Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???  (Okunma sayısı 4839 defa)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Arkadaşlar Vento topluıyoruz 1.8 GL Execlusive modeli bu parçanın nereye takıldığını bulamadık bilen arkadaşlar ne işe yaradığını ve nereye takıldığını söyleyebilirse çok makbule geçer  :tamamdir



ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #1 : 29 Eylül 2012, 00:46:59 »
Vakum haznesi.

Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #2 : 29 Eylül 2012, 00:53:50 »
Vakum haznesi.


Osman abi tam olarak nerede duruyo yani nereye montajını yapmamız lazım ?
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı 5ani5 mk2

  • Şehir
    İstanbul
  • 5anı5 MK'II GTI
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #3 : 05 Ekim 2012, 20:42:54 »
önemli bir parça atıyım deme :)
Exclusive Garage

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #4 : 06 Ekim 2012, 04:04:55 »
önemli bir parça atıyım deme :)
Takıldı bile yerine  :) Abi taban halının altında yanlarda boru gibi bişeyler varmış emniyet kemerlerine mi ne takılıyomuş ne ayak anlamadım ya  ???
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #5 : 06 Ekim 2012, 10:51:30 »
Takıldı bile yerine  :) Abi taban halının altında yanlarda boru gibi bişeyler varmış emniyet kemerlerine mi ne takılıyomuş ne ayak anlamadım ya  ???


Airbag tetikleyicisi olması lazım.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #6 : 06 Ekim 2012, 18:13:46 »
Bu sabah aradılar marş basmışlar şuanlık bi sıkıntı yok susturucu vs olmadıgı için telefondan gürül gürül geliyodu ses bayrama hazır dedi babam ama bakıcaz  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #7 : 11 Aralık 2012, 02:17:18 »


Arkadaşlar fotograftaki sol köşedeki ve alt tarafta ona benzeyen malzemeler tam olarak nerelere takılıyor bizim Vento'da çıktı bunlardan ama nereye takıldıklarını bulamadım nedir yardımcı olur musunuz  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #8 : 11 Aralık 2012, 10:04:24 »
iç tarafa takılır dösemin üstüne gelen parça değil mi
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #9 : 11 Aralık 2012, 20:52:55 »
iç tarafa takılır dösemin üstüne gelen parça değil mi
Aşagıdakilerden emin degilim abi ama sol üsttekiler dediklerin degil çünkü o dedigin parçaları taktık  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #10 : 12 Aralık 2012, 10:17:27 »
O dediğin parçalar yan marşpiyellerin parçları.. MK3'lerin en uyuz parçasıdır. Toplamda kapakları ve çıtaları dahil 10 12 parça bir ürün  kendileri :)
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #11 : 12 Aralık 2012, 17:10:19 »
O dediğin parçalar yan marşpiyellerin parçları.. MK3'lerin en uyuz parçasıdır. Toplamda kapakları ve çıtaları dahil 10 12 parça bir ürün  kendileri :)
Marşpiyele nasıl monte ediliyor abi neyle tutturuluyor  :)
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #12 : 13 Aralık 2012, 10:13:14 »
Marşpiyele nasıl monte ediliyor abi neyle tutturuluyor  :)

Uzun çıtlardan bahsediyorsan.. onlar marşpiyelin üst çıtasını içten tutmaya yarayan parça.. çift taraflı bant ile saca yapıştırılmış.. ya görmen lazım çok salak bi parça  :D :D :D
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • My Life Golf GTI :)
Ynt: Arkadaşlar Bu Parça Ne İşe Yarıyor Bilen Var MI ???
« Yanıtla #13 : 13 Aralık 2012, 14:22:20 »
Yok üsttekilerden inceleri degil abi kalınları kastediyorum  :D Bu arada yok mu detaylı fotosu montajını görebilecegimiz tam olarak nasıl takıldıgını ögrenebilecegimiz  ;D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???