniden ayarladı sabahları bu soğuk havada bile bir marşta alıyor artık.yakıtı henüz ölçmedim cumartesi akşamı 50 tl lık benzin aldım pazar boğaz turu yaptım,bayrampaşaya carrefuara gidip geldim,karagümrüğe kayınpedere gidip geldim,3 gündürde şehreminiden bakırköye işe gidip geliyorum sabah çeyrek depo vardı benzinim.Yakıtı makul geldi bana.Karbüratörleri herkes ayarlayamıyor,işin ehlini buldum sanırım.Daha önce 4 sene 115 kasa 230,6 mercedes kullanıyordum karbüratörü ne yaptıysam kime götürdüysem ayar tutturamadım.Lpg vardı Allahtanda idare ediyordum.Mercedesten sonra Golf ilk başta çok küçük gelmişti gözüme ama göründüğünden geniş araçlarmış.Alıştım.
-
Benim en büyük sorunum paspas arkaya hiç bir paspas sığdıramıyorum ya illaki kesmek gerekiyo :D Koltuğu geriye alınca paspas ikiye katlanıveriyo :) Benmim bundan başka hiçbir şikayetim yok :sevgi: Çünki geriye kalan herşey halledilebilir şeyler.
:) herşeyi hallediyonda paspas kalıyorsa bırak oda eksik kalsın :D
-
Arkadaşlar biliyorsunuz ben aranızda yeniyim ama benim aracın aldığımda karbüratör ayarı berbattı silindirlerin biride çalışmıyordu zeytinburnu sanayide erol usta var o haliyle söküp temizledi bir ayar çekti motor yapılınca dün bir daha gittim 10 dakikada yeniden ayarladı sabahları bu soğuk havada bile bir marşta alıyor artık.yakıtı henüz ölçmedim cumartesi akşamı 50 tl lık benzin aldım pazar boğaz turu yaptım,bayrampaşaya carrefuara gidip geldim,karagümrüğe kayınpedere gidip geldim,3 gündürde şehreminiden bakırköye işe gidip geliyorum sabah çeyrek depo vardı benzinim.Yakıtı makul geldi bana.Karbüratörleri herkes ayarlayamıyor,işin ehlini buldum sanırım.Daha önce 4 sene 115 kasa 230,6 mercedes kullanıyordum karbüratörü ne yaptıysam kime götürdüysem ayar tutturamadım.Lpg vardı Allahtanda idare ediyordum.Mercedesten sonra Golf ilk başta çok küçük gelmişti gözüme ama göründüğünden geniş araçlarmış.Alıştım.
115 lerin 230.6 lari cift karburatorludur..
ve lpg ile ayarlatabilmen imkansiz gibi :)
-
:) herşeyi hallediyonda paspas kalıyorsa bırak oda eksik kalsın :D
Kaldı zaten ;D
-
Gerçek GTI sahiplerinin elinde olması gereken bir şema.. K-Jet in düzgün çalışması için bu tertibatın düzgün çalışması ve elektrik tesisatının şemadaki olması şart.. Türkçeye çeviren BENİM :) İnşallah yardımcı olur... 1978 ila 1982 model 1600cc EG içindir. 75-77 1600EG ve 82-84 1800DX içinde lazım olursa elimde mevcut..
(http://i382.photobucket.com/albums/oo262/erci77/K-jetelektriksistemiTR.jpg)
-
yılın postu diyebiliriz :tamamdir
-
Hemen kaydediyorum işte en çok aradığım şey çok saol Erşan abi :tamamdir Şimdi diceksinki ulen sen kaydetsen nolcak seninki k-jet sistemi değilki ama karaklıyım ben tekrardan k-jet sisteme dönüştürücem :sevgi: