Gönderen Konu: Oksijen Sensörü sorunu...  (Okunma sayısı 15797 defa)

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #14 : 11 Kasım 2010, 00:33:22 »
valla kendi aracım kadar üzülüyorum böyle şeyleri görünce :(
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Logged

Çevrimdışı teatrocu

  • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #15 : 11 Kasım 2010, 01:12:27 »
Bu araç benden önceki sahibinin eşinindi satınaldığımızda kadın arabasını vermek istemedi.ben arabamı çok seiyorum satma onu diye bağırıp durdu.Ben arabanın hevesinden açıkçası bu durumu gözardı ettim adam varlıklı 3-5 arabası daha ardı.eşime başka araba falan alacam demişti ama sonuçta kadının gönlü razı değildi ve arabada gözü kaldı.Bunu çok sonradan anladık ama iş işten geçti.Alan razı eren razı diyecen ama iş öyle değil.yola çıktım istanbuldan çalışan kapı otomatiği bozuldu eksoz patladı yolda kaldım çalışan klima bozuldu.bu böyle deam etti gitti.bu sorunların tümünü çok şükür hallettikarabay adam ettik. ama bu arabayada ağzımızın tadıyla binemedik.Ama canımız sağolsun gerisi boş.üzülecek birşey yok kardeş.Gelen mala gelsin.Bu da bize ders our inşallah.Bir daha böyle bir işe girmeyiz.

Çevrimdışı baki çelik

  • İleti: 759
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #16 : 11 Kasım 2010, 08:16:09 »
bizim araçlar aynıymış otomatik vitesi saymazsan tabi ancak Ankara'da olsaydın beraber benim götürdüğüm ustaya götürür (adam 35 yıllık VW'ci) sorunu tespit edildikden sonra gereken parçayı en uygun fiyatlarla sıfır ya da çıkmasını bulur, taktırır bi de beraber deneme sürüşü yapar sonrada aracın karşısına geçer iki demli çay içerdik şimdi ben nerde yaşıyosun bilmiyorum ancak Ankara'da isen bunları yapabilirim bayram öncesi diye Ankara'dayım sonrasında seyehatim var ancak değil isen İstanbul'da dediğim yolu izleyebileceğin birilerini bulman da fayda var ben ve eşim aracı pek fazla kullanmadığımızdan aracın km değerlerini pek bilmiyoruz maalsef ancak aklımda 3000 devirdeki hızını sonra benzinde ve LPG'de son hızını ölçmek vardı şimdi bi de bu var km'de kaç kuruş yakıyor ona bakmak lazım ancak otomatik vites bir aracın 40 kuruşdan fazla yakmaması lazım gibi geliyor ancak kat iptali var buji ve kabloları ne durumda aracın lastik ve jant ölçüleri orjinal mi? bunların hepsine ok verip bu değerin üstüne fazlaca çıkıyorsan uğraş derim yok çıkmıyor diyosan sorun yok bence bi de araca biraz bin alışın birbirinize hemen evham yapma zamanla dilinden anlarsın daha araç yeni düzgün bir usta bul burdaki araçlarla buluş konuş ve anlamaya çalış sıfır araç almadıkca bu sorunların hepsi ile her araç alışında hangi marka olursa olsun uğraşırsın bence o nedenle serinkanlı ol.....bir egzoscuya git ve ''çıkma orjina'' susturucu bakmakla başla 250-300 arası düzgün bulduğun bişiy varsa al sonrasını motor ustasıyla paylaş...kolay gelsin arkadaşım....

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #17 : 11 Kasım 2010, 14:00:02 »
Gelin kabul edin 1.8 motor sahipleri. Bu arabanın motoru 1.8cc tek nokta enjeksiyon olduğu için çok yakıyor arkadaşlar..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı teatrocu

  • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #18 : 11 Kasım 2010, 14:23:41 »
Baki arkadaşım ilgin ve verdiğin cevap için sana çok teşekkür ederim.Bugün bir kaç eksozcu dolaştım bana bugüne kadar  kat iptali ve fazla yakıt yüzünden sadece bir arabanın geldiğini onada çıkma bir kat ile 15 gün deneme yapma şansı verdiğini sökme takma işçilik ücretini ödersem banada boradan çıkma bir kat takıp aynı şansı tanıyacağını söyledi.eğer memnun kalırsam 250 liraya katı verecek.

    Htmetin kardeşim verdiğiniz bilgiler benim için önemli.ben aracımın ne kadar yaktığını ve oldukça fazla yaktığını biliyorum.Benim sorunum benzindeki yakıtta değil lpg deki yakıtta.lpg değerlerinin neden benzinle aynı olduğu noktasında.benzin sisteminde sorun yok lpg sisteminde sorun yok.Olsa zaten bu araç anında farkettiriyor sorunıu.bujilerim fabrikanın önerdiği ngk yeni filtreler yeni ateşlemede hiçbir problem yok.lastikler orjinal ebatlarında ve daha 10000 km oldu.çelik jant vardı söktüm orjinal jantları üzerinde.Ben başka neden kaynaklanabil,ir bunu öğrenmeye çalışıyorum...

