Gönderen Konu: yeni motor  (Okunma sayısı 7761 defa)

Çevrimdışı filizbilgisayar2006

  • İleti: 170
  • Mk1 e Selam Dolaşmaya Devam
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeni motor
« Yanıtla #14 : 31 Mayıs 2009, 15:15:01 »
imkanın varsa 1,6 dizel motor bulmaya çalış yakıttan kendini amorti edersin 6 ayda haberin olsun 1,6 olsun dizel olsun benim olsun bastınmıda altından uçak gibi gitsin unutma 1,6 dizel motorla  gti ler aynı bloğu kulanıyormuş erşan abi dedi haberin olsun

Logged

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: yeni motor
« Yanıtla #15 : 31 Mayıs 2009, 22:27:52 »
imkanın varsa 1,6 dizel motor bulmaya çalış yakıttan kendini amorti edersin 6 ayda haberin olsun 1,6 olsun dizel olsun benim olsun bastınmıda altından uçak gibi gitsin unutma 1,6 dizel motorla  gti ler aynı bloğu kulanıyormuş erşan abi dedi haberin olsun

 Arkadaşın durumu farklı ondaki benzinli araç Dizele dönüşüm yapamıyor maalesef... Swap olayı bizim otomobil sanayimizin satışlarını çok etkilemesinden dolayı devlete baskılarla sona erdirildi..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mustix

  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeni motor
« Yanıtla #16 : 31 Mayıs 2009, 22:38:56 »
erşan bey şanzumanı 5 ileri yapsam performasta bir değişiklik olurmu acaba

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: yeni motor
« Yanıtla #17 : 31 Mayıs 2009, 22:46:14 »
Performans hemen hemen aynı kalır... 5 ilerideki farklar 4 ile hemen hemen yok gibidir, 1. dişli oranları aynıdır 2-3 daha seri kalır 4. dişli zaten son sürati yakalamak için oranları nerdeyse aynıdır işte burda son noktayı 5. dişli koyuyor oda aracın uzun yolda daha az devirle kullanılmasını sağlıyor... Onun dışında fazla birşey beklme..

 Bu karşılaştırdığım standart senin aracına uygun şanzımanlar için geçerli... Farklı motorların şanzımanları uyum sağlamaz mesala GTI şanzımanı direkt alıp takamassın 1,1 ve 1,3 motora, bunun nedenide ilk olarak sizin motorların öne yatık konumu yüzünden Vites kolunun şanzıman ile birleştiği noktanın çok farklı olması... Sizde Tek bir mil şanzımana alttan girer 1,5 ve üstü motorlarda, motor geri doğru konumludur ve şanzımana vitesten gelen mil 2 ara çubuk ile ayrılarak üst kısımdan girer.. 

 Takmanın yolları yokmudur derseniz yapılmayacak diye bir iş yok ama baya zahmetli olur VOLAN, baskı balata bile değişmesi gerekir..
« Son Düzenleme: 31 Mayıs 2009, 22:54:03 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mustix

  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: yeni motor
« Yanıtla #18 : 01 Haziran 2009, 20:49:01 »
peki gti şanzuman takarsam fark olurmu birde 1.6 motor takabilirmiyim sakıncası varmı

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: yeni motor
« Yanıtla #19 : 01 Haziran 2009, 21:26:06 »
 Paraya bakar herşey, istersen sıfır motorda atarsın... GTI motor takman için komple baştan bir işe girmen gerekir. İlk önce motor kulaklarının GTI motora göre yerlerini yaptıracaksın... Sonra Yakıt sistemini Enjeksiyona göre düzenliyeceksin. En sonda elektrik aksamını GTI motora göre değiştirceksin...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"