Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: H 6400 Vento Proje..  (Okunma sayısı 20568 defa)

Ynt: H 6400 Vento Proje..
« Yanıtla #98 : 20 Mart 2012, 13:45:19 »
t
bu halde araba en fazla 6 ay kullanılır sonrasında satılır. Ama sen arabayı görsellik için değilde amaç için aldıysan bu tip yay kesme, haddinden büyük jant lastik takma, kamber verme hareketlerini arabaya yapmazsın yapamazsın.

İzmirde aylık kabaca 1000km yolum oluyor. Arabamı seviyorum, bakımlarını eksiksiz yapıyorum, 1600 lira verdim kasko yaptırdım. bu kadar parayı jant-lastik-yay olayında kullansam arabam 600km tık demeden çerkezköye gelirmiydi ? Sanmıyorum.

 

2007 model caravellem vardı onada aynı şekilde davrandım sırasıyla 18 ve 19" jant lastik taktım yay vardı  4yıl kullandım ki Turizm işi yapıodum genelde 8kişi biniyordu arabaya :D  ventolarıda aynı şekilde kullanıyorum, tamamen kişisel zevke bağlı hee doğru söylüyorsunuz belki sizin alt takım 50bın km gider benım 40bın km oda öle olsun napayım ben zevkime bakıyorum görsel güzeliğe bakıyorum..  ayriyetten uzun yol falan olayında da dediğiniz gibi bakım yaparsanız coilli jantlı arabada her yere gider ;) misal benım gibi.  jantlı yaylı araba şurdan suraya gidemez'e getirmeyelim konuyu ;) tık demeden safranboluya gittim geldim Gerede-eskipazar arası komple kar ustunde geçti 40-60km arasında i mesafe :D
Yurtdışında yapılınca ŞAKŞAK ŞAK .........
Yurtiçinde Yapınca olmamış :)

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: H 6400 Vento Proje..
« Yanıtla #99 : 20 Mart 2012, 13:52:57 »
En iyi seçenek kaliteli coilovers.. Örneğin Canın coilleri şimdi MK3 cabriyoda takılı küçüksuda.. ben o coilleri kullandığımda bayılmıştım konforuna hem yükseklik hem sertlik ayarı var. Ama illa yay olayına girilecekse 30-35 mm takılmalı..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Ynt: H 6400 Vento Proje..
« Yanıtla #100 : 22 Mart 2012, 01:09:16 »
En iyi seçenek kaliteli coilovers.. Örneğin Canın coilleri şimdi MK3 cabriyoda takılı küçüksuda.. ben o coilleri kullandığımda bayılmıştım konforuna hem yükseklik hem sertlik ayarı var. Ama illa yay olayına girilecekse 30-35 mm takılmalı..

O olaya girdiğin zaman pahalı olur güzel olur tabi :) Hatta gönül ister yapmışken air ride olayından yap havalı süspansiyon kafana göre :D ama bu jantlarla yumuşak kullansam sürter sert kullansam keyif alamam tabi yine herşeye rağmen 2 kat dikkat etceksin :)

Artık bu konularda benim fikrim değişti.. modifiye benim için yürüyen ve motor aksamlarına dokunmadan dış görünüşe hafif makyajdan ibarettir. (dokunuyorsanda mantıklı olarak ülke şartlarına uyacak şekilde ve amortisörsüz yay ve zarar verebilecek ucuza kaçan acemi işlemler değil yay + amortisör yada coilover vb profesyonel işlemlerle girilebilir)

Bu işlerden vazgeçtiğime göre aracımıda satılığa çıkarttım. Sattıktan sonra tercihim 2004 model filan Passat b5.5 Highline 1.9 TDI. Tercihen siyah renk ve bej rengi iç döşeme..

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: H 6400 Vento Proje..
« Yanıtla #101 : 22 Mart 2012, 09:58:28 »
Hayırlısı olsun kardeşim.. bizleri böyle yapanlar utansın.. yollarda hayır yokkii adam gibi indirelim arabaları yere. elimde olsa yükseltecem daha benim golfü..
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline