Gönderen Konu: Golf MkIV GTI 1.8T  (Okunma sayısı 387871 defa)

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #560 : 07 Ekim 2010, 16:47:11 »
VOXWHEELS Wheel Comparer 2

Bu daha da muhteşem.
Nerden buldum ben bunu ya.  :D :D :D
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Logged

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #561 : 07 Ekim 2010, 17:24:32 »
aynen...20mm tam çamurluk ağzına geliyor o yüzden 15 kafi diyorum bakalım çamurlugu arkadan gören bi foto varmı la
« Son Düzenleme: 07 Ekim 2010, 17:27:39 Gönderen: GHOST »

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #562 : 07 Ekim 2010, 19:10:01 »
Gösterecem ben sana arabayı  :D :D
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #563 : 07 Ekim 2010, 19:41:21 »
Gösterecem ben sana arabayı  :D :D

 :D :D ;D ;D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #564 : 07 Ekim 2010, 21:33:25 »



fk streetlines
5mm spacers front
17.5mm spacers rear

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #565 : 08 Ekim 2010, 11:53:02 »
17.5 anca kurtarmış :)

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #566 : 08 Ekim 2010, 13:15:23 »
Alper onu bırak da bir öğlen yemek yiyelim bari yauw  :D
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #567 : 08 Ekim 2010, 18:05:46 »
Olm kafanmi guzel cuma montaja basliom demedimmi :) ise gitmedim ben. halen jdm works deyim bostancida cok guzel ilerledik ufak bi sorun yuzunden cakildik onu cozmeye calisiyoruz

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #568 : 08 Ekim 2010, 18:57:44 »
İnşallah çözersiniz en kısa zamanda
Ben bir öğlen dedim, bu öğlen demedim ki.
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ Forge 007P and Tuning Springs SYF:33
« Yanıtla #569 : 08 Ekim 2010, 19:33:01 »
haa ben yanlış anlamışım patron, ewt yiyelim.Hatta yarın musaitsen gel jdm works e bostancdayım.hatta gelirken egzostumuda alıp gelirsen maslaktan nasıl ilaç olur anlatamam sana :)

Sorunu çözdük,ana su beslemesi olan aluminyum  boru turbonun emmesine geldi..üst kapak ile bağlantı noktasını çözüp aşağı alarak çözdük..şuana kadar tamamen bold on gidiyoruz hiç bir problem yok al tak şeklinde..ama yinede çok yorucu ugraştırıcı..Bende kasıyorum ciddi şekilde.ellerimi filan kestim manifold un kenarında eccük..

Çok önemli bir bilgi..k04-023 upgrade inde yag dönüş kısa geliyor rekor yapılmalı,su besleme dönmüyor cupra R ın su beslemesi kullanılmalı,cupra R su dönüş kullanılmalı...yag besleme bold on..


Yarın 9 da çalışmalara devam..

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade başladı...
« Yanıtla #570 : 09 Ekim 2010, 00:58:42 »
maşallah maşallah, elinize kolunuza sağlık, yalnız bi germany style aracın jdm works de işi ne onu çözemedim :P
resimde isteriz böyle yavan yavan olmuyo

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade başladı...
« Yanıtla #571 : 09 Ekim 2010, 13:37:24 »
Ahah bwm lerde var araya iteledim :) resimlri bb den cekiom ama daha aktaramadik ya

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade başladı...
« Yanıtla #572 : 09 Ekim 2010, 20:15:47 »
Resim var ya bb ile çekiyordum ar asıra baya var onları bir ara atacağoım..günün sonunda fmic i tamamen taktık,biraz zorladı 75 in dönüşümü için bir akum kaynak operasyonu gerekti..ptesi elektrik ve  turbo back krom  70mm kısmetse.. sonra piggyback ve map için yatış :=)


130hp lik tdi ların mafları 3" ama bugün takarken gördükki açıları farklı ona dikkat etmemiştim..acilinden uygun maf housing bulmam lazım, ebayden sarıcam bakalım..

Bugun tek marjta çalıştı sıkıntısız problemsiz çok şükür

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade başladı...
« Yanıtla #573 : 09 Ekim 2010, 23:03:56 »
Burdaki siyah aluminyum ezik büzük boru sıcak kalorifer suyu taşıyan borumuz..Bu bize zaman kaybettirdi ciddi şekilde çünkü eğmeye cesaret edemedik sonucda 10 yıllık bir boru içinin durumunu bilmiyoruz çatlaması yada kırılması halinde neredeyse tamamen sökmemiz gerekecekti..
Çözüm dikkatli bakıldığında üst kapağın hemen yanında bir bağlantı göreceksiniz,fotoda gözükmüyor resim çekmek mümkün değil. Ordaki bağlantı noktasını söküp boru hattını aşağı taşııyabilirsiniz.Ancak yıllardır vida soğuk sıcak gördüğü için çok dikkatli olmak gerekli.Yavaşca sakince..


Bu oem k03 yag dönüş hattumız, k04 daha yukarıda kaldığı için dolayısıyla yetişmedi..Tekrar söylemekte fayda görüyorum..K04 için cupraR dan çıkma su besleme ve dönüşlerini kullanmalı yada tekrar yaptırmalısınız..k03 ün yag beslemesi problemsiz uyuyor..Yag dönüş yoktu elimde muhtemel olsaydı oda olacaktı.



Bu standart 1.8t egzost sistemi turbo back.. 51mm çapında..fikir vermesi ve merak edenler açısından birkaç resim... berbat bi dp :)








Buda yeni yag dönüş rekorumuz,ortalama iş yoğunluğuna göre rekorcular 2-3 saat içinde teslim edebiliyor.



Buda perfect fitment fmic imiz :D :D ömrümü yedi bugün...Tam anlamı ile oturmadı,nede olsa ebay diyorum.Ama birkaç aluminyum kaynak ve kesme ile oturttuk problem yok..

Buda genel öylesine tampon takılmadan bir resim,tampon demirinin ön yüzünden spiral ile aldık.gayet güzel oturdu..tamponlu derli toplu hali ptesi salı eklerim kısmetse..


Ptesi gaugle ve 70mm turboback krom egzost sistemimiz için çalışmalara devam ediyor olacağız.Bu işlemlerden sonra kasım başı map ve fuel kısmına el atacağım..ondan sonrada hafifden bir R line görünümü planlıyorum :)

iyi forumlar.