vwtr.net
Volkswagen => Golf => Golf III => Konuyu başlatan: CeM öZeR - 09 Haziran 2009, 16:00:06
-
MK3 GTI ABF supercharge uygulaması mümkün mü? Arkadaşlar bu konuyu ilk defa burda masaya yatırıyorum.Bu arabaya bu projeyi uygulayıp 200+ hp lere ulaşmak mümkün mü ne derece sağlıklı maliyeti ne civarlarda? Ve son olarak bu proje için orjinal bi kit var mı?
-
bilmiyorum açıkcası ama 200 lere ulaşmayabilir bence bende merak ettim bilenler vardır...
-
16v Supercharger G60 uygulaması yapılabilir. ABF makine ninz var turbo olayınada girebilirsiniz maliyet kişiden kişiye değişir. ABF de chip ve headers uygulamasıyla 17 ps gibi bi güç alınabiliyor. Chip VW motorsport var bende sitede bazı arkadaşlara uyguladık 14 12 psler gibi güçler aldılar motorun sağlıklı olmasıyla 14 15 psler alınabilir rahatlıklar headers ve dereceli egzantrik ugulamalarıda atmosferikde yapılabilecek ilk aşamalar olabilir. Motor modifiyesinde sınır yok gibi bişey özellikle ABF motorunuz var çok iyi güçler alabilirsiniz.
Supercharger için .
http://www.rp-motorsport.de/index.htm inceleyebilirsiniz.
Kolay Gelsin.
-
Offf abi sağol tam istediğim bi sistem ama sırayla hangi parçaları almamız gerekiyo.Bide bu sistemi nasıl temin edicez. :S
-
Mini cooper S'lerden çıkma Eaton m45 kullanarak 200leri görürsün. Mercedes C180 Kompressor'lerden de M62 çıkıyordu sanırım biraz daha büyük. Uygulayan çok var.
İlla kit arıyorsan da, 16V G60 a çevirebilirsin.
Eve geçince örnek fotolar atarım Eaton'lar için.
Klimayı da unut bu arada.
-
Mini cooper S'lerden çıkma Eaton m45 kullanarak 200leri görürsün. Mercedes C180 Kompressor'lerden de M62 çıkıyordu sanırım biraz daha büyük. Uygulayan çok var.
İlla kit arıyorsan da, 16V G60 a çevirebilirsin.
Eve geçince örnek fotolar atarım Eaton'lar için.
Klimayı da unut bu arada.
seviyorum seni Osman :D bu arada aradım bugün seni cevap vermedin sana bişey soracaktım yine >:D
-
seviyorum seni Osman :D bu arada aradım bugün seni cevap vermedin sana bişey soracaktım yine >:D
Uyuyodum heralde hatırlamıyorum, numarayı da tanımadım. Kayıtlı olan no dan aramadın heralde. :D
Aynı arabadan, cooler'lı, cooler'sız farkı örnekler.
(http://img191.imageshack.us/img191/1438/4b40d35b4f135d89med.jpg)
(http://img341.imageshack.us/img341/9747/6bf3e8fafbd1336amed.jpg)
(http://img241.imageshack.us/img241/7404/40c06157a8e1e4cfmed.jpg)
(http://img25.imageshack.us/img25/1544/462d101910a584dd.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/1190/28296d06807affd4.jpg)
(http://img197.imageshack.us/img197/4977/c264f10e8497d95b.jpg)
(http://img23.imageshack.us/img23/6563/c405127ec0586787med.jpg)
(http://img248.imageshack.us/img248/9210/f399a67237a3dd15med.jpg)
-
Bunları takmak mesele değil esas söz konusu malzemeleri en verimli şekilde kullanmak. Yani bu tip uygulamalar sonrası bence standalone şart. Motorun ömrü için. Makinayı kucaklamamak için. ;)
-
Uyuyodum heralde hatırlamıyorum, numarayı da tanımadım. Kayıtlı olan no dan aramadın heralde. :D
Diğer numaram kaydet onuda :)