Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: VAN'da DEPREM...  (Okunma sayısı 3912 defa)

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
VAN'da DEPREM...
« : 23 Ekim 2011, 21:44:10 »
Bugün öğlen saatlerinde Van Erciş merkezli 7.2 şiddetindeki depremde vefat eden insanımıza Allah'tan rahmet,yaralılara acil şifalar,kalan yakınlarına da baş sağlığı ve sabırlar diliyorum.
Enkaz altında kalan insanımıza da inşaallah en kısa sürede ulaşılır.

Ülkemiz büyük ve sıkıntılı bir dönem yaşıyor;
Terör hadiseleri ve deprem felaketi ülke olarak bizleri çok üzdü,üzüyor.
Allah hepimize sabırlar versin.
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #1 : 23 Ekim 2011, 22:20:27 »
bizim burda gün boyu elektrikler yoktu. bi iş için erdeğe gitmiştim, orda gördük. çok üzüldük. bu ara bu deprem olayında çok hassasım, lisedeyken kaldığım yurtta olur olmaz en ufak sarsıntıları bile hissettiğimden şu anda bende garip bi durum oluşturmuş vaziyette...

allah hayatını kaybedenlere rahmet eylesin.

Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #2 : 23 Ekim 2011, 23:08:35 »
allah rahmet eylesın aılelerıne sabır yaralılara sıfa gerıde kalanlara uzun omurler versın Rabbim gecmıs olsun van ilimizdeki vatandaşlarımıza

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #3 : 26 Ekim 2011, 03:39:25 »
Güncel arkadaşlar, :-[
Hayat sadece VW den ibaret değil malumumuz BÜYÜK BİR DEPREM daha yaşadık ve durum hakikaten vahim,bu acılar hepimizin acısı,vatan bir bütündür değil mi?

Forum olarak bir başlık açtık bari şuraya bir iki şey yazalım,bilmem ne kadar üyemiz var 2 -3 gün geçmiş iki kişi başsağlığı ve üzüntüsünü belirtmiş.

Gecenin bu saatinde bir tv kanalını izliyorum da depremzedelere yardım kampanyasına bu ülkenin en değerli onlarca sanatçısı bizzat katıldı,yardımlar 65 milyon tl'ye ulaşmış.

Foruma bakıyorum bu gibi konularda çok çok soğuk duruyoruz,birbirimize daha fazla bağlanmamız ve destek olmamız gereken böyle zamanlarda sanki "ohh iyi oldu" der gibi duygusuz tepkisiz kalmak bana göre insani vicdani bir tavır değildir.

17 Ağustos depreminde doğu illerinden yardıma koşan onlarca kardeşimiz insanımız oldu,şimdi batıdaki insanımızın yardıma koşma,o insanların acılarını paylaşma kardeşliğimizi pekiştirme zamanı,vatanımızı bölme oyunu niyeti de anca böyle bozulur.

Bu depremin lanet ve aşşağılık terör hadisesinden hemen sonra olmuş olması bir Takdir-i İlahidir,(Allah’ın takdiri) doğal afettir Türkiye’nin her yerinde de olabilir  kimsenin dilemesi istemesi ile olamaz,kötü gibi görünen hadiselerin iyi yönleri sonuçları olabileceği gibi iyi gibi görünen olayların da sonu pek hayırlı olmayabilir.Umarım bu deprem hadisesi de millet olarak bizi birbirimize kenetler.

Alıntı değildir,duygularımı hislerimi paylaşmak istedim…
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2011, 03:41:11 Gönderen: gültekin77 »
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #4 : 26 Ekim 2011, 09:02:26 »
art niyetli olan oldugunu sanmıyorum harun abi, başsağlıgı ve metanetli olmalarını dilemekten başka yapacak birşeyimiz yok allah yardımcıları olsun. eminin site içinden bir çok kişi yardımda bulunmustur bunuda göz önünde bulundurmayı istememiştir.
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı gültekin77

  • Otomobil
    2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
    Şehir
    Bursa
  • Hayat sürprizlerle dolu...
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #5 : 26 Ekim 2011, 10:58:58 »
Doğrudur Nizam abim,art niyetten değil tabiki;
Ama böyle önemli konularda görünürde de birşeyler yapmak gerekiyor,burayı üye olan olmayan çok insan takip ediyor,bu konuyla ilgilide acıların paylaşıldığını görmek,duymak isterler diye düşünüyorum.

