golf ve a3 teki agu motor ile passat ve a4 teki aeb motor aynı motordur sadece biri yan yerleştirilmiş diğeri düz yerleştrilmiştir .
golf ile a3teki sadece motor değil şanzıman elektrik tesisatı yürüyen aksam birbiriyle tıpkısının aynısıdır.
a3 daha seridir yanlış hatırlamıyosam a3 golften 100kilo gibi bişey daha hafif olması lazım tam emin olduğum audi daha hafif.
lpg ile ilgili yorumu lpgli 1.8tci arkadaşlardan alabilirsin ben lpg karşıtıyım:)
kronik sorun olarak maf egzoz manifoldu boğaz kelebeği adaptasyonu egzoz manifolt contası su hararet sensörü üst alüminyum kapak contası sayılabilir
bunlar benim başıma gelen şeyler olduğundan söyledim . başıma geldikçede yazarım çünkü kime gitsem bunlar kronik dediler
ama allah çok şükür şuanda saat gibi hiçbir sıkıntımız yok
öyle typer kesicisiyok bunlarda cart diye benzini keser duvara çarpmış gibi olursun çok sıkıcı bi durum ama öle
son olarakta 180lik olanların motor ve şanzımanı 150lik olanlardan farklıdır 180likler 6ileri olurlar hem golf te hemde a3te 180lik golf türkiyede heralde 10taneyi geçmez a3te fazla görrmedim açıkcası ama 150lik olan lar yani agu motor kodlular en sağlam ve güç alma konusunda en kolay motorlardır sadece turbo büyüterek motor içine girmeden 350bg desteklerler...
inşallah içinin sindiği bi araç bulur kazasız belasız binersin