Gönderen Konu: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)  (Okunma sayısı 75834 defa)

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #182 : 30 Kasım 2011, 00:22:16 »
Selam üşenmeden tüm yazıları okudum. Dile kolay bir yıl geçmiş aradan. Nedir son durum arac ne halde?

Logged

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #183 : 30 Kasım 2011, 07:49:14 »
76 model mustang in gözünüzde klasik değeri olmaması şaşırtıcı valla ne diyim. :) taunus la bu aracın arka kısmında ve karoser hatlarında dağlar kadar fark var nasıl taunusa benzettiniz anlamadım doğrusu.

valla şöyle söyliyim amerikan arabalarından pek anlamam. klasikliği kalmamış derken? karoser hatları bence çok düzgün duruyor. sitede 100 bin tl ye satılanlarla aynı. ilanda daha önce kesinlikle çürüksüzdür yazıyodu. iç kabin olarak da orjinale benziyor.  görüntü anlamında klasik araçlardan en çok sevdiğim kasa bu. hatta arkası camaro ya benziyor. motor olayına gelince 26 m v6 fort motoru 130-140 hp arası güç üretiyor. v8 motorun aynı hp de olacağını sanmıyorum. elektro mekanik ateşlemeye gelince siz daha iyi bilirsiniz ama 8v motorların yüksek devirlere çıkmamasının sebebi ufacık bir daire etrafında platinin 8 kere açılıp kapanmasıdır. yüksek devirlerde 8 pistonun en az 2-3 tanesi içerideki yakıtı yakamadan eksozdan salıverir. 250 hp lik bir v8 motor elektro mekanik ateşleme ile en az 40 hp kazanırki.. zaten bu hp yi yüksek devire çıkarak çok rahat kazanır. bilindiği gibi beygir=tork x devir /7023 burda tork sabit ve v8 motorun torkundan bahsediyoruz, elektonik ateşleme ile devir bandını daha fazla uzatacağınızdan kazanacağınız hp de ona göre artacaktır. ama dediğim gibi amerikan toplayan sizsiniz daha iyi bilirsiniz. bir sorum daha olacak gerçek mustang değil demenizin sebebi beygir yüzünden mi yoksa başka bir sebebi mi var?

Gerçek amerikan derken tabiki kastım motor gücü değil , benim aracımında fabrika çıkış gücü V8 160bg . Siz bir V8 in o kadar düşük güçler üretemeyceğini düşünüyosunuz ama o yıllarda petrol kriziyle birlikte amerikan araçlarının güçlerinde ciddi düşüş oldu. O ilandaki aracında fabrika dan çıktığı gücü 136bg , bu kadar verimsiz bir motordan mekanik iyileştirme yapılmadan sadece ateşleme ile 40-50 bg alınamıyor ne yazıkki keşke öyle olsa 200-300 dolara bir HEI set alıp herkes 40-50 bg alırdı motorlarına. Gerçek Amerikan değil derken , kasa yapısı görüntüsü tamamen rezalet bir araç , bence sizin beğendiğiniz Mustang kasasıda bu değil. Aracın çizgileri düzgün demişsiniz ama kim bilir o boyanın altında kaç mm macun vardır. Jantlar ayrı rezalet onları hiç saymıyorum bile. Bu araçla yapılabiliecek en güzel şey 1400kg lık ağarlık avantajını kullanarak sağlam bir V8 koyup dragları falan kovalamak olur , onun dışında pekte bir özelliği olmayan bir araç. Bu araçlar fabrikaların krizde ayakta kalma çabalarının sonuçları. Şöyle şöyliim aşağıdaki resimlere bir bakın İlk resimdeki araçtan sonra hangi mantık size 2. resimdeki aracı ürettirmiş olabilir ? Fabrika mustang demeye bile utanmış Mustang 2 diye çıkarmışlar arabayı farkındaysanız toparladıktan sonra tekrar mustang diye çıktı araba piyasaya hatta 1974 ilk çıktığı zaman bu araçta sadece düz 4 ve V6 motor seçenekleri bulunuyordu biri 80 küsür diğeride 106 bg filandı sanırım.



« Son Düzenleme: 30 Kasım 2011, 07:55:19 Gönderen: MuYMuY »

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #184 : 30 Kasım 2011, 12:00:13 »
valla konuyu dağıtmak istemiyorum ama merakımdan.. kesinlikle 2. resimdeki mustang rezalet. eğer araç dediğiniz gibi 136 hp ise kesinlikle dediğiniz doğru. elektro mekanik ateşleme ile 40-50 hp alınması güç. aracın resimerini koymak istiyorum. aynı araçtan mı bahsediyoruz. allah aşkına aynı aracı adamlar 100 bin usd ye satıyorlar. bu araç 20 bin tl ye satıldı.. gerçekten bu araca 20 bin verilmez mi.





« Son Düzenleme: 30 Kasım 2011, 12:05:01 Gönderen: braveheart53 »

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #185 : 30 Kasım 2011, 19:03:45 »
benim gözümde değeri olmayan bi araç :) bişey iddia etmiyorum artık :)  dediğin gibidir klasiktir ama benim için değil :)

Çevrimdışı golfüçyüs

  • İleti: 1215
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: -
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #186 : 27 Aralık 2011, 23:24:57 »
1 ay olmuş nerdeyse son durum nedir bilen varmı ?

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #187 : 21 Şubat 2012, 21:09:58 »
Kaporta bitti bu hafta boyaya giriyoruz , araç şu an sehpada altı temizlenip pütürleniyor. Sistasıda çekildikten sonra boyaya girecek. Artık yaza kesin yollardayız. Buda sehpaya çıkmadan önceki son pozu...


Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #188 : 21 Şubat 2012, 21:13:52 »
maşallah kolay gelsin :) parçaların çoğu yenilendi sanırım

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #189 : 21 Şubat 2012, 21:25:50 »
maşallah kolay gelsin :) parçaların çoğu yenilendi sanırım

Evet herşey yenilendi arabada kullanılacak vidalar bile yeni :D

Çevrimdışı MuYMuY

  • İleti: 277
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #190 : 22 Şubat 2012, 14:45:22 »
Araba dün akşam sehpaya alındı , bu sabahta altı temizlenip pütürü atıldı. Bagaj içine kadar pütürlendi. Haftasonuna kadarda şase temizlenip boyanacak ve yerine takılacak. Artık haftaya boyacının garaja girmiş olucak araba böylece sancılı kaporta sürecini atlatmış olacaz.







Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #191 : 22 Şubat 2012, 14:58:12 »
sonrasındada keyifli süreç başlayacak sanırım gelen parçaları takma döşemesi şunu bunu :) kolay gelsin tekrar merakla takip ettiğim bi proje

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #192 : 22 Şubat 2012, 15:29:15 »
Arkalar makasmış  :o
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #193 : 22 Şubat 2012, 16:05:20 »
 :tamamdir
 :sevgi:
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı vtt

  • İleti: 192
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #194 : 22 Şubat 2012, 16:50:01 »
hey maşallah ,takipteyim.

Çevrimdışı safakaksu90

  • İleti: 1089
    • Profili Görüntüle
Ynt: Camaro Proje Başladı (3. Sayfa)
« Yanıtla #195 : 22 Şubat 2012, 17:01:18 »
güzel olcağa benziyo  :tamamdir