Yanlış birşey söylediysem ve arkadaşları üzdüysem affola...
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #6 : 26 Ekim 2011, 11:02:32 »
Doğrudur Nizam abim,art niyetten değil tabiki;
Ama böyle önemli konularda görünürde de birşeyler yapmak gerekiyor,burayı üye olan olmayan çok insan takip ediyor,bu konuyla ilgilide acıların paylaşıldığını görmek,duymak isterler diye düşünüyorum.

Yanlış birşey söylediysem ve arkadaşları üzdüysem affola...

yanlıs bir şey söylemedin abi içinden gelenleri söyledin burada kimsenin dogu batı kuzey güney diye ayırdıgını sanmıyorum
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #7 : 26 Ekim 2011, 11:32:46 »
valla, açıkça söylemek gerekirse, bir yandan üzüldüm, bir yandan da Allah 'ın sopası yok işte dedim. üzüldüm, suçsuz, teröre uzak, vs kimselerin zarar görmesi, özellikle öğretmenlerin vefat etmeleri çok üzdü beni. ama, depremle ilgili ayrıntılı bilgileri basından öğrendikçe, hiç fay hattı olmayan bi yerde, özellikle terör yuvası olarak herkesçe bilinen erciş te olması da insanın aklına farklı farklı şeyler getiriyor. depremin ertesi günü, bazı bakanların olay yeri çevresindeki köyleri ziyaret ederlerken, köy halkından bir iki kişinin çıkıp da depremden hemen sonra çadırlarınve kızılayın orada olması "gerektiği" konusunda yaygara yapmaları, ki ilgili malzemelerin oraya gönderilme süresinin vakit alabileceğini kafalarının basmamış ve basamıyor olması, bundan öte depremi fırsat bilerek, enkaz kaldırma çalışmalarına katılmış olan mehmetçiğe teröristlerin saldırmaları, bence bunlara müstehaktır diye düşünüyorum... kurunun yanında yaş da yandı..

Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #8 : 26 Ekim 2011, 11:48:01 »
Yardıma gerek yok Devletten çaldıklarını yani kaçakçılık gelirlerinin 1 aylık hasılatını harcamasınlar erciş değil Van'ı yeni baştan yaparlar. Devletin her kurumundan yeşil kart olsun sosyal yard. olsun en son derece faydalanan bir toplum devlete isyan eden toplum. masuma mermi sıkanı öldüreni destekleyen bir millet orda yardım eden askere bile musallat olan bir topluma ne yardımı edilebilir ki?

Çevrimdışı htmetin

    Otomobil
    Mk4
  • Hasan Tekin METİN
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #9 : 26 Ekim 2011, 12:37:27 »
Yardıma gerek yok Devletten çaldıklarını yani kaçakçılık gelirlerinin 1 aylık hasılatını harcamasınlar erciş değil Van'ı yeni baştan yaparlar. Devletin her kurumundan yeşil kart olsun sosyal yard. olsun en son derece faydalanan bir toplum devlete isyan eden toplum. masuma mermi sıkanı öldüreni destekleyen bir millet orda yardım eden askere bile musallat olan bir topluma ne yardımı edilebilir ki?

Böyle demeyin lütfen. Herşeyden önce onlarda anne-baba ve insan. Şimdi yardımlarımızı samimi bir şekilde gösterme zamanı. Belkide onları utandırma zamanı. Bilsinler Ne PKK ne BDP ne kaçakcısı nede  toprak ağlarının onlara bir faydası olmadığını.. Hadi bakalım PKK yardım etsin enkaz altında kalana çadır versin aş versin para versin. Veremez Çünkü PKK bir terör örgütü kendi menfaatleri doğrultusunda yaşar saldırır eylem yapar.. Sözüm ona haklarını savunduğu kürt kardeşime ise bi faydası olmaz.
Bir Alman Atasözü Der ki "DAS AUTO"
1998 Mk3 AFT motor sportline manuel +Sunroof - 2003 Mk4 Highline Manuel - 2000 Mk4 1.9 TDI Comfortline

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #10 : 26 Ekim 2011, 12:59:11 »
Böyle demeyin lütfen. Herşeyden önce onlarda anne-baba ve insan. Şimdi yardımlarımızı samimi bir şekilde gösterme zamanı. Belkide onları utandırma zamanı. Bilsinler Ne PKK ne BDP ne kaçakcısı nede  toprak ağlarının onlara bir faydası olmadığını.. Hadi bakalım PKK yardım etsin enkaz altında kalana çadır versin aş versin para versin. Veremez Çünkü PKK bir terör örgütü kendi menfaatleri doğrultusunda yaşar saldırır eylem yapar.. Sözüm ona haklarını savunduğu kürt kardeşime ise bi faydası olmaz.

