iyi bir proje olur abdullah abi ama t de çook uraşırsın bu işlerler motoru işletmek başlı başına sorun zaten.. bunun dışında mk1 yerine mk2 tercih etmeni tavsiye ederim çünkü mk2 şaseleri ve ön taversi mk1 den .ok çok kuvvetli ve saglam.. 1.9 mk1 çok yorar diye düşünüyorum.
mk2 ye 1.9 oturtmak çok zor olmıcaktır. bu motor tek eksantrikli. passatlarda golflerde olan 110 hplik motor olmadlı bunun kulakları mk2 ile aynı yerde. seatlarda 90 hp lik versiyonuda var.
110 luk versiyon gt 17 vve chip ile 160 hp. ekstra enjektör ile 190-200 hp güç veriyo buda mk2 için süper bi güçç..
pd130 pd150 gibi yeni nesil çift eksantikli motorları oturkmak hiç kolay olmaz..
mk2 yi vermicektinki swaplıcaktıkk 1.9 tdi dumanlı gezicektin:=)
akşama kadar 1.9 ların içindeyim bıktım artık garajda 2 tane 1.9 yatıyo turboları büyütüyoruz :=)
Kardesim motor isletme konusu sorun deil sadece biraz zahmetli ama cozumu var. Cok farklı yollar var. Onu sorun etmiyorum zaten.
Ozellikle Mk1'de yapmamın amacı kılo avantajı, aracın gecmısı, tek kapı coupe olması,
Zaten motoru-frenleri ve diger gereken kesip bicme islerini aracın uzerıne uygulayıp daha sonra sase revizyonu-kuvvetlendırılmesıne gecicecem. Ondan sonra sıra sende...
Mk2 benzinli oldugundan dizele cevirmek daha zahmetliydi onun icin girmedim swap isine.