Gönderen Konu: Golf MK1 16VG60 PROJECT ( RETRO cum )  (Okunma sayısı 638513 defa)

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1316 : 28 Ekim 2010, 13:16:14 »
Yok be abi nerde :) bi elemannin makinasi satiyo iste

Bennce 18t olmali kesinlikle parca problemini asarsin boylece golf4 unde aktarmayida kullanabilirsin

Logged

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1317 : 28 Ekim 2010, 15:11:09 »
Yok be abi nerde :) bi elemannin makinasi satiyo iste

Bennce 18t olmali kesinlikle parca problemini asarsin boylece golf4 unde aktarmayida kullanabilirsin

ya alper işte o işlere bakıyorum G60 çok iyi gerçekten yani 250 ps bi g60 300 320 arası 16vt yu geçiyor. 1.8t ye gelince 150 lik makineyi alınca 300 ps için en az 3000 lira falan para gidecek bunları hesaplayarak iş yapıyorum açıkçası . Şuan g60 ve turbo parçalarının hepsini temin edebiliyorum 2 side arkadaşlarımda . Bu arada sana kit falan bişiler lazımsa hesaplı getirtebiliriz almanyadan. durum bu şekilde işte.
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı burak.akın

  • İleti: 1228
  • GOLF 1 GLD
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1318 : 28 Ekim 2010, 18:31:37 »
ya alper işte o işlere bakıyorum G60 çok iyi gerçekten yani 250 ps bi g60 300 320 arası 16vt yu geçiyor. 1.8t ye gelince 150 lik makineyi alınca 300 ps için en az 3000 lira falan para gidecek bunları hesaplayarak iş yapıyorum açıkçası . Şuan g60 ve turbo parçalarının hepsini temin edebiliyorum 2 side arkadaşlarımda . Bu arada sana kit falan bişiler lazımsa hesaplı getirtebiliriz almanyadan. durum bu şekilde işte.

vay arkadaşş :) 300 320 hp diosunuz biz kendimizi 60 70 hp le avutalım :D ;D 300 hp nası bişi nası gidio acaba 300 hp lik dizel varmı ? :)
« Son Düzenleme: 28 Ekim 2010, 18:35:09 Gönderen: burak.akın »

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1319 : 28 Ekim 2010, 19:30:31 »
tabi maliyette önemli abi ama 1.8t yi hiç beklemeden toplarsın parça anlamında diğer makinalarda yurtdışına bağlısın..şuan bişi ihtiyacım yok abi yazılımda sıkıntı yaşıyorum bir karar veremedim halen değişkenim.bir yürüyelimde bakalım hayırlısıyla

Çevrimdışı car wolf

  • İleti: 2812
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1320 : 28 Ekim 2010, 20:02:43 »
1.8 T agu motora gt30 turbo yu takıcan daha güzel güç alırsın ama şehit içi normal kullanıma pek gelmez gt30 da sürekli sıkıcan aga boş durmucaksın  8)  ::) bence 1.8 T yap selçuk abi gt28 turbo chip manifolt vs. ile güzel sonuçlar alırsın,  bu arada  G60 olayı 1.8 T agu ya olmazmı  ???
My Cars Audi & Vw Germany Style

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1321 : 28 Ekim 2010, 22:05:26 »
belkı lazım olur cok guzel calısmalar var ama elınızde sozluk olsun  >:D >:D
Search Results - VWWatercooled Australia
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1322 : 29 Ekim 2010, 00:39:16 »
tabi maliyette önemli abi ama 1.8t yi hiç beklemeden toplarsın parça anlamında diğer makinalarda yurtdışına bağlısın..şuan bişi ihtiyacım yok abi yazılımda sıkıntı yaşıyorum bir karar veremedim halen değişkenim.bir yürüyelimde bakalım hayırlısıyla

Evet haklısın ama yurtdışından başka seçeneğimiz yok açıkçası sana şöyle söyliyim burdaki yazılımcılar tam apaçi bazı arkadaşlar var yaparım diyen yada yapan onlarıda biliyorum ama burnundan kıl aldırmıyolar almanyada benim arkadaşın çalıştığı yazılımcılar almanyadaki belki 2 . yada 3. büyük firma PPH motoring duymuşsundur makine ne olursa olsun mesela 16v turboda ecuyu yolluyosun sen specleri veriyosun onlar enj sana satıyolar ve yazılımı yapıyolar çünkü enj kendileri makinede deneyip yaptıkları için onu veriyolar yada numarasını alırsın gibi. şuan bi örnek 1.8 16v 328 ps arada makineye göre 5 6 ps oynuyor bu 2.0 olunca 350 leri görüyoruz. Bakalım kısmet diyelim . 1.8t en doğrusu açıkçası 600 lerde falan bi güç düşünsem başka bir makineye bakmazdım zaten . 20v kapak sanat eseri normalde 16v lerde 3 er yağ kanalı var 20 v de 6  tane. . Allah kolaylık versin . ama çok güzel bir proje ile ilgileniyosun . Çok zevk alacaksın .
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1323 : 29 Ekim 2010, 00:41:39 »
1.8 T agu motora gt30 turbo yu takıcan daha güzel güç alırsın ama şehit içi normal kullanıma pek gelmez gt30 da sürekli sıkıcan aga boş durmucaksın  8)  ::) bence 1.8 T yap selçuk abi gt28 turbo chip manifolt vs. ile güzel sonuçlar alırsın,  bu arada  G60 olayı 1.8 T agu ya olmazmı  ???

