Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Arkadaşlar saat 21:45 gönüller türkiye ile ama biz nasıl izleyecez !!!!!  (Okunma sayısı 20331 defa)

Çevrimdışı nizam

  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
Bu aksam maç var nasıl izleyeceğimiz muallak şifreler telefonlar dönüyor ortada şifre  alan var mı !!!!


 :bekleriz: :bekleriz:
 :t :t :
« Son Düzenleme: 07 Haziran 2008, 19:42:55 Gönderen: G60 »
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Nasıl yani Nizam abi  ???

ATV yayınlamıyomu maçı.Şifresiz yazıyodu reklamlarda.
Biz de uydu var sorun yok  >:D

Çevrimdışı corrado

  • amca
maç atv de  hem şifresiz hem fişresiz.
bu takım 9 puanlada gruptan çıkabilir.
sıfır da çekebilir.
inş ilki olur
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

İnşallah ilki olur tabbiki ama ben pek zannetmiyorum iyi bir sonuç alacaklarını Tümer'in olduğu takımda Yıldıray yok ve oyuncular ağırlık olarak İstanbul takımlarından.
Ama inşallah gruptan çıkarız.

Çevrimdışı corrado

  • amca
şimdi baktım da şifreliyiz falan demişler.
uyduda şifrelemişler diyor kimisi.
bizde kablo var problem yok şu an işviçre  çek cumhuriyetini seyrrediyorum.
ama problem yaşayanlarda varmış.
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Şimdi baktım Uydu'dan şifreli çıkıyor  :t

arkadaşlar uydu yayınında ş ifre olacak. ş ifre ise daha önce tv8 in falan kullandığı ş ifre. Atv kendisi ş ifreyi yayınladığından burada yazmakta sorun yok sanırım. B ıss ş ifre bölümüne 1fff 10000000000000 girildiği takdirde yayınları sorunsuz izleyebilirsiniz. Norma anten ve kablo tv ile digiturkte sorun yok...

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Ya kardeşim bi tencere kapağı bi kablo alın size şifresis yayın  :D

Türkiye:0-Portekiz:2
Bu kötü oldu işte

Olacağı belliydi işte.

Fatih Terim yenmek için değil egolarını tatmin etmek için takım kuruyor resmen  :t  :bekleriz:

yok böyle giderse mac kazanamayız 0 çeker geliriz (evet isviçreyi de yenemeyiz böyle saçmalarsa) :bekleriz:

Çevrimdışı vw6n

  • Otomobil
    Toyota auris
    Şehir
    İstanbul
  • vw6n
Bencil tuncay yine berbattı adam inadına değiştirmeti Tuncayı yaa >:(