Çevrimdışı barthez

  • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #19 : 11 Kasım 2010, 14:31:59 »
araç cihaza bağlanıp ayar yapılıyormu birde hangi ısıda benzinden lpg ye geçiyor
daha önce forumdan ankaralı arkadaşlar size ankaraya gelip bu arabadan anlayan
ustalara göstermenizi tavsiye etmişti
golf 4 1,8 Highline

Çevrimdışı teatrocu

  • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #20 : 11 Kasım 2010, 15:58:31 »
aRAÇ CHAZA BAĞLANIP AYARLANIYOR.1500-2000 devir arası lpg ye geçiyor.sizin araçtamı lpg li?

Çevrimdışı barthez

  • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #21 : 11 Kasım 2010, 16:08:04 »
bu arabam ve eski arabam lpg li idi tek nokta enjeksikyonlu araçlarda motorun ısısını
biraz yükseltip ( en za 40 derece ) lpg ye alırsan daha az  yakıt tüketeceğine eminim
benim tahminim arabanızda bir ayarsızlık var bununda yolu bu bu motorda lpg takılmış
bir araçla mukayese edilmesi
golf 4 1,8 Highline

Çevrimdışı teatrocu

  • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #22 : 11 Kasım 2010, 16:23:09 »
Ben de bunun için konuyu aötım abdullah arkadaşım.Arabayı neden ankaraya getirmedin demişsin gerek kalmadı çünkü diğer konunun sonunu okuduysanaraba düzeldi.hatta almanyadan 80 binde çıkmış el değmemiş tertemiz bir enjeksiyon ünütesi aldım.komple.araba gerçekten çok iyi durumda.benzinde şehir içi 45 kuruş yakmasınıda hem 1.8 hem otomatik olması sebebiyle normal karşılıyorum.benim anormal olarak nitelendirdiğim lpg.aracı cihaza bağlıyoruz herşey normal.yolda gidişi normal.vites geçişleri benzinden daha iyi.ama yakıta gelince benzinle aynı...

Çevrimdışı barthez

  • İleti: 809
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #23 : 11 Kasım 2010, 16:42:27 »
kusura bakma aynı şeyi bir daha tekrarlıyacağım araban da ayarsızlık olmasa
ne sen bu kadar yorulurdun nede bizler o yüzden arkadaşım benden bu kadar
sen zaten sorunu çözmüşsün
golf 4 1,8 Highline

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #24 : 11 Kasım 2010, 17:24:16 »
Benzin 1000 km'de 8 litre yakıyorsa LPG'de bu 10 litreye kadar çıkabiliyor. Bunuda hesap etmek lazım. Benim sportline da otomatik şehir içi LPG'de 200-250 arasındayım. Şehir içi kullanımda bu değerlerin ne aldına nede üzerine çıktım. Şimdi otomatik vites ile alakalı olarak; arabayı bilinçli kullanmak lazım.. Gaz pedalını daha kontrollü kullanmanı öneririm, gereksiz yere gaza basma mesela sonuçta otomatik vitesde şehir içi aktarmada % 5 kayıp yakıtta ise %10 kayıp yaşarsın bunuda hesaplamak lazım. Ama LPG'de 45 kuruş gerçekten çok fazla? yani enjeksiyonları yeni taktım ateşleme sistemi elemanlarını değiştirdim diyorsun başka ne gibi şeyler olabilir acaba araştırmak lazım.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı htmetin

  • İleti: 5486
  • Hasan Tekin METİN
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Mk4
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #25 : 11 Kasım 2010, 17:25:59 »
bu arabam ve eski arabam lpg li idi tek nokta enjeksikyonlu araçlarda motorun ısısını
biraz yükseltip ( en za 40 derece ) lpg ye alırsan daha az  yakıt tüketeceğine eminim
benim tahminim arabanızda bir ayarsızlık var bununda yolu bu bu motorda lpg takılmış
bir araçla mukayese edilmesi

evet. LPG takılmış aynı araçla kıyaslamanı öneririm. otomatiği ile tabi:)
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı baki çelik

  • İleti: 759
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #26 : 11 Kasım 2010, 18:53:44 »
ben aracımı alalı beri 2-3 ay oldu daha 1000 km yapmışım :) o nedenle kafam rahat ne yakarsa yaksın valla hiç umrumda değil LPG'li aldım bide ne olur ne olmaz diye  :D  ;D aklıma ediyim bidahakine motorunda turbosu felan ne varsa ondan alıcam kafamda Audi A4 1.8 Turbo var 2002 felan seneye inşallah  :halazn:

Çevrimdışı teatrocu

  • İleti: 89
    • Profili Görüntüle
Ynt: Oksijen Sensörü sorunu...
« Yanıtla #27 : 11 Kasım 2010, 21:52:17 »
memlekette toplasan 10 tane yok.onlarda ya dizel yada sportline.Benimkinin aynısından görsem zaten durdururkarşılaştırırım.Ama böyle bir şansım yok.O yüzden buradayım zaten.Adam damdan düşmüş doktor doktor diye bağırmışlar.Doktoru boşverin bana damdan düşen birini getirin demiş.Bizede işte o damdan düşen lazım gardaş...