Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri  (Okunma sayısı 282580 defa)

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #546 : 09 Ocak 2015, 20:46:20 »
forumun canı kaçtı zaten çok  :(

Çevrimdışı ozmo

  • 96 Polo 1.6
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #547 : 13 Ocak 2015, 17:20:02 »
Benzin fiyatına 6 kuruş daha indirim geldi. İndirim yarından itibaren geçerli olacak.

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #548 : 14 Ocak 2015, 17:08:30 »
benzine 3 motorine 9 kuruş indirim geldi bugünde 3 liralarda görebiliceğiz sanırım artık benzin fiyatlarını devlet baba az bişeyde vergisinden indirim yansıtsa

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #549 : 14 Ocak 2015, 19:24:43 »
vergi indirimini unutun. Hazır petrol düşmüşken vergiyi artırmasınlar diye dua edelim sadece
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #550 : 14 Ocak 2015, 20:31:49 »
Aynen Hasan bey'in dediğine katılıyorum. Akaryakıtın ucuzlamasıyla devlet büyük bir vergi kaybı yaşıyor. Vergi indirimi değil ufak tefek kalemlerde artış kaçınılmaz gibi.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı ozmo

  • 96 Polo 1.6
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #551 : 19 Ocak 2015, 22:54:04 »
Benzinin litresi 5, motorinin litresi 6 kuruş artırıldı.

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #552 : 20 Ocak 2015, 01:57:13 »
Benzinin litresi 5, motorinin litresi 6 kuruş artırıldı.
simdi sovsem o kadar indirim oldu ses etmiyodun zam gelince neden sovuyosun diyeceksiniz. Ulan heryerde iniyo kac dolardan kac dolara kadar geriledi. Defalarca dustu her dusmede fiyatta indirim yapilmadi. Bi kere yukseldi  aninda zamlari yapistirdilar ayip yani zaten pahali amk seyi

Çevrimdışı ozmo

  • 96 Polo 1.6
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #553 : 20 Ocak 2015, 09:14:53 »
100 tl benzin bedelinin 68 tl'si vergi 32 tl'si benzin. Milletin aracı benzinle çalışırken bizimki vergi ile çalışıyor. Birde yerli araba üretmeye çalışıyoruz.

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #554 : 20 Ocak 2015, 15:46:11 »
100 tl benzin bedelinin 68 tl'si vergi 32 tl'si benzin. Milletin aracı benzinle çalışırken bizimki vergi ile çalışıyor. Birde yerli araba üretmeye çalışıyoruz.

 :tamamdir
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #555 : 29 Ocak 2015, 17:44:27 »
Benzinin litresine 7 kuruş zam geldi. Dünya'nın haberine göre yapılan zam sonrasında İstanbul ve Ankara'da 95 oktan kurşunsuz benzinin litresi 4.12 TL seviyelerinden 4.19 TL seviyelerine çıktı.
Fiyatlar bu gece yarısından itibaren geçerli olacak.

http://ekonomi.haberturk.com/enerji/haber/1036700-benzine-zam-geldi
zamcık gelmiş var mı isteyenn :bekleriz:

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #556 : 29 Ocak 2015, 19:42:34 »
Petrol bu kadar düşmüşken ne alaka diyesi geliyor insanın. İçim gıcıklanıyor
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #557 : 29 Ocak 2015, 20:17:38 »
Petrol bu kadar düşmüşken ne alaka diyesi geliyor insanın. İçim gıcıklanıyor
dolar 2.400 ü geçti malesef..

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #558 : 31 Ocak 2015, 14:04:29 »
dolar 2.400 ü geçti malesef..

Hani bi laf vardır ya; yere kaşık düşse oynar. bizimkiler de o misal, zam yapmaya bahane arıyorlar. Evet dolar artı ancak varil fiyatları hala diplerde.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı MurdeR

  • Otomobil
    Golf V TSI Comfortline 140 hp Kompresör+Turbo
    Şehir
    Bilecik
Ynt: Benzin, Motorin ve Lpg İndirim Bindirim Haberleri
« Yanıtla #559 : 01 Şubat 2015, 00:25:43 »
Hani bi laf vardır ya; yere kaşık düşse oynar. bizimkiler de o misal, zam yapmaya bahane arıyorlar. Evet dolar artı ancak varil fiyatları hala diplerde.
sonuçta artan bişeyler var  işte zam için tetikle bekleniliyor bişey milim oynasın ateş ediliyor. sonuç ne zam. geri adım atmak mı aslaa :t