Gönderen Konu: otomatik sevenler buraya...  (Okunma sayısı 17024 defa)

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #14 : 30 Kasım 2010, 22:46:14 »
yok, yanlış yazma vakası

Logged

Çevrimdışı golf2001

  • İleti: 247
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #15 : 30 Kasım 2010, 23:00:48 »
saat
yok, yanlış yazma vakası
  :tamamdir
bende ankaradayım yarin o ilanı veren arkadaşı arayacağım.otomatik 16 valf yok biliyorum.

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #16 : 30 Kasım 2010, 23:22:14 »
Arkadaş da bilmiyor olabilir  :)
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı baco05

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #17 : 01 Aralık 2010, 10:18:34 »
bir arkadaşımda 2004 bora pasifik otomatik var.
araba sabitken vites geçişleri normal, fakat vites d konumunda iken kalkışları hızlanması çok yavaş ve 3000 devirde 70 km hızla idiyor. daha fazla bastığında devir 4000 5000 e geliyor. birkaç ustaya gösterdik, 3. vitestetakılı kalmış dendi, araç arıza tespitine girdi, çıkan arızalar silindi ama tekrar test sürüşüne çıktığımzda arıza tekrar etti ve selanoit  valf sensörü 3 ve 6 hatası verdi... şanzıman sökülmeden bu arıza giderilebilir mi acaba yedek parça ve işçilik konusunda çokda güvenemiyoruz ama sanırım söktüreceğiz. bilgisi olan yada daha önce başından geçen birisi varsa ve yardımcı olursa memnun olurum...   

Çevrimdışı deepblue

  • İleti: 345
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #18 : 01 Aralık 2010, 10:21:25 »
bugun maslakta otomatık sanzımancı arkadasa ugrıycam,sorarım...

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #19 : 01 Aralık 2010, 11:46:12 »
Golf IV otomatik şanzımanlarda Dynamiz Shift Point diye bir olay vardır.
Fabrika çıkışı açıktır zaten bu.
Sürücünün aracı kullanımına göre vites değişim devirleri değişir.
Örneğin aracı sakin kullanmaya başlarsanız, vites geçişleri alt devirlerde olur.
Aracı performanslı kullanmaya başlarsanız da vites geçileri üst devirlerde olur.

O nedenle arabayı 1-2 gün babanız kullanırsa araç gitmiyormuş gibi olur.
Siz 1-2 gün kullanınca da yavaş yavaş performanslı kullanıma geçer.  :D :D

Tabii gazı köklediğiniz veya anı gaz verdiğiniz her durumda zaten yüksek performanslı çalışır.

 :tamamdir :tamamdir
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #20 : 01 Aralık 2010, 13:13:22 »
Golf IV otomatik şanzımanlarda Dynamiz Shift Point diye bir olay vardır.
Fabrika çıkışı açıktır zaten bu.
Sürücünün aracı kullanımına göre vites değişim devirleri değişir.
Örneğin aracı sakin kullanmaya başlarsanız, vites geçişleri alt devirlerde olur.
Aracı performanslı kullanmaya başlarsanız da vites geçileri üst devirlerde olur.


Çok ilginç ???  1-2 gün çok uzunmuş.. Ben 1-2 dakikada icabına bakıyorum.
O nedenle arabayı 1-2 gün babanız kullanırsa araç gitmiyormuş gibi olur.
Siz 1-2 gün kullanınca da yavaş yavaş performanslı kullanıma geçer.  :D :D

Tabii gazı köklediğiniz veya anı gaz verdiğiniz her durumda zaten yüksek performanslı çalışır.

 :tamamdir :tamamdir
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #21 : 01 Aralık 2010, 13:58:36 »
1-2 gün dediğime bakma.
Ben genelde yarım saat 1 saatlik periyotlarda kullanıyorum.
2 saat en fazla.
O nedenle haklı olabilirsin.
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı baco05

  • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #22 : 01 Aralık 2010, 14:04:29 »
dsp şanzumanların o özelliğini biliyorum. ama bizdeki farklı bir durum, araba kalkıştan itibaren vites değiştirmiyor, ustaya göre 3. viteste takılı kalmışki bu banada mantıklı geldi. kalkış çok ağır vites geçişleri hisssedilmiyor vede araba 3000 devirde60-70 km hzda gidiyor. asıl sorun selanoid valfinin arızası şanzıman sökmeden giderilebilir mi. yoksa mekank bir aşınma ve sökülüp değişmesi mi gerekir acaba?????

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #23 : 01 Aralık 2010, 14:12:45 »
Komple bakıma sok bence şanzumanı.
Kafan rahat etsin.
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #24 : 01 Aralık 2010, 15:21:55 »
dsp şanzumanların o özelliğini biliyorum. ama bizdeki farklı bir durum, araba kalkıştan itibaren vites değiştirmiyor, ustaya göre 3. viteste takılı kalmışki bu banada mantıklı geldi. kalkış çok ağır vites geçişleri hisssedilmiyor vede araba 3000 devirde60-70 km hzda gidiyor. asıl sorun selanoid valfinin arızası şanzıman sökmeden giderilebilir mi. yoksa mekank bir aşınma ve sökülüp değişmesi mi gerekir acaba?????

benim araç mazot pompası beyninden arıza yaptıgında selonoid valfinden süphelendiler ancak o kadar kolay bozulan bir parça değilmiş ve parça olarakta pahalı
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #25 : 01 Aralık 2010, 15:32:04 »
dsp şanzumanların o özelliğini biliyorum. ama bizdeki farklı bir durum, araba kalkıştan itibaren vites değiştirmiyor, ustaya göre 3. viteste takılı kalmışki bu banada mantıklı geldi. kalkış çok ağır vites geçişleri hisssedilmiyor vede araba 3000 devirde60-70 km hzda gidiyor. asıl sorun selanoid valfinin arızası şanzıman sökmeden giderilebilir mi. yoksa mekank bir aşınma ve sökülüp değişmesi mi gerekir acaba?????

dsp şanzumanların o özelliğini biliyorum. ama bizdeki farklı bir durum, araba kalkıştan itibaren vites değiştirmiyor, ustaya göre 3. viteste takılı kalmışki bu banada mantıklı geldi. kalkış çok ağır vites geçişleri hisssedilmiyor vede araba 3000 devirde60-70 km hzda gidiyor. asıl sorun selanoid valfinin arızası şanzıman sökmeden giderilebilir mi. yoksa mekank bir aşınma ve sökülüp değişmesi mi gerekir acaba?????

En iyi ihitimalle komle yap değişimi ve filitre değişimi ile belki sorun halolAbilir. Yağın eksilmesinden ve filitrenin tıkanık olmasından dolayı basınç  azalması ve buna bağlı olarak vites atmama olabilir..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı ultrsln

  • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #26 : 01 Ocak 2011, 01:01:26 »
slm arkadaşar.bende 2003 golf var.  2.0 benzinli.135 hp . ister d de ister manuel kalkışta kökleyince koltuğa yapıştırıyor. kick down dan olabilirmi?

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: otomatik sevenler buraya...
« Yanıtla #27 : 01 Ocak 2011, 03:01:40 »
slm arkadaşar.bende 2003 golf var.  2.0 benzinli.135 hp . ister d de ister manuel kalkışta kökleyince koltuğa yapıştırıyor. kick down dan olabilirmi?

öle bir golf varmı 2,0 benzinli 135 bg__-?
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline