Gönderen Konu: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik  (Okunma sayısı 11948 defa)

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« : 21 Eylül 2012, 15:00:31 »
Arkadaşlar yeni golf aldım aracın yakıt tüketimi sorunları özelliklerini öğrenebilirmiyim  acillll    :tamamdir :tamamdir :tamamdir

Logged

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #1 : 21 Eylül 2012, 22:08:54 »
hayırlı olsun.aracınız 1.6 lt 8V 102 ps motor.elektrikli boğaz kelebeği mevcut.yerinizde olsam Cruise Control takmayı ihmal etmezdim.uzun yolda büyük rahatlık :) .otomatik olması güzel tabi ama 4 ileri olması büyük handikap.yakıt tüketiminin günümüz türkiyesindeki fiyatlarla az olmasını beklemeyiniz.yerinizde olsam LPG sistemi yoksa hemen gider bir LPG sistemi taktırırdım.Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #2 : 22 Eylül 2012, 00:10:35 »
sağol kardeşim lpg düşünmüyorum (canlı bomba) evet 8v olması üzücü ama bi yandanda iyi kalkışta iyi olabiliyormuş bide 4 ileri niye oluyo onu anlamıyorum >:(

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #3 : 22 Eylül 2012, 15:04:17 »
günümüz LPG sistemleri oldukça güvenli.kendiniz de araştırıp öğrenebilirsiniz.güvenlik valfi sayesinde herhangi bir darbe sonrası depodan lpg çıkışı olmuyor.kaldı ki LPG tankları 4 milimetrelik sacdan imal ediliyor.yırtılması-delinmesi neredeyse imkansız.ayrıca depoların güvenlik boşluğu mevcut.örneğin 43 litrelik bir lpg tankı 38-39 lt den fazla lpg alamaz.güvenlik boşluğu bırakılıyor ki herhangi bir genleşme veya darbede sıkışma yaratarak tehlike oluşturmasın.
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı ogretmen_ankara

  • İleti: 948
  • 2001 Golf Comfortline Red
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #4 : 23 Eylül 2012, 12:01:35 »
ALINTIDIR...

LPG renksiz, kokusuz, yanıcı ve parlayıcı özelliğe sahiptir. Gaz kaçaklarının anlaşılabilmesi için LPG merkaptanlar ile sonradan kokulandırılır. Bu sayede gaz kaçakları hemen tespit edilebilir.
 
Otogaz araç depoları karbon çelikten yapılmıştır, bu nedenle benzin ve diğer yakıt tanklarına göre 20 kat daha dayanıklıdır.

Günümüzde otogaz tankları özel bir yapıya sahiptir. Likit doluluk oranı % 80'e ulaştığında sistem otomatik olarak kapanır ve böylece sıcaklık değişikliklerinden kaynaklanabilecek muhtemel bir gaz sızıntısı önlenmiş olur.

Doğru montaj yapılması halinde LPG benzinden daha güvenlidir. LPG çarpma tahribat deneylerinden geçmiş, giriş kilitleme ve aşırı sıcaklık kontrol valflı basınçlı dökme çelik depolarda muhafaza edilmektedir.Tankların üzerine bağlanan multivalf (çoklu şamandıra) tanktaki sıvı LPG seviyesini ve LPG giriş-çıkışlarını kontrol eden çoklu kontrol ünitesinin yanı sıra yeni uygulamalarda ilave bir valf daha konulmuştur. Multivalf üzerinde tanka giren ve çıkan gazın iletim hatlarını açıp kapatmak için bir adet el ile kumanda edilen vana mevcuttur. Bu vanalar bakım, kaza ve yangın anında LPG giriş ve çıkışını kapatmaya yarar. Multivalf üzerinde yer alan aşırı akış vanasına ilaveten yeni uygulama ile gelen bobinli valf sayesinde araca arkadan çarpma ve iletim borularının kopma ya da kırılması halinde her iki valf birden devreye girerek sistemi otomatik olarak kilitler.

