s.a arkadaşlar dün cenaze dolayısıyla arkadaşın köyüne gitmem gerekiyordu. Bayır yukarı 150km/h ile meganı geçtim 'pufff' diye bir ses geldi. Ne oluyo dememe kalmadan direksiyon sertleşti , hararet yükseldi ikaz lambası yandı. Hemen sağa çektim kaputu açtım devirdaim kayışı kopmuş , gerdirme kayışının arasına sıkışmış. Hemen yol yardımı aradım yarım saat içinde çekici geldi yetkili servise götürdük hararet yapınca kıllandım siboplarda , silindir üst kapakta sıkıntı oldu mu acaba diye.Allahtan oralarda sıkıntı yok. Kayış öyle bir yere sıkışmış ki radyatöre kadar söktüler . Bağırsakları falan dışarda hep açılmışken trigeride değiştirdim komple set olarak satılıyormuş zaten .Arabayı aldım çıt yok ertesi sabah çalıştırdığımda motordan ses geliyordu. Sanki birşey sürtüyo gibi , yaptırdığım yere götürdüm motor egzantrik ve krank kasnağı değişecek dediler. Maliyet ne olur dedim 650 tl dediler.Kalsın dedim . Kayseride tanınmış başka bir vw servise gittim böyle böyle bir sıkıntım var usta direk krank kasnağı eğilmiş dedi.Yap usta dedim 200 lira işçilik dahil hallettik. Araçta değisenler :
1-) Triger seti (komple)
2-) Devirdaim Kayışı (Contitech marka)
3-) Rulmanlar ve Gergiler
4-)Krank Kasnağı
Toplam maliyet=850 tl işçilik dahil