Gönderen Konu: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU  (Okunma sayısı 40986 defa)

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #70 : 06 Ocak 2013, 02:24:52 »
Araba parası istemesin :)
araba parasi derken?
biraz arastirirsaniz zaten yaklasik fiyatlari ogrenirsiniz..


giden olur gidemeyen olur, madem tanışıklığınız var, site adına siz fiyat alsanız olabilirmi ?

fiyat aractan araca degisir, kimisinde gaz kelebegi tps ye uygun cikar kimnde cikmaz, kiminde enjektor icin yuva vardir kiminde yoktur vs vs.. yani gorusmekte fayda var, ben kalkip size fiyat veremem malesef..

Logged

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #71 : 06 Ocak 2013, 02:25:44 »
ha ayrica bu konuda erkut abi uzmandir, o konuda supheniz olmasin, onun yuruttugu araclar zaten referansidir ;)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #72 : 06 Ocak 2013, 03:25:41 »
 ECU ve Sıralı sistem için piston, segman, üst kapak, emme manifoldu, Enjektör seti, Boğaz kelebeği, bu sisteme uygun benzin tertibatı ve son olarak motor içi elektrik tesisatı gerek. O yüzden çok maliyetli ve meşakkatli bir iş. Keşke imkanlar olsada kimse k-jet ile uğraşmasa. TR de bu iş için en iyi rakam çıkma parçalar ve işçilik 2 bin isterler.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #73 : 06 Ocak 2013, 03:30:52 »
ECU ve Sıralı sistem için piston, segman, üst kapak, emme manifoldu, Enjektör seti, Boğaz kelebeği, bu sisteme uygun benzin tertibatı ve son olarak motor içi elektrik tesisatı gerek. O yüzden çok maliyetli ve meşakkatli bir iş. Keşke imkanlar olsada kimse k-jet ile uğraşmasa. TR de bu iş için en iyi rakam çıkma parçalar ve işçilik 2 bin isterler.

piston segman ust kapak ne alaka onu anlamadim ben?
gti cevrilecekse ornegin, zaten emmede enj yuvalari var, oralar kullanilir..
gaz kelebegine tps takilmali..

yani beyin,
harness (tesisat yani soketler kablolar vs, erkut abi yapar sknti yok)
4 tane enjektor
yakit rayi
benzin regulatoru
benzin pompasi gti ninki kullanilir sknti yok
map yada maf sensoru vs vs..

cok buyutuyorsunuz gozunuzde bu isleri :)
megasquirt v2 yada v3 yeterlidir..

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #74 : 06 Ocak 2013, 04:03:20 »
 Ok ozaman. Beklemedeyiz tüm parçalar dahil erkut ustadan bir fiyat alın bizde takipçisi olalım.  K-Jet sistemi revizyon etmekmi daha ucuz olur yoksa yeni sistemmi bide burası var.  K-Jetronik çok güzel ve sağlam bir sistemdir yeterki canına okumasınlar.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #75 : 06 Ocak 2013, 17:02:44 »
Ok ozaman. Beklemedeyiz tüm parçalar dahil erkut ustadan bir fiyat alýn bizde takipçisi olalým.  K-Jet sistemi revizyon etmekmi daha ucuz olur yoksa yeni sistemmi bide burasý var.  K-Jetronik çok güzel ve saðlam bir sistemdir yeterki canýna okumasýnlar.

Onumuzdeki ay ben motor indiriyorum.. yukleyeegim benim arabayi.. ms le injeksiyona geciste yapicam.. fotograflar anlatirim o zaman..
Ama k-jet revize etseniz evet saglamdirda karaborsaya dusmus resmen parcalari, ikinci el parcalarla revizyon nereye kadar?
Ayrica rakim degisiyor k-jet sapitiyor mesela.. e lpg desen zaten sknti.. taksan taksan en baba blos takarsin otesi yok..
E motorda degisiklige gitsen, yani herhangi bir modifikasyona karsi ayar yapilmiyor adam gb.. k-jet ediginizi bir kisi bilincsiz kurcalasin tamam ugras dur sonra :) bendede var k-jet, nasil calistigini, bakimini ayarini vs vs biliyorum ama ugrasmicam..
Ha bu arada konuda sanki birilerinin reklamini yapiyor gibi olmak istemem.. yani soylediklerim sadece tavsiye, siz bilirsiniz en nihayetinde..

