Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG  (Okunma sayısı 209577 defa)

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #224 : 06 Ekim 2010, 09:37:09 »
Mengenteilerin soldaki 2 çıkışından normal geliyor, sağdaki iki çıkışından yok denecek kadar az geliyo.  ???
Zaten içini çok merak ediyodum  ^-^ , bugün mengenteilerin ciğerini sökeyim bakim nere tıkanmış...
« Son Düzenleme: 06 Ekim 2010, 11:08:02 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #225 : 06 Ekim 2010, 12:45:31 »
Tıkanıklığı gidermek için içini açmana gerek yok bir gece tinerde yatır ertesi günde güzelce basınçlı hava tut(Sondayı sonuna kadar basılı şekilde) kanallara tıkanıklık gider.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #226 : 06 Ekim 2010, 20:25:06 »
Açtım bile abi. İzmir'de açmışlardı içini, bu ortadaki silindirin o-ringlerini düzgün geçirememişler, bu çıkıntı olan yuvayı bilirsin Erşan abi. O-ringler sıkışıp kesilmiş ve I şeklinde olan yuvayı tıkamış. Tinerin hiçbir faydası olmazmış anlayacağın. İşte tamircilerin elinde ne hale geliyoruz. Bi güzel temizledim gıcır gıcır yaptım. bütün o-ringleri deiştirdim. Fakat 8 barlık hava ile denedim mengenteilerin yan taraflarından, ince çelik plağın oradan hava kaçırıyo. Tahminimce benzinde kaçırır. Onun için de sıvı conta düşünüyorum, kenardan kalem ucu kalınlığında gezerim.

Bayaa uğraştırdı meled inşallah olacak. Güzel de oldu içindeki sistemi de öğrendim.
Birkaç gün şehirdışına çıkacam. Tahminimce bir hafta içinde dönerim. Döndükten sonra GTI operasyonuna devam ederim. Ben gelene kadar Allah'a emanet olun abilerim.  :'(

Bu "Scirocco ve Corrado" bölümünü de 3 kişi çeviriyoruz. Allah bizi eksik etmesin :)
« Son Düzenleme: 06 Ekim 2010, 20:26:40 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #227 : 06 Ekim 2010, 20:32:23 »
 ;D ;D ;D ;D öldürecen beni en sonunda. Hakkaten koca forumda 3 kişi burda aktif ama sadece 2 si şirokkocu :D
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #228 : 06 Ekim 2010, 21:29:17 »
Abi gel seni de scirocco cu yapalım. Bulalım güzel bir makine sanada :)

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı barkit

  • Hayat yaptığınız seçimlerdir...
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #229 : 06 Ekim 2010, 22:40:41 »
ersan abı aıle babası volkan, sıgmaz sciroccoya  ;D
parmak bassam olmaz mı!

Çevrimdışı lostys

  • T-Dawg!
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #230 : 07 Ekim 2010, 12:19:49 »
Abi gel seni de scirocco cu yapalım. Bulalım güzel bir makine sanada :)
ben de rocco alcam dio da doverim seni dio bana :D

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #231 : 12 Ekim 2010, 22:05:02 »
Sonunda Tekirdağ'a döndüm. Döner dönmez giriştim arabaya. Sıvı conta olmadı, sıkınca ne kadar sıvı conta varsa taştı. Bende yüzeyini parlattırdım. Şimdi milim sızdırmıyo. Ama bunun ayarı ne kadar zor yahu. Birini kısıyom digeri artıyo, birini açıyom öbürü kısılıyo. Neyse o problemi hallederim. Birkaç gün uğraştıracak galiba beni bu.

Bi problemim var, o da problem mi bilmiyorum. ??? Mengenteilere benzin basınca altındaki afedersiniz çük çok sertleşiyo, parmağımla zorlanarak basıyorum ama sonda ile basınca biraz daha kolay oluyo haliyle. Bu normal mi? Bu pistonlar kapağı açacak kadar güçlü hava çekiyolar mı?
« Son Düzenleme: 13 Ekim 2010, 11:14:08 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #232 : 14 Ekim 2010, 17:13:51 »
Bu ne iştir arkadaş  >:( Dün taktım ayar çektim yaklaşık olarak aynı püskürtüyolardı çıkardım. Bugün gene taktım accık daha ayar çekim diye, dünkü ayar ile alakası yok. Ne yapacam ben yaa :( Bosch servisinden başka ayar çekebilecek yer yok mu?  :'(

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #233 : 15 Ekim 2010, 12:02:40 »
Erşan Abiii :( Orada mısıın? Bu mengenteilerin altındaki afedersin çüke basmasının zor olması normal mi? Abi nereye kayboldun gözünü seveyim  ???

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı Mk1GTI

    Otomobil
    VW Golf mk1 GL
    Şehir
    Çanakkale
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #234 : 15 Ekim 2010, 12:10:19 »
Benzin basınca sertleşmez sen biyerde hata yaptın mutlaka. Beni dinle o mengenteiler ı emekli et uğraşma sen orta katmandaki contayı kesin yarmışsındır o yüzden kanallar arası dengesiz akış ve sondaya basınç gidiyordur, onun tamir takımını burlarda bulamassın. Çıkma çalışır bitane bul biraz paraya kıy.
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #235 : 15 Ekim 2010, 12:27:53 »
Yok abi orta katmandaki conta sağlam. Özellikle ona çok titiz davrandım. Açayım bi bakayım, belkide dediğin gibidir. Zaten bundan hayır gelmeyecek bana galiba. Fakat çıkma da böyle bozuk çıkar diye korkuyorum. Yoksa 200-300tl sorun değil benim için, yeterki çalışsın.

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #236 : 15 Ekim 2010, 13:20:06 »
Şimdi aldım söktüm abi, baktım ortadaki plakada çatlak falan yok. Bu ne iştir benim aklım ermedi gitti.
Hazır sökmüşken resim de koydum, belki faydalanan olur...

« Son Düzenleme: 15 Ekim 2010, 14:08:41 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i

Çevrimdışı VolBull

  • -35 KRL 53-
Ynt: K-Jetronic sistemi ayarları ve bu sisteme LPG Hakkında Yardım
« Yanıtla #237 : 17 Ekim 2010, 12:48:52 »
Erşan abi bişe sorcam. Bu G60 ın digifant enjeksiyon sistemi de bizim k-jetronic gibi hiçbir ustanın anlamadığı ve yedek parçası nadir bi sistem mi?
Ve süperşarjı çabuk bozulur mu? Tamiri olur mu veya yenisini bulmak kolay mı? L-Jetronic ile Digifant aynı sistem mi?

Bir ara Ankara'da scirocco G60 vardı, göğüslükle motoru corrado g60 ile değiştirmiş. Bu k-jet ten daha kolay bi sistemse bulacam bi hurda corrado g60, göğüslükle motoru takacam benim sciroccoya. Tabi motoru sağlam bi hurda corrado g60 nerden bulabilecem oda problem. :-\
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2010, 18:05:52 Gönderen: VolBull »

-35 KRL 53- -16 AV 332-
81 Scirocco Mk1 1.6 GL 87 Scirocco Mk2 1.8 GTi 92 BMW 318i