Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: VW Polo 1.4 Sportline Yardım  (Okunma sayısı 186093 defa)

Çevrimdışı VWR

  • Polo on Full Throttle...
Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #42 : 28 Temmuz 2007, 20:48:47 »
bende onların yazdını ruhsatta söledim zaten az önce bilmem okudun mu.

 ;) ben anladim da sen benim dedigimi anlamadin....
Anlayana Sivrisinek Saz; Anlamayana Davul, Zurna Az...

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #43 : 28 Temmuz 2007, 20:49:37 »
doğrudur anlaşamıyoruz zaten, sağlık olsun  ;)

Çevrimdışı VWR

  • Polo on Full Throttle...
Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #44 : 28 Temmuz 2007, 20:51:52 »
 ;) saglik olsun....
Anlayana Sivrisinek Saz; Anlamayana Davul, Zurna Az...

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #45 : 31 Temmuz 2007, 23:27:26 »
merhaba 
bende 1997 bir sportline sahibiyim. almadan önce çok araştırmıştım. bildiklerimi sizinle paylaşayım.
öncelikle 97 - 98 polo sportline'ın piyasası şu anda  9.500-12.000 ytl arasında değişiyor.
bendeki  tek kapı, siyah. alaşım jantlar , sis farı , spoiler , klima ,abs ,sürücü airbag, spor koltuklar , yükseklik ayarlı direksiyon ve koltuklar,merkezi kilit , immobilizer, elektrikli aynalar ,hidrolik direksiyon , 4 hoparlör. bunları standart zannediyordum ama daha önceki mesajlarda bahsedildiği gibi donanım seçeneği farklı olanlar da var demek.
1.4 litre 16v 100 beygirlik motora gelince ;
16V olması motorun rahatça yüksek devirleri çevirebilmesini sağlıyor. motor 100 beygiri 6000 devirde veriyor. aracın max torku 125 NM/dd , bu torkuda 4400 devirde veriyor. yani şehir içinde , düşük devirlerde  bu motordan birşey beklemek anlamsız.
(1.6 litre 75 beygirlik diğer pololar 4800 devirde 75 beygir güç veriyor , 2800 devirde 135 NM/dd tork üretiyor , kıyaslayın artık )
Ben şehir içinde 3000 -3500 arası devirde vites değiştiriyorum(zaten daha azı zorluyor ) ,sanırım bu  gayet ideal. tabi iş sollamaya veya biraz hız yapmaya geldiğinde 4000 - 4500 devirlerde koltuğa yapıştırabiliyor veya ışıklarda milletin tozunu attırıyor. ayrıca araba çok rahat 160 - 170 km hıza ulaşabiliyor ve 200 km görebiliyor.
yakıtı ise bence gayet uygun.şehir içi abartısız bir kullanımında km de  230-250 bin arası yakıyor. 25 ytl lik benzinle 100 km den az yaptığım şimdiye kadar hiç olmadı. ama hava filtresi ve bujiler 3000 km devirdimi yakıt tüketimi biraz artıyor.
daha önce bahsedildiği gibi farlar pek iyi aydınlatmıyor , mesafesi çok kısa. aracın motor sesini içe fazla aldığını düşünmüyorum. hatta 3000 devirden sonraki motor sesi insanın hoşuna bile gidiyor. ama motor harici sesleri içeri çok aldığını düşünüyorum. birde sanırım 10 yıllık bir aracın sağından solunda tıkırtıların gelmeside gayet normal. ayrıca 97 -98 modellerin plastik aksamlarıda zamanın ve güneşin yıpratıcı etkilerinden nasibini almış oluyor. kaportanın iyi olduğunu düşünüyorum. pas ve çürük açısından istanbulun nemli havasını düşünürsek gayet kaliteli olduğunu söyleyebilirim. çok poloya baktım , öyle çürümüş olanına rastlamadım.
ben özellikle direksiyon ve vites topuzu için deri kaplama yaptırdım , güneşten mahfolmuştu. aracı aldığımda 150.000 km idi ve 6 aydır hiç bir sorunda çıkarmadı diyebilirim. vw servisinin çok pahalı olduğu doğru. tanıdığım bir arkadaş 98 passatı için sirkeciden parça alıp sanayide ustaya taktırıyor ve servise göre 1/3 e geldiğini söylüyor.
son olarak pololar için dikkat edilmesi gereken en önemli nokta lastik basıncı. pololar buna karşı çok hassas. özellikle aracın lastik basınçları fazla olduğunda yada arkalar öncen fazla olduğunda düşük hızlarda bile virajlarda arka taraf kaymaya başlıyor. ben ön 31-32 arka 29-30 olarak kullanıyorum
saygılar

Çevrimdışı Ouzoo

  • Bayılırım otobüs kokusuna
Otomobil kullanmak asalaklıktır. Kurallara uygun kullanmak ise çağdaşlık. Lütfen trafik kurallarına uyun. Sinyal kullanmayı sevin. Yol verirken de cömert olun. Ki insan olmanın tadına varın..