1453

beyler konuyu ırkçılar gibi bölecek olan varsa hiç girmesin siteye
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #11 : 26 Ekim 2011, 13:44:04 »
Gercekten cok uzucu bir durum videolari falan izleyince bir kez daha 17 agustos u hatirlatiyor insana , ne denebilirki Allah zarar goren buyuk acisi olan her kisiye , kuluna  acil sifa versin ölenlerin gunahlarini affetsin .. Neticede ölen kisiler de Allah in yarrattigi kullari , bunu genellemenin yanlis oldugunu dusunuyorum hekesin icinde tabiki vatan sevgisi var benimde cok fazla var ama bu kotu durumu yasayan halk bizimde halkimiz  bu deprem daglarda olsaydi veyahut ismini bile solemek istemedgm soysuzlarin daginda biryerinde olsaydi uzulmezdim sevinirdim ama suan orda aci cekenlerde bizim halkimiz oradaki kimsenin icindeki dusunceleri bilemeyiz ki kaldiki hic kimse o soysuzlarla ayni halkin icinden oldugunda ölmeyi hakettigini dusunmuyorum herkesin elinden geldigince sivil toplum kuruluslari .. Vs vasitasiyla yardim gondermeleri gerektigini dusunuyorum bizde oturdgmz sitedeki sakinler olarak gonderdik elimizden geldigince sms ile olsun yardm etmeye calismaliyoz diye dusunuyorum yardimda bulunan askerlerimize kendi halklarina yapilan yardimi kullanarak askerimize yapilan saldilarnicimd dicek soz yok kalleş bir avuç pislik iste.. Allah deprem  acisini yasayan herkese yardim etsin.
ADK

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #12 : 26 Ekim 2011, 13:54:03 »
1453

beyler konuyu ırkçılar gibi bölecek olan varsa hiç girmesin siteye
Ortada belirli bi kesimi hedef alarak bi konuşma yok, "şu" kişiler diye. orada destekleyenler de var,desteklemeyen de. dün gece bi video seyrettim facebook da nizam, ve paylastım. tam net hatırlamıyorum, bitlis mi tunceli mi ne, vali bir karakola olan terör saldırısından sonra karakol yakınındaki köyü ziyaret ediyor. videoda göründüğü kadarı ile hiç erkek yok ortada. herkese soruyor vali, tam 7 kez : haberiniz var mıydı, gördünüz mü? herkes agız birligi edermişcesine, görmedik duymadık diyor. karakol komutanı, saldırıdan sonra yapılan tahkikatta, saldırının köydeki evlerin damlarından yapıldığını, ve birçok da kovan bulunduğunu valiye açıklıyor.. erkekler nerde diye sorunca, kimi at almaya gitti kimi bilmem nereye gitti... nerede oldukları aşikar.

şu durumda ne beklersin ki o köyün,mercanın,bölgenin insanlarından? yediği çanağa pisleyen "insan" diye tabir ettiğimiz varlıklara şahsen ben merhamet etmem, bir kaşık suda da boğarım, ne kadar günah olduğunu bilsem de.

tekrar hatırlatayım : olan deprem bir fay hattında olmadı, ve oluşan artçıları dağılımları konusunda deprem bilimcileri de açıklamakta zorlanıyorlar.

burda ırkçılık yok bence, aynı tutumda babam olsa, babama da söylerim. ahmet mehmet, zenci beyaz farketmez.

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: VAN'da DEPREM...
« Yanıtla #13 : 26 Ekim 2011, 14:20:40 »
Ben bu basligin sadece depremi yasiyan insanlar in acisini paylasma ve belki yardim konularinda konusmak icin acildigini dusunuyorum deprem sonucunda o bolgedeki insanlara yardim gondermek isteyenlerin o insanlari sevip veya sevmedgi icin gonderip gondermeme konusu degil bence suan konusulmasi gereken bu insanlara yardim etmektir , bende milliyetci bir insanim fakat kurunun yaninda yasida yakmamak lazim yoksa hepsi ayni muameleyi halediorsa ki elbet aralarinda teroru desteklemeyenlerde vardir olmasaydida atardiknbir fuze konmpe nufustan silerdik oralari ama ben vandakilerinde yardima ihtiyaci oldugunu dusunuyorum.
ADK