1.8t için çok seçenek var ama bu uygulamalar öyle taksan yapsanla olmuyor işte. Çok ince ayrıntılar var K03 ü çıkar GT30 tak malesf olmuyor Air Flow EGT vs çok değişiyor yazılım çok önemli intercooler çok önemli baskı balata vs çok şeyler var civatalara kadar bazı detaylar çok önemli. Bu işler hiç kolay değil ... İşi kitabına göre yaparsak en sorunsuzu olur .
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1324 : 29 Ekim 2010, 00:44:04 »
Abi custom turbolu araçlarda log almadan yaptım oldu map e karşıyım,ojinal arabada eywallahta..benim arabada yemez..illaki soft tune gerekir üzerine.Bakalım..
20V çokta sanat eseri değil abi ya... 3 tane intake kullandılar yıllarca bak vazgeçildi beklenen verimi alamadı vag bu setupdan.yoksa tfsi lar öyle gelirdi eminim.

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1325 : 29 Ekim 2010, 13:58:24 »
Abi custom turbolu araçlarda log almadan yaptım oldu map e karşıyım,ojinal arabada eywallahta..benim arabada yemez..illaki soft tune gerekir üzerine.Bakalım..
20V çokta sanat eseri değil abi ya... 3 tane intake kullandılar yıllarca bak vazgeçildi beklenen verimi alamadı vag bu setupdan.yoksa tfsi lar öyle gelirdi eminim.

vallahi kapak block ellemeden selestte 758 ps alınmış bir makine yazılım vs enj . ne kullanmışlar bilmiyorum ama makinenin dayanıklılığı verimi çok testlerle kanıtlanmış . Bana bize okadar belki fazla güçler ve burda yapılan o güçler çok randımanlı olmaz eminim.  Özellikle 16v makinelerdeki kollar 500 600 ps e kadar dayanan kollar zamanında S2 ile aynı kalitede üretilmiş nerdeyse.  16v makinede çok sağlam bir makinedir gerçi. TFSI larda eski dizeli benzinli olarak düşünelim pompayı aç dizel iyi yürüsün kıs kötü gitsin aynı şey ondada var . Her neyse çok extrem güçler istemiyorsak bu makineler bize yeterde artar bile. Sende baktın olmuyor çakarsın R32 makineyi turbo murbo 800 ps . :) Ama yine söylüyorum TR de çok zor bu işlemler.
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1326 : 29 Ekim 2010, 15:59:22 »
1.8t için çok seçenek var ama bu uygulamalar öyle taksan yapsanla olmuyor işte. Çok ince ayrıntılar var K03 ü çıkar GT30 tak malesf olmuyor Air Flow EGT vs çok değişiyor yazılım çok önemli intercooler çok önemli baskı balata vs çok şeyler var civatalara kadar bazı detaylar çok önemli. Bu işler hiç kolay değil ... İşi kitabına göre yaparsak en sorunsuzu olur .

E tabi abi aynı şeylerle bende uğraşıyorum.diğer makinayı yapılca ugraşmıyacğaınımı sanıyorsun onu anlamadım :)

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1327 : 29 Ekim 2010, 16:09:11 »
E tabi abi aynı şeylerle bende uğraşıyorum.diğer makinayı yapılca ugraşmıyacğaınımı sanıyorsun onu anlamadım :)

yok onla daha çok uğraşırsın zaten . :)
  ;)
Volkswagen Motorsport

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1328 : 29 Ekim 2010, 18:08:57 »
hahaha ii bakalım

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Golf GTI MK1 PROJECT ( RETRO cum )
« Yanıtla #1329 : 29 Ekim 2010, 18:39:14 »
 Bana 2,0 16v ABF ve bir turbo daha mantıklı geliyor. Stock sistemdende fazla uzaklaşmadan 250+ PS 350+Nm üretebiliyor çok rahat. Sanırım mk1 kasa için en ekonomik olabilecek bir sistem..
« Son Düzenleme: 29 Ekim 2010, 18:39:44 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"