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #47 : 14 Ağustos 2007, 12:56:59 »
Öncelikle herkese iyi forumlar.aranıza yeni katıldım.ilk arabamı alabilmek için bir süredir araştırma yapıyorum.
baktığım marka ve modeller arasında bana en sıcak geleni polo oldu.
bütçem 12000 ytl civarı.VW POLO 1.4 SPORTLİNE kullanan veya bilgi sahibi olan varsa yardım ederse sevinirim.98-99 model düşünüyorum.klima-abs-sürücü hava yastığı standart sanırım.bu araç hakkında artısıyla eksisiyle vereceğiniz her bilgiye ihtiyacım var.çok yakar mı?yedek parça pahalı mı? performansı nasıl?içeri çok ses aldığını duydum.doğrumudur?
VW POLO 1.6 AC HB le arasında çok fark var mı?siz hangisini tavsiye edersiniz?
internetten araştırdığım fiyatlar 10000 ile 13000 ytl arasında(97-99 model) ama hiç araba pazarına bakmadım.piyasa fiyatları aynımıdır. şimdiden herkese teşekkürler...
son olarak polo sportline modelinin 5 kapı veya 1.6 motor seçenekleri var mı?bazı ilanlarda böyle şeyler okudum.

Arkadaşım 97 model 1.6 sportline 16v doch motor,kafanda soru işareti kalmasın 16v buldunmu kaçırma  :tamamdir

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #48 : 14 Ağustos 2007, 13:13:58 »
Sportline 1.4 16v'dir.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #49 : 09 Aralık 2007, 13:31:05 »
Sportline 1.4 16V trafik ışıklarında en önce hareket eder,bir sonraki ışıklara daima o varır:)

Çevrimdışı r76

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #50 : 09 Aralık 2007, 20:00:54 »
benimde 1.4 16V 100Hp lik 97 Kasa Polom var
abs, airbag, sis farı, spor koltuklar vs.  hersey var arabada , 195 ebatında lastiklerim var yanakları ince 195.55,15 mi ney  tam hatırlayamıyorum. yol tutusundan çok memnunum , frenleri süper , tek  memnun olmadığım noktaları  aracı 150bin de almıstım şuanda 173 binde   eski sahipleri araca tam olarak bakmamışlar e şimdi ufak tefek sorunlar çıkıyor, birde yagmurlu havalarda ön camın bugusunu çözemiyorum  >:D  normalde bir aracta  üflemeyi ön cama verirsin birde sıcaklığı orta seviyeye getirdinmi  butun camdaki bugular ççzülürdü, ama bunda çözülmüyor ve trafikte deli oluyorum,her yolu denedim olmuyor, elime bez alıp siliyorum ki hiç sevmem bunuda  :( son olarak motorun performansı çok guzel motorun seside çok guzel ben motor sesini duymaktan şikayetci değilim,  kasım ayında istanbuldan izmite  acil bir yolculuk yapmıştım ve 120 ile giderken bi yeni kasanın bir öncekisi kasa toyota corolla d4d ye arkadan sellektor yaptım yol vermedi  :bekleriz: gaza bastı bende bastım hızımız 170 olmuştu  ben acaiyp sıkıştırdım corollayı sonra sellektör felanda yapmadım baktım yol vermeyecek  sağdan bastım gittim hızım 190 a felan vurmustu, haylada hızlanıyodum  :D  dikiz aynasından baktım corollaya içerdekilerin ikiside sanki şaşırmış gibi bakıolardı vallahi  :)  ama  arabadan deli gibi ses geliodu  :o  sonra bir baktım yarım saat sonra izmitteyim  :D

son olarak birde motorun resmini koyayım



buda bizim eski skoda max. hızı işte bursa ücretsiz otobanında çekmiştim, bu polo ondan kat ve kat performanslı ve kaliteli  ama skoda bozulmuyodu bitek  ;)

