Gönderen Konu: MK1 Cabrio  (Okunma sayısı 17463 defa)

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #14 : 15 Mayıs 2007, 16:37:49 »
Evt güzel bir çalışma ama ben FİBER sisteme EMEK lafını kabul etmiyorum....   Yiyiyosa Saçtan yapsınlar onu.... Sandalmı bu her yıl bakıma alıncak kaporta aksamı.. :D  Madem böle bişey yapıyosun Modeli ve markayı bozuyosun şasesine ve mekanik aksama kadar kendin yap Amerikan copper gibi ki başkalarının sırtından para kazanma..
« Son Düzenleme: 06 Temmuz 2007, 12:02:07 Gönderen: warlock »

Logged

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #15 : 15 Mayıs 2007, 16:39:47 »
2Ton olur O araba her yılda motor yer ozaman saçtan olursa. Bu işlerin uygulaması tabiki fiber olmalı .
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #16 : 15 Mayıs 2007, 16:43:05 »
Yok artık sende selçuk nasıl 2 ton olcak.. 2mm saç ile kaportası yapılcak aracın esas bukadar Fiber daha çok ağırlık yapıyor... Dolgu madde boşluk yokki..

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #17 : 15 Mayıs 2007, 16:51:17 »
yapılmışı var çok iyi biliyorum. Senin o dediklerin sadece saçla olmuyor kaynağın bile ne kadar fark ettirdiğini tahmin edemezsin. Polyester zımpara ile çok kolay şekil alabilir ama sacı boyaya hazırlamak için kaç kutu çelik mağcun yiyeceğini tahmin et. . Bu arabadan daha ufak çalışma yapıldı 1870 kg oldu mk1 hemde bu kadar abartı değil. Hee şu var aliminyum dan yapanda var. Bu işler biliyosun okadar kolay değil saçla.Cakacı intihar eder yap bunu desen :D
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #18 : 15 Mayıs 2007, 16:52:17 »
Hatta benim sattığım bi mk1 var Kemal arkadaşımıza o saçtan yaptı ki abartı değil yaptıkları merak ediyorum kaç kg oldu o araba gerçi.
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #19 : 15 Mayıs 2007, 16:59:06 »
Peki Fiber ne kadar sağlıklı etrafımızda hep görüyoruz hiç kaza yapmasa bile 1 yıl içinde deformasyona uğruyorlar... Yollarımız sağolsun vibrasyondan çok çabuk yıpranıyor FİBER sistemler... Aliminyum alaşımı olabilir ama onunda maliyeti yüksek olacaktır...   Macunlama FİBERDE de bildiğim kadarı ile baya bi kullanılıyor...  Yukardaki caby ninde bukadar FIBER sistem ve VR6 dan sonra 1,5 ton çekiceği kesin ama ...

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #20 : 15 Mayıs 2007, 17:02:59 »
Bu adamlar öyle prof yapıyoki o işlemleri kullandıkları malzeme vs dehşet ötesi şeyler. Bunlara hiç bir şey olmaz inan bana saç gibide sağlamdır. TR dede var fakat herşey parada biter. Bu adam zaten orj kitin üzerinde oynamış . Çokta önemli değil bunlar görmek güzel bence böyle çalışmaları fikir sahibi olunabiliyo.
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #21 : 15 Mayıs 2007, 17:27:04 »
Ah bu para sorunları tr de bi ayarlansa herşey orantısız nerde bu devlet nerde bu millet... Askari ücret daha 400 YTL...

  Ya bursada bi VW ci var çıkmacı Kendini VW delisi ilan etmiş ne ararsan var ama vicdan yok acayip paralar çekiyor...

Çevrimdışı kmnst

  • İleti: 42
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #22 : 15 Mayıs 2007, 17:31:22 »
selçuk abi kemallerin araba 1050 kg gibi bir rakam soluyum dedim abi  8)

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #23 : 15 Mayıs 2007, 18:46:06 »
vr6 yı sökmek lazım bundan, imajı zedeleniyor :)

Çevrimdışı semihyalin

  • İleti: 306
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #24 : 15 Mayıs 2007, 19:54:00 »
arkadaslar fıber calısması sac calısmasından daha agır basar neden :

fıberı dırek kullanılmıyor o sekıllerı yapabılmek ıcın agactan veya kartondan sekıl ayarlanıyor ondan sonra fıber calısılıyor ve kac kattır o fıber calısması bılınmez.
fıber sactakı gıbı duz bır zemın olusturmaz ve yamuklu mamuklu bır  zemın olusturur ve bunuda macunla yok edılır ve macun deyıp gecme oda yuk basacak ben bir bis topladım fıber calısması yuzunden 600 KG fazlalastı agırlıgı

bunları nerden bılıyorsun dersenız ben bır BİS topladım vallahi onu toplarken kendım dagıldım hala toplanmaya calısıyorum :):):):)
VW GOLF R 32

Çevrimdışı semihyalin

  • İleti: 306
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #25 : 15 Mayıs 2007, 19:56:06 »
arabada ne yapacaksan en ıyısı sactır en azından vurma darbede yamulur ama fıber darma duman oluyor HEM arabaya HEM fıber calısması zarar goruyor yanı 2 kat zarar anlamında

teneke meneke en ıyısı odur abıcım yaww :) ustanda saglamsa bu konuda yapamayacak bırsey yoktur
VW GOLF R 32

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #26 : 16 Mayıs 2007, 13:22:49 »
Ben ne abartı teneke yaparım ne fiber . Ama size sadece şunu söyleyebilirim fiberde okadar çeşit malzeme varki teneke gibi yamulabiliyo ama atmıyo. Herneyse herkese kolay gelsin yapacaklarında :)
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: MK1 Cabrio
« Yanıtla #27 : 16 Mayıs 2007, 14:31:15 »
Sıkıştırın selçuğu bidenede tekme atmadan geçmeyin Selçuğa.. :)  Selçuk şaka yapıyorum.. Dediğin gibi Her malzemenin kalitesi ve buna bağlı olarakta ustası vardır... Ama sorun TR de hem malzeme hemde işin ehli ustası bi araya geldimi yandık.... Zaten yukarıdaki CABY çalışmasıda bitince sanırım GOLF5 GTI in 2-3 katı bir fiyata malolacaktır....