Bundan sonra tanktan gaz çıkışı tamamen kesilir. Oto gazlar için kullanılan yakıt tankları normal yakıt tanklarına oranla darbe ve yüksek ısıya karşı çok daha dayanıklı özel saclardan imal edilmektedir. Otomatik gaz kesiciler sayesinde hiçbir sızıntıya sebebiyet vermez. Normal gaz basıncının(15 bar), dokuz katı basınca dayanıklı (105 bar) üretimi yapıldığı için güvenli ve emniyetlidir. Oto gaz tankları üretim aşamasından sonra kaynak yerlerinin röntgeni çekilir ve testlere tabi tutulur. Fabrikadan çıkmadan önce 30 bar ile 105 bar arasında patlama, açılma ve yarılma testlerinden geçirilerek, tüketiciye bayiler ve montajcılar aracılığıyla ulaştırılır.
« Son Düzenleme: 23 Eylül 2012, 12:02:19 Gönderen: ogretmen_ankara »

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #5 : 23 Eylül 2012, 13:38:34 »
valla bilmem ama arkadan biri gömdümü hele bide simit tüpse hava uçarsın  :D :D :D

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #6 : 23 Eylül 2012, 13:57:33 »
valla bilmem ama arkadan biri gömdümü hele bide simit tüpse hava uçarsın  :D :D :D
   
    benzin deposundan daha güvenlidir
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #7 : 23 Eylül 2012, 15:31:38 »
Herkeşin kendi düşüncesi  ;) ;)

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #9 : 23 Eylül 2012, 16:35:26 »
lpg nin bi zararıda motorun çekiş ve ömrünüde bitiriyor (kim bilir daha ne zararı var)  ??? ??? ???

Çevrimdışı ilGhiNC

  • İleti: 561
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2009 Golf6 1.6 Trendline - Grafit Mavi --- 2015 Seat Leon 1.2 TSI Style Emocion Kırmızı Sunroof
  • Şehir: İstanbul
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #10 : 23 Eylül 2012, 16:52:20 »
motorun çekişini etkilemesi sorunu büyük oranda ortadan kalktı.sizin bahsettiğiniz çkiş düşüşü eskiden şahinlere vs taktıkları eski sistemlerde mevcuttu.şu anki sıralı sistemlerde böyle bir sorun yok.
gelelim motor ömrüne.ne yaparsanız yapın (motoru susuz aşırı hararet veya yağsız vs kullanmadığınız sürece) bir golfün motorunu 300.000 km den aşağı öldüremezsiniz.o zamana kadar da aracı çoktan satmış olursunuz.zaten benzin-lpg tüketimi arasındaki farkla 2-3 kez motor yaptırılabilir.bunların hesapları çokça kez yapıldı.forumu araştırırsanız bu bahsettiğim bilgilerin matematiksel hesaplamalarını da bulabilirsiniz.
CRAFTER TDI 163 ps

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #11 : 23 Eylül 2012, 18:18:22 »
bi pes etmediniz lpg den  ;D ;D >:( >:(

Çevrimdışı FC07

  • İleti: 70
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #12 : 23 Eylül 2012, 20:10:47 »
hayırlı olsun bende lpg ye karşıydım, bendede 99 1.6 8v comf. otomatik var.
bir süre sonra artık dayanamaz oldum bu hafta atiker safe fast sistem lpg taktırdım çok memnunum çekişinde kalkışında hiç bi değişiklik yok sadece klimayı açınca az da olsa bi yıgdırma yapıyor o da olacak artık :D
aklın yolu bir  ;)

Çevrimdışı Ahmetsyn41

  • İleti: 21
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2002 Golf Mk IV Comfortline Otomatik
« Yanıtla #13 : 23 Eylül 2012, 20:40:59 »
sağol da ben ondan değil orjinal liği bozuluyo sonuçta anladın 100 krş az yakçak diye taktırmam     :)