Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: ibiza 1.2 tsi dsg  (Okunma sayısı 47875 defa)

Çevrimdışı yellow_driver

  • Otomobil
    GOLF 6 1.6 TDİ
    Şehir
    Mersin
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #14 : 14 Kasım 2011, 20:31:17 »
sağolun. ben hiç birşey yapmayı düşünmüyorum. zaten 16 jantları, ön cam hariç koyu renk camları ve sis farları var. artı araç sunroflu. belki kolçak yaptırabilirim. yani dış görünümde hiç birşey yapmicam. içindeki ses sistemide bana yeterli usbli felan. şimdilik böyle yola devam.
« Son Düzenleme: 14 Kasım 2011, 20:32:34 Gönderen: yellow_driver »

Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #15 : 14 Kasım 2011, 20:50:31 »
mükemmel bir seçim, fotoğrafları bekliyoruz  :tamamdir

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #16 : 14 Kasım 2011, 20:52:50 »
sağolun. ben hiç birşey yapmayı düşünmüyorum. zaten 16 jantları, ön cam hariç koyu renk camları ve sis farları var. artı araç sunroflu. belki kolçak yaptırabilirim. yani dış görünümde hiç birşey yapmicam. içindeki ses sistemide bana yeterli usbli felan. şimdilik böyle yola devam.
Zaten bu saydığınız haliyle bile gayet dikkat çeken bir araç , ben çok severim leonları duruşu olsun çok güzel geliyor bana beyazından en çok yakıştığı araçlardan birisi , sizinkisi ne renk?
ADK

Çevrimdışı yellow_driver

  • Otomobil
    GOLF 6 1.6 TDİ
    Şehir
    Mersin
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #17 : 14 Kasım 2011, 21:12:22 »
şeker beyazı  ;)

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #18 : 14 Kasım 2011, 21:13:05 »
şeker beyazı  ;)
Tamam işte 10 numara  güle güle kazasız belasız kullanın , resimde isteriz :tamamdir
ADK

Çevrimdışı yellow_driver

  • Otomobil
    GOLF 6 1.6 TDİ
    Şehir
    Mersin
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #19 : 14 Kasım 2011, 21:22:18 »
resim 2 ay sonra. daha hafta sonu geldim rizeye. araç mersinde.babama vekalet verdim, alacak yarın. şuan işler sıkışık, mersine gidip alıp gelemicem. anlican 15 tatile kadar araç yatacak 2 ay kapalı otoparkta. tabi haftada 1 çalıştırılacak

Çevrimdışı ReDDeviL

  • Aℓтαη Dємιякαуα
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #20 : 14 Kasım 2011, 21:28:23 »
resim 2 ay sonra. daha hafta sonu geldim rizeye. araç mersinde.babama vekalet verdim, alacak yarın. şuan işler sıkışık, mersine gidip alıp gelemicem. anlican 15 tatile kadar araç yatacak 2 ay kapalı otoparkta. tabi haftada 1 çalıştırılacak
Hayırlısı olsun  :tamamdir
ADK

Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #21 : 18 Kasım 2011, 23:27:25 »
Hayırlı olsun

Çevrimdışı yellow_driver

  • Otomobil
    GOLF 6 1.6 TDİ
    Şehir
    Mersin
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #22 : 20 Kasım 2011, 13:42:12 »
sağolun arkadaşlar. kazasız belasız binmek nasip olsun cümlemize

Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #23 : 17 Aralık 2012, 21:09:12 »

scaliskan kardeş öncelikle aracın hayırlı olsun  :)
Bi kaç sorum olcaktı ibiza'nın malzeme kalitesi düşük diyolar doğru mu bi de araç oluşturucuda arka koltukta kafalıklar gibi saçma bi seçenek gördüm gerçekten böyle bi opsiyona para verdiniz mi ?
Caddy araba değil dosttur :)

Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #24 : 10 Mart 2014, 16:47:32 »
+ takipteyim......her an golfu satıp bunu almaya yeltenebılırım...... :-\

Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #25 : 12 Nisan 2014, 16:25:08 »
HAYIRLI OLSUN ÇOK GÜZEL Bİ ARAÇ ALMIŞSIN GÜLE GÜLE KULLAN

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: ibiza 1.2 tsi dsg
« Yanıtla #26 : 12 Nisan 2014, 21:57:07 »
Hayırlı olsun, çok mantıklı bir motor ve şanzıman kombinasyonu.

Yakıt tüketiminizi de litre olarak hesaplayıp paylaşmanız çok güzel. (Keşke herkes kuruş hesabından vazgeçse.)

Size tavsiyem halk arasında klişe haline gelmiş, motor açma diye anlatılan hikayeden kaçınmanız olur. İlk 1500 - 2000 kilometreye kadar motoru zorlamadan, tam gaz yapmadan, orta devir bandını geçmeden kullanın. Hatta bence ilk yağ değişimine kadar bu şekilde kullanın. Bu ileride motorun kalitesini etkileyecektir.
Akıl yaşta değil baştadır.