Çevrimdışı POLO

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #51 : 12 Ocak 2008, 21:53:17 »
Lastik ebadın yanlış,senin 97 modellerde bbs 15 inç jant vardı ve bunlar 195/45 R15 astik kullanırdı,çoğu kişi bu ebadı 50-55 yanakla değiştirdi,çünkü 45 profil bizim yollara çok riskli!sende ne olur dersen hızını az gösterir ve ara hızlanmaların düşer,son süratin artar!
Buhar çözme olarak ben polodan iyi tanımıyorum,sıcağı açıp rezistans konumuna getirdiğimde ön camda buhar kalmıyor,tabi iç hava sirkülasyonu kapalı olacak,bence polen filtresine bir bak,ön cama hava iyi üfleniyor mu ona bir bak kanallar tıkalı olabilir!
Bir arkadaşımız bu araçlar paslanmıyor demiş,paslanıyor ama biz görmüyoruz!Kaoı lastiklerini arkaya hoparlör takarken kablo çekmek için söktüm,lastiklerin altı sırf pas olmuştu,su buralar girip kalmış,arka bagaj kapağı iç tarafında tavanın birleşme yerlerinde macun altı,orta b sütununda kapı direği ile tavanın birleşme noktaları ve tavan rayının uç tarafları bu araçlarda paslanır,kaporta sacında pas olmaz,genelde birleşme yerleri paslanır!
Corolla d-4d olayına gelirsek,aynı aracın sedanından kullanıyorum 60bin km oldu,o araç düz yolda çok iyi gitmez ama yokuştada affetmez 195Nm tork var ve bu torku 2000devirden 4000'e kadar sabit veriyor,ara hızlanmalarıda iyi ama 1.4 16V ile kapışmak bu araçla saçmalık olur,son hız max 200 yaptım ama 180 den sonra ben gitmem diyor,0-100'de 13sn fabrika verisi son hızıda 180, polonun ise bu değerler 9.8sn ve 188km/h yani geçmen oldukça doğal,ancak yokuşlarda denk gelme ;) Bu araç ekonomi aracı 1.4 90hp 1150kg ama ne zaman mazot aldığını unutuyorsun,max performansta da kullansam max 100km'de ortalama 6lt yakıyor...
« Son Düzenleme: 12 Ocak 2008, 21:56:20 Gönderen: POLO »

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #52 : 13 Ocak 2008, 00:42:54 »
Deposu 45 lt dir.
Ağırlığı 950 kg.
126Nm@4400 Rpm
101 Hp@6000 Rpm
Abs, sürücü airbag, klima
15" jant
0-100 km hızlanması 9.8saniyedir ,2000'e kadar üretilmiş 6N kasa kodlu pololar ,sonra
kasa biraz ağırlaştı.


           .                                                   Polo 1.6               1.4 Sportline
Motor Hacmi  (cc)                                         1598                    1390
Silindir Sayısı                                            4                      4
Beygir Gücü (BG/d/d)                            75/4600                  101/6000
En Yüksek Tork (Nm)/(d/d)                        135/2800-360              128/4400
Son Hız  (km/s)                                          172                     188
0-100 km/s Hızlanma (sn)                             12.2                     10.5
Yakıt tüketimi (100 km'de)    Şehir içi (litre)   9.8*                     9.6*
Şehir dışı (litre)                                          5.2*                      5.4*
Ortalama (litre)                                          6.9*                      6.9*
Ağırlık (kg)                                          910                      945
Dingil mesafesi (mm)                             2400                     2400
Uzunluk (mm)                                           3715                     3715
Genişlik (mm)                                          1655                     1655
Yükseklik (mm)                                          1420                     1420
Bagaj Hacmi (litre)                                          245/975                  245/975


arabadergisi.com - volkswagen polo teknik bilgiler

Sahip olduklarını kendilerinin en önemli yanı sayanlar genellikle sahip olduklarından daha değerli olamazlar.

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #53 : 13 Ocak 2008, 01:42:10 »
Hayırlısıyla yeşil hıyarı satarsam (eski adı yeşil ördek) 16V polo alıyorum.

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #54 : 24 Ocak 2008, 00:27:18 »
selma arkadaşlar aranıza yeni katıldım dün sabaha kadar tüm form mesajlarını okudum ve paylaşım tek kelimeyle muhteşem bu arada bende 97 1,4 16v sportlıne var.

Ynt: VW Polo 1.4 Sportline Yardım
« Yanıtla #55 : 24 Ocak 2008, 00:37:01 »
selma arkadaşlar aranıza yeni katıldım dün sabaha kadar tüm form mesajlarını okudum ve paylaşım tek kelimeyle muhteşem bu arada bende 97 1,4 16v sportlıne var.

Aramıza Hoşgeldin, Kendini Sohbet bölumunde Tüm uyeler okusun ve yazsın kısmında tanıtabilirsin, aracınıda otomobilim bölmunde paylaşabilirsin... İyi Forumlar...