Gönderen Konu: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor  (Okunma sayısı 164666 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #476 : 19 Mayıs 2011, 20:37:34 »
Allah kurtarsın :)
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Logged

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #477 : 19 Mayıs 2011, 20:57:36 »
Lastiklerim geniş taban,arka fren merkezi arızalı, arka rot ayarı bozuk olduğu için lastiklerin içini hep yemiş, zeminde hem ıslak hemde kaygan olunca mecburen bi siftah çektik.
Şu araba bana bu kadar masrafı çıkarmasaydı 2 ay sonra bunun yanına dizel mk2 golf çekmiştim  ::)

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı STAK67

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 4836
  • Hasan Ali
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf 1 Cabriolet
  • Şehir: Ankara
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #478 : 19 Mayıs 2011, 21:02:10 »
Lastiklerim geniş taban,arka fren merkezi arızalı, arka rot ayarı bozuk olduğu için lastiklerin içini hep yemiş, zeminde hem ıslak hemde kaygan olunca mecburen bi siftah çektik.
Şu araba bana bu kadar masrafı çıkarmasaydı 2 ay sonra bunun yanına dizel mk2 golf çekmiştim  ::)

lazım lazım her eve lazım bi dizel  ::)

Çevrimdışı quattro

  • İleti: 34
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #479 : 17 Mayıs 2012, 00:08:16 »
Selam forumun yeni bir üyesi olarak bende bazı arkadaşlar gibi yaşadığım sorunlarımı paylaşıp sizlerinde bilgisi ve tecrübesinden yararlanmak istemekteyim.konu hakkında burada baya bir bilgi ve paylaşım olduğu için yeni konu açıp kirletmeyim dedim ama eski konuyu hortlatmış olacağım bende 2.el olarak aldığım araçtan genel olarak memnunum araç lpg ile uyumlu ve ilk çalıştırmada bazen biraz geç marş alma durumu olmasa birde tamamen sıkıntısız diyebilirim fakat benzine aldığım zaman rölanti yok gaz vermek gerekiyor benzinde direk genelde çalışmıyor ama benzinde stop edip arkasından tekrar marşa basarsam gaz bile vermeden çalışıyor ama sonrası hemen gaz vermek gerekiyor ilk zamanlar nerede ise her devirde sallantılı çalışıyordu bir enjektör temizleyici koydum depoya 10-15km yol yaptım 2000-5000devir arası normal ama 2000 devir altında yine sallantılı bir çalışma hakim arada düzelir gibide oluyor ve bazen anlık rölantide de motor titireşimlide olsa duruyor.(titreşim derken sanki benzinde pislik gelirde silkeler ya öyle) ve araç benzinde 5000devire gelince silkelenip sanki devir kesici varmış gibi tepki veriyor.(her viteste aynı)lpg ise araca boğaz kelebeğinin önüne mikser takılarak emme manifolduna bağlı.durum bundan ibaret ilgilenen zamanını ayıran arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #480 : 17 Mayıs 2012, 10:37:33 »
Araç modelin ve üzerindeki motor nedir.. 5 silindir 8V mi yoksa daha yüksek silindir ve hacimlimi..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı chemisamet

  • İleti: 932
  • DAS AUTO
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2000 Bora 1.6 SR
  • Şehir: İstanbul
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #481 : 17 Mayıs 2012, 10:44:38 »
bu konuyu daha once bastan sona okkumustum yenı bılgıler gelıyor hadı bakalım...
her zamankı gıbı doktor gelmıs
super super :tamamdir :tamamdir :tamamdir

Çevrimdışı quattro

  • İleti: 34
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #482 : 17 Mayıs 2012, 16:34:37 »
araç 1987 model audi 100 cs quattro " KU " tip motor olması lazım ku larda 5 silindir k-jetronic 2.2 diye biliyorum.2226cc diye geçiyordu ruhsattada yanılmıyorsam.bu arada özel mesaj atan arkadaşlar özelden cevap yada mesaj atamıyorum sanırım yeni üye olduğum için kusura bakmayın buradan cevap yazarım artık.

Çevrimdışı quattro

  • İleti: 34
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #483 : 17 Mayıs 2012, 20:39:36 »
 benim motor değil ama bu tip görüntü :) yanlız bu araçta lpg yok.
« Son Düzenleme: 17 Mayıs 2012, 20:40:21 Gönderen: quattro »

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #484 : 17 Mayıs 2012, 20:49:51 »
Aynı motora sahip 82 Audi 200 Turbo muz vardı.  KE-Jetronik sistem de arıza bulmak samanlıkta iğne aramaya benzer (ustası olmadığı için)

 Aracında LPG olduğu için sistemin hava almasını engelleyici tıkamalar yada kesiciler uygulanmıştır bu yüzden aracının benzinde düzenli çalışmaması doğal birde buna uzun süre LPG ile kullanımda eklenince ekipmanlardan benzin akışı olmadığı için tıkanma ve yıpranma meydana gelmiştir...  K-Jet sistemde benzin akışı uzun süre olmassa başta mengen içindeki oring ve diyaframlarda çatlama oluşması olası ve bununla birlikte pompa ve basınç regulatörü arızaları oluşmakta..  Bu sistemden anlıyan bir ustanın güzelce ekipmanları eleden geçirmesi gerek ama bu işler meşakkatli ve uzun süreli olucaktır o yüzden hedefin LPG ile ekonomik kullanım ise ve şuan LPG sisteminde herhangi bir sıkıntın yok ise böyle kalması..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı quattro

  • İleti: 34
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #485 : 17 Mayıs 2012, 21:36:42 »
ilginiz için çok teşekkür ederim.asıl nedenim ben çalışmayan bir aksamın olmasını istemem ve olurda lpg biter yada bir sorun olursa benzinde en azından benzinliğe kadar gidebilmekti KE-jetronic değil sanırım K-jetronik bu araç.hava filtresinin olduğu kutunun devamı olan dağıtıcının üzerine giren bir boru vardı çıkık onu yerine takmaya çalıştım ama bir değişme olmadı ne lpg de ne benzinde bir ustaya sordugumda olsun o önemli değil lpg nin hava alması için demişti. :o benim bir tespidim şu oldu radyotör hortumunun motora girdiği yerde bir boşta soket var ama borunun motor blogu ile arasında bir metal parça var ve bir üsten bir alltan kablolu papuç giriyor.(orjinal bir bağlantı)ama diğer soket boşta

Çevrimdışı quattro

  • İleti: 34
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor
« Yanıtla #486 : 21 Mayıs 2012, 06:30:47 »
Arkadaşlar kendi aracımın resimlerinide çektim resimin birinde o belirttiğim kablolu papuç ve boşta duran sokette var.konuya hakim olan arkadaşların bir göz atıp yorum yapmalarını rica ederim.