Gönderen Konu: K-Jetronic Sistemim yavaş yavaş imana geliyor  (Okunma sayısı 164293 defa)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #56 : 04 Kasım 2010, 18:14:37 »
stop edıyo abı devır duramıyo bı yerde

 Benzin basıncını kontol etmeniz gerek başta. Benzin pompan arızalı yada yanlış olabilir yada benzin borularında hava alan yada tıkalı bir nokta olabilir.
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2010, 18:14:56 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Logged

Çevrimdışı barkit

  • İleti: 354
  • Hayat yaptığınız seçimlerdir...
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #57 : 04 Kasım 2010, 18:14:41 »
usta ıle motor cok sıcakken ayar yaptık galıba hatamız orda oldu,termostat actı fan devreye gırdı,hararet 110 lardaydı rolantıde de devır 1000 lerdeydı oda bu devır yuksek dedı ve dusurdu ama sımdıde dedıgım gıbı stop edıyo
parmak bassam olmaz mı!

Çevrimdışı barkit

  • İleti: 354
  • Hayat yaptığınız seçimlerdir...
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #58 : 04 Kasım 2010, 18:17:31 »
benzın pompası degıstı,yanmıstı eskısı  :) bende bmw lerın benzın pompasından aldım bulamadım aynısından,cıkmacı ıle baktık degerlerı yakın sorun olcagını zannetmıom demıstı,kesıklık degıstırmeden oncede yapıodu ,ama  artık yapmıo da sogukken sorun yapıo işte
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2010, 18:18:13 Gönderen: barkit »
parmak bassam olmaz mı!

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #59 : 04 Kasım 2010, 18:19:32 »
usta ıle motor cok sıcakken ayar yaptık galıba hatamız orda oldu,termostat actı fan devreye gırdı,hararet 110 lardaydı rolantıde de devır 1000 lerdeydı oda bu devır yuksek dedı ve dusurdu ama sımdıde dedıgım gıbı stop edıyo

 En büyük hatalardan birisidir motor sıcakken genel ayar yapılması.. Motor ısındığında anca sente ve avans ayarı yapılır. Bizim makinalar yüksek devir olduğu için sente ayarıda 3500-4000rpm de ayarlanmalı.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı barkit

  • İleti: 354
  • Hayat yaptığınız seçimlerdir...
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #60 : 04 Kasım 2010, 18:19:46 »
o zaman bana gene sanayı yolu gozuktu ,ustaya durumu anlatır bı cozumune bakıcaz artık.
parmak bassam olmaz mı!

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #61 : 04 Kasım 2010, 18:22:07 »
benzın pompası degıstı,yanmıstı eskısı  :) bende bmw lerın benzın pompasından aldım bulamadım aynısından,cıkmacı ıle baktık degerlerı yakın sorun olcagını zannetmıom demıstı,kesıklık degıstırmeden oncede yapıodu ,ama  artık yapmıo da sogukken sorun yapıo işte

 İşte bu pompanın uyumu önemli BMW deki kaç bar, üzerinde part number tutabilir ama onun eki vardır sonunda A-B-C-D diye gider buda basınç değerini değiştirir.   Biraz bekle sana tam part no vericem ETKA dan bakıp Orj ve oem.
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2010, 18:22:50 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı barkit

  • İleti: 354
  • Hayat yaptığınız seçimlerdir...
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #62 : 04 Kasım 2010, 18:23:03 »
En büyük hatalardan birisidir motor sıcakken genel ayar yapılması.. Motor ısındığında anca sente ve avans ayarı yapılır. Bizim makinalar yüksek devir olduğu için sente ayarıda 3500-4000rpm de ayarlanmalı.
hadı ya  aklımada gelmıstı! dayımla konustum oda demıstı 3500 4000 devırde yapılmasın dıye!?,onda 88 kadett gsi vardı onunda oleydi,hata bende sımdıye kadar nıe sormadıysam sana.tamam abı eyvallah beklıom.
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2010, 18:23:28 Gönderen: barkit »
parmak bassam olmaz mı!

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #63 : 04 Kasım 2010, 18:32:45 »
Yakıt pompanın part nosu bu  171 906 091A 1600cc 1800cc 4 Bar.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #64 : 04 Kasım 2010, 18:35:23 »
7 Bar gerekmiyo muydu bu k-jet için?

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı barkit

  • İleti: 354
  • Hayat yaptığınız seçimlerdir...
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #65 : 04 Kasım 2010, 18:37:03 »
eyvallah abı saolasın emegıne saglık,onumuzdekı hafta gıdıcem sanayıye baktırmaya , bu halıne umarım cok masraf cıkarmaz bayram oncesı.
parmak bassam olmaz mı!

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #66 : 04 Kasım 2010, 18:43:33 »
7 Bar gerekmiyo muydu bu k-jet için?

 3 ve 4 bar 7 bar ne yaff...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #67 : 04 Kasım 2010, 18:46:48 »


Uploaded with ImageShack.us
Erşan abi birde benim sorum olucak Termal müşürün görevi ne bende boşta duruyo orası ama soketi kulelerin arkasına saklanmış Karb. bi görev görmediğine göre koymuşlar kenara ama aynı soketten 2 tane var bir tanesi termal müşür ya diğer ? ben termal müşürü değilde diğerini taksam bişey olurmu bi zarar falan olur mu  :-X
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #68 : 04 Kasım 2010, 18:54:02 »
Termal müşür 5. enjektörle birlikte çalışır kulenin orda 1 değil 2 tane olacak o fişten Biri 5. enjektöre ikinci ek hava regulatörü sende emme manifoldu iptal olduğu için bu kablolar boşta duruyor. Aynı şekil temal müşürün ve hemen altında ek benzin regulatörününde fişleri olcak ön tarafta.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • İleti: 1018
  • -35 KRL 53-
    • Profili Görüntüle
Ynt: DX Motor v.b. Diğer Sorular ve Birazda Muhabbet
« Yanıtla #69 : 04 Kasım 2010, 18:54:38 »
3 ve 4 bar 7 bar ne yaff...

Ne bileyim abi. Benim arabayı bi ustaya göstermiştim. Usta da pompanın basıncı yetmiyo demişti. Ben de götürdüm pompacıya baktırmaya. O da  "bu mercedes pompası 7 bar basar, nasıl çalıştırmaz k-jeti" demişti.  :)
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2010, 18:56:01 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i