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #76 : 06 Ocak 2013, 20:03:54 »
 Reklamla meklamla işimiz olmaz kendi aramızda konuşuyoruz. Oturmuşuz 3-5 ark bir çay bahçesinde ne nasıl olur nerde olur böylemi yoksa şöylemi olur gibisinden. Herşey samimi düşüncelerle olduktan sonra forum bahane muhabbetler şahane :D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #77 : 06 Ocak 2013, 20:23:11 »
Reklamla meklamla işimiz olmaz kendi aramızda konuşuyoruz. Oturmuşuz 3-5 ark bir çay bahçesinde ne nasıl olur nerde olur böylemi yoksa şöylemi olur gibisinden. Herşey samimi düşüncelerle olduktan sonra forum bahane muhabbetler şahane :D

sevindim boyle dusunmenize, gercekten ;)
k-jet in en buyuk skntisi herhangi bir modifikasyona karsi cevap verememesi, veya cevap verdirecek adam azligi ve cevap kabiliyetinin dusuklugu..
standalone beyin, eger ki bir arabayi ciddi ciddi yurutrcekseniz olmazsa olmaz bence..
hatta normalde mpi sistemli bircok arac da modifikasyonlar sonrasi hep standalone beyine gecer..
benim dusunce tarzim, arabayla ugrasma alanim hep daha fazla nasil yurur uzerine oldugu icin ben standalone olayini hep liste basinda tutuyorum :)

bu arada illede rakam diyenler icin on bilgi olsun, harness ayar beyin ivir zivir (k-jet icin soyluyorum) 2binin altinda kesinlikle olmaz :)
2bini tastir yani fiyat olarak..
ama gidis, duzenli calisma ve yakit getirisi olarak dusununce o kadarda pahali degil bence..
tabi bunlar hep "bence" ler :)

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #78 : 07 Ocak 2013, 14:05:06 »
K-jet olayı ömrünü fazlasıyla yitirdi.Bu sisteme para yatırmak artık mantıksız.Megasquirt uzun zamandır takip ediyorum.Ne kadara gelir merak ediyorum?2.000e gelecekse bence uygun.Takipcisiyim ilerleyen zamanlarda bize aydınlatırsan sevinirim  ;)

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #79 : 07 Ocak 2013, 15:38:33 »
K-jet olayý ömrünü fazlasýyla yitirdi.Bu sisteme para yatýrmak artýk mantýksýz.Megasquirt uzun zamandýr takip ediyorum.Ne kadara gelir merak ediyorum?2.000e gelecekse bence uygun.Takipcisiyim ilerleyen zamanlarda bize aydýnlatýrsan sevinirim  ;)

Kendi arabamda size tek tek anlaticam, fiyat listeside cikaricam ;)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #80 : 07 Ocak 2013, 17:20:34 »
 Geçen ankaradan bi mk2 gti satılıktı artık hangi ustaya yaptırıldıysa k-jet komple sökülmüş enjektör yerlerine LPG enjektörleri takılmış. Araç olmuş LTİ :D :D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı cavanozz

  • İleti: 1666
  • Can
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: MK III Sportline, MK I GTI, MK IV Pasific, Passat SW 1.4 TSI Comfortline, Sharan 1.9 TDI Highline
  • Şehir: İstanbul
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #81 : 07 Ocak 2013, 20:17:52 »
k-jet şuanki zamana göre gereksiz olabilir fakat mk1 gti gibi bir aracın orjinal kalması için uğraşılması araştrılması gereken bir sistem  :)
yeni yine yeniden..!! 8)

Çevrimdışı mustafayns

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #82 : 07 Ocak 2013, 22:12:58 »
k-jet şuanki zamana göre gereksiz olabilir fakat mk1 gti gibi bir aracın orjinal kalması için uğraşılması araştrılması gereken bir sistem  :)
Aynen
Bide meraklısının sormak lazım  :sevgi:

Çevrimdışı erdem325

  • İleti: 758
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 - 1.6 GTI TEKLEME SORUNU
« Yanıtla #83 : 08 Ocak 2013, 03:29:21 »
Geçen ankaradan bi mk2 gti satılıktı artık hangi ustaya yaptırıldıysa k-jet komple sökülmüş enjektör yerlerine LPG enjektörleri takılmış. Araç olmuş LTİ :D :D

haberim yok, olabilir yani yapılabilir, bu işler derya gibi, neler neler yapılır bi bilseniz ooooo :)

k-jet şuanki zamana göre gereksiz olabilir fakat mk1 gti gibi bir aracın orjinal kalması için uğraşılması araştrılması gereken bir sistem  :)

aracı tamamen orjinal toplamak farklı bir konu, onun uğraşıda farklı heyecanıda farklı harcaması da farklı :)
zevkler renkler olayı yani..
ben önceki postlardan birindede bahsettiğim gibi düşünce yapısı olarak farklıyım orjinalcilerden..
ben daha fazla nasıl güç alınır derdindeyim :)
orjinalcilere tabii ki lafım yok, vardır kapalı garajı, uğraşır zevk alır, amacı ve hedefi fabrikanın ürettiği şekle getirmektir aracı o bambaşka bi mevzu yani..

ben hem günlük binilebilecek hemde fabrikasyon haline göre çok daha güçlü ve "esnek" yapıların peşindeyim..