hoşgeldiniz, keyifli forumlar
1.gti 320d yi ortadan 3e böler o konuda sıkıntı olmasın, hem polo daha hafif, hem benzinli olduğu için üst devirlere çıkabilecektir.320d kullandım ama gti kullanmadım ama tahminim o yönde.
2.araç bence küçük falan değil, ailecek binilecek bir araç olmayabilir belki ama araca uno, smart muamelesi de yapmamak lazım.dezavantaj yaratmayacak kadar küçük, ama avantaj yaratacak kadar da küçük
3.daha önce de tartışıldı 15 jant daha mı iyi olur diye, 17 inç safkan orjinal gti jantından bahsediyoruz, ağırlık olarak çoğu oem 15 liklerden daha hafiftir, kaldı ki gti araçta 15 olması yol tutuş olsun, görüntü olsun, fren disklerini sığdırma olsun sıkıntı olur.
4. Cuprayı beğendiyseniz alın, düne kadar seat kullanıcısydım, malzeme kalitesi açısından hiç bir fark yok.GTI ve Cupra arasındaki donanım farkını bilemem ama seat vw ne nazaran donanım konusunda daha bonkör.
5.Performans konusuna gelince 184 hp lik bmw ye performansı açısından göz kırpabiliyorsanız 180 hp gti nasıl size yetmedi onu çözmeye çalışıyorum, net bir şey söyleyemeyeceğim o açıdan.Ama araçlar yeni, yazılım için bir süre beklemenizi tavsiye ederim, bu araçlara uygulanan mevcut yazılımların henüz oturamayacağı kanaatindeyim aracınız deneme tahtası olmasın.Aşırı beslemeli araçlarda eksoz modifiyesi atmosferikten daha fazla güç verir, maliyet sıkıntı değilse manifolddan itibaren komple eisenmann yapılır çok da temiz güç alınır.Ama sanayideki eksozcuya veriliğ de gti eksoz sisteminden daha iyi bir eksoz sistemi ortaya çıkaracak eksozcu en azından ben tanımıyorum.İstanbulda iskender usta diyorlar yaptıran daha iyi bilir.
6.Kronik hatasını şuanda net kimse kestiremez kronik olması için biraz zaman geçmesi lazım, ama dsg 7 ileri sistemin özellikle yüksek hp li versiyonlarda vermiş olduğu mekatronik arızası dillerde.
Sondan başa gittim benimkisi biraz ters oldu idare edin